hoaxquote:Op zondag 9 mei 2010 23:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Stiekem
Nee ik was de buitenwereld aan het verkennen haha.
Ik hou van maandag. Donderdag ben je toch vrij ofnie?quote:
Pfoe, doe maar ruigquote:Op zondag 9 mei 2010 23:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Stiekem
Nee ik was de buitenwereld aan het verkennen haha.
het gaat erg snel allemaal inddquote:
Komen?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Toen ik zei dat je 'hier' moest komen, bedoelde ik bij mij thuis
ik woon dichterbijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaa, veels te snel!~Si vis amari, ama~
vies meisjequote:Op zondag 9 mei 2010 23:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik bedoelde niet die komen
Magoeie.
Jullie nog plannen deze week?
Och dat is nog eens leuk! Welk familielid ga je bezoeken?quote:
wat heb jij gezopen vandaag xDquote:Op zondag 9 mei 2010 23:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Och dat is nog eens leuk! Welk familielid ga je bezoeken?
Ik dacht jou tegen te komen in het sprookjesbosquote:Op zondag 9 mei 2010 23:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Och dat is nog eens leuk! Welk familielid ga je bezoeken?
Maar hoezo Efteling?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de Efteling omdat ik die kortingskaart heb, niks te doen heb en er in geen jaren geweest ben.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik dacht jou tegen te komen in het sprookjesbos
Sprookjesbos is in sommige gevallen best leuk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de Efteling omdat ik die kortingskaart heb, niks te doen heb en er in geen jaren geweest ben.
Ik ben trouwens normaal te vinden in die ezels kont. I oh. I ohrk.
Die van de ah? LeukVeel plezier alvast
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Jawel zeker een aanraderquote:Op zondag 9 mei 2010 23:39 schreef FedExpress het volgende:
[..]
wist niet dat dat spul te drinken is![]()
ik heb het maar bij cola gehouden
Precies mijn bedoelingquote:Op zondag 9 mei 2010 23:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jawel zeker een aanrader
Cola? Daar ga je toch van roesten?
Ik ben de bewonderen bij het Volk van Laaf.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sprookjesbos is in sommige gevallen best leuk hoor
Ik ben trouwens normaal te vinden in die ezels kont. I oh. I ohrk.
Die van de ah? LeukVeel plezier alvast
dacht dat jij koning trol wasquote:Op zondag 9 mei 2010 23:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben de bewonderen bij het Volk van Laaf.
En die van de AH ja. Heb er echt zin in
Ja ja. Dat zeg je nu hequote:
Eigenlijk ben ik lange Jan. Maar dan wat het niet m'n nek die zo lang was dus het werd NSFW en moest ik elders staan...quote:
Uhm... en die niet-nek stelt een laaf voor dan?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik lange Jan. Maar dan wat het niet m'n nek die zo lang was dus het werd NSFW en moest ik elders staan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |