Klinkt erg fout dit.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Is weer twee uur werken onder die kutbaas van je
Kut Kesslerquote:
Gaan we knokken?quote:
Google is inderdaad goed op weg alles wat ze ooit opgebouwd hebben om zeep te helpen ja.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:20 schreef Japsnars het volgende:
Die nieuwe pagina van google is pure kanker in het kwadraat.
Alsof jij tien euro zou missen.quote:
Ook een goedeavond, Luur.quote:
Ik sla als een wijf zei m'n vriendin dus niks om je zorgen om te maken.quote:
Nee, die betaal ik zelf.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof jij tien euro zou missen.Rijksletje van me.
Jouw vader betaald Lowlands en Mystery Land toch ook zeker.
Dat is hem niet maken. hem maken is iets met schimmelkut en zo.quote:
Youtube ook al, eerst die lelijke watchpage (waarover ik een betoog van 500 woorden heb geschrevne op hun feed back pagequote:Op donderdag 6 mei 2010 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Google is inderdaad goed op weg alles wat ze ooit opgebouwd hebben om zeep te helpen ja.
Maar Luurtje toch, zulks een grove taal heb ik nooit eerder in uw posts mogen aantreffen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:22 schreef Allure_ het volgende:
Sta ik verdomme een uur op dat graf kanker Schiedam vast door weet ik veel kanker politie, voetbal, joden.
Heeft niks met joden te maken. Waren die kankerfeyenoorders die op het spoor gingen lopen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:22 schreef Allure_ het volgende:
Sta ik verdomme een uur op dat graf kanker Schiedam vast door weet ik veel kanker politie, voetbal, joden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |