Volgens mij is er een verband met je Uggsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:50 schreef muisje91 het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen meisjes hoor die nog geen seks willen hebben.
Ik *jongen* moet er ook niet aandenken om na 3 maanden seks ofzo te hebben
*mijn ex heeft het zelfs uitgemaakt omdat ik geen seks wou op mijn 15![]()
Maar dat is ook niet altijd goed als een vrouw je lief vindt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:51 schreef pasopikbijt het volgende:
Wat dacht je ervan om gewoon geduldig te zijn tot zij er klaar voor is, dan vind ze je sowieso lief.
Als je er meer van houdt om een vrouw te verkrachten kan ik me voorstellen dat ze je niet lief hoeft te vinden, maar daar gaat het nu niet om volgens mij.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar dat is ook niet altijd goed als een vrouw je lief vindt.
Klopt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:59 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Als je er meer van houdt om een vrouw te verkrachten kan ik me voorstellen dat ze je niet lief hoeft te vinden, maar daar gaat het nu niet om volgens mij.
Maar hoelang zou dat nog duren, we zijn al 3maanden verder...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:51 schreef pasopikbijt het volgende:
Wat dacht je ervan om gewoon geduldig te zijn tot zij er klaar voor is, dan vind ze je sowieso lief.
Ik denk nog 2 maanden, 2 weken, 5 dagen en 12 uur.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:27 schreef Deegbal het volgende:
[..]
Maar hoelang zou dat nog duren, we zijn al 3maanden verder...
Ja, naja ikga t rustig aan proberen dan, ik hou jullie opde hoogtequote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik denk nog 2 maanden, 2 weken, 5 dagen en 12 uur.
Oftewel, daar kom je vanzelf achter of je moet het aan haar vragen.
En 'al 3 maanden', 3 maanden is niets.
Wees blij dat het geen slet is die elke keer na 2 weken al een ander neukt.
Ja, zij tussen mijn benen enzo, ik merkte wel dat ze graag me knie tussen haar benen had(en dan wrijven enz)quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:54 schreef Nero22 het volgende:
Droogneuken al wel gedaan toch?
Heerlijk die typische PUB-topics.![]()
Probeer dan eens je hand in plaats van je knie. Wel voorzichtig er naar toe werken en niet zomaar je hand erin rammen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:04 schreef Deegbal het volgende:
[..]
Ja, zij tussen mijn benen enzo, ik merkte wel dat ze graag me knie tussen haar benen had(en dan wrijven enz)
Dus dat lijktme wel goed
Hmm-hmm, maar ik zat te denken,quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:08 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Probeer dan eens je hand in plaats van je knie. Wel voorzichtig er naar toe werken en niet zomaar je hand erin rammen.
Moet je ook doen. Opbouwen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:12 schreef Deegbal het volgende:
[..]
Hmm-hmm, maar ik zat te denken,
Ik kan ook gewoon iets van 4 afspraakjes achter elkaar gewoon alleen strelen ophaar broek, niet erin zegmaar![]()
Endan langzaamaan dr broek in na een tijd, opbouwend zegmaar...
Ja, ik wil graag wat weten hoe of wat, want je kan het het beste doen alsje al wat info hebt verzameltquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:13 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Moet je ook doen. Opbouwen.
Wat fijn trouwens, dat je reageert in je eigen topic. Complimenten.
O ja, kijk ook eens hier:quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:14 schreef Deegbal het volgende:
[..]
Ja, ik wil graag wat weten hoe of wat, want je kan het het beste doen alsje al wat info hebt verzamelt![]()
Ze zal het heus niet uitmaken, alsikhet probeer(denk ik)
Ja, die ken ik.. Ikheb het al vaker gedaan, maar dat was dan met een meisje na het uitgaan ofzo, dan gaat het vanzelf..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:15 schreef Nero22 het volgende:
[..]
O ja, kijk ook eens hier:
http://www.sexwoordenboek.nl
Breng haar trouwens eerst in een goede mood. Niet meteen beginnen met prutsen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:18 schreef Deegbal het volgende:
[..]
Ja, die ken ik.. Ikheb het al vaker gedaan, maar dat was dan met een meisje na het uitgaan ofzo, dan gaat het vanzelf..
Nu heb ik een vriendin die leuk en lief is enzo![]()
Dus ik wil het wat beter aanpakken... en ik vind het dus ook belangrijk watzij vind
eerst ff n lekker potje zoene?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:19 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Breng haar trouwens eerst in een goede mood. Niet meteen beginnen met prutsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |