Zondag eten bij Het Binnenhof.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:23 schreef Puala het volgende:
Gaan jullie van het weekend nog iets leuks doen?
Zaterdag naar Terneuzen, voor mijn autootje wat dingen uitzoeken, daarna op bezoek bij een vriendin in Kapelle, en s'avonds naar mijn broer in Vlissing voor zijn verjaardag.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:23 schreef Puala het volgende:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Net post gehad over de nieuwbouw. Het ziet er voor mij niet echt rooskleurig uit.![]()
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat ga je doen als je daar weg moet?
Ogermquote:
Niksen en naar een feestje van een vriendin.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:23 schreef Puala het volgende:
Zondag eerst naar Nijmegen en daarna naar Boxtel voor moederdagquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:23 schreef Puala het volgende:
Goed zoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Foto's uploaden en in mijn fobo zetten!
quote:
Ja ik ging naar de sportschool en toen....en toen.....ging ik sporten.quote:
Wauw wauwquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik ging naar de sportschool en toen....en toen.....ging ik sporten.![]()
En 2 uur later ging ik weer naar huis.![]()
Spannend he!
Probeer ik wel, maar lukt niet altijd.quote:
Wowquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Probeer ik wel, maar lukt niet altijd.Maar zo goed als ja....
Slimquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:11 schreef booo het volgende:
[..]
Als je het gezeur beu bent zet je gewoon een onduidelijk foto in je fobo.
quote:DEN BOSCH - In een woning aan de Brussellaan in Den Bosch-West is vrijdagochtend vroeg een zwaargewond echtpaar gevonden.
De man is door de politie aangehouden. De 48-jarige Bosschenaar had even daarvoor zelf bij het Gemeenschappelijk Meldcentrum een melding gedaan dat hij en zijn vrouw (47) gewond waren. Beiden zijn in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht. Daar liggen zij nog steeds. De politie vond de omstandigheden waarin het paar in de woning werd aangetroffen zo onduidelijk en 'bijzonder', dat besloten is de man te arresteren. Verdere details en een eventueel vermoeden over de toedracht wil de politie nog niet geven. Omdat de man in het ziekenhuis ligt, is hij nog niet verhoord. Of hij wel aanspreekbaar is, is niet bekend. De politie is een buurtonderzoek gestart en doet technisch onderzoek in de woning om de toedracht van de gebeurtenis te achterhalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:15 schreef BarrieButsers het volgende:Ja via via gehoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook gehoord dat Sinterklaas uit Spanje komt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Met die mensen die daar wonen zou het me niks verbazenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja via via gehoord.Ik heb ook gehoord dat Sinterklaas uit Spanje komt.
Hij bestaat niet.quote:
Holly shit! Wat doe je me aanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij bestaat niet.Op de basisschool hebben we hem een keer ontmaskerd, het was de oude directeur.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Holly shit! Wat doe je me aan![]()
![]()
Moet je nou alles verpesten?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Jij hebt altijd inside information heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Ik dacht ook dat het over seks gingquote:
Niemand, ik had het over de opmerking van friekin_quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:32 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Wie zegt dat mijn opmerking seksgericht was?
quote:Waarom gooit niemand mij ff vol.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Niemand, ik had het over de opmerking van friekin_
[..]
viespeuk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
AUW!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:39 schreef BarrieButsers het volgende:
BOEM
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:02 schreef FedExpress het volgende:
[..]
viespeuk!Tja. Met die intentie maakte ik de post ook. Maar helaas, toch teruggevallen op drank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oeh!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:49 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Tja. Met die intentie maakte ik de post ook. Maar helaas, toch teruggevallen op drank.
Waar woon je dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:56 schreef friekin_ het volgende:
Mag ik hier eigenlijk wel posten? Ik woon niet in Den Bosch, ben er ook niet geboren, maar het is wel de allerkeitofste stad in Nederland.
Is dat zo'n rare vraag dan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:58 schreef friekin_ het volgende:
Haha. Weinig subtiel!
Vond het ook niet echt heel ontdeugendquote:
Oeh, lekker accentquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:04 schreef friekin_ het volgende:
Nou ja. Ik woon in Limburg. Dat zegt genoeg denk ik eh.
Doe eens gek! Noem een stadquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:11 schreef friekin_ het volgende:
Nou, het is maar net Limburg. Het is meer Brabant.
Bospopquote:
Stormlooptopic.quote:
He kut, de afgelopen dagen was het hier aardig druk.quote:
WAKKER WORDENquote:
AARGGHHHH NIET ZO SCHREEUWEN.quote:
Ik ben chagrijnig, laat mequote:
Waarom ben je chagrijnig dan.quote:
Pijnquote:
Pijn is fijn.quote:
Pas op je woordenquote:
Bluf.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Pas op je woordenAnders kan je een week niet lopen straks
![]()
quote:
Tot aan mijn elleboogquote:
quote:
Mooi, ander onderwerp danquote:
Ik ga zo weg, dus ik laat je hier alleen achter.quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ga zo weg, dus ik laat je hier alleen achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |