Doe gewoon bitch.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Tinychat is alleen in de avond leuk, nu heb ik geen tijd om het in de gaten te houden, veel te snel
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:49 schreef Banzaiaap het volgende:
Waarom trouwens die feestende Ajacieden in de OP? Ik snap er niks van..
Is hij nog weleens online dan?quote:
Gast, tief nou eens op met je aandachttrekkerij. En niemand hier zit te wachten op Lamon in de SC.quote:
Houd je bek.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
Gast, tief nou eens op met je aandachttrekkerij. En niemand hier zit te wachten op Lamon in de SC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Jawel, jij. Onder andere.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Houd je bek.
Mensen klikken eerder op die link dan op een gewone tinychat link.
Niemand hier zit te wachten op natuurfoto's van jou
Bijna altijd lelijk.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:53 schreef Bragi het volgende:
Waaaah, m'n vriendin heeft een pony. Op haar hoofd. Ze kwam het net showen. Nu weet ik niet wat ik ervan vind. [ afbeelding ]
Laat mij maar even beoordelen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:53 schreef Bragi het volgende:
Waaaah, m'n vriendin heeft een pony. Op haar hoofd. Ze kwam het net showen. Nu weet ik niet wat ik ervan vind. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:53 schreef Bragi het volgende:
Wat is het verschil tussen Ajax en een ei?Niet als ik hem kapottik, jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Dat was dus ook mijn gedachte vooraf. En ze heeft het alsnog gedaan. Kutwijf.quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:53 schreef Bragi het volgende:
Wat is het verschil tussen Ajax en een ei?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:59 schreef fl1pp13 het volgende:
Waarom lezen ajacieden de krant altijd op zn kop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom lezen ajacieden de krant altijd op zn kop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha Jap jonge trollgod
Zo. Da's interessant!quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:00 schreef Bragi het volgende:
Live meekijken met de Flabber-redactie die Feyenoord-Ajax kijkt.
http://www.ustream.tv/channel/flabber-hq-kijkt-feyenoord---ajax
Hoe gayquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:00 schreef Bragi het volgende:
Live meekijken met de Flabber-redactie die Feyenoord-Ajax kijkt.
http://www.ustream.tv/channel/flabber-hq-kijkt-feyenoord---ajax
Waarom lezen ajacieden de krant altijd op zn kop?2de van onderen kneus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze quote ik even en zet ik straks in een spreekballonnetje in je naaktpic.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:03 schreef wolvendagen het volgende:
Ajax heeft vanavond de kleur van de dood aan. Just sayin.
Die krijg jij niet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Deze quote ik even en zet ik straks in een spreekballonnetje in je naaktpic.
Ik eet kalfsbiefstuk.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:04 schreef ynuhh het volgende:
Voetbal.
En nu ga ik een entrecote voor mezelf klaarmaken.
Het was een lokroepquote:
quote:
Nee, sinds het uit is is ie foetsie.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is hij nog weleens online dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Nee, sinds hij begon te stalken en iedereen begon te zeiken over zijn treurige acties.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:17 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Wie het eerst de hele kaart vol heeft, wint een scheldkanonnade van wd.hahhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:17 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Wie het eerst de hele kaart vol heeft, wint een scheldkanonnade van wd.Mag ik ook een kaart, want anders heeft iedereen dezelfde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:18 schreef Skylark. het volgende:
Kijk dit. NSFW.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
Haha Jap jonge trollgod
jol is een smerige joodquote:
Wie herkent het woordgrapje?quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:23 schreef Chowi het volgende:
Ik hoorde iets over nakende mensen, dus ik denk, kom, laat ik even langswippen.
Ik ben zeker uitgesloten van deelname hè?quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wie herkent het woordgrapje?
1 naaktfoto van wd als prijs.
als ajax wint komen ze niet levend de stad uitquote:
Schei toch uit manquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:27 schreef gers het volgende:
[..]
als ajax wint komen ze niet levend de stad uit
Ja die apen verneuken het voor de mensen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Schei toch uit manZo kankertriest om dat soort shit aan te moedigen
als die jood niet die wedstrijd had verboden was er niks aan de hand geweestquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Schei toch uit manZo kankertriest om dat soort shit aan te moedigen
Gers doe niet zo treurigquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:27 schreef gers het volgende:
[..]
als ajax wint komen ze niet levend de stad uit
Ja dan had iedereen zich vast wel netjes gedragen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:30 schreef gers het volgende:
[..]
als die jood niet die wedstrijd had verboden was er niks aan de hand geweest
ja maar die jood heeft de klassieker vermoordquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dan had iedereen zich vast wel netjes gedragen?
Wat ga je nou lopen praten alsof jou dat iets kan schelen ofzoquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:35 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar die jood heeft de klassieker vermoord
tuurlijk de knjb heeft er ook voor gezorgd dat top gedegradeerd isquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wat ga je nou lopen praten alsof jou dat iets kan schelen ofzo
Wat zegt dat over jou?quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:02 schreef Banzaiaap het volgende:
Die Tinychat was saai, niemand zei wat terug!!
Op het oog is dit wel een aardige post.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:52 schreef RickoKun het volgende:
SAnna is een chagrijnige kankerhoer.
Voetbal is voor poep volk.
Het CDA moet dood.
Het zijn allemaal feiten hoor! Geen meningen!quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:53 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Op het oog is dit wel een aardige post.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:38 schreef wolvendagen het volgende:
Heel de wedstrijd al verpest in de 4e minuut. Well done.
Ik heb nergens uitspraak gedaan over de uitslag.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
3-0 voor feyenoord zou het toch worden?
Naja kan nog altijd he 4-1
Jij. Ik mag je niet omdat je tot nu toe pics krijgt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:08 schreef reetveter het volgende:
`Luinghe vieze vuile teringlijer dat je bent'![]()
![]()
quote:
quote:@arnoudboer: Vanavond moeten Feyenoord-supporters voor hun eigen club klappen om Ajax van een titel te houden. Dat zal even wennen zijn
Overdone plus je ziet haar tieten niet goed.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:26 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Zou rv dit willen of is dat overdone?
quote:PvdA 33
VVD 33
CDA 27
PVV 17
D66 11
GL 10
SP 10
CU 6
SGP 2
PvdD 1