Maar hij krijgt wel 10 euro en pics.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
HAHAHHAHAHAHAHHAHAHA.
Ik heb helemaal niks met voetbal, maar
HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAH
watquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
HAHAHHAHAHAHAHHAHAHA.
Ik heb helemaal niks met voetbal, maar
HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAH
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar hij krijgt wel 10 euro en pics.
Ook nog 10 euro?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar hij krijgt wel 10 euro en pics.
Ik haat niet, ik vind het gewoon grappig.quote:
Wanneer krijg ik eens pics dan?quote:
Kom hier dan.quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja ik zei al doe dat nou nietBeter 10 cent maar dat wou ze niet.
quote:
Is weer twee uur werken onder die kutbaas van jequote:
Hoeveel brachten de nudiepics van Kim op dan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:16 schreef L0t.. het volgende:
Als Sanna straks HNTM wint gaan die pics je nog veel geld opleveren rv
Mijn hart. Jij breekt het.quote:
Nee, dat is 1 dag fooi.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Is weer twee uur werken onder die kutbaas van je
Nu je het zegt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:16 schreef L0t.. het volgende:
Als Sanna straks HNTM wint gaan die pics je nog veel geld opleveren rv
Klinkt erg fout dit.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Is weer twee uur werken onder die kutbaas van je
Kut Kesslerquote:
Gaan we knokken?quote:
Google is inderdaad goed op weg alles wat ze ooit opgebouwd hebben om zeep te helpen ja.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:20 schreef Japsnars het volgende:
Die nieuwe pagina van google is pure kanker in het kwadraat.
Alsof jij tien euro zou missen.quote:
Ook een goedeavond, Luur.quote:
Ik sla als een wijf zei m'n vriendin dus niks om je zorgen om te maken.quote:
Nee, die betaal ik zelf.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof jij tien euro zou missen.Rijksletje van me.
Jouw vader betaald Lowlands en Mystery Land toch ook zeker.
Dat is hem niet maken. hem maken is iets met schimmelkut en zo.quote:
Youtube ook al, eerst die lelijke watchpage (waarover ik een betoog van 500 woorden heb geschrevne op hun feed back pagequote:Op donderdag 6 mei 2010 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Google is inderdaad goed op weg alles wat ze ooit opgebouwd hebben om zeep te helpen ja.
Maar Luurtje toch, zulks een grove taal heb ik nooit eerder in uw posts mogen aantreffen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:22 schreef Allure_ het volgende:
Sta ik verdomme een uur op dat graf kanker Schiedam vast door weet ik veel kanker politie, voetbal, joden.
Heeft niks met joden te maken. Waren die kankerfeyenoorders die op het spoor gingen lopen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:22 schreef Allure_ het volgende:
Sta ik verdomme een uur op dat graf kanker Schiedam vast door weet ik veel kanker politie, voetbal, joden.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:06 schreef wolvendagen het volgende:
Ik, als Feyenoorder, gun het jullie ergens toch wel. Maar ik vind het wel jammer.
HOIquote:
Op de brandstapelquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heeft niks met joden te maken. Waren die kankerfeyenoorders die op het spoor gingen lopen.
Ik heet Sanna. Leer dat nou eens.quote:
Geen idee. Zou wel zo fijn zijn inderdaad. Heb het ook nog nergens gezien dat je het aan kon passen. Ik had de nieuwe google aan tijdje en wilde dat uitzetten want op mijn werk had ik het niet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:26 schreef Japsnars het volgende:
Waarom bieden ze nergens de mogelijkheid om de oude google en de oude youtube watchpage te blijven gebruiken? Daar kleven echt geen nadelen aan, verdomme.
grote taal dit datquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:22 schreef Allure_ het volgende:
Klokslag 23:00quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heet Sanna. Leer dat nou eens.
En wanneer wil je ze hebben?
En in Gmail kun je vrolijk BCC adressen zien tegenwoordig. Ook zoiets.quote:
Ja nja, papa doet het altijd met iDeal voor me. Maar ik werk nu ook (nog wel) en ik krijg next week rente dus ik geef 't Mystery Land geld terug. Maar ik betaal wel alles op het festival zelf, daar neem ik m'n eigen geld mee naartoe. Dat wel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik werk tegenwoordig ook voor een deel van mijn geld.
huh das wel domquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En in Gmail kun je vrolijk BCC adressen zien tegenwoordig. Ook zoiets.
Kenker, dan moet ik nu pics gaan maken. E-mail?quote:
quote:
Gigi Ravelli?quote:
Nog nietquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:32 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Whut, heeft Ronja het met Isabella gedaan?![]()
Lukt je niet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:34 schreef Japsnars het volgende:
Als ze Gmail nu ook gaan slopen, dan boycot ik google
Google Analytics en Adsense zal ik blijven gebruiken maar voor gmail en google search zijn genoeg alternatieven.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lukt je niet.Tenzij je gewoon helemaal weg blijft van teh interwebs.
Nee.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:39 schreef Kl00ntje het volgende:
Heu ik hoor dat hier een mokkel naakt gaat dankzij Ajax???!
Je moet je email adres naar reetveter PMen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:39 schreef Kl00ntje het volgende:
japquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:39 schreef Kl00ntje het volgende:
IK VROEG JE WAT. HALLO ALARM.quote:
garudaap@gmail.com graag.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
IK VROEG JE WAT. HALLO ALARM.
![]()
e-mail of wat anders?
Jantje was gespierder dan ik dacht, die bovenarmenquote:
Was dat die man die net uit die gigantische vaas dronk? If so. Ja.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jantje was gespierder dan ik dacht, die bovenarmen![]()
BEEST.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jantje was gespierder dan ik dacht, die bovenarmen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |