Zie hier alle updatesquote:http://www.telegraaf.nl/b(...)ij_herdenking__.html
"Volgens ooggetuigen was een grote groep mensen van schrik in beweging gekomen nadat iemand in het publiek begon te schreeuwen. "Dat was een orthodox-Joods uitziende man, zo'n type met krullen, die eerst liep te bellen, en daarop werd aangesproken. Toen begon de man als een dolle te schreeuwen, ter hoogte van Madame Tussauds. Een andere omstander sloeg de man, waarschijnlijk om hem stil te krijgen, waarna de schreeuwende man meteen door de politie werd afgevoerd. En toen ontstond pas de paniek,'' aldus een Amsterdamse die vlak naast de oorzaak van het rumoer stond. De paniek leidde uiteindelijk tot het omvallen van dranghekken en gewonden. "
Of gewoon Ned. 2.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:59 schreef StephanL het volgende:
http://livestreams.omroep.nl/nos/journaal24-bb
Niks nieuws aan, ik heb ze al gezien bij het journaal een uur terug.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:00 schreef nattermann het volgende:
Nieuwe beelden nu op 2
Wat kijkt ze raar?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:59 schreef StephanL het volgende:
http://livestreams.omroep.nl/nos/journaal24-bb
Die vrouw van Nova zei van welquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niks nieuws aan, ik heb ze al gezien bij het journaal een uur terug.
Ook weer niet bepaald origineel.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:01 schreef venomsnake het volgende:
Het hek is van de dam..
I know..quote:
Joh!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:02 schreef Jor_Dii het volgende:
lijkt me dat dit niet gaat om 'slechts' een persoon die onwel werd.
Wie kan Pedobear even over Kroon painten?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:00 schreef DeParo het volgende:
[ afbeelding ]
Oorlogsheld Kroon duikt ook overal op![]()
.
Keer op keer sta ik weer versteld van jouw domheid. Jij vind het serieus raar dat mensen hun vriendin/naasten proberen te beschermen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik krijg ook zo'n smerig Full "Daddy, may I come in" House gevoel als ik die kerels zie die zo demonstratief voor hun girl gaan staan, zo van:"Ik bescherm je."²
Ja dat dacht ik ook. Ze werd ook redelijk hard meegesleurd door beveiliging en Alexander.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:03 schreef Harker het volgende:
De beelden van het mogelijke duwen van Maxima waren net weer op Journaal24.
Het lijkt er meer op dat Maxima struikelde en tegen de jongen opbotste die daardoor zijn evenwicht verloor.
Ze duwde niet, rende gewoon weg...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:04 schreef __Saviour__ het volgende:
waar is dat filmpje van een duwende maxima dan, als het al waar is?
Klopt, zo zie ik het ookquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:03 schreef Harker het volgende:
De beelden van het mogelijke duwen van Maxima waren net weer op Journaal24.
Het lijkt er meer op dat Maxima struikelde en tegen de jongen opbotste die daardoor zijn evenwicht verloor.
Ik sta ook keer op keer versteld dat er mensen blijven reageren op dergelijke figuren eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Keer op keer sta ik weer versteld van jouw domheid. Jij vind het serieus raar dat mensen hun vriendin/naasten proberen te beschermen?
SPANNNUUUUUUUUUUNNDDDDquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:05 schreef nattermann het volgende:
PERSCONFERENTIE BEGINT NU
In sommige culturen zijn vrouwen niet zoveel waard hequote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Keer op keer sta ik weer versteld van jouw domheid. Jij vind het serieus raar dat mensen hun vriendin/naasten proberen te beschermen?
Moet dat?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:04 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Dit filmpje niet in de OP? (fokker van heel dichtbij, vanaf 1m:25s)
gun hem zijn rudi guilliani momentjequote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Asscher gaat zich weer eens profileren. Politek.²
Gast, alsjeblieft.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Asscher gaat zich weer eens profileren. Politek.²
iddquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:07 schreef shinydiscoball het volgende:
Altijd een heel verhaal eromheen, totaal niet interessant...
Dus? Denk je dat iemand dat voor hem schrijft?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:07 schreef GlowMouse het volgende:
Voorlezend: 'ik heb met verschillende mensen gesproken'
En precies zo zag ik het.quote:
Mag je niet op de thee bij Asscher?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Neen, Asscher is geen Cohen, helaas voor Amsterdam.²
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:07 schreef GlowMouse het volgende:
Voorlezend: 'ik heb met verschillende mensen gesproken'
Luister toch eens: in het verleden daar wel eens voor aangehouden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:11 schreef Apotheose het volgende:
bezit van drugs. Dus onder invloed?
het was geen toerist maar een 39 jarige Amsterdammer.quote:
http://knowyourmeme.com/memes/chk-chk-boom-girlquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:10 schreef Laniboekje het volgende:
Bom.. Bom.. VLUCHT!
Cool
Ik voel dat daar een remix op gaat komen.
Wat ben jij en wat is jouw achterban DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:12 schreef Sphere het volgende:
Een Nederland geboren, Nederlandse man. Van Marokkaanse afkomst dus waarschijnlijk.
PVV'ers die overal Marokkanen bij moeten halenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:12 schreef Sphere het volgende:
Een Nederland geboren, Nederlandse man. Van Marokkaanse afkomst dus waarschijnlijk.
Die Joodquote:
tering jij hebt echt een bord voor je kop hèquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:12 schreef Sphere het volgende:
de tweede man is al vrijgelaten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:13 schreef tralalala het volgende:
Huh, wie wordt er vrijgelaten?
BEZIT van drugs ook ja. Dus wie weet ey? niet meteen op je pikkie getrapt zijn hequote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Luister toch eens: in het verleden daar wel eens voor aangehouden.
Hij was blank zei een getuige net. Al zegt dat dan natuurlijk nog niks.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:12 schreef Sphere het volgende:
Nou, dat is nog niet zo zeker he.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:13 schreef __Saviour__ het volgende:
nationale herdenking verstoord en morgen op straat. heerlijk weer.
PVV'ers zijn nu eenmaal veelal randdebielen!! (naast oude bange mensjes).quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:13 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
PVV'ers die overal Marokkanen bij moeten halen
Ga dan lekker PVV stemmenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:13 schreef __Saviour__ het volgende:
nationale herdenking verstoord en morgen op straat. heerlijk weer.
Dat is dan weer een onzinargument. Veel Marokkanen zijn ook blank!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:14 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hij was blank zei een getuige net. Al zegt dat dan natuurlijk nog niks.
Ik zie het toch vaak wel goed.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Elke keer als ik de beelden zie denk ik het volgende:"Wat zijn we toch naïef met zijn allen. Denken dat mannetjes met een fiets en een helm zulks kunnen voorkomen."
In elk ander land, waar ze niet naïef zijn, zijn er mannen van het leger bij. Dat is nog eens een geste. En dat schrikt ook nog eens af.²
In twee delen, om 7 uur een minuut en om 8 uur een minuut.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:15 schreef Sinnie het volgende:
Volgend jaar de herdenking zonder publiek net zoals de finale.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:15 schreef Sinnie het volgende:
Eentje in Amsterdam en eentje in Israël?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:15 schreef Sinnie het volgende:
Ik schrik er ook van. Mooi als Alberto Stegeman aantoont dat hij met zijn koffertje op de Dam kon komen tijdens Dodenherdenking.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:15 schreef Cassius het volgende:
Holy shit, je kan met een koffer op allerlei plekken komen!
quote:Openbare Ordeverstoring
1. Niet opvolgen van een bevel van de politie: boete ¤ 130,-
2. Zonder vergunning evenement, feest of wedstrijd houden: boete ¤ 50,-
3. Als straatartiest, of tekenaar optreden waar dit niet mag: boete ¤ 100,-
4. Zonder toestemming flyeren: boete ¤ 75,-
5. Graffiti aanbrengen : boete ¤ 75,-
6. Op of aan de weg een voertuig, tent of soortgelijks als slaapplaats gebruike: boete ¤ 75,-
7. Klimmen of zich bevinden op daarvoor niet bestemd straatmeubilair: boete ¤ 50,-
8. Zodanig op te houden waardoor voor weggebruikers of omwonenden overlast of hinder wordt veroorzaakt: boete ¤ 75,-
En dat zonder pasje!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik schrik er ook van. Mooi als Alberto Stegeman aantoont dat hij met zijn koffertje op de Dam kon komen tijdens Dodenherdenking.
Misschien was het wel Def Rhymzquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Diegene die 'BOM' riep mogen ze ook wel oppakken, hállo.
Jij hebt reeds gebruik gemaakt van haar diensten?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:16 schreef Xenomaniac het volgende:
Wat een kuthoer, die journaliste.
Goed antwoord van die man. 'As is verbrande turf'.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:15 schreef Krambo het volgende:
Die journalisten weer met hun ''als dan''vragen
Of misschien 'FFFFFFUUUUUUU'quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Volgens mij schreeuwde hij AAAAAAAAAAAAARRRGGHHH
en afgelopenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:17 schreef ASroma het volgende:
de persconferentie is begonnen btw.
Hahaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
DAT IK ZO HIER KAN BRULLEN EN VERVOLGENS PANIEK VEROOZAKEN!!!
DAT DIT KAN IK HOLLANDA!!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:16 schreef sjakie007 het volgende:
Voortaan moet iedereen maar nakend naar de herdeking gaan
En door die poortjes voorkom je gelijk dat mensen gaan schreeuwen tijdens de herdenking!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:17 schreef Ringo het volgende:
"Een man met een crimineel verleden". Nee die komt niet door detectiepoortjes."Wat heeft u daar in uw binnenzak?
" "Ehh, een crimineel verleden.
"
Als het zo gebracht word zoals hierboven beschreven, dan kun je ervan op aan dat het een Marokkaan zal zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:13 schreef JeanVe het volgende:
[..]
Wat ben jij en wat is jouw achterban DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Die persvragen zijn ook alleen maar reclamemomentjes voor zichzelf. "Miek Rofoon, van de Duckstandkrant... (domme kutvraag hier)
Ga PVV stemmen dan! Die doen tenminste iets aan die linkse persquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Die persvragen zijn ook alleen maar reclamemomentjes voor zichzelf. "Miek Rofoon, van de Duckstandkrant... (domme kutvraag hier)
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:19 schreef Lamon. het volgende:
Het enige wat ik hierover te zeggen heb is dat wanneer het herdenken van het falen van de mens jaren geleden al niet normaal meer kan, de mensheid nu echt als verloren beschouwd kan worden.
Geen enkel evolutie, in al die jaren. Niets kan nog normaal gaan...
Het allerergste is dat bijna niemand nog verbaasd is.
Ze was altijd heel goed! Maar vanavond was het diep triest.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:19 schreef Xenomaniac het volgende:
Marieke de Vries mensen.
Onthoud die naam, gaat heel groot worden in Hilversum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |