Zo. Da's interessant!quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:00 schreef Bragi het volgende:
Live meekijken met de Flabber-redactie die Feyenoord-Ajax kijkt.
http://www.ustream.tv/channel/flabber-hq-kijkt-feyenoord---ajax
Hoe gayquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:00 schreef Bragi het volgende:
Live meekijken met de Flabber-redactie die Feyenoord-Ajax kijkt.
http://www.ustream.tv/channel/flabber-hq-kijkt-feyenoord---ajax
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:59 schreef fl1pp13 het volgende:
Waarom lezen ajacieden de krant altijd op zn kop?2de van onderen kneus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze quote ik even en zet ik straks in een spreekballonnetje in je naaktpic.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:03 schreef wolvendagen het volgende:
Ajax heeft vanavond de kleur van de dood aan. Just sayin.
Die krijg jij niet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Deze quote ik even en zet ik straks in een spreekballonnetje in je naaktpic.
Ik eet kalfsbiefstuk.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:04 schreef ynuhh het volgende:
Voetbal.
En nu ga ik een entrecote voor mezelf klaarmaken.
Het was een lokroepquote:
quote:
Nee, sinds het uit is is ie foetsie.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is hij nog weleens online dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Nee, sinds hij begon te stalken en iedereen begon te zeiken over zijn treurige acties.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:17 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Wie het eerst de hele kaart vol heeft, wint een scheldkanonnade van wd.hahhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:17 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Wie het eerst de hele kaart vol heeft, wint een scheldkanonnade van wd.Mag ik ook een kaart, want anders heeft iedereen dezelfde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:18 schreef Skylark. het volgende:
Kijk dit. NSFW.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |