abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 mei 2010 @ 01:53:23 #276
301767 Deegbal
*Pagina vernieuwen*
pi_81038873
respectloos
Soms wat traag van begrip.
  woensdag 5 mei 2010 @ 01:53:25 #277
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_81038876
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 01:52 schreef 78RPM het volgende:

[..]

Erg is dat hè, mensen die dingen zeggen waar je jezelf wel in kunt vinden maar altijd maar over die ziekte moeten beginnen en er een zeer agressief tekstje van maken!
Ben ik helemaal met je eens, op de man spelen en schelden of zelfs schelden is een brevet van onvermogen (om tot een inhoudelijk debat te komen). Hier leren we met zijn allen van.

Je vader of moeder zou maar zijn gestorven aan kanker of Alzheimer.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_81038887
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 01:39 schreef sig000 het volgende:

[..]

Niet allemaal, helaas stoorzenders zijn overal.
zelfs op fok BSB check
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 5 mei 2010 @ 01:57:38 #279
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_81038961
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 01:52 schreef 78RPM het volgende:

[..]

Erg is dat hè, mensen die dingen zeggen waar je jezelf wel in kunt vinden maar altijd maar over die ziekte moeten beginnen en er een zeer agressief tekstje van maken!
Inderdaad, dat krijg je als je van die "intellectuele politiek correcte" losers hebt die zo hypocriet als de pest zijn. Want stel je voor zeg! Agressiviteit komt nergens voor op de wereld, en daar mag nimmer gebruik gemaakt van worden!!!!!

Het is inderdaad een gefrustreerde uiting, wat tot resultaat heeft dat ik daar een agressieve gedachte op na houd. Misschien zou je eens door die gevoelens heen moeten kijken en JUIST naar de intentie van het bericht moeten kijken. Helaas voor jullie kan ik dat niet op een politiek correcte en linkse manier doen, verheven voelen aan de medemens (zoals s1nn3rz dat leuk vindt, met zijn "intellectuele" statements die volledig de plank mis slaan)
  woensdag 5 mei 2010 @ 01:59:59 #280
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_81039000
Toch lijken er shoten op de video te staan.

geluid klinkt voor mij zo.

Harde schreeuw, kort gilletje van vrouw, shot......shot.... Harde gillen en Paniek!

[ Bericht 85% gewijzigd door WallOfStars op 05-05-2010 02:05:03 ]
Welcome Mr. President, How can we serve you,
  woensdag 5 mei 2010 @ 02:01:22 #281
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_81039032
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 01:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ben ik helemaal met je eens, op de man spelen en schelden of zelfs schelden is een brevet van onvermogen (om tot een inhoudelijk debat te komen). Hier leren we met zijn allen van.

Je vader of moeder zou maar zijn gestorven aan kanker of Alzheimer.

²
Jullie zijn ook echt van die schaapjes van het systeem hé, met alleen maar het gezeik over dingen die buiten jullie normen en waarden vallen. Want oh wee, als jullie iets niet aanstaat dan sta je met het mondje vooraan. Maar als er ooit iets op jullie zelf gericht staat, wat een bedreiging vormt; Dan staan jullie te schuilen als een stelletje bangerikken.
pi_81039049
en over 9 uurtjes loopt hij weer vrij rond
Nederland
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_81039066
Ik heb het nieuws pas net gehoord. Wat een idioot Hopelijk wordt deze man enorm zwaar bestraft. Jaartje of tien in een diepe kerker zal hem goed doen.
  woensdag 5 mei 2010 @ 02:03:29 #284
13462 BansheeBoy
pi_81039080
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 02:01 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Jullie zijn ook echt van die schaapjes van het systeem hé, met alleen maar het gezeik over dingen die buiten jullie normen en waarden vallen. Want oh wee, als jullie iets niet aanstaat dan sta je met het mondje vooraan. Maar als er ooit iets op jullie zelf gericht staat, wat een bedreiging vormt; Dan staan jullie te schuilen als een stelletje bangerikken.
Dat zie je verkeerd, je hebt recht op een mening, die verkondig ik ook, maar daar hoef je toch niet voor te schelden? En al helemaal niet met (smet)ziektes. Dat kun je toch wel beamen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  woensdag 5 mei 2010 @ 02:05:07 #285
13462 BansheeBoy
pi_81039107
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 02:02 schreef Boldface het volgende:
Ik heb het nieuws pas net gehoord. Wat een idioot Hopelijk wordt deze man enorm zwaar bestraft. Jaartje of tien in een diepe kerker zal hem goed doen.
Dat is wat voorbarig, wat ik al eerder zei: het is goed mogelijk dat deze entiteit een psychoot is. Ik heb het in mijn omgeving gezien en ik verbaas me dat er eigenlijk zo weinig grote problemen ontstaan door mensen met psychoses. Want die gasten zijn dan tot alles in staat, door wanen, achterdocht, hallucinaties.

²
pi_81039125
Mja, die man had niet voorzien dat het volkje als een kudde wilde bizons zou gaan hollen na zijn schreeuw. Al blijft het wat aso om zo'n moment te verstoren. Zal wel een pilletje teveel of te weinig in gegaan zijn.
pi_81039129
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 02:02 schreef Boldface het volgende:
Voor wat? Schreeuwen tijdens de dodenherdenking?
Mmmh wel goed idee, kan gelijk elke medelander die in de buurt wat hard roept 10 jaar de bak in.
  woensdag 5 mei 2010 @ 02:24:02 #288
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_81039372
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 01:57 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Inderdaad, dat krijg je als je van die "intellectuele politiek correcte" losers hebt die zo hypocriet als de pest zijn. Want stel je voor zeg! Agressiviteit komt nergens voor op de wereld, en daar mag nimmer gebruik gemaakt van worden!!!!!

Het is inderdaad een gefrustreerde uiting, wat tot resultaat heeft dat ik daar een agressieve gedachte op na houd. Misschien zou je eens door die gevoelens heen moeten kijken en JUIST naar de intentie van het bericht moeten kijken. Helaas voor jullie kan ik dat niet op een politiek correcte en linkse manier doen, verheven voelen aan de medemens (zoals s1nn3rz dat leuk vindt, met zijn "intellectuele" statements die volledig de plank mis slaan)
Waarschijnlijk kom je inderdaad beter tot je recht in KLB.

Wat is nu precies je punt? Wat is de 'intentie van het bericht'? Welk bericht?
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_81039531
Het was een man die eerst stond te mompelen (nee, dus geen telefoon) en later achterover heel hard schreeuwde. Er zou sprake zijn dat de man een psychiatrisch onderzoek zou krijgen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_81039572
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 02:06 schreef DrDentz het volgende:
Mja, die man had niet voorzien dat het volkje als een kudde wilde bizons zou gaan hollen na zijn schreeuw. Al blijft het wat aso om zo'n moment te verstoren. Zal wel een pilletje teveel of te weinig in gegaan zijn.
Ja , zoiets dacht ik ook :
Het zou niet zo uit de hand gelopen zijn als die ouderwetse dranghekken dr niet gestaan hadden :
dan kon hij minofmeer geruisloos worden afgevoerd , en zou de menigte niet worden opgeschrikt
door omvallende dranghekken , denkend dat er geschoten wordt.
Zou ook niemand zn benen hoeven breken in de omgevallen dranghekken!
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_81039573
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 02:06 schreef DrDentz het volgende:
Het was niet alleen die man. Het was de schrik, het omvallen van dranghekken. Die dus veel mensen als schoten ervoeren begreep ik. wanneer ik mijn kinderen bij me zou hebben zou ik ook maken dat ik daar weg kwam.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_81039624
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 01:59 schreef WallOfStars het volgende:
Toch lijken er shoten op de video te staan.

geluid klinkt voor mij zo.

Harde schreeuw, kort gilletje van vrouw, shot......shot.... Harde gillen en Paniek!
Ben het met je eens dat het zo klinkt, maar ik kan het me slecht voorstellen....
Brutal. Fucking. Metal.
pi_81039669
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 00:09 schreef stapas het volgende:
Geef ons nog een paar dagen en we hebben de eerste complottheorietjes op het net...
Wellicht van het genre:
- die knal was een schot afgevuurd vanop een omliggend dak, politiekogel (dat 'iemand is onwel verhaaltje geloof je toch zelf niet - daar kwamen ze iets te snel mee, dus dat is voorbereid)
- die junk die schreeuwde was geen junk maar werkt voor een veiligheidsdienst, inlichtingendienst, extreme partij (bewijsstuk hier: de pers heeft hem twee dagen na de herdenking nog steeds niet kunnen interviewen, en daarna vonden we hem niet meer).
- Dan wellicht nog ergens een theorie die iets zegt over de personen die niet op de herdenking aanwezig waren terwijl ze er vorig jaar wel waren. Zij zijn dus betrokken in het helaas gefaalde complot.

Enfin, geef ons een paar dagen.
Ik ben bang dat je nog gelijk gaat krijgen ook
pi_81039690
Mensen zijn tegenwoordig zo panisch en al helemaal als ze in een kudde staan. Op dit soort momenten is duidelijk het verschil te zien tussen mens en dier, mensen kunnen praten en dieren niet

Een darwin awardje is wel op zijn plaats dunkt mij.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 5 mei 2010 @ 03:07:05 #295
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_81039873
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 02:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ben het met je eens dat het zo klinkt, maar ik kan het me slecht voorstellen....
Als ik andere filmpje bekijk, word er ook gezegt "ze schieten" op 01:41
en even later "hij is dood" 03:20
Dit Filmpje op 20 meter afstand

Theory tot dat ik hoor dat de schreeuwer nog leeft.
Sniper lost 2 schoten vanaf ABN/AMRO gebouw, de straat Rokin in.

[ Bericht 12% gewijzigd door WallOfStars op 05-05-2010 03:31:52 ]
  woensdag 5 mei 2010 @ 03:25:44 #296
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_81039964
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 03:07 schreef WallOfStars het volgende:

[..]

Als ik andere filmpje bekijk, word er ook gezegt "ze schieten" op 01:41
en even later "hij is dood" 04:05
Dit Filmpje op 20 meter afstand

Theory tot dat ik hoor dat de schreeuwer nog leeft.
Sniper lost 2 schoten vanaf ABN/AMRO gebouw, de straat Rokin in.
Je zegt met zekerheid dat mensen dat zeggen maar zo duidelijk is dat helemaal niet hoor. 'Ze schieten' kan zoveel zijn geweest en 'Hij is dood' hoor ik al helemaal niet terug.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_81039979
Hoe komt dat mobieltje toch in de reacties terecht. Hij mompelde tegen zichzelf volgens getuigen die erbij stonden.

Geen mobiel dus
  woensdag 5 mei 2010 @ 03:32:33 #298
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_81039991
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 03:25 schreef Strani het volgende:

[..]

Je zegt met zekerheid dat mensen dat zeggen maar zo duidelijk is dat helemaal niet hoor. 'Ze schieten' kan zoveel zijn geweest en 'Hij is dood' hoor ik al helemaal niet terug.
Sorry tijd klopt niet. 03:20 "hij is dood"
Post aangepast.

En nergen claim ik zekerheid....dat maak jij ervan.
  woensdag 5 mei 2010 @ 03:36:24 #299
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_81040004
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 03:32 schreef WallOfStars het volgende:

[..]

Sorry tijd klopt niet. 03:20 "hij is dood"
Post aangepast.

En nergen claim ik zekerheid....dat maak jij ervan.
Dank voor de aanpassing..om nog even te blijven debunken kan het ook 'kijk dan' o.i.d. zijn.

Je post kwam vrij zeker over omdat je zegt 'er wordt gezegd' ipv iets als 'het lijkt alsof men zegt'. Vandaar
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  woensdag 5 mei 2010 @ 03:40:25 #300
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_81040025
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 03:36 schreef Strani het volgende:

[..]

Dank voor de aanpassing..om nog even te blijven debunken kan het ook 'kijk dan' o.i.d. zijn.

Je post kwam vrij zeker over omdat je zegt 'er wordt gezegd' ipv iets als 'het lijkt alsof men zegt'. Vandaar
Zekerheid kan ik je niet geven....

Voor mij klinkt het als hij's Dood.

Poll starten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')