Ben ik helemaal met je eens, op de man spelen en schelden of zelfs schelden is een brevet van onvermogen (om tot een inhoudelijk debat te komen). Hier leren we met zijn allen van.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:52 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Erg is dat hè, mensen die dingen zeggen waar je jezelf wel in kunt vinden maar altijd maar over die ziekte moeten beginnen en er een zeer agressief tekstje van maken!
zelfs op fokquote:Op woensdag 5 mei 2010 01:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niet allemaal, helaas stoorzenders zijn overal.
Inderdaad, dat krijg je als je van die "intellectuele politiek correcte" losers hebt die zo hypocriet als de pest zijn. Want stel je voor zeg! Agressiviteit komt nergens voor op de wereld, en daar mag nimmer gebruik gemaakt van worden!!!!!quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:52 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Erg is dat hè, mensen die dingen zeggen waar je jezelf wel in kunt vinden maar altijd maar over die ziekte moeten beginnen en er een zeer agressief tekstje van maken!
Jullie zijn ook echt van die schaapjes van het systeem hé, met alleen maar het gezeik over dingen die buiten jullie normen en waarden vallen. Want oh wee, als jullie iets niet aanstaat dan sta je met het mondje vooraan. Maar als er ooit iets op jullie zelf gericht staat, wat een bedreiging vormt; Dan staan jullie te schuilen als een stelletje bangerikken.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens, op de man spelen en schelden of zelfs schelden is een brevet van onvermogen (om tot een inhoudelijk debat te komen). Hier leren we met zijn allen van.
Je vader of moeder zou maar zijn gestorven aan kanker of Alzheimer.²
Dat zie je verkeerd, je hebt recht op een mening, die verkondig ik ook, maar daar hoef je toch niet voor te schelden? En al helemaal niet met (smet)ziektes. Dat kun je toch wel beamen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 02:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jullie zijn ook echt van die schaapjes van het systeem hé, met alleen maar het gezeik over dingen die buiten jullie normen en waarden vallen. Want oh wee, als jullie iets niet aanstaat dan sta je met het mondje vooraan. Maar als er ooit iets op jullie zelf gericht staat, wat een bedreiging vormt; Dan staan jullie te schuilen als een stelletje bangerikken.
Dat is wat voorbarig, wat ik al eerder zei: het is goed mogelijk dat deze entiteit een psychoot is. Ik heb het in mijn omgeving gezien en ik verbaas me dat er eigenlijk zo weinig grote problemen ontstaan door mensen met psychoses. Want die gasten zijn dan tot alles in staat, door wanen, achterdocht, hallucinaties.quote:Op woensdag 5 mei 2010 02:02 schreef Boldface het volgende:
Ik heb het nieuws pas net gehoord. Wat een idiootHopelijk wordt deze man enorm zwaar bestraft. Jaartje of tien in een diepe kerker zal hem goed doen.
Voor wat? Schreeuwen tijdens de dodenherdenking?quote:Op woensdag 5 mei 2010 02:02 schreef Boldface het volgende:
Ik heb het nieuws pas net gehoord. Wat een idiootHopelijk wordt deze man enorm zwaar bestraft. Jaartje of tien in een diepe kerker zal hem goed doen.
Waarschijnlijk kom je inderdaad beter tot je recht in KLB.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Inderdaad, dat krijg je als je van die "intellectuele politiek correcte" losers hebt die zo hypocriet als de pest zijn. Want stel je voor zeg! Agressiviteit komt nergens voor op de wereld, en daar mag nimmer gebruik gemaakt van worden!!!!!
Het is inderdaad een gefrustreerde uiting, wat tot resultaat heeft dat ik daar een agressieve gedachte op na houd. Misschien zou je eens door die gevoelens heen moeten kijken en JUIST naar de intentie van het bericht moeten kijken. Helaas voor jullie kan ik dat niet op een politiek correcte en linkse manier doen, verheven voelen aan de medemens (zoals s1nn3rz dat leuk vindt, met zijn "intellectuele" statements die volledig de plank mis slaan)
Ja , zoiets dacht ik ook :quote:Op woensdag 5 mei 2010 02:06 schreef DrDentz het volgende:
Mja, die man had niet voorzien dat het volkje als een kudde wilde bizons zou gaan hollen na zijn schreeuw. Al blijft het wat aso om zo'n moment te verstoren. Zal wel een pilletje teveel of te weinig in gegaan zijn.
Het was niet alleen die man. Het was de schrik, het omvallen van dranghekken. Die dus veel mensen als schoten ervoeren begreep ik. wanneer ik mijn kinderen bij me zou hebben zou ik ook maken dat ik daar weg kwam.quote:Op woensdag 5 mei 2010 02:06 schreef DrDentz het volgende:
Mja, die man had niet voorzien dat het volkje als een kudde wilde bizons zou gaan hollen na zijn schreeuw. Al blijft het wat aso om zo'n moment te verstoren. Zal wel een pilletje teveel of te weinig in gegaan zijn.
Ben het met je eens dat het zo klinkt, maar ik kan het me slecht voorstellen....quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:59 schreef WallOfStars het volgende:
Toch lijken er shoten op de video te staan.
geluid klinkt voor mij zo.
Harde schreeuw, kort gilletje van vrouw, shot......shot.... Harde gillen en Paniek!
Ik ben bang dat je nog gelijk gaat krijgen ookquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:09 schreef stapas het volgende:
Geef ons nog een paar dagen en we hebben de eerste complottheorietjes op het net...
Wellicht van het genre:
- die knal was een schot afgevuurd vanop een omliggend dak, politiekogel (dat 'iemand is onwel verhaaltje geloof je toch zelf niet - daar kwamen ze iets te snel mee, dus dat is voorbereid)
- die junk die schreeuwde was geen junk maar werkt voor een veiligheidsdienst, inlichtingendienst, extreme partij (bewijsstuk hier: de pers heeft hem twee dagen na de herdenking nog steeds niet kunnen interviewen, en daarna vonden we hem niet meer).
- Dan wellicht nog ergens een theorie die iets zegt over de personen die niet op de herdenking aanwezig waren terwijl ze er vorig jaar wel waren. Zij zijn dus betrokken in het helaas gefaalde complot.
Enfin, geef ons een paar dagen.
Als ik andere filmpje bekijk, word er ook gezegt "ze schieten" op 01:41quote:Op woensdag 5 mei 2010 02:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat het zo klinkt, maar ik kan het me slecht voorstellen....
Je zegt met zekerheid dat mensen dat zeggen maar zo duidelijk is dat helemaal niet hoor. 'Ze schieten' kan zoveel zijn geweest en 'Hij is dood' hoor ik al helemaal niet terug.quote:Op woensdag 5 mei 2010 03:07 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Als ik andere filmpje bekijk, word er ook gezegt "ze schieten" op 01:41
en even later "hij is dood" 04:05
Dit Filmpje op 20 meter afstand
Theory tot dat ik hoor dat de schreeuwer nog leeft.
Sniper lost 2 schoten vanaf ABN/AMRO gebouw, de straat Rokin in.
Sorry tijd klopt niet. 03:20 "hij is dood"quote:Op woensdag 5 mei 2010 03:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Je zegt met zekerheid dat mensen dat zeggen maar zo duidelijk is dat helemaal niet hoor. 'Ze schieten' kan zoveel zijn geweest en 'Hij is dood' hoor ik al helemaal niet terug.
Dank voor de aanpassing..om nog even te blijven debunken kan het ook 'kijk dan' o.i.d. zijn.quote:Op woensdag 5 mei 2010 03:32 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Sorry tijd klopt niet. 03:20 "hij is dood"
Post aangepast.
En nergen claim ik zekerheid....dat maak jij ervan.
Zekerheid kan ik je niet geven....quote:Op woensdag 5 mei 2010 03:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Dank voor de aanpassing..om nog even te blijven debunken kan het ook 'kijk dan' o.i.d. zijn.
Je post kwam vrij zeker over omdat je zegt 'er wordt gezegd' ipv iets als 'het lijkt alsof men zegt'. Vandaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |