Wat ben jij en wat is jouw achterban DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:12 schreef Sphere het volgende:
Een Nederland geboren, Nederlandse man. Van Marokkaanse afkomst dus waarschijnlijk.
PVV'ers die overal Marokkanen bij moeten halenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:12 schreef Sphere het volgende:
Een Nederland geboren, Nederlandse man. Van Marokkaanse afkomst dus waarschijnlijk.
Die Joodquote:
tering jij hebt echt een bord voor je kop hèquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:12 schreef Sphere het volgende:
de tweede man is al vrijgelaten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:13 schreef tralalala het volgende:
Huh, wie wordt er vrijgelaten?
BEZIT van drugs ook ja. Dus wie weet ey? niet meteen op je pikkie getrapt zijn hequote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Luister toch eens: in het verleden daar wel eens voor aangehouden.
Hij was blank zei een getuige net. Al zegt dat dan natuurlijk nog niks.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:12 schreef Sphere het volgende:
Nou, dat is nog niet zo zeker he.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:13 schreef __Saviour__ het volgende:
nationale herdenking verstoord en morgen op straat. heerlijk weer.
PVV'ers zijn nu eenmaal veelal randdebielen!! (naast oude bange mensjes).quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:13 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
PVV'ers die overal Marokkanen bij moeten halen
Ga dan lekker PVV stemmenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:13 schreef __Saviour__ het volgende:
nationale herdenking verstoord en morgen op straat. heerlijk weer.
Dat is dan weer een onzinargument. Veel Marokkanen zijn ook blank!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:14 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hij was blank zei een getuige net. Al zegt dat dan natuurlijk nog niks.
Ik zie het toch vaak wel goed.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Elke keer als ik de beelden zie denk ik het volgende:"Wat zijn we toch naïef met zijn allen. Denken dat mannetjes met een fiets en een helm zulks kunnen voorkomen."
In elk ander land, waar ze niet naïef zijn, zijn er mannen van het leger bij. Dat is nog eens een geste. En dat schrikt ook nog eens af.²
In twee delen, om 7 uur een minuut en om 8 uur een minuut.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:15 schreef Sinnie het volgende:
Volgend jaar de herdenking zonder publiek net zoals de finale.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:15 schreef Sinnie het volgende:
Eentje in Amsterdam en eentje in Israël?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:15 schreef Sinnie het volgende:
Ik schrik er ook van. Mooi als Alberto Stegeman aantoont dat hij met zijn koffertje op de Dam kon komen tijdens Dodenherdenking.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:15 schreef Cassius het volgende:
Holy shit, je kan met een koffer op allerlei plekken komen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |