Zondag eten bij Het Binnenhof.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:23 schreef Puala het volgende:
Gaan jullie van het weekend nog iets leuks doen?
Zaterdag naar Terneuzen, voor mijn autootje wat dingen uitzoeken, daarna op bezoek bij een vriendin in Kapelle, en s'avonds naar mijn broer in Vlissing voor zijn verjaardag.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:23 schreef Puala het volgende:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Net post gehad over de nieuwbouw. Het ziet er voor mij niet echt rooskleurig uit.![]()
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat ga je doen als je daar weg moet?
Ogermquote:
Niksen en naar een feestje van een vriendin.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:23 schreef Puala het volgende:
Zondag eerst naar Nijmegen en daarna naar Boxtel voor moederdagquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:23 schreef Puala het volgende:
Goed zoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Foto's uploaden en in mijn fobo zetten!
quote:
Ja ik ging naar de sportschool en toen....en toen.....ging ik sporten.quote:
Wauw wauwquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik ging naar de sportschool en toen....en toen.....ging ik sporten.![]()
En 2 uur later ging ik weer naar huis.![]()
Spannend he!
Probeer ik wel, maar lukt niet altijd.quote:
Wowquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Probeer ik wel, maar lukt niet altijd.Maar zo goed als ja....
Slimquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:11 schreef booo het volgende:
[..]
Als je het gezeur beu bent zet je gewoon een onduidelijk foto in je fobo.
quote:DEN BOSCH - In een woning aan de Brussellaan in Den Bosch-West is vrijdagochtend vroeg een zwaargewond echtpaar gevonden.
De man is door de politie aangehouden. De 48-jarige Bosschenaar had even daarvoor zelf bij het Gemeenschappelijk Meldcentrum een melding gedaan dat hij en zijn vrouw (47) gewond waren. Beiden zijn in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht. Daar liggen zij nog steeds. De politie vond de omstandigheden waarin het paar in de woning werd aangetroffen zo onduidelijk en 'bijzonder', dat besloten is de man te arresteren. Verdere details en een eventueel vermoeden over de toedracht wil de politie nog niet geven. Omdat de man in het ziekenhuis ligt, is hij nog niet verhoord. Of hij wel aanspreekbaar is, is niet bekend. De politie is een buurtonderzoek gestart en doet technisch onderzoek in de woning om de toedracht van de gebeurtenis te achterhalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:15 schreef BarrieButsers het volgende:Ja via via gehoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook gehoord dat Sinterklaas uit Spanje komt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Met die mensen die daar wonen zou het me niks verbazenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja via via gehoord.Ik heb ook gehoord dat Sinterklaas uit Spanje komt.
Hij bestaat niet.quote:
Holly shit! Wat doe je me aanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij bestaat niet.Op de basisschool hebben we hem een keer ontmaskerd, het was de oude directeur.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Holly shit! Wat doe je me aan![]()
![]()
Moet je nou alles verpesten?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Jij hebt altijd inside information heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Ik dacht ook dat het over seks gingquote:
Niemand, ik had het over de opmerking van friekin_quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:32 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Wie zegt dat mijn opmerking seksgericht was?
quote:Waarom gooit niemand mij ff vol.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Niemand, ik had het over de opmerking van friekin_
[..]
viespeuk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
AUW!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:39 schreef BarrieButsers het volgende:
BOEM
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:02 schreef FedExpress het volgende:
[..]
viespeuk!Tja. Met die intentie maakte ik de post ook. Maar helaas, toch teruggevallen op drank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oeh!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:49 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Tja. Met die intentie maakte ik de post ook. Maar helaas, toch teruggevallen op drank.
Waar woon je dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:56 schreef friekin_ het volgende:
Mag ik hier eigenlijk wel posten? Ik woon niet in Den Bosch, ben er ook niet geboren, maar het is wel de allerkeitofste stad in Nederland.
Is dat zo'n rare vraag dan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:58 schreef friekin_ het volgende:
Haha. Weinig subtiel!
Vond het ook niet echt heel ontdeugendquote:
Oeh, lekker accentquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:04 schreef friekin_ het volgende:
Nou ja. Ik woon in Limburg. Dat zegt genoeg denk ik eh.
Doe eens gek! Noem een stadquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:11 schreef friekin_ het volgende:
Nou, het is maar net Limburg. Het is meer Brabant.
Bospopquote:
Stormlooptopic.quote:
He kut, de afgelopen dagen was het hier aardig druk.quote:
WAKKER WORDENquote:
AARGGHHHH NIET ZO SCHREEUWEN.quote:
Ik ben chagrijnig, laat mequote:
Waarom ben je chagrijnig dan.quote:
Pijnquote:
Pijn is fijn.quote:
Pas op je woordenquote:
Bluf.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Pas op je woordenAnders kan je een week niet lopen straks
![]()
quote:
Tot aan mijn elleboogquote:
quote:
Mooi, ander onderwerp danquote:
Ik ga zo weg, dus ik laat je hier alleen achter.quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ga zo weg, dus ik laat je hier alleen achter.
Wie?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:47 schreef ruud.nl het volgende:
Met dank aan Fok ben ik sinds een half uur in het bezit van een nieuw seksspeeltje.
Wtf, is net een stofzuigerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:49 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Was het maar een wie.![]()
Win en review de Fun Factory Cobra Libre Mastrubator
Bijna goeiemiddagquote:
quote:
Liever iemand uit Limburg dan iemand boven de sloot.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:04 schreef friekin_ het volgende:
Nou ja. Ik woon in Limburg. Dat zegt genoeg denk ik eh.
Ik durf dat op dit moment toch tegen te spreken.quote:
Ziet eruit als een hippe variant van de chinese vingervalquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:49 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Was het maar een wie.![]()
Win en review de Fun Factory Cobra Libre Mastrubator
Ik hoop maar dat ik hem er nog uit krijg als ik met dat ding klaar ben.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ziet eruit als een hippe variant van de chinese vingerval
[ afbeelding ]
Je zei 'klaar'quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:24 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat ik hem er nog uit krijg als ik met dat ding iklaar ben.
Slootquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:12 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Liever iemand uit Limburg dan iemand boven de sloot.
Goeiemiddagquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Goeiemiddag
Hahahaha Ruud![]()
Succes ermee he!
Wat heb jij voor pijn dan?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik durf dat op dit moment toch tegen te spreken.
Straks bij m'n ouders eten en vanavond op stap.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:17 schreef FedExpress het volgende:
en nog plannen voor vandaag people?
Ikke niet voor alsnog
Uhm cadeautjes halen en verjaardag. Iets te veel van het goeie voor een zaterdag magoedquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:17 schreef FedExpress het volgende:
en nog plannen voor vandaag people?
Ikke niet voor alsnog
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:12 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Liever iemand uit Limburg dan iemand boven de sloot.
Dat ding moet eerst 12 uur opladen.quote:
Groen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik verveel me. Blauwe of groene nagellak?
ben vanmorgen al ff weg geweest, verder lekker lui jaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Uhm cadeautjes halen en verjaardag. Iets te veel van het goeie voor een zaterdag magoed![]()
Ga je er een luie zaterdag van maken?
Wat past bij je ogenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Geel met roze stipjes en blauwe zonnetjes en groene hartjes?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
JEZUS twaalf uurquote:
Ohh chillquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:33 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ben vanmorgen al ff weg geweest, verder lekker lui jaMorgen weer vroeg op.
Whaha, dat mag jij dan doen, ik heb er geen verstand vanquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh chill![]()
Ga anders ook je nagels lakken
Dus vannacht niet weer een topic volmaken?
Ik toevallig ook nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:37 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Whaha, dat mag jij dan doen, ik heb er geen verstand van
Uhm, ligt eraan hoe laat het topic bijna vol is![]()
Pfff ben jij nou een man.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Etalagebenen
2 uur door de stad lopen is teveel van het goede
quote:
damn, dat is nou jammerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik toevallig ook niet![]()
Uhm geen idee hahaa dat zie ik vannacht wel
Moet nu opschieten, houdoe allemaal. Fijne dag!![]()
Is je geile bui ook weer voorbijquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Geel met roze stipjes en blauwe zonnetjes en groene hartjes?
[..]
JEZUS twaalf uur![]()
Als je hem even snel wilt gebruiken moet je eerst een halve dag wachten
Ik zeg groenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:50 schreef friekin_ het volgende:
Mijn ogen zijn groenig. Met een blauwe waas.
Dus, das een lastige.
12 uur voor een seksspeeltje? Djeez. Die van mij draait op 4 AA.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:53 schreef bijdehand het volgende:
Vraagt iemand aan mij of ik 'Komt een vrouw bij de dokter' wil lenen op dvd
pics or it didn't happenquote:
Klacht: mensen die denken dat ik van kutfilms houquote:
Blijkbaar heb je die indruk gemaakt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Klacht: mensen die denken dat ik van kutfilms hou
Ik hou van kut-films, niet van kutfilmsquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je die indruk gemaakt.
hmm, begrijpelijk! die arme drommelquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:02 schreef friekin_ het volgende:
Omdat het niet goed voelde om Boney zo open en bloot hier neer te zetten.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:07 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hmm, begrijpelijk! die arme drommel
Why?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:02 schreef bijdehand het volgende:
GOEIEavond![]()
Verwacht geen posts van mij vanavond
Wat was dit danquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:02 schreef bijdehand het volgende:
GOEIEavond![]()
Verwacht geen posts van mij vanavond
Weet ik niet.quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:58 schreef FedExpress het volgende:
[..]
lijkt erop dat wij met zn 2 n topic vol moeten gaan lullen dan
quote:
Uiteten, maar een straf is dat niet hoor.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:28 schreef BarrieButsers het volgende:
Heb jij nog verplichtingen vandaag SuperrrTuxxx?
Ik moet ook uiteten. Moederdagquote:Op zondag 9 mei 2010 12:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Uiteten, maar een straf is dat niet hoor.Jij nog wat vandaag?
Jij ook kei veel plezier!quote:Op zondag 9 mei 2010 14:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Van harte gefeliciteeeeerd Roflpantoffel
Fijne dag vandaag
De rest ook veel plezier
quote:Op zondag 9 mei 2010 13:25 schreef Roflpantoffel het volgende:
Moederdag dat valt op je verjaardag.. moet je nagaanMoet ik nog verplicht bij familie zitten.
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Van harte gefeliciteeeeerd Roflpantoffel
Fijne dag vandaag
De rest ook veel plezier
quote:
Danku dankuquote:Op zondag 9 mei 2010 17:28 schreef FedExpress het volgende:
gefeliciteerd!
wat een rust vandaag zeg. iedereen bij familie ofzo? :p
ik heb het gevoel dat het vanavond laat weer los gaat barsten xD
HAAIquote:
quote:
quote:
Ja grote jongen hequote:
quote:
Dacht ik alquote:Op zondag 9 mei 2010 21:07 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Bijna vergeten jou te bedanken, bedankt hé.
quote:
Haha gaat wel lukken.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dacht ik alGeniet nog van die laatste 2 uur en 3 kwartier
Ik zit je maar te plagen.quote:
quote:
quote:
Nee ik zeg maar niksquote:
Kom hierheen danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zondag 9 mei 2010 22:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kom hierheen dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Si vis amari, ama~
quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 22:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kom hierheen dan
Stiekem ben je heel serieus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
You know what I'm talking about bitchquote:
Ja tuurlijk weet ik dat.quote:
Leuke foto'squote:Op zondag 9 mei 2010 22:55 schreef Puala het volgende:
foto's staan er op
![]()
http://sport.fok.nl/speci(...)sterdam-utrecht.html
quote:
Ik maakte serieus een grapjequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet niet of je het in de gaten hebt, maar je hebt BB weggejaagd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~![]()
Popididomquote:Op zondag 9 mei 2010 22:10 schreef FedExpress het volgende:
tumtiedumtiedumBen gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
Toen ik zei dat je 'hier' moest komen, bedoelde ik bij mij thuisquote:
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Toen ik zei dat je 'hier' moest komen, bedoelde ik bij mij thuis![]()
~Si vis amari, ama~![]()
Stiekemquote:Op zondag 9 mei 2010 23:20 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ow, je zat gewoon alleen mee te lezen?
Nee ik was de buitenwereld aan het verkennen haha.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
hoaxquote:Op zondag 9 mei 2010 23:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Stiekem
Nee ik was de buitenwereld aan het verkennen haha.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Ik hou van maandag. Donderdag ben je toch vrij ofnie?quote:Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Pfoe, doe maar ruigquote:Op zondag 9 mei 2010 23:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Stiekem
Nee ik was de buitenwereld aan het verkennen haha.
het gaat erg snel allemaal inddquote:
~Si vis amari, ama~![]()
Komen?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Toen ik zei dat je 'hier' moest komen, bedoelde ik bij mij thuis
GrapjeBen gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
Te snel he FedExpress
Ja donderdag is er toch ook wat te doen in de stad?
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
ik woon dichterbijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaa, veels te snel!~Si vis amari, ama~![]()
Ik bedoelde niet die komen
Magoeie.
Jullie nog plannen deze week?Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
Dinsdag ga ik naar de Efteling
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
vies meisjequote:Op zondag 9 mei 2010 23:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik bedoelde niet die komen
Magoeie.
Jullie nog plannen deze week?
~Si vis amari, ama~![]()
Och dat is nog eens leuk! Welk familielid ga je bezoeken?quote:
Maar hoezo Efteling?
wat heb jij gezopen vandaag xDquote:Op zondag 9 mei 2010 23:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Och dat is nog eens leuk! Welk familielid ga je bezoeken?~Si vis amari, ama~![]()
Ik dacht jou tegen te komen in het sprookjesbosquote:Op zondag 9 mei 2010 23:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Och dat is nog eens leuk! Welk familielid ga je bezoeken?
Maar hoezo Efteling?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de Efteling omdat ik die kortingskaart heb, niks te doen heb en er in geen jaren geweest ben.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik dacht jou tegen te komen in het sprookjesbos
Sprookjesbos is in sommige gevallen best leuk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de Efteling omdat ik die kortingskaart heb, niks te doen heb en er in geen jaren geweest ben.
Ik ben trouwens normaal te vinden in die ezels kont. I oh. I ohrk.
Die van de ah? LeukVeel plezier alvast
Jawel zeker een aanraderquote:Op zondag 9 mei 2010 23:39 schreef FedExpress het volgende:
[..]
wist niet dat dat spul te drinken is![]()
ik heb het maar bij cola gehouden
Cola? Daar ga je toch van roesten?
Precies mijn bedoelingquote:Op zondag 9 mei 2010 23:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jawel zeker een aanrader
Cola? Daar ga je toch van roesten?
~Si vis amari, ama~![]()
Ik ben de bewonderen bij het Volk van Laaf.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sprookjesbos is in sommige gevallen best leuk hoor
Ik ben trouwens normaal te vinden in die ezels kont. I oh. I ohrk.
Die van de ah? LeukVeel plezier alvast
En die van de AH ja. Heb er echt zin inOm aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
dacht dat jij koning trol wasquote:Op zondag 9 mei 2010 23:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben de bewonderen bij het Volk van Laaf.
En die van de AH ja. Heb er echt zin in~Si vis amari, ama~![]()
Ja ja. Dat zeg je nu hequote:
Jongens wat een niveau heBen gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
Eigenlijk ben ik lange Jan. Maar dan wat het niet m'n nek die zo lang was dus het werd NSFW en moest ik elders staan...quote:
Uhm... en die niet-nek stelt een laaf voor dan?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik lange Jan. Maar dan wat het niet m'n nek die zo lang was dus het werd NSFW en moest ik elders staan...
~Si vis amari, ama~![]()
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:49 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Uhm... en die niet-nek stelt een laaf voor dan?
quote:
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
Oh da's wel eng.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Stiekem
Nee ik was de buitenwereld aan het verkennen haha.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Heel eng. Zeker niet voor herhaling vatbaarquote:
Zo en nu ga ik maar 'ns slapen. Truste allemaal
En succes morgen
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:49 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Uhm... en die niet-nek stelt een laaf voor dan?
Je hebt me gedistquote:
Trustenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo en nu ga ik maar 'ns slapen. Truste allemaal
En succes morgen
Ik zeg niksquote:
HAHAHAHAHAquote:Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Truste BB en Fed
Yes!quote:Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Toch typisch he dat het licht in de Maaspoort weer het eerst uit gaat.
ben nog niet wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~![]()
Bijna volOm aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: