Pardon?!quote:en seks is niet het enigste in een relatie natuurlijk
Ow sorry, ik doelde eik meer op het woordje "enigste", dat moet uiteraard "enige" zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:02 schreef Deegbal het volgende:
Ja, kijk ik heb eindelijk een leuke vriendin enzo:P
Seks maaktme niet egt uit(maar na 3maanden begint t wel te dringe)
Het viel dus meerdere mensen opquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow sorry, ik doelde eik meer op het woordje "enigste", dat moet uiteraard "enige" zijn
quote:
lama, ik mag niet flauw zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:02 schreef Deegbal het volgende:
Ja, kijk ik heb eindelijk een leuke vriendin enzo:P
Seks maaktme niet egt uit(maar na 3maanden begint t wel te dringe)
Lees mijn post?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:14 schreef Deegbal het volgende:
Nee, ik dring niks aan.. Ik vroeg ook waarom?
En dan zegt ze; ik ben er nog niet klaar voor![]()
Naja we zijn allebei 15 en ik mag wel aan andere plekjes zitten,
Iemand tips hoe ik het kan proberen zonder teveel op te dringen??
Jullie zijn nog 15... Maak er alsjeblieft geen haast mee. Naar mate de tijd vordert komt het wel. Maak je maar geen zorgen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:14 schreef Deegbal het volgende:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Jullie zijn nog 15... Maak er alsjeblieft geen haast mee. Naar mate de tijd vordert komt het wel. Maak je maar geen zorgen.
Thx, hier heb ik wat aanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:06 schreef mirved het volgende:
Je moet sowieso niet vragen dat verneukt het moment. Je moet gewoon langzaam over haar gevoelige plekjes wrijven (over haar kleren heen) en dan steeds verder gaan. Ze zal zelf wel aangeven hoever ze wilt gaan. Je hoeft ook niet meteen dan seks te hebben je kan haar ook gewoon eerst eens vingeren dan wilt ze misschien volgende keer wel verder gaan dan dat.
Als zij zelf aangeeft er nog niet klaar voor te zijn vind ik dat je dat moet respecteren en gewoon op het punt moet blijven waar je zit, idd je kunt haar vragen wat ze wel wil buiten seks te hebben. Jullie zijn nog jong.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:14 schreef Deegbal het volgende:
Oke, ik heb mezelf nooit opgedrongen ofzo.. ik het het 2keer gevraag en de nee gerespecteertquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:24 schreef Tigereve het volgende:
[..]
Als zij zelf aangeeft er nog niet klaar voor te zijn vind ik dat je dat moet respecteren en gewoon op het punt moet blijven waar je zit, idd je kunt haar vragen wat ze wel wil buiten seks te hebben. Jullie zijn nog jong.
Op het moment dat jij laat zien dat je bereid bent te wachten en haar daarin respecteert dan stel je haar op haar gemak en zal het 'proces' vanzelf versnellen.
Goede tip. En ze zijn nog jong.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:06 schreef trovey het volgende:
Gewoon er eens met haar over praten zodat jullie beide weten waar je aan toe bent? Geen idee hoe oud jullie zijn maar wellicht wil ze nog jaren geen sex....en jij maar steeds aandringen.En doe wat aan je spelling.
Ik heb dat zo op school geleerdquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:26 schreef Joris85 het volgende:
[..]
Goede tip. En ze zijn nog jong.
Als je trouwens commentaar hebt op de spelling van een ander, dan moet je niet seks met een x schrijven.
Daar moet je dan met haar over praten of zij dat ook wil, anders dring je jezelf toch weer op.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:26 schreef Deegbal het volgende:
[..]
Oke, ik heb mezelf nooit opgedrongen ofzo.. ik het het 2keer gevraag en de nee gerespecteert![]()
Maar buiten zoenen alleen wil ik op andere manieren haar ''plezieren''
Hmm, ik vroeg het wel maar dan ging ze er omheendraaien.. maar dat was na 1maandquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:32 schreef Tigereve het volgende:
[..]
Daar moet je dan met haar over praten of zij dat ook wil, anders dring je jezelf toch weer op.
Zoals al is gezegd, vragen verpst het moment echt heel erg en da's beetje awkward ook vaak dus dan gebeurt het nog minder snel. Gewoon beetje meer gaa voelen steeds, als ze nog steeds niet verder wil dan geeft ze dat wel aan op een of andere manier. En niet te snel dan opnieuw doen.quote:
Oke, ik had tussen die 2 vragen 1maand tussen zitten ja:Pquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zoals al is gezegd, vragen verpst het moment echt heel erg en da's beetje awkward ook vaak dus dan gebeurt het nog minder snel. Gewoon beetje meer gaa voelen steeds, als ze nog steeds niet verder wil dan geeft ze dat wel aan op een of andere manier. En niet te snel dan opnieuw doen.
Mischien datze schrok van de vraag??quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:36 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer vrouwen 'nee' zeggen bedoelen ze 'ja'. Dacht dat dat inmiddels wel bekend was.
Waarom die obsessie met die broek ingaan, tieten zijn toch ook leuk....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:36 schreef Deegbal het volgende:
[..]
Oke, ik had tussen die 2 vragen 1maand tussen zitten ja:P
Maar ik ga het dan niet vragen, maar gewoon langzaamaan de broek in, en kijken hoe ze reageert??
Uit welke tijd kwam jij ook al weer?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:36 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer vrouwen 'nee' zeggen bedoelen ze 'ja'. Dacht dat dat inmiddels wel bekend was.
Ja, maar na 1maand tiete voele zou ik togwel wat anders willen..:P niet gelijk seks, maar vingeren ofzo..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:37 schreef Tigereve het volgende:
[..]
Waarom die obsessie met die broek ingaan, tieten zijn toch ook leuk....
Hm, je wilt het dus alleen voor je eigen genot, begrijpelijk je bent nog jong, maar niet echt realistisch als je in een relatie zit.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:38 schreef Deegbal het volgende:
[..]
Ja, maar na 1maand tiete voele zou ik togwel wat anders willen..:P niet gelijk seks, maar vingeren ofzo..
Ja, goeie tipsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja zou ik wel doen als ik jou was. Misschien vindt ze het dan nog enigszins eng, maar als ze niets doet gewoon rustig doen en haar op dr gemak stellen, dan gaat ze het vast wel waarderen. En zo niet dan merk je dat ook vanzelf, ze is ook zo 'dapper' om nee te zeggen, dan laat ze het ook wel merken als ze niet verder wil.
Niet voor eigen genot, voor haar genot..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:39 schreef Tigereve het volgende:
[..]
Hm, je wilt het dus alleen voor je eigen genot, begrijpelijk je bent nog jong, maar niet echt realistisch als je in een relatie zit.
Nou je bent anders erg gericht op haar broek ingaan....je kunt ook es proberen haar te vingeren zonder dat je haar broek ingaat (gewoon op de kleren dus. Of laat haar je leiden das ook es wat anders.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:41 schreef Deegbal het volgende:
[..]
Niet voor eigen genot, voor haar genot..
Ik wil graag haar een plezier doen.. anders wou ik wel seks ofzo
En het lijkt me ook wel spannend om te doen, iets nieuws in onze relatie
Hoe bedoel je dat? Laat haar leiden?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:45 schreef Tigereve het volgende:
[..]
Nou je bent anders erg gericht op haar broek ingaan....je kunt ook es proberen haar te vingeren zonder dat je haar broek ingaat (gewoon op de kleren dus. Of laat haar je leiden das ook es wat anders.
Zo te lezen heeft hij dan over drie jaar nog geen seks met haar gehad.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:45 schreef Tigereve het volgende:
[..]
Nou je bent anders erg gericht op haar broek ingaan....je kunt ook es proberen haar te vingeren zonder dat je haar broek ingaat (gewoon op de kleren dus. Of laat haar je leiden das ook es wat anders.
Je hebt zeker erg weinig tot geen ervaring met vrouwen.....een vrouw geeft via lichamelijke signalen aan wat ze wel en niet wil, zo leidt ze jou ook in de richting waarin zij dat wil.quote:
Jah.. ik denk dat het initiatief van mijzelf moet komenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zo te lezen heeft hij dan over drie jaar nog geen seks met haar gehad.
Hij is 15 en vraagt om tips over de eerste stappen na zoenen, wat verwacht je?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:49 schreef Tigereve het volgende:
[..]
Je hebt zeker erg weinig tot geen ervaring met vrouwen.....een vrouw geeft via lichamelijke signalen aan wat ze wel en niet wil, zo leidt ze jou ook in de richting waarin zij dat wil.
Ik heb ooit eens een vriendin gehad die mijn hand pakte, endie in haar broek dee.. dat is de enigste lichaamstaal die ikheb ervarenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hij is 15 en vraagt om tips over de eerste stappen na zoenen, wat verwacht je?
Dat ie een beetje huiswerk doet....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hij is 15 en vraagt om tips over de eerste stappen na zoenen, wat verwacht je?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:52 schreef Deegbal het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een vriendin gehad die mijn hand pakte, endie in haar broek dee.. dat is de enigste lichaamstaal die ikheb ervaren
Dan heb je het godzijdank niet over m'n zusje.quote:
Als je het niet aanvoelt leer dan eerst maar eens vrijen met een baksteen. (Dit moest ik even van mn vriend posten)quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:54 schreef Deegbal het volgende:
[..]
geef me info over lichaamstaal, en ik leer het!
Mjah, ik snap t wel n beetje:Pquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:59 schreef Tigereve het volgende:
[..]
Als je het niet aanvoelt leer dan eerst maar eens vrijen met een baksteen. (Dit moest ik even van mn vriend posten)
Die baksteen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:01 schreef Deegbal het volgende:
[..]
Mjah, ik snap t wel n beetje:P
ikvoel t wel aan, mr ikga het toch maar eens proberen denkik
Nee,quote:
Ah, einer mede Baas.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:03 schreef Deegbal het volgende:
[..]
Nee,
Gewoon zoene en beetje strelen op 'gevoelige plekken', en dan een beetje voelen en dan toch maar dr broek in gaan en kijke hoe ze reageert
Hoe reageert ze eigelijk alsze het wiltquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:04 schreef Lespaulspelert het volgende:
Gewoon niet vragen en langzaam doen, kijken of ze uberhaubt reageert.
Ze laat het toe.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:05 schreef Deegbal het volgende:
[..]
Hoe reageert ze eigelijk alsze het wilt![]()
![]()
Vrouwen zijn maar ingewikkeld, dan het vingeren zelf nog waar een heel handboek bij komt kijkenquote:
Gasst, ga improviseren, je komt er echt wel uit samen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:07 schreef Deegbal het volgende:
[..]
Vrouwen zijn maar ingewikkeld, dan het vingeren zelf nog waar een heel handboek bij komt kijken
Damn laat het eens over je heen komen, je hoeft echt niet alles te kunnen hoor.....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:07 schreef Deegbal het volgende:
[..]
Vrouwen zijn maar ingewikkeld, dan het vingeren zelf nog waar een heel handboek bij komt kijken
Nee, dat weetik wel.. maar hoe zou je vriendin reageren alsze denkt: waarde fak is hij mee bezig?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:13 schreef Tigereve het volgende:
[..]
Damn laat het eens over je heen komen, je hoeft echt niet alles te kunnen hoor.....
Dat moet je aan mijn vriend vragen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:14 schreef Deegbal het volgende:
[..]
Nee, dat weetik wel.. maar hoe zou je vriendin reageren alsze denkt: waarde fak is hij mee bezig?
Oke oke,quote:
Jullie zijn beide beginners dus aldoende leert men. Zij zal ook wel fouten maken als het eenmaal zover is. Je kunt niet alles ineens weten, hoeveel theorie je ook hebt gelezen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:14 schreef Deegbal het volgende:
[..]
Nee, dat weetik wel.. maar hoe zou je vriendin reageren alsze denkt: waarde fak is hij mee bezig?
Nou dan laat ze je dat wel weten door je hand weg te duwen of weer nee te zeggen. Je kan daarmee hooguit het moment verpesten maar dan weet je wel waar je aan toe bent...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:14 schreef Deegbal het volgende:
[..]
En alsze me hand wegduwt, hoe zouik moeten reageren op zoon momentquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:19 schreef Tigereve het volgende:
[..]
Nou dan laat ze je dat wel weten door je hand weg te duwen of weer nee te zeggen. Je kan daarmee hooguit het moment verpesten maar dan weet je wel waar je aan toe bent...![]()
Enne zo'n meisje vind het niet echt eng, tis wel spannend en als ze dat nog niet wil dan merk je dat vanzelf.
Ze zal zichzelf ongetwijfeld ook wel eens betast hebben....
Als ze je hand echt hardhandig wegduwt dan moet je even niet meer in het intieme gebied komen. gewoon je hand terugleggen op de buik of benen en daar verder gaan met strelen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:20 schreef Deegbal het volgende:
[..]
En alsze me hand wegduwt, hoe zouik moeten reageren op zoon moment
Oke, mr t zal dus niet zo zijn dat ze het erdoor wilt uitmaken ofzoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:22 schreef Tigereve het volgende:
[..]
Als ze je hand echt hardhandig wegduwt dan moet je even niet meer in het intieme gebied komen. gewoon je hand terugleggen op de buik of benen en daar verder gaan met strelen.
Das wel heel drastisch. dat denk ik niet nee..... als je je maar aan de basisprincipes houd dat wanneer je je hand op haar broek hebt en er niet in dan is er weinig aan de hand.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:24 schreef Deegbal het volgende:
[..]
Oke, mr t zal dus niet zo zijn dat ze het erdoor wilt uitmaken ofzo![]()
Ja, maar ik wil erinquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:28 schreef Tigereve het volgende:
[..]
Das wel heel drastisch. dat denk ik niet nee..... als je je maar aan de basisprincipes houd dat wanneer je je hand op haar broek hebt en er niet in dan is er weinig aan de hand.
Dat komt heus wel, als zij je ernaartoe leid.....kriebel haar boven de broekrand en kronkelt ze dan erg dan kun je verder, maar probeer het eerst op de broek en voel aan of je verder kunt.quote:
Oke, Super erg bedankt voor jouw tips, en van alle anderen, Ik heb hier zeker wat aan..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:32 schreef Tigereve het volgende:
[..]
Dat komt heus wel, als zij je ernaartoe leid.....kriebel haar boven de broekrand en kronkelt ze dan erg dan kun je verder, maar probeer het eerst op de broek en voel aan of je verder kunt.
Wees gewoon niet zo onzeker, laat haar ook een beetje initiatief nemen.
Succes ermee...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:34 schreef Deegbal het volgende:
[..]
Oke, Super erg bedankt voor jouw tips, en van alle anderen, Ik heb hier zeker wat aan..'t heeft me ook zeker geholpen
Haha, die is goedquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:38 schreef zaans_boefje het volgende:
Het is net als het eten van een saucijzenbroodje;
Eerst de ongeduld waardoor je veels te warm van het broodje hapt, en je bek vol blaren heb zitten.
Dan toch een tweede hap, met wat minder resultaat als de eerste en de eerste zoete smaken.
Zo begint het langzaam lekker te worden, en bij de kruimels denk je alweer aan de volgende...
saucijzenbroodje eten, of seks.
Je begint altijd te ongeduldig en het begin doet pijn, maar het blijft toch lekker en je wilt meer.
Gewoon de tijd voor nemen, toch lekkerder dan een haastig begin.
Leuke vergelijking, eten met seks vergelijken....hehequote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:38 schreef zaans_boefje het volgende:
Het is net als het eten van een saucijzenbroodje;
Eerst de ongeduld waardoor je veels te warm van het broodje hapt, en je bek vol blaren heb zitten.
Dan toch een tweede hap, met wat minder resultaat als de eerste en de eerste zoete smaken.
Zo begint het langzaam lekker te worden, en bij de kruimels denk je alweer aan de volgende...
saucijzenbroodje eten, of seks.
Je begint altijd te ongeduldig en het begin doet pijn, maar het blijft toch lekker en je wilt meer.
Gewoon de tijd voor nemen, toch lekkerder dan een haastig begin.
Mijn seksleven bestaat uit saucijzenbroodjes, TS mag nog tietjes knijpen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:40 schreef Tigereve het volgende:
[..]
Leuke vergelijking, eten met seks vergelijken....hehe
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:06 schreef borbit het volgende:
je kan wel blijven proberen, en vragen, en wachten. Maar op een gegeven moment moet je toch een keer verder gaan. Probeer haar duidelijk te maken dat je het echt niet leuk vind als ze steeds nee blijft zeggen. Ze gaat zich dan langzaam schuldig voelen. Probeer ook een beetje terloops opmerkingen te maken dat vrienden van jou wel verder mogen bij hun vriendinnetjes. Niet gelijk beginnen met "hou je dan eigenlijk wel van me?" maar wel langzaam naar toe werken.
Beetje onder druk zetten kan echt niet zo veel kwaad hoor, ze zal er uiteindelijk ook alleen maar blij mee zijn![]()
En hierbij is de kans dus wel groot dat ze het uitmaakt....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:06 schreef borbit het volgende:
je kan wel blijven proberen, en vragen, en wachten. Maar op een gegeven moment moet je toch een keer verder gaan. Probeer haar duidelijk te maken dat je het echt niet leuk vind als ze steeds nee blijft zeggen. Ze gaat zich dan langzaam schuldig voelen. Probeer ook een beetje terloops opmerkingen te maken dat vrienden van jou wel verder mogen bij hun vriendinnetjes. Niet gelijk beginnen met "hou je dan eigenlijk wel van me?" maar wel langzaam naar toe werken.
Beetje onder druk zetten kan echt niet zo veel kwaad hoor, ze zal er uiteindelijk ook alleen maar blij mee zijn![]()
Als je pics van je vriendin plaatst kunnen mensen met ervaring je wellicht tips geven ofsoquote:Op maandag 3 mei 2010 23:59 schreef Deegbal het volgende:
Hallo, Nou hebik sinds 3maanden een vriendin...
We hebben gewoon gezoend enzo, maar als ik haar broek in ga en zeg 'mag ik??' is het antwoord nee..(1maand geleden.) Ze was er nog niet klaar voor.
Ik respecteer dat, en seks is niet het enigste in een relatie natuurlijk maarrrr.. mijn vraag
Is er mischien iets als eerste stappen naar seks??
Want hoppa! hand in de broek is natuurlijk erg plotseling...ik zat te denken aan in bepaalde posities te zoenen en dan droogneuke ofso
Ja daarom moet je het ook rustig opbouwen. En dan steeds een stukje verder gaan. Als je iets te ver bent gegaan (is soms wel nodig) belonen met kadotjes.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:10 schreef Tigereve het volgende:
[..]
En hierbij is de kans dus wel groot dat ze het uitmaakt....
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:08 schreef trovey het volgende:er is nu geen seksleven. Dus minder kan het niet worden.
[..]
Fijn, het meisje onder druk zetten omdat zijn vrienden het wel mogen bij hun vriendinnen...lekkere basis om met een sexleven te beginnen.
Doe normaal man. Gewoon niet te veel zorgen maken, het komt vanzelf als het er gewoon een keer van komt. Niet op gaan plannen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:06 schreef borbit het volgende:
Of gewoon weer een stapje terug doen...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:07 schreef borbit het volgende:
[..]
Ja daarom moet je het ook rustig opbouwen. En dan steeds een stukje verder gaan. Als je iets te ver bent gegaan (is soms wel nodig) belonen met kadotjes.
Het zijn niet alleen meisjes hoor die nog geen seks willen hebben.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:23 schreef Deegbal het volgende:
[..]
Sowieso snap ik meisjes niet, ik was al klaar voor seks sinds ik het me herinner
Dat hebik nognooit gehoordquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:50 schreef muisje91 het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen meisjes hoor die nog geen seks willen hebben.
Ik *jongen* moet er ook niet aandenken om na 3 maanden seks ofzo te hebben
*mijn ex heeft het zelfs uitgemaakt omdat ik geen seks wou op mijn 15![]()
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:24 schreef Deegbal het volgende:
[..]
Oke, mr t zal dus niet zo zijn dat ze het erdoor wilt uitmaken ofzo![]()
Volgens mij is er een verband met je Uggsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:50 schreef muisje91 het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen meisjes hoor die nog geen seks willen hebben.
Ik *jongen* moet er ook niet aandenken om na 3 maanden seks ofzo te hebben
*mijn ex heeft het zelfs uitgemaakt omdat ik geen seks wou op mijn 15![]()
Maar dat is ook niet altijd goed als een vrouw je lief vindt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:51 schreef pasopikbijt het volgende:
Wat dacht je ervan om gewoon geduldig te zijn tot zij er klaar voor is, dan vind ze je sowieso lief.
Als je er meer van houdt om een vrouw te verkrachten kan ik me voorstellen dat ze je niet lief hoeft te vinden, maar daar gaat het nu niet om volgens mij.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar dat is ook niet altijd goed als een vrouw je lief vindt.
Klopt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:59 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Als je er meer van houdt om een vrouw te verkrachten kan ik me voorstellen dat ze je niet lief hoeft te vinden, maar daar gaat het nu niet om volgens mij.
Maar hoelang zou dat nog duren, we zijn al 3maanden verder...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:51 schreef pasopikbijt het volgende:
Wat dacht je ervan om gewoon geduldig te zijn tot zij er klaar voor is, dan vind ze je sowieso lief.
Ik denk nog 2 maanden, 2 weken, 5 dagen en 12 uur.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:27 schreef Deegbal het volgende:
[..]
Maar hoelang zou dat nog duren, we zijn al 3maanden verder...
Ja, naja ikga t rustig aan proberen dan, ik hou jullie opde hoogtequote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik denk nog 2 maanden, 2 weken, 5 dagen en 12 uur.
Oftewel, daar kom je vanzelf achter of je moet het aan haar vragen.
En 'al 3 maanden', 3 maanden is niets.
Wees blij dat het geen slet is die elke keer na 2 weken al een ander neukt.
Ja, zij tussen mijn benen enzo, ik merkte wel dat ze graag me knie tussen haar benen had(en dan wrijven enz)quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:54 schreef Nero22 het volgende:
Droogneuken al wel gedaan toch?
Heerlijk die typische PUB-topics.![]()
Probeer dan eens je hand in plaats van je knie. Wel voorzichtig er naar toe werken en niet zomaar je hand erin rammen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:04 schreef Deegbal het volgende:
[..]
Ja, zij tussen mijn benen enzo, ik merkte wel dat ze graag me knie tussen haar benen had(en dan wrijven enz)
Dus dat lijktme wel goed
Hmm-hmm, maar ik zat te denken,quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:08 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Probeer dan eens je hand in plaats van je knie. Wel voorzichtig er naar toe werken en niet zomaar je hand erin rammen.
Moet je ook doen. Opbouwen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:12 schreef Deegbal het volgende:
[..]
Hmm-hmm, maar ik zat te denken,
Ik kan ook gewoon iets van 4 afspraakjes achter elkaar gewoon alleen strelen ophaar broek, niet erin zegmaar![]()
Endan langzaamaan dr broek in na een tijd, opbouwend zegmaar...
Ja, ik wil graag wat weten hoe of wat, want je kan het het beste doen alsje al wat info hebt verzameltquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:13 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Moet je ook doen. Opbouwen.
Wat fijn trouwens, dat je reageert in je eigen topic. Complimenten.
O ja, kijk ook eens hier:quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:14 schreef Deegbal het volgende:
[..]
Ja, ik wil graag wat weten hoe of wat, want je kan het het beste doen alsje al wat info hebt verzamelt![]()
Ze zal het heus niet uitmaken, alsikhet probeer(denk ik)
Ja, die ken ik.. Ikheb het al vaker gedaan, maar dat was dan met een meisje na het uitgaan ofzo, dan gaat het vanzelf..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:15 schreef Nero22 het volgende:
[..]
O ja, kijk ook eens hier:
http://www.sexwoordenboek.nl
Breng haar trouwens eerst in een goede mood. Niet meteen beginnen met prutsen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:18 schreef Deegbal het volgende:
[..]
Ja, die ken ik.. Ikheb het al vaker gedaan, maar dat was dan met een meisje na het uitgaan ofzo, dan gaat het vanzelf..
Nu heb ik een vriendin die leuk en lief is enzo![]()
Dus ik wil het wat beter aanpakken... en ik vind het dus ook belangrijk watzij vind
eerst ff n lekker potje zoene?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:19 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Breng haar trouwens eerst in een goede mood. Niet meteen beginnen met prutsen.
Voorbeeld?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:24 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
Bij meisjes ligt het wat gevoeliger dan jongens.
Laat je gevoelige kanten aan haar zien. Charmeer haar. Prikkel haar met je liefdevolle emoties.![]()
En dan krijg je misschien wel grof gezegd ''pussy''
Laten we het op zoenen houden... Heb je zoenen in haar nek al eens geprobeerd? Doet het heel goed.quote:
Jaaa, en haar buik, en natuurlijk tietequote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:30 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Laten we het op zoenen houden... Heb je zoenen in haar nek al eens geprobeerd? Doet het heel goed.
Ikzal alles inde strijd gooienquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:39 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
Haha![]()
Vertel haar hoeveel je van dr houdt, dan voelt ze zich speciaal door jou. Zachte kusjes in dr nek. Dr heupen voorzichtig strelen. Teder achter haar oren blazen (krijgen ze kippenvel van). Knuffelen en knuffelen.
Beetje zo'n Titanic gevoel brengen. Je moet natuurlijk niet wanhopig overkomen.
Geloof me, het helpt
En toen was TS opeens 20 jaar oud, en nog steeds geen seks, net als ik.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:51 schreef pasopikbijt het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:31 schreef Deegbal het volgende:
[..]
Jaaa, en haar buik, en natuurlijk tiete![]()
En toch doe je het meer voor je eigen plezier dan voor die van haar hè?quote:
Nah, meer om haar een plezier tedoen, en haar te laten genietenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:55 schreef Nero22 het volgende:
[..]
[..]
[..]
En toch doe je het meer voor je eigen plezier dan voor die van haar hè?
En toch: als je haar een plezier wilt doen moet je rustig aan doen. Niet meteen aan haar "tiete" willen zitten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:01 schreef Deegbal het volgende:
[..]
Nah, meer om haar een plezier tedoen, en haar te laten genieten![]()
en is wat nieuws proberen in onze relatie
dat mag, enze vind t ookwel lekkerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:06 schreef Nero22 het volgende:
[..]
En toch: als je haar een plezier wilt doen moet je rustig aan doen. Niet meteen aan haar "tiete" willen zitten.
ruzie daaromquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:09 schreef Markster het volgende:
en neem het goeie gaatje. kan ruzie voorkomen.
Waarom bedoel ik, dat hebik wel eens(bijna gehad) mr niks aan de handquote:
Datis mischien hoe jij aan seks komt,quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:14 schreef Schieganger het volgende:
GHB kopen
GHB in drankje doen
???
PROFIT!
Zover benik nognietquote:Op woensdag 5 mei 2010 01:23 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Nee, ik zeg gewoon tegen mijn vriendin:"Heuj, benen wijd!" en kan beginnen.
N00b.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:23 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Nee, ik zeg gewoon tegen mijn vriendin:"Heuj, benen wijd!" en kan beginnen.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:22 schreef Nero22 het volgende:
[..]
N00b.
Ik hoef haar alleen maar aan te kijken.
Geruststellen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:03 schreef Deegbal het volgende:
Vandaag beetje gedaan enzo(op haar broek),
Maar ze wou het wel, maar ze vond het eng...
Dus ikwist niet hoe verder![]()
Tips?
ooh, ik lees hem nuquote:
Hoeveel tijd zouik moete wachte dan?quote:Op zondag 9 mei 2010 19:06 schreef Berend. het volgende:
En TS, niet iedere keer proberen he. Dan is het zo opdringerig.
Minstens 7 dagen.quote:
Jah, zoiets dachtik al..quote:
Liever in het echt.. maar ikzal t wel is zeggen..quote:Op zondag 9 mei 2010 22:25 schreef noksala het volgende:
Je moet niet iedere week weer opnieuw gaan proberen, je moet bijv. een paar dagen van de voren op msn met haar afspreken hoe ver je wilt gaan. Als zij op het moment iets meer wilt dan kan ze het alsnog zeggen.
alleen niet zo droog..quote:Op zondag 9 mei 2010 22:33 schreef Deegbal het volgende:
[..]
Liever in het echt.. maar ikzal t wel is zeggen..
zulle we t is proberen, dan doenwe alleen dat.. niet verder dan waar jouw grenzen liggen, en alsje wilt stoppe zegje dat gewoon endan stoppe we...
Zoiets?
Je hebt waarschijnlijk gelijk, maar het kan ook zijn dat ze wel verder wilt maar dat ze bang is.quote:Olep
Semper Fi. [ Redactie Frontpage / Oranjefan ] zondag 9 mei 2010 @ 22:54 (#173)
TS, ik vind je maar een debiel.
Wees geduldig, nee is nee.
Blijkbaar is ze er niet klaar voor.
Maar goed, het zal wel je leeftijd zijn en ik zou hier niet moeten reageren.
Die blauwe/rode aanhalingstekens zijn knopjes waarmee je kunt quoten...quote:Op zondag 9 mei 2010 23:06 schreef noksala het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk gelijk, maar het kan ook zijn dat ze wel verder wilt maar dat ze bang is.
Ik denk dat je het beter via msn kan vragen, wanneer je het in het echt aan haar vraagt zal ze waarschijnlijk ''nee'' zeggen. Via msn kan ze er eerst over nadenken, en naast dat als je het in het egt zegt denkt ze misschien dat je het meteen wilt doen.
maar ik dacht dat je dat als goede vriend wel aan kon voelenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:32 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Die blauwe/rode aanhalingstekens zijn knopjes waarmee je kunt quoten...
Dat gezegd hebbende: TS moet het inderdaad niet zo droog brengen.
Als ze niet durft:quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:03 schreef Deegbal het volgende:
Tips?
Dus ze wilt wel neuken, maar ze vind het eng. In dat geval hoef je alleenmaar haar vertrouwen te winnen. Dat doe je door veel met haar te praten.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:03 schreef Deegbal het volgende:
Tips?
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:39 schreef zaans_boefje het volgende:
Maar stel dat je haar gevingerd hebt? en dan?
Zit je met plakkerige vingers die stinken, ga je die aan haar truitje afvegen?![]()
Dus hoe doe je dat daarna?![]()
En vind je seks wel leuk als je zoveel vragen moet beantwoorden? lijkt fucking school wel....
____quote:Op maandag 10 mei 2010 20:39 schreef zaans_boefje het volgende:
En vind je seks wel leuk als je zoveel vragen moet beantwoorden? lijkt fucking school wel....
Handen wassenquote:Op maandag 10 mei 2010 20:39 schreef zaans_boefje het volgende:
Zit je met plakkerige vingers die stinken, ga je die aan haar truitje afvegen?![]()
Maar als je nu klaar bent met vingeren, dan loop je toch niet meteen naar de kraan toe. Dan ga je toch nog eerst met haar knuffelen enzo. Of je hebt haar gevingert en daarna gaat ze je aftrekken, nou daar zit je dan met je natte vingersquote:
Lik het desnoods af. Je beft toch ook gewoon?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:02 schreef noksala het volgende:
[..]
Maar als je nu klaar bent met vingeren, dan loop je toch niet meteen naar de kraan toe. Dan ga je toch nog eerst met haar knuffelen enzo. Of je hebt haar gevingert en daarna gaat ze je aftrekken, nou daar zit je dan met je natte vingers
ja, Likken die zooi! Je bent een man of nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lik het desnoods af. Je beft toch ook gewoon?
Gewoon aan d'r kont afvegen!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:02 schreef noksala het volgende:
[..]
Maar als je nu klaar bent met vingeren, dan loop je toch niet meteen naar de kraan toe. Dan ga je toch nog eerst met haar knuffelen enzo. Of je hebt haar gevingert en daarna gaat ze je aftrekken, nou daar zit je dan met je natte vingers
Zou ze dat niet vervelend vinden, met dat slijm in haar reet?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:55 schreef WeerEenPassVergeten het volgende:
[..]
Gewoon aan d'r kont afvegen!
Met een beetje mazzel heb je nog een brie nasmaakquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:02 schreef noksala het volgende:
[..]
Doet je nog een beetje aan haar denken als je naar bed gaat 's avonds...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:48 schreef mirved het volgende:
Die geur krijg je er ook niet zomaar ff met wat water af
Ik heb al 2 dagen de lichaamsgeur van me vriendin op me armen en handen, whaha en nu weet ik pas waaromquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:48 schreef mirved het volgende:
Die geur krijg je er ook niet zomaar ff met wat water af
Nou, wat dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:14 schreef noksala het volgende:
[..]
Ik heb al 2 dagen de lichaamsgeur van me vriendin op me armen en handen, whaha en nu weet ik pas waarom
Ze schimmelt?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:14 schreef noksala het volgende:
[..]
Ik heb al 2 dagen de lichaamsgeur van me vriendin op me armen en handen, whaha en nu weet ik pas waarom
Jah, beffe kanik ookwel erbij proberequote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lik het desnoods af. Je beft toch ook gewoon?
Oh je houd ons momenteel live op de hoogte?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:36 schreef Deegbal het volgende:
Ikben al bezig op dr broek, enze vind t best.. alswe ff tijd hebbe gaik verder![]()
Jah, tuurlijk.. Follow me on FOKquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh je houd ons momenteel live op de hoogte?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh je houd ons momenteel live op de hoogte?
ze zegt dat ze er nog niet klaar voor is maar wil mij wel pijpen. Ze doet nu mijn gulp open en neemt hem in haar mond. AUAW GODVERDOMME ZE BIJT ERIN FUUUUCKquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:42 schreef tubacloud het volgende:
[..]
![]()
"ik ga nu naar binnen, of nee, toch niet, ze duwt me terug"
Zie je die gast zo met haar in bed terwijl ie met zijn andere hand aan het FOK!en "ja wacht even, even tvp plaatsenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:36 schreef Deegbal het volgende:
Ikben al bezig op dr broek, enze vind t best.. alswe ff tijd hebbe gaik verder![]()
Zo'n beeld kreeg ik ookquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zie je die gast zo met haar in bed terwijl ie met zijn andere hand aan het FOK!en "ja wacht even, even tvp plaatsen"
![]()
Psst, kijkt hier eens:quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:02 schreef Deegbal het volgende:
Naja ikmoet het de tijd maar geve, ze is onzeker enzo zei ze..
Ikwacht dr dusmaar effe mee
Neuh, zograaag wilik t ookweer niet.. anders gingik aande GHBquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Psst, kijkt hier eens:
Lustopwekkende materialen
wauw, iemand die fok advies opvolgt én dan ook nog eens zijn doel bereikt én dat ook nog eens laat weten aan de rest... dat zie je niet vaakquote:
Waar blijven de eerste beelden?quote:
spreek voor jezelf. Iedereen behalve jij wil foto's denk ik.quote:Op maandag 17 mei 2010 00:19 schreef sebas107 het volgende:
haha:P
doe maar rustig.
niemand hier hoeft fotos van jou en je vriendin.
ging het goed?
deed je haar niet teveel pijn?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:02 schreef Deegbal het volgende:
Naja ikmoet het de tijd maar geve, ze is onzeker enzo zei ze..
Whehehe, ze had 4 dagen de tijd nodigquote:
Ja, joh?quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:22 schreef Nero22 het volgende:
[..]
N00b.
Ik hoef haar alleen maar aan te kijken.
Oh, jawel. Telkens als ik je zie lopen, denk ik: "daaaaaaamn" en wil ik je mee de wc's insleuren.quote:
we zijn een dubbelganger betreft dit probleem..quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:52 schreef BloteAapOpVoeten het volgende:
Zelfde meegemaaktalleen was t jammer dat ze aan de andere kant van het land woonde..
Laatste minuten zelfs zat ze nog op me te dansen en te schuivensoort afscheid denk ik..
en dan op msn zeggen dat ze me elke dag wil zien en het niet van zo'n grote afstand volhoud..
BALEN want ze was die ene, die ene
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Oh, jawel. Telkens als ik je zie lopen, denk ik: "daaaaaaamn" en wil ik je mee de wc's insleuren.
Euh, gefeliciteerd?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:43 schreef Deegbal het volgende:
ikben een vande weinigen die advies opvolgt op fok, en me doel bereik
Je bent 15, kon je dat echt zelf niet bedenken?quote:
Grapjas, je wilt zelf gewoon knallenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:26 schreef Deegbal het volgende:
[..]
Oke, ik heb mezelf nooit opgedrongen ofzo.. ik het het 2keer gevraag en de nee gerespecteert![]()
Maar buiten zoenen alleen wil ik op andere manieren haar ''plezieren''
PLAKKERIG?????? Ik weet niet waar jij ze vandaan haalt maar het hoort niet te plakken..the fuck...quote:Op maandag 10 mei 2010 20:39 schreef zaans_boefje het volgende:
Hij is maagd/gay.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:06 schreef queensbridge het volgende:
[..]
PLAKKERIG?????? Ik weet niet waar jij ze vandaan haalt maar het hoort niet te plakken..the fuck...
Inderdaadquote:Op zondag 16 mei 2010 21:14 schreef ES2nl het volgende:
[..]
wauw, iemand die fok advies opvolgt én dan ook nog eens zijn doel bereikt én dat ook nog eens laat weten aan de rest... dat zie je niet vaak
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:18 schreef nicoco het volgende:
TS ondertussen al weer een natte vinger gehaald? Of het allemaal alweer naar een hoger plan gebracht? Wat is je volgende doelstelling TS? Orale sex?
TS is overigens wel de held van Fok!
Huh, ik dacht dat je het al met haar had gedaanquote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:24 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat je het al met haar had gedaan
Wat was dit dan:quote:
Je hebt haar kut aangeraakt?quote:
Neejoh al verderquote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:32 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Wat was dit dan:
[..]
Je hebt haar kut aangeraakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |