Misschien was het wel Def Rhymzquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Diegene die 'BOM' riep mogen ze ook wel oppakken, hállo.
Jij hebt reeds gebruik gemaakt van haar diensten?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:16 schreef Xenomaniac het volgende:
Wat een kuthoer, die journaliste.
Goed antwoord van die man. 'As is verbrande turf'.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:15 schreef Krambo het volgende:
Die journalisten weer met hun ''als dan''vragen
Of misschien 'FFFFFFUUUUUUU'quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Volgens mij schreeuwde hij AAAAAAAAAAAAARRRGGHHH
en afgelopenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:17 schreef ASroma het volgende:
de persconferentie is begonnen btw.
Hahaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
DAT IK ZO HIER KAN BRULLEN EN VERVOLGENS PANIEK VEROOZAKEN!!!
DAT DIT KAN IK HOLLANDA!!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:16 schreef sjakie007 het volgende:
Voortaan moet iedereen maar nakend naar de herdeking gaan
En door die poortjes voorkom je gelijk dat mensen gaan schreeuwen tijdens de herdenking!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:17 schreef Ringo het volgende:
"Een man met een crimineel verleden". Nee die komt niet door detectiepoortjes."Wat heeft u daar in uw binnenzak?
" "Ehh, een crimineel verleden.
"
Als het zo gebracht word zoals hierboven beschreven, dan kun je ervan op aan dat het een Marokkaan zal zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:13 schreef JeanVe het volgende:
[..]
Wat ben jij en wat is jouw achterban DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Die persvragen zijn ook alleen maar reclamemomentjes voor zichzelf. "Miek Rofoon, van de Duckstandkrant... (domme kutvraag hier)
Ga PVV stemmen dan! Die doen tenminste iets aan die linkse persquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Die persvragen zijn ook alleen maar reclamemomentjes voor zichzelf. "Miek Rofoon, van de Duckstandkrant... (domme kutvraag hier)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |