Ja en? Ik help hem. Als Feyenoord keihard voorstond en jij zou zijn lul te zien krijgen, dan ging jij echt niet roepen dat die deal niet doorging; zoals je dat nu wel roept.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kan wel gaan lopen hypen op die pics, maar hij is toch de enige die ze krijgt.
In de algemene voorwaarden van vrouwen staat dat eerder behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst bieden en dat gemaakte afspraken op elk moment zonder opgaaf van reden ontbonden kunnen worden.quote:
Word. Ik ken hem ondertussen uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In de algemene voorwaarden van vrouwen staat dat eerder behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst bieden en dat gemaakte afspraken op elk moment zonder opgaaf van reden ontbonden kunnen worden.
Mensen die handleiding van vrouwen niet gelezen hebben.
Ik zei dat je niet tegen me in moest gaan.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
http://www.endandit.nl/sp(...)noorders-kalm-houden
Mensen die handleidingen lezen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In de algemene voorwaarden van vrouwen staat dat eerder behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst bieden en dat gemaakte afspraken op elk moment zonder opgaaf van reden ontbonden kunnen worden.
Ahja.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het hele boek?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Word. Ik ken hem ondertussen uit mijn hoofd.
Hey, het is geen videorecorder of CD speler waarbij veel dingen gewoon vanzelf sprekend zijn he.quote:
Dat is omdat ik zeker weet dat ik ze ga zienquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:04 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Je doet zo niet-enthousiastIedereen in de SC lijkt blijer dan jij ofzo
Wat is er, meid?quote:
Mijn mailadres had je al he?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat is omdat ik zeker weet dat ik ze ga zien. En de rest ze heel graag ook wil zien
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:06 schreef wolvendagen het volgende:
Ik, als Feyenoorder, gun het jullie ergens toch wel. Maar ik vind het wel jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |