abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 mei 2010 @ 01:20:25 #251
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_81038147
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 01:16 schreef Unit_731 het volgende:
edit: laat maar
jammer, was best een interessant stukje tekst \;y
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  woensdag 5 mei 2010 @ 01:21:32 #252
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_81038168
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 01:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat was in WO2, je moet het in context zien, alles bij elkaar is het een laffe bedoening. Maar ik heb makkelijk praten zo achter mijn Logitech toetesenbord, al dan niet wireless.

²
gast jij bent misschien wel de grootste baggeraar van fok!

Je pakt twee compleet andere dingen, plaatst het een vervolgens in het ander om je 'punt' te maken en verklaard vervolgens dat ik het in de context moet zien...

ik zal het even in hele simpele taal voor je uitleggen:

De politieke aspiratie van die tijd was een neutraliteitspolitiek, waar geen partij gekozen werd, en troepen, vriend of vijand, onder geen beding voet mochten zetten op Nederlandse bodem. Dat is niet laf, dat is realistisch en een goede tactiek om als handelsland zo veel mogelijk handelspartners te behouden. Dit is de eerste WO ook gelukt en achteraf oogte NL veel respect omdat alle horror en terreur van de oorlog hun bespaart was gebleven.

In de 2e WO trachtten ze hetzelfde te doen, maar Hitler wou Nederland simpelweg bezetten. Omdat de situatie onhoudbaar werd, en het Nederlandse Koninkrijk Ned-Indië nog bevatte, zijn ze gevlucht naar Engeland om va ndaaruit het Koninkrijk te besturen, aangezien zij van uit daar meer kon betekenen dan als gevangengenomen staatshoofd.

Zo, en ik tik dit op mijn telefoon dus meer woorden ga ik er niet aan vuil maken.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  woensdag 5 mei 2010 @ 01:21:54 #253
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_81038176
BSB is weer lekker op dreef zie ik.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_81038216
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 01:21 schreef Hukkie het volgende:
BSB is weer lekker op dreef zie ik.
Het meeste is offtopic geraaskal zoals gewoonlijk.
  woensdag 5 mei 2010 @ 01:24:42 #255
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_81038241
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 01:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, maar dan kan het toch nog steeds laf zijn?

²
Noem jij het laf, dan noem ik het verstandig.....
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_81038242
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 01:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En eigenlijk heeft Nederland het wel heel erg goed gedaan in perspectieven van opbouw, het land was defect en een (emotioneel) wrak. Als je ziet hoe Nederland er vandaag de dag voor staat, chapeau. Natuurlijk ben ik het met erg veel zaken niet eens (homo huwelijk, euthanasie en drugsbeleid) maar het mag weleens gezegd worden.

²
  Donald Duck held woensdag 5 mei 2010 @ 01:24:51 #257
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_81038244
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 01:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En eigenlijk heeft Nederland het wel heel erg goed gedaan in perspectieven van opbouw, het land was defect en een (emotioneel) wrak. Als je ziet hoe Nederland er vandaag de dag voor staat, chapeau. Natuurlijk ben ik het met erg veel zaken niet eens (homo huwelijk, euthanasie en drugsbeleid) maar het mag weleens gezegd worden.

²
Het patroon dat je volgt is wel heel erg standaard he, je lijkt wel zo'n callcenter medewerker. Je stuurt de discussie altijd richting Nederland zelf. Waarbij je zegt tevreden te zijn over het land, behalve dingen als homohuwelijk e.d. Daarna hoop je op een reactie als 'dan ga je toch weg', waarna jij weer de volgende stap kan zetten.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 5 mei 2010 @ 01:27:01 #258
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_81038301
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 00:32 schreef blckbb het volgende:

[..]

Macht? Het koningshuis heeft vrijwel geen enkele vorm van macht hier in Nederland
Dat zal je vies tegenvallen.

De koningin stelt een informateur aan, als de koningin links is en het er uit gaat zien dat rechts gaat winnen stelt ze gewoon een linkse informateur aan die aan gaat sturen op een links kabinet.

Hoezo geen macht.
From feudal serf to spender.
  woensdag 5 mei 2010 @ 01:27:36 #259
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_81038316
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 01:21 schreef Rave_NL het volgende:
Je pakt twee compleet andere dingen, plaatst het een vervolgens in het ander om je 'punt' te maken en verklaard vervolgens dat ik het in de context moet zien... .
Ja, ze liggen in een bepaalde lijn waarin ze telkenmale datgene bevestigen wat ik betoog. Als je de buitenlandse politiek van Nederland goed bestudeerd, van na de oorlog, dan zie je dat ze een grotere broek hebben aangetrokken, zeker recent, en dit heeft te maken met het feit dat ze het grote Amerika en Britagne als bondgenoten hebben.

Ik heb je lap tekst met bewondering tot me genomen. Je hebt veel parate kennis van dit onderwerp, dat zie ik graag. Heb je toevallig geschiedenis gestudeerd?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 5 mei 2010 @ 01:30:32 #260
13462 BansheeBoy
pi_81038394
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 01:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Het patroon dat je volgt is wel heel erg standaard he, je lijkt wel zo'n callcenter medewerker. Je stuurt de discussie altijd richting Nederland zelf. Waarbij je zegt tevreden te zijn over het land, behalve dingen als homohuwelijk e.d. Daarna hoop je op een reactie als 'dan ga je toch weg', waarna jij weer de volgende stap kan zetten.
Ongetwijfeld, maar nogmaals het moet gezegd worden. Het is dan wel erg simpel wellicht, maar als je ziet wat het kleine Nederland alleen al op voetbalgebied wereldwijd voor elkaar krijgt. Daar mag je best trots op zijn. En natuurlijk zijn we het met veel dingen oneens, maar dat is alleen al voor de gespreksstof een voordeel.

En om terug te komen op het topic zelve: ik ga er vanuit dat, gezien de recente gebeurtenissen, Beatrix op korte termijn afstand doet van de troon.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  woensdag 5 mei 2010 @ 01:32:31 #261
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_81038444
Ik geloof dat dit nu allemaal wel heel erg off-topic gaat?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 mei 2010 @ 01:32:53 #262
862 Arcee
Look closer
pi_81038455
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 00:32 schreef Jane het volgende:
Kan dat gezeik op de koningin ophouden? Ik ben helemaal niet speciaal oranjegezind ofzo, maar ik denk altijd maar "het zijn ook maar gewoon mensen". En die zijn zich ook gewoon de pleuris geschrokken. Die wisten ook niet wat er aan de hand was toen ze ineens het plein af moesten rennen. N.m.m. lieten juist zij vanavond zien dat we ons niet door angst moeten laten regeren, door ondanks de schrik na een paar minuten gewoon weer terug te komen en het Wilhelmus te zingen.
Vond ik ook wel sterk idd, ze stonden in no time weer tussen de menigte.

Sowieso was de orde snel hersteld.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 mei 2010 @ 01:34:14 #263
862 Arcee
Look closer
pi_81038483
Ik blijft het een bizar gezicht vinden. Het ziet er elk jaar precies hetzelfde uit en nu ineens slaat de ultieme stilte om in een gillende paniek.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 5 mei 2010 @ 01:35:23 #264
13462 BansheeBoy
pi_81038508
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 01:32 schreef Strani het volgende:
Denk je niet? De grote vraag is of Willem Alexander er klaar voor is. Ik zie het niet zo in hem zitten. Ik wil het niet tot mijn stokpaardje promoveren, maar de argumenten hiervoor zijn nagenoeg bekend inmiddels.

²
  † In Memoriam † woensdag 5 mei 2010 @ 01:39:07 #265
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_81038582
Ik begrijp dat er wat schreeuwers zijn opgepakt? Dan denk ik dus aan nazileuzen ofzo?
:')
pi_81038584
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 01:32 schreef Strani het volgende:
Niet allemaal, helaas stoorzenders zijn overal.
pi_81038628
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 01:34 schreef Arcee het volgende:
Ik blijft het een bizar gezicht vinden. Het ziet er elk jaar precies hetzelfde uit en nu ineens slaat de ultieme stilte om in een gillende paniek.
Mensen hebben in hun achterhoofd de kans op een aanslag op zo'n dag, dan is er niet zoveel nodig.
  woensdag 5 mei 2010 @ 01:46:21 #268
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_81038733
Hoe is het mogelijk dat 2 mannen 30 mensen gewond hebben kunnen maken en botbreuken hebben kunnen verzamelen?

Waarom heeft dat KANKERgezwel zich doen voorkomen als een jood? Wil hij aandacht voor de palestijnen in israel?

Wat voor straf zal hij krijgen, om de herdenking in veel uithoeken van nederland (want in LIVE opgenomen) te verstoren?

Wat het laatste betreft, maakt het mij echt compleet niet uit waarom hij het heeft gedaan, maar mag hij echt helemaal kapot getrapt of gemarteld worden. Dit is de compleetste overschrijding van elke norm en waarde die de Nederlandse samenleving kent. Wat voor vuile nazi ben je als je een herdenking zelfs nog weet te verneuken? Die Karst Tates of hoe die kankerflikker ook heette mag hard fikken in de hel, maar dit soort tering lijers ook, Wij eren in Nederland de doden die zijn omgekomen, en dit soort figuren zorgen er de laatste 2 jaar voor dat wij niet diegenen kunnen eren die wij willen eren.
  woensdag 5 mei 2010 @ 01:48:15 #269
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_81038769
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 01:46 schreef RickoKun het volgende:
Hoe is het mogelijk dat 2 mannen 30 mensen gewond hebben kunnen maken en botbreuken hebben kunnen verzamelen?

Waarom heeft dat KANKERgezwel zich doen voorkomen als een jood? Wil hij aandacht voor de palestijnen in israel?

Wat voor straf zal hij krijgen, om de herdenking in veel uithoeken van nederland (want in LIVE opgenomen) te verstoren?

Wat het laatste betreft, maakt het mij echt compleet niet uit waarom hij het heeft gedaan, maar mag hij echt helemaal kapot getrapt of gemarteld worden. Dit is de compleetste overschrijding van elke norm en waarde die de Nederlandse samenleving kent. Wat voor vuile nazi ben je als je een herdenking zelfs nog weet te verneuken? Die Karst Tates of hoe die kankerflikker ook heette mag hard fikken in de hel, maar dit soort tering lijers ook, Wij eren in Nederland de doden die zijn omgekomen, en dit soort figuren zorgen er de laatste 2 jaar voor dat wij niet diegenen kunnen eren die wij willen eren.
Het is beter dat je even teruggaat naar KLB. Je bedoeling is goed, maar werk nog even aan de manier waarop je het brengt.
From feudal serf to spender.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 mei 2010 @ 01:49:05 #270
862 Arcee
Look closer
pi_81038786
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 01:41 schreef sig000 het volgende:
Mensen hebben in hun achterhoofd de kans op een aanslag op zo'n dag, dan is er niet zoveel nodig.
Zeker, volkomen begrijpelijk.
pi_81038794
Maarja, hoe breng je het op een fatsoenlijke wijze dat je vindt dat zo iemand helemaal kapot getrapt of gemarteld moet worden..
  woensdag 5 mei 2010 @ 01:49:28 #272
13462 BansheeBoy
pi_81038796
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 01:46 schreef RickoKun het volgende:
Ah, jij weet het al zeker? Vertel.

²
pi_81038798
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 01:21 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

gast jij bent misschien wel de grootste baggeraar van fok!

Je pakt twee compleet andere dingen, plaatst het een vervolgens in het ander om je 'punt' te maken en verklaard vervolgens dat ik het in de context moet zien...

ik zal het even in hele simpele taal voor je uitleggen:

De politieke aspiratie van die tijd was een neutraliteitspolitiek, waar geen partij gekozen werd, en troepen, vriend of vijand, onder geen beding voet mochten zetten op Nederlandse bodem. Dat is niet laf, dat is realistisch en een goede tactiek om als handelsland zo veel mogelijk handelspartners te behouden. Dit is de eerste WO ook gelukt en achteraf oogte NL veel respect omdat alle horror en terreur van de oorlog hun bespaart was gebleven.

In de 2e WO trachtten ze hetzelfde te doen, maar Hitler wou Nederland simpelweg bezetten. Omdat de situatie onhoudbaar werd, en het Nederlandse Koninkrijk Ned-Indië nog bevatte, zijn ze gevlucht naar Engeland om va ndaaruit het Koninkrijk te besturen, aangezien zij van uit daar meer kon betekenen dan als gevangengenomen staatshoofd.

Zo, en ik tik dit op mijn telefoon dus meer woorden ga ik er niet aan vuil maken.
En ook Suriname en de Antillen.
En ja, wat je schrijft is waarheid als een koe.
Neeeee! Sinterklaas wil bier!
pi_81038839
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 01:48 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Het is beter dat je even teruggaat naar KLB. Je bedoeling is goed, maar werk nog even aan de manier waarop je het brengt.
Erg is dat hè, mensen die dingen zeggen waar je jezelf wel in kunt vinden maar altijd maar over die ziekte moeten beginnen en er een zeer agressief tekstje van maken!
Neeeee! Sinterklaas wil bier!
  woensdag 5 mei 2010 @ 01:52:28 #275
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_81038853
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 01:34 schreef Arcee het volgende:
Dit dus.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')