Uitkaartregistratie, maar kan niet altijd, soms hahaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ga je wel vaker naar uitduels? of nu alleen omdat Heracles in de finale staat?
Welkom bij de club 8 april!quote:
HULDE!!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://www.tctubantia.nl/(...)stje-bij-de-Kuip.ece
Dat ik dit ooit mee mag maken. fantastisch!
Ik heb er echt zin in
quote:ALMELO - De voorverkoop van kaartjes voor de bekerfinale loopt gesmeerd. Er zijn al 8600 kaarten verkocht. Dat is een Polman Stadion vol.
De kassa's aan het stadion zijn dit weekeinde even dicht maar online gaat de verkoop onverminderd door. In totaal zijn er 17.500 kaarten beschikbaar voor de Almelose fans. Tot dusverre zijn alleen tickets verkocht aan houders van fan- en seizoenkaarten.
Maandagmiddag om half twee start bij de kassa's aan het stadion de vrije verkoop. Dat betekent dat ook mensen zonder seizoenkaart plaatsbewijzen kunnen kopen.
De bekerfinale PSV-Heracles is zondag 8 april (eerste paasdag) om 18 uur in De Kuip in Rotterdam
of goeri-jee . ik heb geen ideequote:Op maandag 26 maart 2012 10:12 schreef Chiappucci het volgende:
Hoe spreek je die naam van Gouriye eigenlijk uit? Ik hoor de commentatoren nu steeds "Gauriejee" zeggen, maar dat vind ik een beetje raar klinken voor een Arabische naam
heracles komt op bezoekquote:Op maandag 26 maart 2012 13:41 schreef Afhaalchinees het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk nu 17,500 kaarten beschikbaar en vorig jaa maar 15,000?
Tot nu toe rond de 10.000, als ik het goed begrepen heb.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:17 schreef Mr_Saitek het volgende:
Je bent me net voor.
Iemand enig idee hoeveel kaarten er bij PSV zijn verkocht?
Hoop dat het uitverkocht raakt! We zullen zien. 14.000 is al een super aantal.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:11 schreef Hashtag het volgende:
Teller staat inmiddels op 14.000 verkochte kaarten!![]()
Bron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |