Ja, maar ik wil erinquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:28 schreef Tigereve het volgende:
[..]
Das wel heel drastisch. dat denk ik niet nee..... als je je maar aan de basisprincipes houd dat wanneer je je hand op haar broek hebt en er niet in dan is er weinig aan de hand.
Dat komt heus wel, als zij je ernaartoe leid.....kriebel haar boven de broekrand en kronkelt ze dan erg dan kun je verder, maar probeer het eerst op de broek en voel aan of je verder kunt.quote:
Oke, Super erg bedankt voor jouw tips, en van alle anderen, Ik heb hier zeker wat aan..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:32 schreef Tigereve het volgende:
[..]
Dat komt heus wel, als zij je ernaartoe leid.....kriebel haar boven de broekrand en kronkelt ze dan erg dan kun je verder, maar probeer het eerst op de broek en voel aan of je verder kunt.
Wees gewoon niet zo onzeker, laat haar ook een beetje initiatief nemen.
Succes ermee...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:34 schreef Deegbal het volgende:
[..]
Oke, Super erg bedankt voor jouw tips, en van alle anderen, Ik heb hier zeker wat aan..'t heeft me ook zeker geholpen
Haha, die is goedquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:38 schreef zaans_boefje het volgende:
Het is net als het eten van een saucijzenbroodje;
Eerst de ongeduld waardoor je veels te warm van het broodje hapt, en je bek vol blaren heb zitten.
Dan toch een tweede hap, met wat minder resultaat als de eerste en de eerste zoete smaken.
Zo begint het langzaam lekker te worden, en bij de kruimels denk je alweer aan de volgende...
saucijzenbroodje eten, of seks.
Je begint altijd te ongeduldig en het begin doet pijn, maar het blijft toch lekker en je wilt meer.
Gewoon de tijd voor nemen, toch lekkerder dan een haastig begin.
Leuke vergelijking, eten met seks vergelijken....hehequote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:38 schreef zaans_boefje het volgende:
Het is net als het eten van een saucijzenbroodje;
Eerst de ongeduld waardoor je veels te warm van het broodje hapt, en je bek vol blaren heb zitten.
Dan toch een tweede hap, met wat minder resultaat als de eerste en de eerste zoete smaken.
Zo begint het langzaam lekker te worden, en bij de kruimels denk je alweer aan de volgende...
saucijzenbroodje eten, of seks.
Je begint altijd te ongeduldig en het begin doet pijn, maar het blijft toch lekker en je wilt meer.
Gewoon de tijd voor nemen, toch lekkerder dan een haastig begin.
Mijn seksleven bestaat uit saucijzenbroodjes, TS mag nog tietjes knijpen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:40 schreef Tigereve het volgende:
[..]
Leuke vergelijking, eten met seks vergelijken....hehe
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:06 schreef borbit het volgende:
je kan wel blijven proberen, en vragen, en wachten. Maar op een gegeven moment moet je toch een keer verder gaan. Probeer haar duidelijk te maken dat je het echt niet leuk vind als ze steeds nee blijft zeggen. Ze gaat zich dan langzaam schuldig voelen. Probeer ook een beetje terloops opmerkingen te maken dat vrienden van jou wel verder mogen bij hun vriendinnetjes. Niet gelijk beginnen met "hou je dan eigenlijk wel van me?" maar wel langzaam naar toe werken.
Beetje onder druk zetten kan echt niet zo veel kwaad hoor, ze zal er uiteindelijk ook alleen maar blij mee zijn![]()
En hierbij is de kans dus wel groot dat ze het uitmaakt....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:06 schreef borbit het volgende:
je kan wel blijven proberen, en vragen, en wachten. Maar op een gegeven moment moet je toch een keer verder gaan. Probeer haar duidelijk te maken dat je het echt niet leuk vind als ze steeds nee blijft zeggen. Ze gaat zich dan langzaam schuldig voelen. Probeer ook een beetje terloops opmerkingen te maken dat vrienden van jou wel verder mogen bij hun vriendinnetjes. Niet gelijk beginnen met "hou je dan eigenlijk wel van me?" maar wel langzaam naar toe werken.
Beetje onder druk zetten kan echt niet zo veel kwaad hoor, ze zal er uiteindelijk ook alleen maar blij mee zijn![]()
Als je pics van je vriendin plaatst kunnen mensen met ervaring je wellicht tips geven ofsoquote:Op maandag 3 mei 2010 23:59 schreef Deegbal het volgende:
Hallo, Nou hebik sinds 3maanden een vriendin...
We hebben gewoon gezoend enzo, maar als ik haar broek in ga en zeg 'mag ik??' is het antwoord nee..(1maand geleden.) Ze was er nog niet klaar voor.
Ik respecteer dat, en seks is niet het enigste in een relatie natuurlijk maarrrr.. mijn vraag
Is er mischien iets als eerste stappen naar seks??
Want hoppa! hand in de broek is natuurlijk erg plotseling...ik zat te denken aan in bepaalde posities te zoenen en dan droogneuke ofso
Ja daarom moet je het ook rustig opbouwen. En dan steeds een stukje verder gaan. Als je iets te ver bent gegaan (is soms wel nodig) belonen met kadotjes.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:10 schreef Tigereve het volgende:
[..]
En hierbij is de kans dus wel groot dat ze het uitmaakt....
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:08 schreef trovey het volgende:er is nu geen seksleven. Dus minder kan het niet worden.
[..]
Fijn, het meisje onder druk zetten omdat zijn vrienden het wel mogen bij hun vriendinnen...lekkere basis om met een sexleven te beginnen.
Doe normaal man. Gewoon niet te veel zorgen maken, het komt vanzelf als het er gewoon een keer van komt. Niet op gaan plannen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:06 schreef borbit het volgende:
Of gewoon weer een stapje terug doen...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:07 schreef borbit het volgende:
[..]
Ja daarom moet je het ook rustig opbouwen. En dan steeds een stukje verder gaan. Als je iets te ver bent gegaan (is soms wel nodig) belonen met kadotjes.
Het zijn niet alleen meisjes hoor die nog geen seks willen hebben.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:23 schreef Deegbal het volgende:
[..]
Sowieso snap ik meisjes niet, ik was al klaar voor seks sinds ik het me herinner
Dat hebik nognooit gehoordquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:50 schreef muisje91 het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen meisjes hoor die nog geen seks willen hebben.
Ik *jongen* moet er ook niet aandenken om na 3 maanden seks ofzo te hebben
*mijn ex heeft het zelfs uitgemaakt omdat ik geen seks wou op mijn 15![]()
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:24 schreef Deegbal het volgende:
[..]
Oke, mr t zal dus niet zo zijn dat ze het erdoor wilt uitmaken ofzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |