Nee, dat lijkt me stug.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ad populum. Zegt niets. Bovendien reppen veel mensen over al dan niet terechte schoten.
En dat is helaas maar al te waar, vraag het 20 mensen die er pal naast stonden en je krijgt 20 compleet verschillende verhalen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Helaas heeft onderzoek al meerdere malen bewezen dat mensen slechte getuigen zijn. Het nieuws kleurt nu eenmaal de herinnering.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:05 schreef IHVK het volgende:
ze duwt niet. Ze wordt geduwd en verliest haar evenwicht waardoor die jongen valt.
Morgen denk ik er nog precies hetzelfde over. Ik denk al 5 jaar zo, dat gaat echt niet meer veranderen. En de grote grap is dat ik juist alle subjectieve media ontwijk, ik haal mijn nieuws van de meest onafhankelijke bronnen mogelijk, en toch zie zelfs ik het...quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:02 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik kom morgen wel terug als je uitgeraasd bent
Kom op.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:32 schreef stapas het volgende:
Tja, de terrorismecoordinator op het mapje roepen zou ik zeggen - men is nu al weken aan een stuk de spanning aan het opdrijven (zal er iets gebeuren op Koninginnedag - komt er binnenkort een aanslag enz). Combineer dit met enorme veiligheidsmaatregelen, en dan krijg je dit soort paniekreacties. Perfect normaal gevolg.
Ik heb het ooit eerder gezien, op 11 september, een jaar na de aanslag: een bus met een kapotte riem en waar dus wat rook uitkwam, en onmiddellijk was er paniek, want ja, de bus stond voor de luchthaven...
'
Straks krijgen we meer slachtoffers agv anti-terrorismemaatregelen dan agv aanslagen
Ik heb een hekel aan vis. Doe mij maar een visstick.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:07 schreef Crimyclown het volgende:
Ik ben toch geen voorstander van een koningshuis. Gelijk vluchten de koningin, net als in de 2e wereld oorlog. Held dat ze is. Doe mij maar een monarchie
!
quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:07 schreef Crimyclown het volgende:
Ik ben toch geen voorstander van een koningshuis. Gelijk vluchten de koningin, net als in de 2e wereld oorlog. Held dat ze is. Doe mij maar een monarchie
!
Eh?quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:07 schreef Crimyclown het volgende:
!
Spuit elfenveertigquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:07 schreef Crimyclown het volgende:
Ik ben toch geen voorstander van een koningshuis. Gelijk vluchten de koningin, net als in de 2e wereld oorlog. Held dat ze is.
Ik voel hier een bepaalde tegenspraakquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:07 schreef Crimyclown het volgende:
!
Behalve de tegenspraak die je hier maakt was Bea ook pas een paar jaar oud toen ze naar Engeland moest. Door Wilhelmina onder protest, die wilde blijven, dus niks vluchten. Je spreekt jezelf 3 maal tegenquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:07 schreef Crimyclown het volgende:
!
blijkbaar had ik het vaudtquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:09 schreef Dastan het volgende:
Overigens zijn die journaals alleen nog maar herhalingen. Ik hoor telkens hetzelfde verhaal.
Tsja... En zonder hekken wordt het een ongeorganiseerde bende.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:12 schreef sig000 het volgende:
Die hekken kunnen ze dus eigenlijk beter weglaten?
Zorgt voor extra paniek lijkt het wel.
Ja, gewoon de koninklijke familie crowdsurfend en al naar het monument, prima idee.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:12 schreef sig000 het volgende:
Die hekken kunnen ze dus eigenlijk beter weglaten?
Zorgt voor extra paniek lijkt het wel.
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
blijkbaar had ik het vaudtNIeuwe uitzending begint nu (op de stream)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |