jol is een smerige joodquote:
Wie herkent het woordgrapje?quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:23 schreef Chowi het volgende:
Ik hoorde iets over nakende mensen, dus ik denk, kom, laat ik even langswippen.
Ik ben zeker uitgesloten van deelname hè?quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wie herkent het woordgrapje?
1 naaktfoto van wd als prijs.
als ajax wint komen ze niet levend de stad uitquote:
Schei toch uit manquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:27 schreef gers het volgende:
[..]
als ajax wint komen ze niet levend de stad uit
Ja die apen verneuken het voor de mensen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Schei toch uit manZo kankertriest om dat soort shit aan te moedigen
als die jood niet die wedstrijd had verboden was er niks aan de hand geweestquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Schei toch uit manZo kankertriest om dat soort shit aan te moedigen
Gers doe niet zo treurigquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:27 schreef gers het volgende:
[..]
als ajax wint komen ze niet levend de stad uit
Ja dan had iedereen zich vast wel netjes gedragen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:30 schreef gers het volgende:
[..]
als die jood niet die wedstrijd had verboden was er niks aan de hand geweest
ja maar die jood heeft de klassieker vermoordquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dan had iedereen zich vast wel netjes gedragen?
Wat ga je nou lopen praten alsof jou dat iets kan schelen ofzoquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:35 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar die jood heeft de klassieker vermoord
tuurlijk de knjb heeft er ook voor gezorgd dat top gedegradeerd isquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wat ga je nou lopen praten alsof jou dat iets kan schelen ofzo
Wat zegt dat over jou?quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:02 schreef Banzaiaap het volgende:
Die Tinychat was saai, niemand zei wat terug!!
Op het oog is dit wel een aardige post.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:52 schreef RickoKun het volgende:
SAnna is een chagrijnige kankerhoer.
Voetbal is voor poep volk.
Het CDA moet dood.
Het zijn allemaal feiten hoor! Geen meningen!quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:53 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Op het oog is dit wel een aardige post.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:38 schreef wolvendagen het volgende:
Heel de wedstrijd al verpest in de 4e minuut. Well done.
Ik heb nergens uitspraak gedaan over de uitslag.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
3-0 voor feyenoord zou het toch worden?
Naja kan nog altijd he 4-1
Jij. Ik mag je niet omdat je tot nu toe pics krijgt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:08 schreef reetveter het volgende:
`Luinghe vieze vuile teringlijer dat je bent'![]()
![]()
quote:
quote:@arnoudboer: Vanavond moeten Feyenoord-supporters voor hun eigen club klappen om Ajax van een titel te houden. Dat zal even wennen zijn
Overdone plus je ziet haar tieten niet goed.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:26 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Zou rv dit willen of is dat overdone?
quote:PvdA 33
VVD 33
CDA 27
PVV 17
D66 11
GL 10
SP 10
CU 6
SGP 2
PvdD 1