Weet je dat?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat is omdat ik zeker weet dat ik ze ga zien. En de rest ze heel graag ook wil zien
Als ik er achter kom dat hij het naar iemand anders gestuurd heeft, which I likely will, dan ga ik hem persoonlijk neersteken.quote:
Haha, Mozy gaat dood.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weet je dat?![]()
[..]
Als ik er achter kom dat hij het naar iemand anders gestuurd heeft, which I likely will, dan ga ik hem persoonlijk neersteken.
Ik meen het echt. Ik vind Ajax goed spelen, eerlijk. En Feyenoord speelt ook goed, maar niet goed genoeg.quote:
I care niet eens meer. Ik luister en kijk af en toe naar rechts.quote:
7 goals en dan winnen we. Maar dat is unlikely.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:09 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Volgens mijn vriend werkt die telling niet zo
Liefquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik meen het echt. Ik vind Ajax goed spelen, eerlijk. En Feyenoord speelt ook goed, maar niet goed genoeg.
Nee. 8.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
7 goals en dan winnen we. Maar dat is unlikely.
Dus je hoeft de pics niet?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:10 schreef reetveter het volgende:
Ik baal gewoon te erg van zondag dat ik niet echt blij kan zijn met de beker
Het is nu toch 1-6 voor Ajax.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:11 schreef L0t.. het volgende:
Volgens mij vriend tellen die uitdoelpunten alleen dubbel bij een gelijke stand ofzo.. Maar ik dacht dat ze sowieso dubbel telden
Dat wil ik zien.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:07 schreef wolvendagen het volgende:
Als ik er achter kom dat hij het naar iemand anders gestuurd heeft, which I likely will, dan ga ik hem persoonlijk neersteken.
Eens, heb ik ookquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:10 schreef reetveter het volgende:
Nee alleen gelijke stand.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:11 schreef L0t.. het volgende:
Volgens mij vriend tellen die uitdoelpunten alleen dubbel bij een gelijke stand ofzo.. Maar ik dacht dat ze sowieso dubbel telden
Ja nu ja, maar net nog niet. Maar ik dacht dat het nu dan eigenlijk zegmaar 1-10 is voor Ajax, snapje?quote:
Oja inderdaad, 1-4 + 0-2 = 1-6quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:09 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Volgens mijn vriend werkt die telling niet zo
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:10 schreef reetveter het volgende:
HAHAHHAHAHAHAHHAHAHA.quote:
Vriend hoezo hatenquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
HAHAHHAHAHAHAHHAHAHA.
Ik heb helemaal niks met voetbal, maar
HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAH
Ja, maar dat zei ik.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja nu ja, maar net nog niet. Maar ik dacht dat het nu dan eigenlijk zegmaar 1-10 is voor Ajax, snapje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |