Volgens mij wel, ja.quote:
De naakt pics die ik om kwart over acht moet maken voor Reetveter als Ajax dan wint.quote:
Wat is dit en ik heb geen eens moeten er nog bij. Evenals wat enquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
[KLB SC #2613] Sanna gaat naakt
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:22 schreef Maisnon het volgende:
Mijn spiritueel karakter is:
Echt gaaf
Ik ben boeddhist
Leuke test.quote:1. Unitarian Universalism (100%)
2. Theravada Buddhism (91%)
3. Neo-Pagan (87%)
4. Liberal Quakers (83%)
5. Mahayana Buddhism (83%)
6. Mainline to Liberal Christian Protestants (79%)
7. New Age (73%)
8. Reform Judaism (72%)
9. Secular Humanism (72%)
10. Jainism (64%)
11. Hinduism (63%)
12. Sikhism (62%)
13. Orthodox Quaker (61%)
14. New Thought (60%)
15. Taoism (59%)
16. Scientology (57%)
17. Baha'i Faith (55%)
18. Christian Science (Church of Christ, Scientist) (51%)
19. Nontheist (49%)
20. Orthodox Judaism (43%)
21. Church of Jesus Christ of Latter-Day Saints (Mormons) (42%)
22. Mainline to Conservative Christian/Protestant (41%)
23. Seventh Day Adventist (39%)
24. Islam (36%)
25. Eastern Orthodox (29%)
26. Roman Catholic (29%)
27. Jehovah's Witness (23%)
quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:17 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Wie het eerst de hele kaart vol heeft, wint een scheldkanonnade van wd./care heb ik sowieso al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Dat ben je ook maar gaan zeggen sinds Otis en Lakitu het zeiden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat is dit en ik heb geen eens moeten er nog bij. Evenals wat en.
't Gaat er toch om wat je zegt, poepdoos.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:36 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom staat Dario ertussen, ik heb 'm nog niet gedaan.
Nee. Sinds ik op 4chan what is this i dont even postte.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat ben je ook maar gaan zeggen sinds Otis en Lakitu het zeiden.
/carequote:Op donderdag 6 mei 2010 19:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Sinds ik op 4chan what is this i dont even postte.
Dan ga ik zijn achternaam zeggenquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
't Gaat er toch om wat je zegt, poepdoos.
http://www.foto.stgr.ch/exhibition.htmquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De naakt pics die ik om kwart over acht moet maken voor Reetveter als Ajax dan wint.
Ik ben het niet door hun gaan doen, dus je argument is invalid.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:38 schreef Bragi het volgende:
Daar is geen bewijs voor. Wel dat je het hier in deze SC ging posten sinds zij dat deden.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://www.foto.stgr.ch/exhibition.htm
Ik mis "Bobby is lief".quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
[KLB SC #2613] Sanna gaat naakt
[ afbeelding ]
Het blijft weinig origineel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben het niet door hun gaan doen, dus je argument is invalid.
Komt papa binnen gaat de flits net af. En dan doet hij een Phineas&Ferb "wat doeeeeeee je?"quote:
Laat je hem gewoon de pic maken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Komt papa binnen gaat de flits net af. En dan doet hij een Phineas&Ferb "wat doeeeeeee je?"
OMG. Wat een idee.quote:
Nee.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OMG. Wat een idee.
Zodra die indo weer actief is vertel ik hem dat hij het mag maken.
Ik bedoelde je vader.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OMG. Wat een idee.
Zodra die indo weer actief is vertel ik hem dat hij het mag maken.
Mag ik het dan doen?quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:48 schreef Penisbaard het volgende:
Hallon, volgens de regels die Yvonne net in Aan het KLB volkje post mag je buiten de langzame kwebbel geen afbeeldingen meer posten, vandaar dat ik het even hier doe.
[ afbeelding ]
Het is iemand die pindakaas eet.
Okee!quote:
Leuk man.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:48 schreef Penisbaard het volgende:
Hallon, volgens de regels die Yvonne net in Aan het KLB volkje post mag je buiten de langzame kwebbel geen afbeeldingen meer posten, vandaar dat ik het even hier doe.
[ afbeelding ]
Het is iemand die pindakaas eet.
Claire?quote:
EEN BALLENMEISJE. EN ALS JE TEGEN ME INGAAT KAN JE TIEN EURO EN PICS OP JE BUIK SCHRIJVEN.quote:
Je kan wel gaan lopen hypen op die pics, maar hij is toch de enige die ze krijgt.quote:
http://www.endandit.nl/sp(...)noorders-kalm-houdenquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
EEN BALLENMEISJE. EN ALS JE TEGEN ME INGAAT KAN JE TIEN EURO EN PICS OP JE BUIK SCHRIJVEN.
Ja en? Ik help hem. Als Feyenoord keihard voorstond en jij zou zijn lul te zien krijgen, dan ging jij echt niet roepen dat die deal niet doorging; zoals je dat nu wel roept.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kan wel gaan lopen hypen op die pics, maar hij is toch de enige die ze krijgt.
In de algemene voorwaarden van vrouwen staat dat eerder behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst bieden en dat gemaakte afspraken op elk moment zonder opgaaf van reden ontbonden kunnen worden.quote:
Word. Ik ken hem ondertussen uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In de algemene voorwaarden van vrouwen staat dat eerder behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst bieden en dat gemaakte afspraken op elk moment zonder opgaaf van reden ontbonden kunnen worden.
Mensen die handleiding van vrouwen niet gelezen hebben.
Ik zei dat je niet tegen me in moest gaan.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
http://www.endandit.nl/sp(...)noorders-kalm-houden
Mensen die handleidingen lezen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In de algemene voorwaarden van vrouwen staat dat eerder behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst bieden en dat gemaakte afspraken op elk moment zonder opgaaf van reden ontbonden kunnen worden.
Ahja.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het hele boek?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Word. Ik ken hem ondertussen uit mijn hoofd.
Hey, het is geen videorecorder of CD speler waarbij veel dingen gewoon vanzelf sprekend zijn he.quote:
Dat is omdat ik zeker weet dat ik ze ga zienquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:04 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Je doet zo niet-enthousiastIedereen in de SC lijkt blijer dan jij ofzo
Wat is er, meid?quote:
Mijn mailadres had je al he?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat is omdat ik zeker weet dat ik ze ga zien. En de rest ze heel graag ook wil zien
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:06 schreef wolvendagen het volgende:
Ik, als Feyenoorder, gun het jullie ergens toch wel. Maar ik vind het wel jammer.
Weet je dat?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat is omdat ik zeker weet dat ik ze ga zien. En de rest ze heel graag ook wil zien
Als ik er achter kom dat hij het naar iemand anders gestuurd heeft, which I likely will, dan ga ik hem persoonlijk neersteken.quote:
Haha, Mozy gaat dood.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weet je dat?![]()
[..]
Als ik er achter kom dat hij het naar iemand anders gestuurd heeft, which I likely will, dan ga ik hem persoonlijk neersteken.
Ik meen het echt. Ik vind Ajax goed spelen, eerlijk. En Feyenoord speelt ook goed, maar niet goed genoeg.quote:
I care niet eens meer. Ik luister en kijk af en toe naar rechts.quote:
7 goals en dan winnen we. Maar dat is unlikely.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:09 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Volgens mijn vriend werkt die telling niet zo
Liefquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik meen het echt. Ik vind Ajax goed spelen, eerlijk. En Feyenoord speelt ook goed, maar niet goed genoeg.
Nee. 8.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
7 goals en dan winnen we. Maar dat is unlikely.
Dus je hoeft de pics niet?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:10 schreef reetveter het volgende:
Ik baal gewoon te erg van zondag dat ik niet echt blij kan zijn met de beker
Het is nu toch 1-6 voor Ajax.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:11 schreef L0t.. het volgende:
Volgens mij vriend tellen die uitdoelpunten alleen dubbel bij een gelijke stand ofzo.. Maar ik dacht dat ze sowieso dubbel telden
Dat wil ik zien.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:07 schreef wolvendagen het volgende:
Als ik er achter kom dat hij het naar iemand anders gestuurd heeft, which I likely will, dan ga ik hem persoonlijk neersteken.
Eens, heb ik ookquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:10 schreef reetveter het volgende:
Nee alleen gelijke stand.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:11 schreef L0t.. het volgende:
Volgens mij vriend tellen die uitdoelpunten alleen dubbel bij een gelijke stand ofzo.. Maar ik dacht dat ze sowieso dubbel telden
Ja nu ja, maar net nog niet. Maar ik dacht dat het nu dan eigenlijk zegmaar 1-10 is voor Ajax, snapje?quote:
Oja inderdaad, 1-4 + 0-2 = 1-6quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:09 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Volgens mijn vriend werkt die telling niet zo
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:10 schreef reetveter het volgende:
HAHAHHAHAHAHAHHAHAHA.quote:
Vriend hoezo hatenquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
HAHAHHAHAHAHAHHAHAHA.
Ik heb helemaal niks met voetbal, maar
HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAH
Ja, maar dat zei ik.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja nu ja, maar net nog niet. Maar ik dacht dat het nu dan eigenlijk zegmaar 1-10 is voor Ajax, snapje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |