Ja dat dacht ik ook. Ze werd ook redelijk hard meegesleurd door beveiliging en Alexander.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:03 schreef Harker het volgende:
De beelden van het mogelijke duwen van Maxima waren net weer op Journaal24.
Het lijkt er meer op dat Maxima struikelde en tegen de jongen opbotste die daardoor zijn evenwicht verloor.
Ze duwde niet, rende gewoon weg...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:04 schreef __Saviour__ het volgende:
waar is dat filmpje van een duwende maxima dan, als het al waar is?
Klopt, zo zie ik het ookquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:03 schreef Harker het volgende:
De beelden van het mogelijke duwen van Maxima waren net weer op Journaal24.
Het lijkt er meer op dat Maxima struikelde en tegen de jongen opbotste die daardoor zijn evenwicht verloor.
Ik sta ook keer op keer versteld dat er mensen blijven reageren op dergelijke figuren eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Keer op keer sta ik weer versteld van jouw domheid. Jij vind het serieus raar dat mensen hun vriendin/naasten proberen te beschermen?
SPANNNUUUUUUUUUUNNDDDDquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:05 schreef nattermann het volgende:
PERSCONFERENTIE BEGINT NU
In sommige culturen zijn vrouwen niet zoveel waard hequote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Keer op keer sta ik weer versteld van jouw domheid. Jij vind het serieus raar dat mensen hun vriendin/naasten proberen te beschermen?
Moet dat?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:04 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Dit filmpje niet in de OP? (fokker van heel dichtbij, vanaf 1m:25s)
gun hem zijn rudi guilliani momentjequote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Asscher gaat zich weer eens profileren. Politek.²
Gast, alsjeblieft.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Asscher gaat zich weer eens profileren. Politek.²
iddquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:07 schreef shinydiscoball het volgende:
Altijd een heel verhaal eromheen, totaal niet interessant...
Dus? Denk je dat iemand dat voor hem schrijft?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:07 schreef GlowMouse het volgende:
Voorlezend: 'ik heb met verschillende mensen gesproken'
En precies zo zag ik het.quote:
Mag je niet op de thee bij Asscher?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Neen, Asscher is geen Cohen, helaas voor Amsterdam.²
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:07 schreef GlowMouse het volgende:
Voorlezend: 'ik heb met verschillende mensen gesproken'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |