klinkt misschien lullig maar vroeger had het een best effect geloof ik.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dit soort mensen kan je het beste op middeleeuwsen manier bestrijden.
Strop om zijn nek, op een openbaar plein.
Laat maar zien wat we met deze kakkerlakken doen.
Dachten ze in voetbalstadions ook, blijkt in Engeland dus in de praktijk niet zo te zijn.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tsja... En zonder hekken wordt het een ongeorganiseerde bende.
gutteguttegut wat sneu....quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:07 schreef Crimyclown het volgende:
Ik ben toch geen voorstander van een koningshuis. Gelijk vluchten de koningin, net als in de 2e wereld oorlog. Held dat ze is. Doe mij maar een monarchie
!
Balkenende?quote:
Nou volgens mij nu ook hoor. Natuurlijk heb je veel ergere beelden op internet, maar als je zoeits in RL ziet dan komt het toch wel erg dichtbij. Wat dan weer een grotere impact heeft lijkt me.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:17 schreef blckbb het volgende:
[..]
klinkt misschien lullig maar vroeger had het een best effect geloof ik.
Ok, de koningin mag van mij gewoon oprotten. De koningin is staatshoofd geworden door erfopvolging....quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:10 schreef blckbb het volgende:
[..]
Behalve de tegenspraak die je hier maakt was Bea ook pas een paar jaar oud toen ze naar Engeland moest. Door Wilhelmina onder protest, die wilde blijven, dus niks vluchten. Je spreekt jezelf 3 maal tegen
quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gutteguttegut wat sneu....
En wat een zielige vergelijking... En wtf is nou weer een monarchie?
Als je dat wat beter onderbouwd kom je een stuk overtuigender over.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:23 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ok, de koningin mag van mij gewoon oprotten. De koningin is staatshoofd geworden door erfopvolging....
[..]
Hey jij bent blauw!
Waarvoor staan de oranjes dan symbool? Waarom krijgt iemand die als eerste uit de goede kut komt zoveel macht? Waarom hoeven ze geen btw en belastingen te betalen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:27 schreef blckbb het volgende:
[..]
Als je dat wat beter onderbouwd kom je een stuk overtuigender over.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:27 schreef stapas het volgende:
Interessant: http://www.volkskrant.nl/(...)n_lange_bakkebaarden
Mag ik hieruit afleiden dat het het overdreven politieoptreden is dat de paniek deed ontstaan...
kan, dat is de schrijver zijn mening maar wat hadden wij gedacht als die politie niks deed?quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:27 schreef stapas het volgende:
Mag ik hieruit afleiden dat het het overdreven politieoptreden is dat de paniek deed ontstaan...
Macht?quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:30 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Waarom krijgt iemand die als eerste uit de goede kut komt zoveel macht?
imo niet. Zoals de schrijver het beschrijft, zat er een behoorlijke tijd tussen dat de politie de man arresteerde en de paniek. Als je het filmpje van FOK!'er busfoto.nl bekijkt, zul je zien dat de paniek & de arrestatie vrijwel gelijktijdig was.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:27 schreef stapas het volgende:
Gelukkig is dat al lang geleden afgeschaft.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dit soort mensen kan je het beste op middeleeuwsen manier bestrijden.
Strop om zijn nek, op een openbaar plein.
Laat maar zien wat we met deze kakkerlakken doen.
Ik krijg uit de berichten meer de indruk dat de paniek pas ontstond toen vervolgens die flapdrol z'n koffer liet vallen en een ander 'BOM' ging roepen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
imo niet. Zoals de schrijver het beschrijft, zat er een behoorlijke tijd tussen dat de politie de man arresteerde en de paniek. Als je het filmpje van FOK!'er bekijkt, zul je zien dat de paniek & de arrestatie vrijwel gelijktijdig was.
Pff..quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:27 schreef stapas het volgende:
Dan pas..quote:Er wordt gegild en mensen rennen weg
quote:Binnen enkele seconden is er politie bij.
De koningin spreek op diplomatiek niveau dagelijks met mensen uit de top van het bedrijfsleven, met de media buitenlandse koninklijke families en belangrijke politici. En op representatie niveau is ze het gezicht en de vertegenwoordiger van Nederland. Niemand heeft ooit de koningin hiervoor gevraagt.... En ze heeft ook macht op politiek niveau. Met haar handteking ondertekent ze wetten wat ze ook kan weigeren. ....quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:32 schreef blckbb het volgende:
[..]
Macht?Het koningshuis heeft vrijwel geen enkele vorm van macht hier in Nederland
quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:31 schreef blckbb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Myth busted.
Ik weet 't, hij is ook mijn held maar ik kon het niet latenquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zou daar niet de spot mee drijven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |