Als je op de dam staat dan zie je letterlijk niets. De koningin kan op 4 meter voorbij komen zonder dat je er ook maar een fuck van ziet. Niemand ziet dus dat het een junk is die aan het schreeuwen is ipv een Samir A die met 20 vrienden de boel kort en klein aan het meppen is.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:47 schreef Tomatenboer het volgende:
In wat voor angstige maatschappij leven wij als een schreeuwende man in z'n eentje iedereen verblind door paniek op de vlucht kan laten slaan?![]()
Natuurlijk is het zo dat zodra één persoon besluit te vluchten dat er een kettingreactie ontstaat, maar kom op mensen die man schreeuwde maar wat.gh
Denk echt dat het met name degene is geweest die 'BOM' schreeuwde na het vallen van de koffer, die de paniek heeft laten ontstaan.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Natuurlijk is het zo dat zodra één persoon besluit te vluchten dat er een kettingreactie ontstaat, maar kom op mensen die man schreeuwde maar wat.![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:44 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik weet 't, hij is ook mijn held maar ik kon het niet laten
Welkom bij de clubquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zoek mijn heil vaak bij muziek wanneer ik het echt gehad heb met mensen.
al een tijdjequote:Op woensdag 5 mei 2010 00:23 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ok, de koningin mag van mij gewoon oprotten. De koningin is staatshoofd geworden door erfopvolging....
[..]
Hey jij bent blauw!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn vrouw en ik komen niet op dat soort plaatsen, wij voelen ons daar niet betrokken genoeg voor. Vergeet niet Nederland ten tijde van de 1ste wereldoorlog "neutraal" was. Dat vinden we een andere benaming voor laf.
Beatrix is het denk ik nu wel zat.²
quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
al een tijdje
En je mag best tegen het koningshuis zijn hoor, dat is ieders goed recht, maar die vergelijking met Wo II vind ik gewoon wat minder kies...
Vechten was de enige optie in zoeen bloedige oorlog als WOI? Denk eens normaal, dat had Nederland misschien 100.000en doden kunnen kosten in de meest nutteloze oorlog ooit waar ze bovendien nergens tot gedwongen werden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn vrouw en ik komen niet op dat soort plaatsen, wij voelen ons daar niet betrokken genoeg voor. Vergeet niet Nederland ten tijde van de 1ste wereldoorlog "neutraal" was. Dat vinden we een andere benaming voor laf.
Beatrix is het denk ik nu wel zat.²
Helemaal mee eens, maar dan kan het toch nog steeds laf zijn?quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:03 schreef blckbb het volgende:
[..]
Vechten was de enige optie in zoeen bloedige oorlog als WOI? Denk eens normaal, dat had Nederland misschien 100.000en doden kunnen kosten in de meest nutteloze oorlog ooit waar ze bovendien nergens tot gedwongen werden.
Als ik tussen twee vechtende partijen waar ik niets mee te maken heb de verstandigste ben en wegloop en dan 'laf' ben zal ik er echt geen nacht minder om slapen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar dan kan het toch nog steeds laf zijn?²
Nee. Het is niet laf om vast te houden aan je principes.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak dat het konings enclude vluchtte naar Anglais?quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:07 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als ik tussen twee vechtende partijen waar ik niets mee te maken heb de verstandigste ben en wegloop en dan 'laf' ben zal ik er echt geen nacht minder om slapen.
in WO1?quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak dat het konings enclude vluchtte naar Anglais?²
Dat was in WO2, je moet het in context zien, alles bij elkaar is het een laffe bedoening. Maar ik heb makkelijk praten zo achter mijn Logitech toetesenbord, al dan niet wireless.quote:
ik vind het het beste besluit wat nederland heeft gemaakt in de afgelopen 100 jaarquote:Op woensdag 5 mei 2010 01:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En eigenlijk heeft Nederland het wel heel erg goed gedaan in perspectieven van opbouw, het land was defect en een (emotioneel) wrak. Als je ziet hoe Nederland er vandaag de dag voor staat, chapeau. Natuurlijk ben ik het met erg veel zaken niet eens (homo huwelijk, euthanasie en drugsbeleid) maar het mag weleens gezegd worden.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Mensen, negeer die gast. Hij doet het allemaal expres om reacties uit te lokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |