Doe gewoon bitch.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Tinychat is alleen in de avond leuk, nu heb ik geen tijd om het in de gaten te houden, veel te snel
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:49 schreef Banzaiaap het volgende:
Waarom trouwens die feestende Ajacieden in de OP? Ik snap er niks van..
Is hij nog weleens online dan?quote:
Gast, tief nou eens op met je aandachttrekkerij. En niemand hier zit te wachten op Lamon in de SC.quote:
Houd je bek.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
Gast, tief nou eens op met je aandachttrekkerij. En niemand hier zit te wachten op Lamon in de SC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Jawel, jij. Onder andere.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Houd je bek.
Mensen klikken eerder op die link dan op een gewone tinychat link.
Niemand hier zit te wachten op natuurfoto's van jou
Bijna altijd lelijk.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:53 schreef Bragi het volgende:
Waaaah, m'n vriendin heeft een pony. Op haar hoofd. Ze kwam het net showen. Nu weet ik niet wat ik ervan vind. [ afbeelding ]
Laat mij maar even beoordelen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:53 schreef Bragi het volgende:
Waaaah, m'n vriendin heeft een pony. Op haar hoofd. Ze kwam het net showen. Nu weet ik niet wat ik ervan vind. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:53 schreef Bragi het volgende:
Wat is het verschil tussen Ajax en een ei?Niet als ik hem kapottik, jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Dat was dus ook mijn gedachte vooraf. En ze heeft het alsnog gedaan. Kutwijf.quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:53 schreef Bragi het volgende:
Wat is het verschil tussen Ajax en een ei?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:59 schreef fl1pp13 het volgende:
Waarom lezen ajacieden de krant altijd op zn kop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:59 schreef fl1pp13 het volgende:
Waarom lezen ajacieden de krant altijd op zn kop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |