Was te verwachten waar die heen ging, en ook niet zo'n gekke optie aangezien hij in Emmen woont.quote:
Hoe komt het toch dat jullie zo'n vertrouwen in Bosz hebben ? Die man is werkelijk bij geen 1 club echt geslaagd.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:03 schreef Zapper het volgende:
Was nooit zo gecharmeerd van Hoogma, ook geen idee of het een verlies is of niet. Ben wel erg benieuwd naar die nieuwe spits, netwerk van Bosz moet toch wat opleveren zou je denken
Hij heeft Heracles kampioen gemaakt. Gemist?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:56 schreef DutchieBre het volgende:
Hoe komt het toch dat jullie zo'n vertrouwen in Bosz hebben ? Die man is werkelijk bij geen 1 club echt geslaagd.
Ja. Dat was in de eerste divisie, nu zijn jullie toch al een tijdje bezig met het "echte" werk. In de eredivisie, in welke functie dan ook heeft ie jammerlijk genoeg overal gefaald.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:58 schreef Zapper het volgende:
[..]
Hij heeft Heracles kampioen gemaakt. Gemist?
Zeker niet waar. Bosz was nog coach van Heracles in het eerste Eredivisie-seizoen en behaalde een knappe 13e plek met een middelmatige selectie. Allerminst jammerlijk gefaald dus. Bij Heracles werd getreurd om zijn vertrek en dus is zijn terugkeer logisch. Ontzettend professionele, vriendelijke, verstandige man met geweldig netwerkquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:01 schreef DutchieBre het volgende:
Ja. Dat was in de eerste divisie, nu zijn jullie toch al een tijdje bezig met het "echte" werk. In de eredivisie, in welke functie dan ook heeft ie jammerlijk genoeg overal gefaald.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:09 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zeker niet waar. Bosz was nog coach van Heracles in het eerste Eredivisie-seizoen en behaalde een knappe 13e plek met een middelmatige selectie. Allerminst jammerlijk gefaald dus. Bij Heracles werd getreurd om zijn vertrek en dus is zijn terugkeer logisch. Ontzettend professionele, vriendelijke, verstandige man met geweldig netwerk
Laat hem het tegendeel bewijzen, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:11 schreef DutchieBre het volgende:
[..]Ik hoop dat dit vertrouwen niet van korte duur is voor je, ben er helaas wel bang voor.
Absoluutquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:14 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Laat hem het tegendeel bewijzen, zou ik zeggen.
Sommige dingen moet je niet in de media roepenquote:Bij Heracles Almelo is men niet gelukkig met Remko Pasveer. De doelman, die deze zomer terugkeert van een verhuurperiode bij Go Ahead Eagles, trok in een interview met Voetbal International de integriteit en betrouwbaarheid van het clubbestuur in twijfel. “Wat is die jongen dom en wat moet hij nog veel leren”, reageerde een kwade Jan Smit.
Pasveer toont zich in het interview vooral kwaad over de gang van zaken in 2006, toen hij dacht Martin Pieckenhagen te kunnen opvolgen. De keeper kreeg te horen dat hij met een nieuwkomer mocht gaan uitmaken wie er onder de lat zou komen te staan, maar Pieckenhagen kon prompt zijn contract verlengen. Dit steekt nog bij Pasveer.
Ook vorig jaar hield Pieckenhagen de deur dicht voor Pasveer, die vindt dat Heracles hem twee jaar van zijn carrière door de neus heeft geboord: “Bij het bestuur heb ik zo mijn bedenkingen. Het is niet netjes gegaan. In het pak genaaid worden, zo kun je het noemen. Van de mensen aan de andere kant van de tafel verwachtte ik een oprechte houding. Het blijkt dat je in de voetbalwereld niet iedereen zo maar kunt vertrouwen. Ze kijken altijd naar hun eigen straatje.''
Bij Heracles heeft men met verbazing gereageerd op de uitspraken van Pasveer, die volgend seizoen de eerste keus onder de lat moet gaan worden. De nieuwe doelman zal binnenkort ter verantwoording worden geroepen, zo meldt voorzitter Smit aan De Stentor. Wat de consequenties zullen zijn is nog niet bekend.
Moet Blawh ff doen. maar ik zal hem ff vragenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:59 schreef Flexo het volgende:
Marko kun je mij even onder Zapper zetten in de openingspost?
In vakkie R
Hoe deed de Graaf het ?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Net naar Heracles - Hibernian geweest. 3-0
Everton
en 2x quansah volgens mij![]()
Hibernian nauwelijks kansen gehad
Klopt ja, ik had nog wel aan je gedacht toe ik m zag.quote:
6 druppels gevallenquote:Hibernian experienced a slow start to their four-game tour of the Netherlands and, in humid conditions in Tubbergen, were defeated by three goals at Heracles.
quote:The home team finished in sixth spot in the Eredivisie standings last season and started with real purpose; taking the lead on the four minute mark through star man, Everton.
Middenveld idd .. Ja, ik snap ook niet zo goed dat hij voor Hibernian heeft gekozen. Voor NAC was het een goede move, erg dure speler met zijn capaciteitenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klopt ja, ik had nog wel aan je gedacht toe ik m zag.
Maar hij viel niet echt op. Zijn positie is middenveld?
Hibernian speelde niet al te bijzonder, ronduit slecht
Ik weet ook niet hoe goed ik de schotse competite moet inschatten (na celtic en rangers). Hibernian eindigde vorig seizoen als 4e op de ranglijst. Maar als je zag hoe ze voetbaldenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:26 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Middenveld idd .. Ja, ik snap ook niet zo goed dat hij voor Hibernian heeft gekozen. Voor NAC was het een goede move, erg dure speler met zijn capaciteiten
Ik ben eens naar een match van Glasgow tegen Aberdeen geweest .. Dat niveau was echt dramatisch .. Dus ben bang dat die competitie idd niet zo veel voorstelt.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe goed ik de schotse competite moet inschatten (na celtic en rangers). Hibernian eindigde vorig seizoen als 4e op de ranglijst. Maar als je zag hoe ze voetbalden
Wel grappig dat er ook nog enkele hibernian fans er rond liepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |