Dat is dan weer een onzinargument. Veel Marokkanen zijn ook blank!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:14 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hij was blank zei een getuige net. Al zegt dat dan natuurlijk nog niks.
Ik zie het toch vaak wel goed.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Elke keer als ik de beelden zie denk ik het volgende:"Wat zijn we toch naïef met zijn allen. Denken dat mannetjes met een fiets en een helm zulks kunnen voorkomen."
In elk ander land, waar ze niet naïef zijn, zijn er mannen van het leger bij. Dat is nog eens een geste. En dat schrikt ook nog eens af.²
In twee delen, om 7 uur een minuut en om 8 uur een minuut.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:15 schreef Sinnie het volgende:
Volgend jaar de herdenking zonder publiek net zoals de finale.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:15 schreef Sinnie het volgende:
Eentje in Amsterdam en eentje in Israël?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:15 schreef Sinnie het volgende:
Ik schrik er ook van. Mooi als Alberto Stegeman aantoont dat hij met zijn koffertje op de Dam kon komen tijdens Dodenherdenking.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:15 schreef Cassius het volgende:
Holy shit, je kan met een koffer op allerlei plekken komen!
quote:Openbare Ordeverstoring
1. Niet opvolgen van een bevel van de politie: boete ¤ 130,-
2. Zonder vergunning evenement, feest of wedstrijd houden: boete ¤ 50,-
3. Als straatartiest, of tekenaar optreden waar dit niet mag: boete ¤ 100,-
4. Zonder toestemming flyeren: boete ¤ 75,-
5. Graffiti aanbrengen : boete ¤ 75,-
6. Op of aan de weg een voertuig, tent of soortgelijks als slaapplaats gebruike: boete ¤ 75,-
7. Klimmen of zich bevinden op daarvoor niet bestemd straatmeubilair: boete ¤ 50,-
8. Zodanig op te houden waardoor voor weggebruikers of omwonenden overlast of hinder wordt veroorzaakt: boete ¤ 75,-
En dat zonder pasje!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik schrik er ook van. Mooi als Alberto Stegeman aantoont dat hij met zijn koffertje op de Dam kon komen tijdens Dodenherdenking.
Misschien was het wel Def Rhymzquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Diegene die 'BOM' riep mogen ze ook wel oppakken, hállo.
Jij hebt reeds gebruik gemaakt van haar diensten?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:16 schreef Xenomaniac het volgende:
Wat een kuthoer, die journaliste.
Goed antwoord van die man. 'As is verbrande turf'.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:15 schreef Krambo het volgende:
Die journalisten weer met hun ''als dan''vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |