klinkt misschien lullig maar vroeger had het een best effect geloof ik.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dit soort mensen kan je het beste op middeleeuwsen manier bestrijden.
Strop om zijn nek, op een openbaar plein.
Laat maar zien wat we met deze kakkerlakken doen.
Dachten ze in voetbalstadions ook, blijkt in Engeland dus in de praktijk niet zo te zijn.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tsja... En zonder hekken wordt het een ongeorganiseerde bende.
gutteguttegut wat sneu....quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:07 schreef Crimyclown het volgende:
Ik ben toch geen voorstander van een koningshuis. Gelijk vluchten de koningin, net als in de 2e wereld oorlog. Held dat ze is. Doe mij maar een monarchie
!
Balkenende?quote:
Nou volgens mij nu ook hoor. Natuurlijk heb je veel ergere beelden op internet, maar als je zoeits in RL ziet dan komt het toch wel erg dichtbij. Wat dan weer een grotere impact heeft lijkt me.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:17 schreef blckbb het volgende:
[..]
klinkt misschien lullig maar vroeger had het een best effect geloof ik.
Ok, de koningin mag van mij gewoon oprotten. De koningin is staatshoofd geworden door erfopvolging....quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:10 schreef blckbb het volgende:
[..]
Behalve de tegenspraak die je hier maakt was Bea ook pas een paar jaar oud toen ze naar Engeland moest. Door Wilhelmina onder protest, die wilde blijven, dus niks vluchten. Je spreekt jezelf 3 maal tegen
quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gutteguttegut wat sneu....
En wat een zielige vergelijking... En wtf is nou weer een monarchie?
Als je dat wat beter onderbouwd kom je een stuk overtuigender over.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:23 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ok, de koningin mag van mij gewoon oprotten. De koningin is staatshoofd geworden door erfopvolging....
[..]
Hey jij bent blauw!
Waarvoor staan de oranjes dan symbool? Waarom krijgt iemand die als eerste uit de goede kut komt zoveel macht? Waarom hoeven ze geen btw en belastingen te betalen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:27 schreef blckbb het volgende:
[..]
Als je dat wat beter onderbouwd kom je een stuk overtuigender over.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:27 schreef stapas het volgende:
Interessant: http://www.volkskrant.nl/(...)n_lange_bakkebaarden
Mag ik hieruit afleiden dat het het overdreven politieoptreden is dat de paniek deed ontstaan...
kan, dat is de schrijver zijn mening maar wat hadden wij gedacht als die politie niks deed?quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:27 schreef stapas het volgende:
Mag ik hieruit afleiden dat het het overdreven politieoptreden is dat de paniek deed ontstaan...
Macht?quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:30 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Waarom krijgt iemand die als eerste uit de goede kut komt zoveel macht?
imo niet. Zoals de schrijver het beschrijft, zat er een behoorlijke tijd tussen dat de politie de man arresteerde en de paniek. Als je het filmpje van FOK!'er busfoto.nl bekijkt, zul je zien dat de paniek & de arrestatie vrijwel gelijktijdig was.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:27 schreef stapas het volgende:
Gelukkig is dat al lang geleden afgeschaft.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dit soort mensen kan je het beste op middeleeuwsen manier bestrijden.
Strop om zijn nek, op een openbaar plein.
Laat maar zien wat we met deze kakkerlakken doen.
Ik krijg uit de berichten meer de indruk dat de paniek pas ontstond toen vervolgens die flapdrol z'n koffer liet vallen en een ander 'BOM' ging roepen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
imo niet. Zoals de schrijver het beschrijft, zat er een behoorlijke tijd tussen dat de politie de man arresteerde en de paniek. Als je het filmpje van FOK!'er bekijkt, zul je zien dat de paniek & de arrestatie vrijwel gelijktijdig was.
Pff..quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:27 schreef stapas het volgende:
Dan pas..quote:Er wordt gegild en mensen rennen weg
quote:Binnen enkele seconden is er politie bij.
De koningin spreek op diplomatiek niveau dagelijks met mensen uit de top van het bedrijfsleven, met de media buitenlandse koninklijke families en belangrijke politici. En op representatie niveau is ze het gezicht en de vertegenwoordiger van Nederland. Niemand heeft ooit de koningin hiervoor gevraagt.... En ze heeft ook macht op politiek niveau. Met haar handteking ondertekent ze wetten wat ze ook kan weigeren. ....quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:32 schreef blckbb het volgende:
[..]
Macht?Het koningshuis heeft vrijwel geen enkele vorm van macht hier in Nederland
quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:31 schreef blckbb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Myth busted.
Ik weet 't, hij is ook mijn held maar ik kon het niet latenquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zou daar niet de spot mee drijven...
Als je op de dam staat dan zie je letterlijk niets. De koningin kan op 4 meter voorbij komen zonder dat je er ook maar een fuck van ziet. Niemand ziet dus dat het een junk is die aan het schreeuwen is ipv een Samir A die met 20 vrienden de boel kort en klein aan het meppen is.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:47 schreef Tomatenboer het volgende:
In wat voor angstige maatschappij leven wij als een schreeuwende man in z'n eentje iedereen verblind door paniek op de vlucht kan laten slaan?![]()
Natuurlijk is het zo dat zodra één persoon besluit te vluchten dat er een kettingreactie ontstaat, maar kom op mensen die man schreeuwde maar wat.gh
Denk echt dat het met name degene is geweest die 'BOM' schreeuwde na het vallen van de koffer, die de paniek heeft laten ontstaan.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Natuurlijk is het zo dat zodra één persoon besluit te vluchten dat er een kettingreactie ontstaat, maar kom op mensen die man schreeuwde maar wat.![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:44 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik weet 't, hij is ook mijn held maar ik kon het niet laten
Welkom bij de clubquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zoek mijn heil vaak bij muziek wanneer ik het echt gehad heb met mensen.
al een tijdjequote:Op woensdag 5 mei 2010 00:23 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ok, de koningin mag van mij gewoon oprotten. De koningin is staatshoofd geworden door erfopvolging....
[..]
Hey jij bent blauw!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn vrouw en ik komen niet op dat soort plaatsen, wij voelen ons daar niet betrokken genoeg voor. Vergeet niet Nederland ten tijde van de 1ste wereldoorlog "neutraal" was. Dat vinden we een andere benaming voor laf.
Beatrix is het denk ik nu wel zat.²
quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
al een tijdje
En je mag best tegen het koningshuis zijn hoor, dat is ieders goed recht, maar die vergelijking met Wo II vind ik gewoon wat minder kies...
Vechten was de enige optie in zoeen bloedige oorlog als WOI? Denk eens normaal, dat had Nederland misschien 100.000en doden kunnen kosten in de meest nutteloze oorlog ooit waar ze bovendien nergens tot gedwongen werden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn vrouw en ik komen niet op dat soort plaatsen, wij voelen ons daar niet betrokken genoeg voor. Vergeet niet Nederland ten tijde van de 1ste wereldoorlog "neutraal" was. Dat vinden we een andere benaming voor laf.
Beatrix is het denk ik nu wel zat.²
Helemaal mee eens, maar dan kan het toch nog steeds laf zijn?quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:03 schreef blckbb het volgende:
[..]
Vechten was de enige optie in zoeen bloedige oorlog als WOI? Denk eens normaal, dat had Nederland misschien 100.000en doden kunnen kosten in de meest nutteloze oorlog ooit waar ze bovendien nergens tot gedwongen werden.
Als ik tussen twee vechtende partijen waar ik niets mee te maken heb de verstandigste ben en wegloop en dan 'laf' ben zal ik er echt geen nacht minder om slapen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar dan kan het toch nog steeds laf zijn?²
Nee. Het is niet laf om vast te houden aan je principes.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak dat het konings enclude vluchtte naar Anglais?quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:07 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als ik tussen twee vechtende partijen waar ik niets mee te maken heb de verstandigste ben en wegloop en dan 'laf' ben zal ik er echt geen nacht minder om slapen.
in WO1?quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak dat het konings enclude vluchtte naar Anglais?²
Dat was in WO2, je moet het in context zien, alles bij elkaar is het een laffe bedoening. Maar ik heb makkelijk praten zo achter mijn Logitech toetesenbord, al dan niet wireless.quote:
ik vind het het beste besluit wat nederland heeft gemaakt in de afgelopen 100 jaarquote:Op woensdag 5 mei 2010 01:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En eigenlijk heeft Nederland het wel heel erg goed gedaan in perspectieven van opbouw, het land was defect en een (emotioneel) wrak. Als je ziet hoe Nederland er vandaag de dag voor staat, chapeau. Natuurlijk ben ik het met erg veel zaken niet eens (homo huwelijk, euthanasie en drugsbeleid) maar het mag weleens gezegd worden.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Mensen, negeer die gast. Hij doet het allemaal expres om reacties uit te lokken.
gast jij bent misschien wel de grootste baggeraar van fok!quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat was in WO2, je moet het in context zien, alles bij elkaar is het een laffe bedoening. Maar ik heb makkelijk praten zo achter mijn Logitech toetesenbord, al dan niet wireless.²
Noem jij het laf, dan noem ik het verstandig.....quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En eigenlijk heeft Nederland het wel heel erg goed gedaan in perspectieven van opbouw, het land was defect en een (emotioneel) wrak. Als je ziet hoe Nederland er vandaag de dag voor staat, chapeau. Natuurlijk ben ik het met erg veel zaken niet eens (homo huwelijk, euthanasie en drugsbeleid) maar het mag weleens gezegd worden.²
Het patroon dat je volgt is wel heel erg standaard he, je lijkt wel zo'n callcenter medewerker. Je stuurt de discussie altijd richting Nederland zelf. Waarbij je zegt tevreden te zijn over het land, behalve dingen als homohuwelijk e.d. Daarna hoop je op een reactie als 'dan ga je toch weg', waarna jij weer de volgende stap kan zetten.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En eigenlijk heeft Nederland het wel heel erg goed gedaan in perspectieven van opbouw, het land was defect en een (emotioneel) wrak. Als je ziet hoe Nederland er vandaag de dag voor staat, chapeau. Natuurlijk ben ik het met erg veel zaken niet eens (homo huwelijk, euthanasie en drugsbeleid) maar het mag weleens gezegd worden.²
Dat zal je vies tegenvallen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:32 schreef blckbb het volgende:
[..]
Macht?Het koningshuis heeft vrijwel geen enkele vorm van macht hier in Nederland
Ja, ze liggen in een bepaalde lijn waarin ze telkenmale datgene bevestigen wat ik betoog. Als je de buitenlandse politiek van Nederland goed bestudeerd, van na de oorlog, dan zie je dat ze een grotere broek hebben aangetrokken, zeker recent, en dit heeft te maken met het feit dat ze het grote Amerika en Britagne als bondgenoten hebben.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:21 schreef Rave_NL het volgende:
Je pakt twee compleet andere dingen, plaatst het een vervolgens in het ander om je 'punt' te maken en verklaard vervolgens dat ik het in de context moet zien....
Ongetwijfeld, maar nogmaals het moet gezegd worden. Het is dan wel erg simpel wellicht, maar als je ziet wat het kleine Nederland alleen al op voetbalgebied wereldwijd voor elkaar krijgt. Daar mag je best trots op zijn. En natuurlijk zijn we het met veel dingen oneens, maar dat is alleen al voor de gespreksstof een voordeel.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Het patroon dat je volgt is wel heel erg standaard he, je lijkt wel zo'n callcenter medewerker. Je stuurt de discussie altijd richting Nederland zelf. Waarbij je zegt tevreden te zijn over het land, behalve dingen als homohuwelijk e.d. Daarna hoop je op een reactie als 'dan ga je toch weg', waarna jij weer de volgende stap kan zetten.
Vond ik ook wel sterk idd, ze stonden in no time weer tussen de menigte.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:32 schreef Jane het volgende:
Kan dat gezeik op de koningin ophouden? Ik ben helemaal niet speciaal oranjegezind ofzo, maar ik denk altijd maar "het zijn ook maar gewoon mensen". En die zijn zich ook gewoon de pleuris geschrokken. Die wisten ook niet wat er aan de hand was toen ze ineens het plein af moesten rennen. N.m.m. lieten juist zij vanavond zien dat we ons niet door angst moeten laten regeren, door ondanks de schrik na een paar minuten gewoon weer terug te komen en het Wilhelmus te zingen.
Denk je niet? De grote vraag is of Willem Alexander er klaar voor is. Ik zie het niet zo in hem zitten. Ik wil het niet tot mijn stokpaardje promoveren, maar de argumenten hiervoor zijn nagenoeg bekend inmiddels.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:32 schreef Strani het volgende:
Ik geloof dat dit nu allemaal wel heel erg off-topic gaat?
Niet allemaal, helaas stoorzenders zijn overal.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:32 schreef Strani het volgende:
Ik geloof dat dit nu allemaal wel heel erg off-topic gaat?
Mensen hebben in hun achterhoofd de kans op een aanslag op zo'n dag, dan is er niet zoveel nodig.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:34 schreef Arcee het volgende:
Ik blijft het een bizar gezicht vinden. Het ziet er elk jaar precies hetzelfde uit en nu ineens slaat de ultieme stilte om in een gillende paniek.
Het is beter dat je even teruggaat naar KLB. Je bedoeling is goed, maar werk nog even aan de manier waarop je het brengt.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:46 schreef RickoKun het volgende:
Hoe is het mogelijk dat 2 mannen 30 mensen gewond hebben kunnen maken en botbreuken hebben kunnen verzamelen?
Waarom heeft dat KANKERgezwel zich doen voorkomen als een jood? Wil hij aandacht voor de palestijnen in israel?
Wat voor straf zal hij krijgen, om de herdenking in veel uithoeken van nederland (want in LIVE opgenomen) te verstoren?
Wat het laatste betreft, maakt het mij echt compleet niet uit waarom hij het heeft gedaan, maar mag hij echt helemaal kapot getrapt of gemarteld worden. Dit is de compleetste overschrijding van elke norm en waarde die de Nederlandse samenleving kent. Wat voor vuile nazi ben je als je een herdenking zelfs nog weet te verneuken? Die Karst Tates of hoe die kankerflikker ook heette mag hard fikken in de hel, maar dit soort tering lijers ook, Wij eren in Nederland de doden die zijn omgekomen, en dit soort figuren zorgen er de laatste 2 jaar voor dat wij niet diegenen kunnen eren die wij willen eren.
Zeker, volkomen begrijpelijk.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:41 schreef sig000 het volgende:
Mensen hebben in hun achterhoofd de kans op een aanslag op zo'n dag, dan is er niet zoveel nodig.
Ah, jij weet het al zeker? Vertel.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:46 schreef RickoKun het volgende:
Waarom heeft dat KANKERgezwel zich doen voorkomen als een jood? Wil hij aandacht voor de palestijnen in israel?
En ook Suriname en de Antillen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
gast jij bent misschien wel de grootste baggeraar van fok!
Je pakt twee compleet andere dingen, plaatst het een vervolgens in het ander om je 'punt' te maken en verklaard vervolgens dat ik het in de context moet zien...
ik zal het even in hele simpele taal voor je uitleggen:
De politieke aspiratie van die tijd was een neutraliteitspolitiek, waar geen partij gekozen werd, en troepen, vriend of vijand, onder geen beding voet mochten zetten op Nederlandse bodem. Dat is niet laf, dat is realistisch en een goede tactiek om als handelsland zo veel mogelijk handelspartners te behouden. Dit is de eerste WO ook gelukt en achteraf oogte NL veel respect omdat alle horror en terreur van de oorlog hun bespaart was gebleven.
In de 2e WO trachtten ze hetzelfde te doen, maar Hitler wou Nederland simpelweg bezetten. Omdat de situatie onhoudbaar werd, en het Nederlandse Koninkrijk Ned-Indië nog bevatte, zijn ze gevlucht naar Engeland om va ndaaruit het Koninkrijk te besturen, aangezien zij van uit daar meer kon betekenen dan als gevangengenomen staatshoofd.
Zo, en ik tik dit op mijn telefoon dus meer woorden ga ik er niet aan vuil maken.
Erg is dat hè, mensen die dingen zeggen waar je jezelf wel in kunt vinden maar altijd maar over die ziekte moeten beginnen en er een zeer agressief tekstje van maken!quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:48 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Het is beter dat je even teruggaat naar KLB. Je bedoeling is goed, maar werk nog even aan de manier waarop je het brengt.
Dit dus.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:34 schreef Arcee het volgende:
Ik blijft het een bizar gezicht vinden. Het ziet er elk jaar precies hetzelfde uit en nu ineens slaat de ultieme stilte om in een gillende paniek.
Ben ik helemaal met je eens, op de man spelen en schelden of zelfs schelden is een brevet van onvermogen (om tot een inhoudelijk debat te komen). Hier leren we met zijn allen van.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:52 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Erg is dat hè, mensen die dingen zeggen waar je jezelf wel in kunt vinden maar altijd maar over die ziekte moeten beginnen en er een zeer agressief tekstje van maken!
zelfs op fokquote:Op woensdag 5 mei 2010 01:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niet allemaal, helaas stoorzenders zijn overal.
Inderdaad, dat krijg je als je van die "intellectuele politiek correcte" losers hebt die zo hypocriet als de pest zijn. Want stel je voor zeg! Agressiviteit komt nergens voor op de wereld, en daar mag nimmer gebruik gemaakt van worden!!!!!quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:52 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Erg is dat hè, mensen die dingen zeggen waar je jezelf wel in kunt vinden maar altijd maar over die ziekte moeten beginnen en er een zeer agressief tekstje van maken!
Jullie zijn ook echt van die schaapjes van het systeem hé, met alleen maar het gezeik over dingen die buiten jullie normen en waarden vallen. Want oh wee, als jullie iets niet aanstaat dan sta je met het mondje vooraan. Maar als er ooit iets op jullie zelf gericht staat, wat een bedreiging vormt; Dan staan jullie te schuilen als een stelletje bangerikken.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens, op de man spelen en schelden of zelfs schelden is een brevet van onvermogen (om tot een inhoudelijk debat te komen). Hier leren we met zijn allen van.
Je vader of moeder zou maar zijn gestorven aan kanker of Alzheimer.²
Dat zie je verkeerd, je hebt recht op een mening, die verkondig ik ook, maar daar hoef je toch niet voor te schelden? En al helemaal niet met (smet)ziektes. Dat kun je toch wel beamen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 02:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jullie zijn ook echt van die schaapjes van het systeem hé, met alleen maar het gezeik over dingen die buiten jullie normen en waarden vallen. Want oh wee, als jullie iets niet aanstaat dan sta je met het mondje vooraan. Maar als er ooit iets op jullie zelf gericht staat, wat een bedreiging vormt; Dan staan jullie te schuilen als een stelletje bangerikken.
Dat is wat voorbarig, wat ik al eerder zei: het is goed mogelijk dat deze entiteit een psychoot is. Ik heb het in mijn omgeving gezien en ik verbaas me dat er eigenlijk zo weinig grote problemen ontstaan door mensen met psychoses. Want die gasten zijn dan tot alles in staat, door wanen, achterdocht, hallucinaties.quote:Op woensdag 5 mei 2010 02:02 schreef Boldface het volgende:
Ik heb het nieuws pas net gehoord. Wat een idiootHopelijk wordt deze man enorm zwaar bestraft. Jaartje of tien in een diepe kerker zal hem goed doen.
Voor wat? Schreeuwen tijdens de dodenherdenking?quote:Op woensdag 5 mei 2010 02:02 schreef Boldface het volgende:
Ik heb het nieuws pas net gehoord. Wat een idiootHopelijk wordt deze man enorm zwaar bestraft. Jaartje of tien in een diepe kerker zal hem goed doen.
Waarschijnlijk kom je inderdaad beter tot je recht in KLB.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Inderdaad, dat krijg je als je van die "intellectuele politiek correcte" losers hebt die zo hypocriet als de pest zijn. Want stel je voor zeg! Agressiviteit komt nergens voor op de wereld, en daar mag nimmer gebruik gemaakt van worden!!!!!
Het is inderdaad een gefrustreerde uiting, wat tot resultaat heeft dat ik daar een agressieve gedachte op na houd. Misschien zou je eens door die gevoelens heen moeten kijken en JUIST naar de intentie van het bericht moeten kijken. Helaas voor jullie kan ik dat niet op een politiek correcte en linkse manier doen, verheven voelen aan de medemens (zoals s1nn3rz dat leuk vindt, met zijn "intellectuele" statements die volledig de plank mis slaan)
Ja , zoiets dacht ik ook :quote:Op woensdag 5 mei 2010 02:06 schreef DrDentz het volgende:
Mja, die man had niet voorzien dat het volkje als een kudde wilde bizons zou gaan hollen na zijn schreeuw. Al blijft het wat aso om zo'n moment te verstoren. Zal wel een pilletje teveel of te weinig in gegaan zijn.
Het was niet alleen die man. Het was de schrik, het omvallen van dranghekken. Die dus veel mensen als schoten ervoeren begreep ik. wanneer ik mijn kinderen bij me zou hebben zou ik ook maken dat ik daar weg kwam.quote:Op woensdag 5 mei 2010 02:06 schreef DrDentz het volgende:
Mja, die man had niet voorzien dat het volkje als een kudde wilde bizons zou gaan hollen na zijn schreeuw. Al blijft het wat aso om zo'n moment te verstoren. Zal wel een pilletje teveel of te weinig in gegaan zijn.
Ben het met je eens dat het zo klinkt, maar ik kan het me slecht voorstellen....quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:59 schreef WallOfStars het volgende:
Toch lijken er shoten op de video te staan.
geluid klinkt voor mij zo.
Harde schreeuw, kort gilletje van vrouw, shot......shot.... Harde gillen en Paniek!
Ik ben bang dat je nog gelijk gaat krijgen ookquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:09 schreef stapas het volgende:
Geef ons nog een paar dagen en we hebben de eerste complottheorietjes op het net...
Wellicht van het genre:
- die knal was een schot afgevuurd vanop een omliggend dak, politiekogel (dat 'iemand is onwel verhaaltje geloof je toch zelf niet - daar kwamen ze iets te snel mee, dus dat is voorbereid)
- die junk die schreeuwde was geen junk maar werkt voor een veiligheidsdienst, inlichtingendienst, extreme partij (bewijsstuk hier: de pers heeft hem twee dagen na de herdenking nog steeds niet kunnen interviewen, en daarna vonden we hem niet meer).
- Dan wellicht nog ergens een theorie die iets zegt over de personen die niet op de herdenking aanwezig waren terwijl ze er vorig jaar wel waren. Zij zijn dus betrokken in het helaas gefaalde complot.
Enfin, geef ons een paar dagen.
Als ik andere filmpje bekijk, word er ook gezegt "ze schieten" op 01:41quote:Op woensdag 5 mei 2010 02:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat het zo klinkt, maar ik kan het me slecht voorstellen....
Je zegt met zekerheid dat mensen dat zeggen maar zo duidelijk is dat helemaal niet hoor. 'Ze schieten' kan zoveel zijn geweest en 'Hij is dood' hoor ik al helemaal niet terug.quote:Op woensdag 5 mei 2010 03:07 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Als ik andere filmpje bekijk, word er ook gezegt "ze schieten" op 01:41
en even later "hij is dood" 04:05
Dit Filmpje op 20 meter afstand
Theory tot dat ik hoor dat de schreeuwer nog leeft.
Sniper lost 2 schoten vanaf ABN/AMRO gebouw, de straat Rokin in.
Sorry tijd klopt niet. 03:20 "hij is dood"quote:Op woensdag 5 mei 2010 03:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Je zegt met zekerheid dat mensen dat zeggen maar zo duidelijk is dat helemaal niet hoor. 'Ze schieten' kan zoveel zijn geweest en 'Hij is dood' hoor ik al helemaal niet terug.
Dank voor de aanpassing..om nog even te blijven debunken kan het ook 'kijk dan' o.i.d. zijn.quote:Op woensdag 5 mei 2010 03:32 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Sorry tijd klopt niet. 03:20 "hij is dood"
Post aangepast.
En nergen claim ik zekerheid....dat maak jij ervan.
Zekerheid kan ik je niet geven....quote:Op woensdag 5 mei 2010 03:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Dank voor de aanpassing..om nog even te blijven debunken kan het ook 'kijk dan' o.i.d. zijn.
Je post kwam vrij zeker over omdat je zegt 'er wordt gezegd' ipv iets als 'het lijkt alsof men zegt'. Vandaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |