Inderdaad, en de spelers van AZ hebben een wedstrijd van 120 minuten in de benen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:57 schreef J83 het volgende:
Op basis van de laatste wedstrijden mag Pedro wel eens aan de aftrap beginnen, mooi op de plek zetten van Armenteros die er er de laatste wedstrijden wat lui bijloopt. Met die wissel heb je de beste elf op het veld staan. Blessure van Marko is dan ook niet erg, Duarte op die plek is een toekomstige topspeler. Gelijkspel moet mogelijk zijn zondag
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:51 schreef msnk het volgende:
Zo maak je de laatste drie wedstrijden in Enschede 0 doelpunten en dan ineens 3 in één wedstrijd.
quote:Voor Heracles Almelo wordt het lastig om Tim Breukers te behouden. De rechtsback beschikt over een aflopend contract in het Polman Stadion en Heracles wil Breukers graag behouden, maar niet tegen elke prijs. Nu er de nodige belangstelling is voor de vleugelverdediger is het bovendien maar de vraag of Breukers zijn aflopende verbintenis in Almelo wel wil verlengen.
Volgens De Telegraaf hebben FC Twente, sc Heerenveen en FC Groningen belangstelling getoond voor de 24-jarige Breukers. De twee laatstgenoemde clubs volgen de verdediger al een tijdje en Twente zou sinds kort ook interesse hebben. Heracles heeft met de jonge en getalenteerde Mike te Wierik al een goed alternatief voor de rechtsbackpositie in huis.
Peter Bosz wil graag verder met Breukers, maar weet dat de vleugelverdediger dus niet per se behouden moet blijven voor zijn club. De back, die nooit in de jeugd van een BVO speelde, maakte in 2007 de overstap van Quick Boys naar Heracles. Voor die club speelde hij inmiddels 121 competitiewedstrijden, waarvan 22 in het lopende seizoen.
Op woensdag 7 maart 2012 07:45 schreef Ajacied422 het volgende:
1371? bedoel je niet 137quote:
Oke dan doe ik het 9 april!quote:
We'll see, we'll see.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:41 schreef Mr_Saitek het volgende:
[..]
1371? bedoel je niet 137?
[..]
Oke dan doe ik het 9 april!
Indeedquote:
Kan misschien kaarten krijgen via het werk, in een "neutraal" vakquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:49 schreef Mr_Saitek het volgende:
[..]
Indeed.
Ook van de partij? In het PSV van dan?
Aha van die 'uitnodiging' kaarten ?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan misschien kaarten krijgen via het werk, in een "neutraal" vak
Oh sorry foutjequote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:41 schreef Mr_Saitek het volgende:
[..]
1371? bedoel je niet 137?
[..]
Oke dan doe ik het 9 april!
Haha zou gek zijn, 1000 bussenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Oh sorry foutjeJa 137!
De eerste 100 bussen zijn voor bedrijven
Min of meer, aangezien het bedrijf waar ik werk hoofdsponsor van Heracles isquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:51 schreef Mr_Saitek het volgende:
[..]
Aha van die 'uitnodiging' kaarten ?
Ikook!quote:
Goed voor elkaarquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Min of meer, aangezien het bedrijf waar ik werk hoofdsponsor van Heracles is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |