Oh je houd ons momenteel live op de hoogte?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:36 schreef Deegbal het volgende:
Ikben al bezig op dr broek, enze vind t best.. alswe ff tijd hebbe gaik verder![]()
Jah, tuurlijk.. Follow me on FOKquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh je houd ons momenteel live op de hoogte?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh je houd ons momenteel live op de hoogte?
ze zegt dat ze er nog niet klaar voor is maar wil mij wel pijpen. Ze doet nu mijn gulp open en neemt hem in haar mond. AUAW GODVERDOMME ZE BIJT ERIN FUUUUCKquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:42 schreef tubacloud het volgende:
[..]
![]()
"ik ga nu naar binnen, of nee, toch niet, ze duwt me terug"
Zie je die gast zo met haar in bed terwijl ie met zijn andere hand aan het FOK!en "ja wacht even, even tvp plaatsenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:36 schreef Deegbal het volgende:
Ikben al bezig op dr broek, enze vind t best.. alswe ff tijd hebbe gaik verder![]()
Zo'n beeld kreeg ik ookquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zie je die gast zo met haar in bed terwijl ie met zijn andere hand aan het FOK!en "ja wacht even, even tvp plaatsen"
![]()
Psst, kijkt hier eens:quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:02 schreef Deegbal het volgende:
Naja ikmoet het de tijd maar geve, ze is onzeker enzo zei ze..
Ikwacht dr dusmaar effe mee
Neuh, zograaag wilik t ookweer niet.. anders gingik aande GHBquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Psst, kijkt hier eens:
Lustopwekkende materialen
wauw, iemand die fok advies opvolgt én dan ook nog eens zijn doel bereikt én dat ook nog eens laat weten aan de rest... dat zie je niet vaakquote:
Waar blijven de eerste beelden?quote:
spreek voor jezelf. Iedereen behalve jij wil foto's denk ik.quote:Op maandag 17 mei 2010 00:19 schreef sebas107 het volgende:
haha:P
doe maar rustig.
niemand hier hoeft fotos van jou en je vriendin.
ging het goed?
deed je haar niet teveel pijn?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:02 schreef Deegbal het volgende:
Naja ikmoet het de tijd maar geve, ze is onzeker enzo zei ze..
Whehehe, ze had 4 dagen de tijd nodigquote:
Ja, joh?quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:22 schreef Nero22 het volgende:
[..]
N00b.
Ik hoef haar alleen maar aan te kijken.
Oh, jawel. Telkens als ik je zie lopen, denk ik: "daaaaaaamn" en wil ik je mee de wc's insleuren.quote:
we zijn een dubbelganger betreft dit probleem..quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:52 schreef BloteAapOpVoeten het volgende:
Zelfde meegemaaktalleen was t jammer dat ze aan de andere kant van het land woonde..
Laatste minuten zelfs zat ze nog op me te dansen en te schuivensoort afscheid denk ik..
en dan op msn zeggen dat ze me elke dag wil zien en het niet van zo'n grote afstand volhoud..
BALEN want ze was die ene, die ene
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Oh, jawel. Telkens als ik je zie lopen, denk ik: "daaaaaaamn" en wil ik je mee de wc's insleuren.
Euh, gefeliciteerd?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:43 schreef Deegbal het volgende:
ikben een vande weinigen die advies opvolgt op fok, en me doel bereik
Je bent 15, kon je dat echt zelf niet bedenken?quote:
Grapjas, je wilt zelf gewoon knallenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:26 schreef Deegbal het volgende:
[..]
Oke, ik heb mezelf nooit opgedrongen ofzo.. ik het het 2keer gevraag en de nee gerespecteert![]()
Maar buiten zoenen alleen wil ik op andere manieren haar ''plezieren''
PLAKKERIG?????? Ik weet niet waar jij ze vandaan haalt maar het hoort niet te plakken..the fuck...quote:Op maandag 10 mei 2010 20:39 schreef zaans_boefje het volgende:
Maar stel dat je haar gevingerd hebt? en dan?
Zit je met plakkerige vingers die stinken, ga je die aan haar truitje afvegen?![]()
Dus hoe doe je dat daarna?![]()
En vind je seks wel leuk als je zoveel vragen moet beantwoorden? lijkt fucking school wel....
Hij is maagd/gay.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:06 schreef queensbridge het volgende:
[..]
PLAKKERIG?????? Ik weet niet waar jij ze vandaan haalt maar het hoort niet te plakken..the fuck...
Inderdaadquote:Op zondag 16 mei 2010 21:14 schreef ES2nl het volgende:
[..]
wauw, iemand die fok advies opvolgt én dan ook nog eens zijn doel bereikt én dat ook nog eens laat weten aan de rest... dat zie je niet vaak
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:18 schreef nicoco het volgende:
TS ondertussen al weer een natte vinger gehaald? Of het allemaal alweer naar een hoger plan gebracht? Wat is je volgende doelstelling TS? Orale sex?
TS is overigens wel de held van Fok!
Huh, ik dacht dat je het al met haar had gedaanquote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:24 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat je het al met haar had gedaan
Wat was dit dan:quote:
Je hebt haar kut aangeraakt?quote:
Neejoh al verderquote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:32 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Wat was dit dan:
[..]
Je hebt haar kut aangeraakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |