niet echter is ook gezegd dat de dader op politie foto's een compleet ander uiterlijk heeft.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:26 schreef JeanVe het volgende:
[..]
Ehm....op welke manier sluit het ene het andere uit??
Ze liggen er absoluut, in t 8uur journaal na de herdenking was er een heel kort shot waarin je iemand met een geweer op een dak zag liggen, alleen staat die uitzending niet tussen de journaals van 4 mei bij de NOS, anders had ik ff een screenshotje gemaaktquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Scherpschutters gaan ze natuurlijk nooit toegeven. Maar best kans dat er wel degelijk wat KCT'ertjes op de daken liggen tegenwoordig bij dit soort optredens van het koningshuis.
Het is een tendens.quote:
Yildiz zijn actie was veel meer op niveau dan dit.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:26 schreef Laniboekje het volgende:
Weet je wat grappig was geweest? Als het Yildiz was, die FoKuser die ooit ook iets had uitgevreten met ballonnen in een tas....
Was Yildiz geen Amsterdammer???
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, nooit eigenlijk. Heb nooit met ze te maken gehad. Ik respecteer de wet. Ik vind wel dat we onze naïeve houding moeten adjusten.²
dus? het kan toch zijn dat de man langer haar heeft, een baard, andere kleding etc, dan heb je toch een 'ander uiterlijk'quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:28 schreef dmk het volgende:
[..]
niet echter is ook gezegd dat de dader op politie foto's een compleet ander uiterlijk heeft.
Gewoon een nederlanderquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:30 schreef Stephan1237 het volgende:
Wat denken jullie, een christen, moslim,jood, atheïst , boeddhist of iets anders?
Klopt ik zeg alleen dat het onjuist is om als feit aan te nemen dat dader daadwerkelijk een jood was omdat hij zo gekleed was. Maar het zal in de loop van de week wel duidelijk worden ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:30 schreef Apogist het volgende:
[..]
dus? het kan toch zijn dat de man langer haar heeft, een baard, andere kleding etc, dan heb je toch een 'ander uiterlijk'
Vermoedelijk een Pastafari, die hebben vaak dit soort akties.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:30 schreef Stephan1237 het volgende:
Wat denken jullie, een christen, moslim,jood, atheïst , boeddhist of iets anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |