Pardon?!quote:en seks is niet het enigste in een relatie natuurlijk
Ow sorry, ik doelde eik meer op het woordje "enigste", dat moet uiteraard "enige" zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:02 schreef Deegbal het volgende:
Ja, kijk ik heb eindelijk een leuke vriendin enzo:P
Seks maaktme niet egt uit(maar na 3maanden begint t wel te dringe)
Het viel dus meerdere mensen opquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow sorry, ik doelde eik meer op het woordje "enigste", dat moet uiteraard "enige" zijn
quote:
lama, ik mag niet flauw zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:02 schreef Deegbal het volgende:
Ja, kijk ik heb eindelijk een leuke vriendin enzo:P
Seks maaktme niet egt uit(maar na 3maanden begint t wel te dringe)
Lees mijn post?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:14 schreef Deegbal het volgende:
Nee, ik dring niks aan.. Ik vroeg ook waarom?
En dan zegt ze; ik ben er nog niet klaar voor![]()
Naja we zijn allebei 15 en ik mag wel aan andere plekjes zitten,
Iemand tips hoe ik het kan proberen zonder teveel op te dringen??
Jullie zijn nog 15... Maak er alsjeblieft geen haast mee. Naar mate de tijd vordert komt het wel. Maak je maar geen zorgen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:14 schreef Deegbal het volgende:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Jullie zijn nog 15... Maak er alsjeblieft geen haast mee. Naar mate de tijd vordert komt het wel. Maak je maar geen zorgen.
Thx, hier heb ik wat aanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:06 schreef mirved het volgende:
Je moet sowieso niet vragen dat verneukt het moment. Je moet gewoon langzaam over haar gevoelige plekjes wrijven (over haar kleren heen) en dan steeds verder gaan. Ze zal zelf wel aangeven hoever ze wilt gaan. Je hoeft ook niet meteen dan seks te hebben je kan haar ook gewoon eerst eens vingeren dan wilt ze misschien volgende keer wel verder gaan dan dat.
Als zij zelf aangeeft er nog niet klaar voor te zijn vind ik dat je dat moet respecteren en gewoon op het punt moet blijven waar je zit, idd je kunt haar vragen wat ze wel wil buiten seks te hebben. Jullie zijn nog jong.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:14 schreef Deegbal het volgende:
Oke, ik heb mezelf nooit opgedrongen ofzo.. ik het het 2keer gevraag en de nee gerespecteertquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:24 schreef Tigereve het volgende:
[..]
Als zij zelf aangeeft er nog niet klaar voor te zijn vind ik dat je dat moet respecteren en gewoon op het punt moet blijven waar je zit, idd je kunt haar vragen wat ze wel wil buiten seks te hebben. Jullie zijn nog jong.
Op het moment dat jij laat zien dat je bereid bent te wachten en haar daarin respecteert dan stel je haar op haar gemak en zal het 'proces' vanzelf versnellen.
Goede tip. En ze zijn nog jong.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:06 schreef trovey het volgende:
Gewoon er eens met haar over praten zodat jullie beide weten waar je aan toe bent? Geen idee hoe oud jullie zijn maar wellicht wil ze nog jaren geen sex....en jij maar steeds aandringen.En doe wat aan je spelling.
Ik heb dat zo op school geleerdquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:26 schreef Joris85 het volgende:
[..]
Goede tip. En ze zijn nog jong.
Als je trouwens commentaar hebt op de spelling van een ander, dan moet je niet seks met een x schrijven.
Daar moet je dan met haar over praten of zij dat ook wil, anders dring je jezelf toch weer op.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:26 schreef Deegbal het volgende:
[..]
Oke, ik heb mezelf nooit opgedrongen ofzo.. ik het het 2keer gevraag en de nee gerespecteert![]()
Maar buiten zoenen alleen wil ik op andere manieren haar ''plezieren''
Hmm, ik vroeg het wel maar dan ging ze er omheendraaien.. maar dat was na 1maandquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:32 schreef Tigereve het volgende:
[..]
Daar moet je dan met haar over praten of zij dat ook wil, anders dring je jezelf toch weer op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |