League onequote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Plymouth![]()
Het was ff googelen maar ze komen uit Engeland..amateurs? championchip?
Je weet dat het morgen niet door gaat he tegen die turken? Nu komt FC Almere City naar Almeloquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:59 schreef Zapper het volgende:
Ben benieuwd hoe vol het morgenavond zit. Ging het ooit niet eens flink mis tegen een Turkse tegenstander, met het publiek?
In welk vak zit je trouwens?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:09 schreef J83 het volgende:
Ja, Plet is nu al beter dan Dost. Die zou bij de 2-0 namelijk de bal volledig verkeerd getimed via z'n neus naast hebben gewerkt. Wat Plet bij de 3-0 deed, kan Dost niet eens![]()
Pasveer goed, op die grabbelbal na. Een aantal hele goede reddingen, netjes
QFT.quote:
Telgenkamp is lang nog niet op het ere divisie niveau. wordt volgend jaar eerst nog verhuurd naar een eerste divisie club. en ik ben het met J83 eens, Pasveer deed het goed! voetbalde beter mee dan Piecke ooit gedaan heeft en z'n uittrap is ook stukken beter! Pasveer komt er wel.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:34 schreef Vince22 het volgende:
[..]
QFT.
Alleen over Pasveer ben ik totaal niet met je eens. Heeft hij wel een bal in 1 keer gehad? Alles stuiterde bij hem weg en had 1 bal meteen klemvast. Ik zeg Telgenkamp, kom er maar in!
Maar kan hij ook zijn goaltje meepikkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:35 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Telgenkamp is lang nog niet op het ere divisie niveau. wordt volgend jaar eerst nog verhuurd naar een eerste divisie club. en ik ben het met J83 eens, Pasveer deed het goed! voetbalde beter mee dan Piecke ooit gedaan heeft en z'n uittrap is ook stukken beter! Pasveer komt er wel.
quote:ALMELO - Volgens Heracles-voorzitter Jan Smit trok er een siddering door de zaal. Zelf kreeg hij kippenvel van de beelden van het nieuwe stadion van Heracles Almelo. De Almelose eredivisionist presenteerde dinsdagavond het ontwerp voor het nieuwe stadion. De club wil aan de Weezebeeksingel een nieuw onderkomen bouwen met plek voor maximaal 20.000 supporters. De architectenbureaus Widdershoven uit Kerkrade en PR8 uit Almelo presenteerden voor de sponsoren van Heracles Almelo het ontwerp dat volgens een ruwe schatting 25 miljoen euro gaat kosten.
Widdershoven tekende ook de stadions van Roda JC en dat van FC Zwolle. In Almelo koos hij met het collega bureau voor een gebouw dat echt op een stadion moet lijken. "We wilden geen kantorengebouw waarin gevoetbald gaat worden", aldus Norbert Lienesch van PR8. Het stadion krijgt volgens de eerste schetsen een bolle buitenkant van zink. Het deel waarin de onderkomens voor de staf, spelers, de kleedkamers en de businessruimtes moeten komen zou van buiten opgetrokken kunnen worden uit zwart metselwerk met wit stucwerk, oppert Ludo Widdershoven. "Maar het zijn nu nog maar de eerste schetsen, dus dat staat nog niet vast", aldus de architect.
Heracles Almelo wil het nieuwe stadion in de winter van het seizoen 2011-2012 in gebruik nemen. De milieu effect rapportage is bezig. De MER-commissie heeft onlangs een eerste advies uitgebracht aan de gemeente Almelo.
De club wil het stadion zo snel mogelijk aan de supporters presenteren.
Whehequote:Op donderdag 16 september 2010 18:35 schreef J83 het volgende:
In de winterstop Verbeek terug?
Zondag zal het er om spannen, spreekwoordelijke pleuris zal uitbreken bij verlies denk ik.
op de velden van on.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waar komt het nieuwe stadion te staan?
Niks. De velden worden alleen verplaatst voor het nieuwe stadion.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat is er met ON aan de hand dan?
Pasveer heeft even de tijd nodig, net zoals bij GAE. Wacht maar af, hij komt er nog wel en dan staat heel Almelo weer op de banken voor hem (ownee jullie mogen niet meer staan hehe).. Gun hem gewoon ff wat tijd!quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:16 schreef Krogzar het volgende:
wat was dat voor kut actie vandaag van vak Q / R???
er was gewoon geen sfeer in 't stadion.... de eerste keer dat ik in 't stadion was dat 't uitvak meer lawaai maakte dan vak Q!
Wel een mooie pot alleen jammer dat Pasveer echt echt weer ontzettend aan 't knullen was... Beide tegen goals zijn fout!![]()
al met al 3 punten in Almelo gehad, alleen jammer dat 't sfeertje een stuk minder was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |