League onequote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Plymouth![]()
Het was ff googelen maar ze komen uit Engeland..amateurs? championchip?
Je weet dat het morgen niet door gaat he tegen die turken? Nu komt FC Almere City naar Almeloquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:59 schreef Zapper het volgende:
Ben benieuwd hoe vol het morgenavond zit. Ging het ooit niet eens flink mis tegen een Turkse tegenstander, met het publiek?
In welk vak zit je trouwens?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:09 schreef J83 het volgende:
Ja, Plet is nu al beter dan Dost. Die zou bij de 2-0 namelijk de bal volledig verkeerd getimed via z'n neus naast hebben gewerkt. Wat Plet bij de 3-0 deed, kan Dost niet eens![]()
Pasveer goed, op die grabbelbal na. Een aantal hele goede reddingen, netjes
QFT.quote:
Telgenkamp is lang nog niet op het ere divisie niveau. wordt volgend jaar eerst nog verhuurd naar een eerste divisie club. en ik ben het met J83 eens, Pasveer deed het goed! voetbalde beter mee dan Piecke ooit gedaan heeft en z'n uittrap is ook stukken beter! Pasveer komt er wel.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:34 schreef Vince22 het volgende:
[..]
QFT.
Alleen over Pasveer ben ik totaal niet met je eens. Heeft hij wel een bal in 1 keer gehad? Alles stuiterde bij hem weg en had 1 bal meteen klemvast. Ik zeg Telgenkamp, kom er maar in!
Maar kan hij ook zijn goaltje meepikkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:35 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Telgenkamp is lang nog niet op het ere divisie niveau. wordt volgend jaar eerst nog verhuurd naar een eerste divisie club. en ik ben het met J83 eens, Pasveer deed het goed! voetbalde beter mee dan Piecke ooit gedaan heeft en z'n uittrap is ook stukken beter! Pasveer komt er wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |