Zoals al is gezegd, vragen verpst het moment echt heel erg en da's beetje awkward ook vaak dus dan gebeurt het nog minder snel. Gewoon beetje meer gaa voelen steeds, als ze nog steeds niet verder wil dan geeft ze dat wel aan op een of andere manier. En niet te snel dan opnieuw doen.quote:
Oke, ik had tussen die 2 vragen 1maand tussen zitten ja:Pquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zoals al is gezegd, vragen verpst het moment echt heel erg en da's beetje awkward ook vaak dus dan gebeurt het nog minder snel. Gewoon beetje meer gaa voelen steeds, als ze nog steeds niet verder wil dan geeft ze dat wel aan op een of andere manier. En niet te snel dan opnieuw doen.
Mischien datze schrok van de vraag??quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:36 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer vrouwen 'nee' zeggen bedoelen ze 'ja'. Dacht dat dat inmiddels wel bekend was.
Waarom die obsessie met die broek ingaan, tieten zijn toch ook leuk....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:36 schreef Deegbal het volgende:
[..]
Oke, ik had tussen die 2 vragen 1maand tussen zitten ja:P
Maar ik ga het dan niet vragen, maar gewoon langzaamaan de broek in, en kijken hoe ze reageert??
Uit welke tijd kwam jij ook al weer?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:36 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer vrouwen 'nee' zeggen bedoelen ze 'ja'. Dacht dat dat inmiddels wel bekend was.
Ja, maar na 1maand tiete voele zou ik togwel wat anders willen..:P niet gelijk seks, maar vingeren ofzo..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:37 schreef Tigereve het volgende:
[..]
Waarom die obsessie met die broek ingaan, tieten zijn toch ook leuk....
Hm, je wilt het dus alleen voor je eigen genot, begrijpelijk je bent nog jong, maar niet echt realistisch als je in een relatie zit.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:38 schreef Deegbal het volgende:
[..]
Ja, maar na 1maand tiete voele zou ik togwel wat anders willen..:P niet gelijk seks, maar vingeren ofzo..
Ja, goeie tipsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja zou ik wel doen als ik jou was. Misschien vindt ze het dan nog enigszins eng, maar als ze niets doet gewoon rustig doen en haar op dr gemak stellen, dan gaat ze het vast wel waarderen. En zo niet dan merk je dat ook vanzelf, ze is ook zo 'dapper' om nee te zeggen, dan laat ze het ook wel merken als ze niet verder wil.
Niet voor eigen genot, voor haar genot..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:39 schreef Tigereve het volgende:
[..]
Hm, je wilt het dus alleen voor je eigen genot, begrijpelijk je bent nog jong, maar niet echt realistisch als je in een relatie zit.
Nou je bent anders erg gericht op haar broek ingaan....je kunt ook es proberen haar te vingeren zonder dat je haar broek ingaat (gewoon op de kleren dus. Of laat haar je leiden das ook es wat anders.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:41 schreef Deegbal het volgende:
[..]
Niet voor eigen genot, voor haar genot..
Ik wil graag haar een plezier doen.. anders wou ik wel seks ofzo
En het lijkt me ook wel spannend om te doen, iets nieuws in onze relatie
Hoe bedoel je dat? Laat haar leiden?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:45 schreef Tigereve het volgende:
[..]
Nou je bent anders erg gericht op haar broek ingaan....je kunt ook es proberen haar te vingeren zonder dat je haar broek ingaat (gewoon op de kleren dus. Of laat haar je leiden das ook es wat anders.
Zo te lezen heeft hij dan over drie jaar nog geen seks met haar gehad.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:45 schreef Tigereve het volgende:
[..]
Nou je bent anders erg gericht op haar broek ingaan....je kunt ook es proberen haar te vingeren zonder dat je haar broek ingaat (gewoon op de kleren dus. Of laat haar je leiden das ook es wat anders.
Je hebt zeker erg weinig tot geen ervaring met vrouwen.....een vrouw geeft via lichamelijke signalen aan wat ze wel en niet wil, zo leidt ze jou ook in de richting waarin zij dat wil.quote:
Jah.. ik denk dat het initiatief van mijzelf moet komenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zo te lezen heeft hij dan over drie jaar nog geen seks met haar gehad.
Hij is 15 en vraagt om tips over de eerste stappen na zoenen, wat verwacht je?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:49 schreef Tigereve het volgende:
[..]
Je hebt zeker erg weinig tot geen ervaring met vrouwen.....een vrouw geeft via lichamelijke signalen aan wat ze wel en niet wil, zo leidt ze jou ook in de richting waarin zij dat wil.
Ik heb ooit eens een vriendin gehad die mijn hand pakte, endie in haar broek dee.. dat is de enigste lichaamstaal die ikheb ervarenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hij is 15 en vraagt om tips over de eerste stappen na zoenen, wat verwacht je?
Dat ie een beetje huiswerk doet....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hij is 15 en vraagt om tips over de eerste stappen na zoenen, wat verwacht je?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:52 schreef Deegbal het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een vriendin gehad die mijn hand pakte, endie in haar broek dee.. dat is de enigste lichaamstaal die ikheb ervaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |