Doe gewoon bitch.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Tinychat is alleen in de avond leuk, nu heb ik geen tijd om het in de gaten te houden, veel te snel
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:49 schreef Banzaiaap het volgende:
Waarom trouwens die feestende Ajacieden in de OP? Ik snap er niks van..
Is hij nog weleens online dan?quote:
Gast, tief nou eens op met je aandachttrekkerij. En niemand hier zit te wachten op Lamon in de SC.quote:
Houd je bek.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
Gast, tief nou eens op met je aandachttrekkerij. En niemand hier zit te wachten op Lamon in de SC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Jawel, jij. Onder andere.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Houd je bek.
Mensen klikken eerder op die link dan op een gewone tinychat link.
Niemand hier zit te wachten op natuurfoto's van jou
Bijna altijd lelijk.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:53 schreef Bragi het volgende:
Waaaah, m'n vriendin heeft een pony. Op haar hoofd. Ze kwam het net showen. Nu weet ik niet wat ik ervan vind. [ afbeelding ]
Laat mij maar even beoordelen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:53 schreef Bragi het volgende:
Waaaah, m'n vriendin heeft een pony. Op haar hoofd. Ze kwam het net showen. Nu weet ik niet wat ik ervan vind. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:53 schreef Bragi het volgende:
Wat is het verschil tussen Ajax en een ei?Niet als ik hem kapottik, jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Dat was dus ook mijn gedachte vooraf. En ze heeft het alsnog gedaan. Kutwijf.quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:53 schreef Bragi het volgende:
Wat is het verschil tussen Ajax en een ei?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:59 schreef fl1pp13 het volgende:
Waarom lezen ajacieden de krant altijd op zn kop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom lezen ajacieden de krant altijd op zn kop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha Jap jonge trollgod
Zo. Da's interessant!quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:00 schreef Bragi het volgende:
Live meekijken met de Flabber-redactie die Feyenoord-Ajax kijkt.
http://www.ustream.tv/channel/flabber-hq-kijkt-feyenoord---ajax
Hoe gayquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:00 schreef Bragi het volgende:
Live meekijken met de Flabber-redactie die Feyenoord-Ajax kijkt.
http://www.ustream.tv/channel/flabber-hq-kijkt-feyenoord---ajax
Waarom lezen ajacieden de krant altijd op zn kop?2de van onderen kneus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze quote ik even en zet ik straks in een spreekballonnetje in je naaktpic.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:03 schreef wolvendagen het volgende:
Ajax heeft vanavond de kleur van de dood aan. Just sayin.
Die krijg jij niet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Deze quote ik even en zet ik straks in een spreekballonnetje in je naaktpic.
Ik eet kalfsbiefstuk.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:04 schreef ynuhh het volgende:
Voetbal.
En nu ga ik een entrecote voor mezelf klaarmaken.
Het was een lokroepquote:
quote:
Nee, sinds het uit is is ie foetsie.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is hij nog weleens online dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Nee, sinds hij begon te stalken en iedereen begon te zeiken over zijn treurige acties.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:17 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Wie het eerst de hele kaart vol heeft, wint een scheldkanonnade van wd.hahhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
[ afbeelding ]
Wie het eerst de hele kaart vol heeft, wint een scheldkanonnade van wd.Mag ik ook een kaart, want anders heeft iedereen dezelfde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:18 schreef Skylark. het volgende:
Kijk dit. NSFW.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
Haha Jap jonge trollgod
jol is een smerige joodquote:
Wie herkent het woordgrapje?quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:23 schreef Chowi het volgende:
Ik hoorde iets over nakende mensen, dus ik denk, kom, laat ik even langswippen.
Ik ben zeker uitgesloten van deelname hè?quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wie herkent het woordgrapje?
1 naaktfoto van wd als prijs.
als ajax wint komen ze niet levend de stad uitquote:
Schei toch uit manquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:27 schreef gers het volgende:
[..]
als ajax wint komen ze niet levend de stad uit
Ja die apen verneuken het voor de mensen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Schei toch uit manZo kankertriest om dat soort shit aan te moedigen
als die jood niet die wedstrijd had verboden was er niks aan de hand geweestquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Schei toch uit manZo kankertriest om dat soort shit aan te moedigen
Gers doe niet zo treurigquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:27 schreef gers het volgende:
[..]
als ajax wint komen ze niet levend de stad uit
Ja dan had iedereen zich vast wel netjes gedragen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:30 schreef gers het volgende:
[..]
als die jood niet die wedstrijd had verboden was er niks aan de hand geweest
ja maar die jood heeft de klassieker vermoordquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dan had iedereen zich vast wel netjes gedragen?
Wat ga je nou lopen praten alsof jou dat iets kan schelen ofzoquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:35 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar die jood heeft de klassieker vermoord
tuurlijk de knjb heeft er ook voor gezorgd dat top gedegradeerd isquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wat ga je nou lopen praten alsof jou dat iets kan schelen ofzo
Wat zegt dat over jou?quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:02 schreef Banzaiaap het volgende:
Die Tinychat was saai, niemand zei wat terug!!
Op het oog is dit wel een aardige post.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:52 schreef RickoKun het volgende:
SAnna is een chagrijnige kankerhoer.
Voetbal is voor poep volk.
Het CDA moet dood.
Het zijn allemaal feiten hoor! Geen meningen!quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:53 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Op het oog is dit wel een aardige post.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:38 schreef wolvendagen het volgende:
Heel de wedstrijd al verpest in de 4e minuut. Well done.
Ik heb nergens uitspraak gedaan over de uitslag.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
3-0 voor feyenoord zou het toch worden?
Naja kan nog altijd he 4-1
Jij. Ik mag je niet omdat je tot nu toe pics krijgt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:08 schreef reetveter het volgende:
`Luinghe vieze vuile teringlijer dat je bent'![]()
![]()
quote:
quote:@arnoudboer: Vanavond moeten Feyenoord-supporters voor hun eigen club klappen om Ajax van een titel te houden. Dat zal even wennen zijn
Overdone plus je ziet haar tieten niet goed.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:26 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Zou rv dit willen of is dat overdone?
quote:PvdA 33
VVD 33
CDA 27
PVV 17
D66 11
GL 10
SP 10
CU 6
SGP 2
PvdD 1
Dat je al met een boner in je broek zit.quote:
Volgens mij wel, ja.quote:
De naakt pics die ik om kwart over acht moet maken voor Reetveter als Ajax dan wint.quote:
Wat is dit en ik heb geen eens moeten er nog bij. Evenals wat enquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
[KLB SC #2613] Sanna gaat naakt
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:22 schreef Maisnon het volgende:
Mijn spiritueel karakter is:
Echt gaaf
Ik ben boeddhist
Leuke test.quote:1. Unitarian Universalism (100%)
2. Theravada Buddhism (91%)
3. Neo-Pagan (87%)
4. Liberal Quakers (83%)
5. Mahayana Buddhism (83%)
6. Mainline to Liberal Christian Protestants (79%)
7. New Age (73%)
8. Reform Judaism (72%)
9. Secular Humanism (72%)
10. Jainism (64%)
11. Hinduism (63%)
12. Sikhism (62%)
13. Orthodox Quaker (61%)
14. New Thought (60%)
15. Taoism (59%)
16. Scientology (57%)
17. Baha'i Faith (55%)
18. Christian Science (Church of Christ, Scientist) (51%)
19. Nontheist (49%)
20. Orthodox Judaism (43%)
21. Church of Jesus Christ of Latter-Day Saints (Mormons) (42%)
22. Mainline to Conservative Christian/Protestant (41%)
23. Seventh Day Adventist (39%)
24. Islam (36%)
25. Eastern Orthodox (29%)
26. Roman Catholic (29%)
27. Jehovah's Witness (23%)
[ afbeelding ]
Wie het eerst de hele kaart vol heeft, wint een scheldkanonnade van wd./care heb ik sowieso al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Dat ben je ook maar gaan zeggen sinds Otis en Lakitu het zeiden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat is dit en ik heb geen eens moeten er nog bij. Evenals wat en.
't Gaat er toch om wat je zegt, poepdoos.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:36 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom staat Dario ertussen, ik heb 'm nog niet gedaan.
Nee. Sinds ik op 4chan what is this i dont even postte.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat ben je ook maar gaan zeggen sinds Otis en Lakitu het zeiden.
/carequote:Op donderdag 6 mei 2010 19:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Sinds ik op 4chan what is this i dont even postte.
Dan ga ik zijn achternaam zeggenquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
't Gaat er toch om wat je zegt, poepdoos.
http://www.foto.stgr.ch/exhibition.htmquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De naakt pics die ik om kwart over acht moet maken voor Reetveter als Ajax dan wint.
Ik ben het niet door hun gaan doen, dus je argument is invalid.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:38 schreef Bragi het volgende:
Daar is geen bewijs voor. Wel dat je het hier in deze SC ging posten sinds zij dat deden.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://www.foto.stgr.ch/exhibition.htm
Ik mis "Bobby is lief".quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
[KLB SC #2613] Sanna gaat naakt
[ afbeelding ]
Het blijft weinig origineel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben het niet door hun gaan doen, dus je argument is invalid.
Komt papa binnen gaat de flits net af. En dan doet hij een Phineas&Ferb "wat doeeeeeee je?"quote:
Laat je hem gewoon de pic maken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Komt papa binnen gaat de flits net af. En dan doet hij een Phineas&Ferb "wat doeeeeeee je?"
OMG. Wat een idee.quote:
Nee.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OMG. Wat een idee.
Zodra die indo weer actief is vertel ik hem dat hij het mag maken.
Ik bedoelde je vader.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OMG. Wat een idee.
Zodra die indo weer actief is vertel ik hem dat hij het mag maken.
Mag ik het dan doen?quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:48 schreef Penisbaard het volgende:
Hallon, volgens de regels die Yvonne net in Aan het KLB volkje post mag je buiten de langzame kwebbel geen afbeeldingen meer posten, vandaar dat ik het even hier doe.
[ afbeelding ]
Het is iemand die pindakaas eet.
Okee!quote:
Leuk man.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:48 schreef Penisbaard het volgende:
Hallon, volgens de regels die Yvonne net in Aan het KLB volkje post mag je buiten de langzame kwebbel geen afbeeldingen meer posten, vandaar dat ik het even hier doe.
[ afbeelding ]
Het is iemand die pindakaas eet.
Claire?quote:
EEN BALLENMEISJE. EN ALS JE TEGEN ME INGAAT KAN JE TIEN EURO EN PICS OP JE BUIK SCHRIJVEN.quote:
Je kan wel gaan lopen hypen op die pics, maar hij is toch de enige die ze krijgt.quote:
http://www.endandit.nl/sp(...)noorders-kalm-houdenquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
EEN BALLENMEISJE. EN ALS JE TEGEN ME INGAAT KAN JE TIEN EURO EN PICS OP JE BUIK SCHRIJVEN.
Ja en? Ik help hem. Als Feyenoord keihard voorstond en jij zou zijn lul te zien krijgen, dan ging jij echt niet roepen dat die deal niet doorging; zoals je dat nu wel roept.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kan wel gaan lopen hypen op die pics, maar hij is toch de enige die ze krijgt.
In de algemene voorwaarden van vrouwen staat dat eerder behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst bieden en dat gemaakte afspraken op elk moment zonder opgaaf van reden ontbonden kunnen worden.quote:
Word. Ik ken hem ondertussen uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In de algemene voorwaarden van vrouwen staat dat eerder behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst bieden en dat gemaakte afspraken op elk moment zonder opgaaf van reden ontbonden kunnen worden.
Mensen die handleiding van vrouwen niet gelezen hebben.
Ik zei dat je niet tegen me in moest gaan.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
http://www.endandit.nl/sp(...)noorders-kalm-houden
Mensen die handleidingen lezen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In de algemene voorwaarden van vrouwen staat dat eerder behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst bieden en dat gemaakte afspraken op elk moment zonder opgaaf van reden ontbonden kunnen worden.
Ahja.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het hele boek?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Word. Ik ken hem ondertussen uit mijn hoofd.
Hey, het is geen videorecorder of CD speler waarbij veel dingen gewoon vanzelf sprekend zijn he.quote:
Dat is omdat ik zeker weet dat ik ze ga zienquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:04 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Je doet zo niet-enthousiastIedereen in de SC lijkt blijer dan jij ofzo
Wat is er, meid?quote:
Mijn mailadres had je al he?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat is omdat ik zeker weet dat ik ze ga zien. En de rest ze heel graag ook wil zien
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:06 schreef wolvendagen het volgende:
Ik, als Feyenoorder, gun het jullie ergens toch wel. Maar ik vind het wel jammer.
Weet je dat?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat is omdat ik zeker weet dat ik ze ga zien. En de rest ze heel graag ook wil zien
Als ik er achter kom dat hij het naar iemand anders gestuurd heeft, which I likely will, dan ga ik hem persoonlijk neersteken.quote:
Haha, Mozy gaat dood.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weet je dat?![]()
[..]
Als ik er achter kom dat hij het naar iemand anders gestuurd heeft, which I likely will, dan ga ik hem persoonlijk neersteken.
Ik meen het echt. Ik vind Ajax goed spelen, eerlijk. En Feyenoord speelt ook goed, maar niet goed genoeg.quote:
I care niet eens meer. Ik luister en kijk af en toe naar rechts.quote:
7 goals en dan winnen we. Maar dat is unlikely.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:09 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Volgens mijn vriend werkt die telling niet zo
Liefquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik meen het echt. Ik vind Ajax goed spelen, eerlijk. En Feyenoord speelt ook goed, maar niet goed genoeg.
Nee. 8.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
7 goals en dan winnen we. Maar dat is unlikely.
Dus je hoeft de pics niet?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:10 schreef reetveter het volgende:
Ik baal gewoon te erg van zondag dat ik niet echt blij kan zijn met de beker
Het is nu toch 1-6 voor Ajax.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:11 schreef L0t.. het volgende:
Volgens mij vriend tellen die uitdoelpunten alleen dubbel bij een gelijke stand ofzo.. Maar ik dacht dat ze sowieso dubbel telden
Dat wil ik zien.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:07 schreef wolvendagen het volgende:
Als ik er achter kom dat hij het naar iemand anders gestuurd heeft, which I likely will, dan ga ik hem persoonlijk neersteken.
Eens, heb ik ookquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:10 schreef reetveter het volgende:
Nee alleen gelijke stand.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:11 schreef L0t.. het volgende:
Volgens mij vriend tellen die uitdoelpunten alleen dubbel bij een gelijke stand ofzo.. Maar ik dacht dat ze sowieso dubbel telden
Ja nu ja, maar net nog niet. Maar ik dacht dat het nu dan eigenlijk zegmaar 1-10 is voor Ajax, snapje?quote:
Oja inderdaad, 1-4 + 0-2 = 1-6quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:09 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Volgens mijn vriend werkt die telling niet zo
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:10 schreef reetveter het volgende:
HAHAHHAHAHAHAHHAHAHA.quote:
Vriend hoezo hatenquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
HAHAHHAHAHAHAHHAHAHA.
Ik heb helemaal niks met voetbal, maar
HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAH
Ja, maar dat zei ik.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja nu ja, maar net nog niet. Maar ik dacht dat het nu dan eigenlijk zegmaar 1-10 is voor Ajax, snapje?
Maar hij krijgt wel 10 euro en pics.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
HAHAHHAHAHAHAHHAHAHA.
watquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
HAHAHHAHAHAHAHHAHAHA.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar hij krijgt wel 10 euro en pics.
Ook nog 10 euro?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar hij krijgt wel 10 euro en pics.
Ik haat niet, ik vind het gewoon grappig.quote:
Wanneer krijg ik eens pics dan?quote:
Kom hier dan.quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja ik zei al doe dat nou nietBeter 10 cent maar dat wou ze niet.
quote:
Is weer twee uur werken onder die kutbaas van jequote:
Hoeveel brachten de nudiepics van Kim op dan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:16 schreef L0t.. het volgende:
Als Sanna straks HNTM wint gaan die pics je nog veel geld opleveren rv
Mijn hart. Jij breekt het.quote:
Nee, dat is 1 dag fooi.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Is weer twee uur werken onder die kutbaas van je
Nu je het zegt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:16 schreef L0t.. het volgende:
Als Sanna straks HNTM wint gaan die pics je nog veel geld opleveren rv
Klinkt erg fout dit.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Is weer twee uur werken onder die kutbaas van je
Kut Kesslerquote:
Gaan we knokken?quote:
Google is inderdaad goed op weg alles wat ze ooit opgebouwd hebben om zeep te helpen ja.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:20 schreef Japsnars het volgende:
Die nieuwe pagina van google is pure kanker in het kwadraat.
Alsof jij tien euro zou missen.quote:
Ook een goedeavond, Luur.quote:
Ik sla als een wijf zei m'n vriendin dus niks om je zorgen om te maken.quote:
Nee, die betaal ik zelf.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof jij tien euro zou missen.Rijksletje van me.
Jouw vader betaald Lowlands en Mystery Land toch ook zeker.
Dat is hem niet maken. hem maken is iets met schimmelkut en zo.quote:
Youtube ook al, eerst die lelijke watchpage (waarover ik een betoog van 500 woorden heb geschrevne op hun feed back pagequote:Op donderdag 6 mei 2010 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Google is inderdaad goed op weg alles wat ze ooit opgebouwd hebben om zeep te helpen ja.
Maar Luurtje toch, zulks een grove taal heb ik nooit eerder in uw posts mogen aantreffen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:22 schreef Allure_ het volgende:
Sta ik verdomme een uur op dat graf kanker Schiedam vast door weet ik veel kanker politie, voetbal, joden.
Heeft niks met joden te maken. Waren die kankerfeyenoorders die op het spoor gingen lopen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:22 schreef Allure_ het volgende:
Sta ik verdomme een uur op dat graf kanker Schiedam vast door weet ik veel kanker politie, voetbal, joden.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:06 schreef wolvendagen het volgende:
Ik, als Feyenoorder, gun het jullie ergens toch wel. Maar ik vind het wel jammer.
HOIquote:
Op de brandstapelquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heeft niks met joden te maken. Waren die kankerfeyenoorders die op het spoor gingen lopen.
Ik heet Sanna. Leer dat nou eens.quote:
Geen idee. Zou wel zo fijn zijn inderdaad. Heb het ook nog nergens gezien dat je het aan kon passen. Ik had de nieuwe google aan tijdje en wilde dat uitzetten want op mijn werk had ik het niet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:26 schreef Japsnars het volgende:
Waarom bieden ze nergens de mogelijkheid om de oude google en de oude youtube watchpage te blijven gebruiken? Daar kleven echt geen nadelen aan, verdomme.
grote taal dit datquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:22 schreef Allure_ het volgende:
Klokslag 23:00quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heet Sanna. Leer dat nou eens.
En wanneer wil je ze hebben?
En in Gmail kun je vrolijk BCC adressen zien tegenwoordig. Ook zoiets.quote:
Ja nja, papa doet het altijd met iDeal voor me. Maar ik werk nu ook (nog wel) en ik krijg next week rente dus ik geef 't Mystery Land geld terug. Maar ik betaal wel alles op het festival zelf, daar neem ik m'n eigen geld mee naartoe. Dat wel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik werk tegenwoordig ook voor een deel van mijn geld.
huh das wel domquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En in Gmail kun je vrolijk BCC adressen zien tegenwoordig. Ook zoiets.
Kenker, dan moet ik nu pics gaan maken. E-mail?quote:
quote:
Gigi Ravelli?quote:
Nog nietquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:32 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Whut, heeft Ronja het met Isabella gedaan?![]()
Lukt je niet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:34 schreef Japsnars het volgende:
Als ze Gmail nu ook gaan slopen, dan boycot ik google
Google Analytics en Adsense zal ik blijven gebruiken maar voor gmail en google search zijn genoeg alternatieven.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lukt je niet.Tenzij je gewoon helemaal weg blijft van teh interwebs.
Nee.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:39 schreef Kl00ntje het volgende:
Heu ik hoor dat hier een mokkel naakt gaat dankzij Ajax???!
Je moet je email adres naar reetveter PMen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:39 schreef Kl00ntje het volgende:
japquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:39 schreef Kl00ntje het volgende:
IK VROEG JE WAT. HALLO ALARM.quote:
garudaap@gmail.com graag.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
IK VROEG JE WAT. HALLO ALARM.
![]()
e-mail of wat anders?
Jantje was gespierder dan ik dacht, die bovenarmenquote:
Was dat die man die net uit die gigantische vaas dronk? If so. Ja.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jantje was gespierder dan ik dacht, die bovenarmen![]()
BEEST.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jantje was gespierder dan ik dacht, die bovenarmen![]()
jaquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Was dat die man die net uit die gigantische vaas dronk? If so. Ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |