Zover benik nognietquote:Op woensdag 5 mei 2010 01:23 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Nee, ik zeg gewoon tegen mijn vriendin:"Heuj, benen wijd!" en kan beginnen.
N00b.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:23 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Nee, ik zeg gewoon tegen mijn vriendin:"Heuj, benen wijd!" en kan beginnen.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:22 schreef Nero22 het volgende:
[..]
N00b.
Ik hoef haar alleen maar aan te kijken.
Geruststellen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:03 schreef Deegbal het volgende:
Vandaag beetje gedaan enzo(op haar broek),
Maar ze wou het wel, maar ze vond het eng...
Dus ikwist niet hoe verder![]()
Tips?
ooh, ik lees hem nuquote:
Hoeveel tijd zouik moete wachte dan?quote:Op zondag 9 mei 2010 19:06 schreef Berend. het volgende:
En TS, niet iedere keer proberen he. Dan is het zo opdringerig.
Minstens 7 dagen.quote:
Jah, zoiets dachtik al..quote:
Liever in het echt.. maar ikzal t wel is zeggen..quote:Op zondag 9 mei 2010 22:25 schreef noksala het volgende:
Je moet niet iedere week weer opnieuw gaan proberen, je moet bijv. een paar dagen van de voren op msn met haar afspreken hoe ver je wilt gaan. Als zij op het moment iets meer wilt dan kan ze het alsnog zeggen.
alleen niet zo droog..quote:Op zondag 9 mei 2010 22:33 schreef Deegbal het volgende:
[..]
Liever in het echt.. maar ikzal t wel is zeggen..
zulle we t is proberen, dan doenwe alleen dat.. niet verder dan waar jouw grenzen liggen, en alsje wilt stoppe zegje dat gewoon endan stoppe we...
Zoiets?
Je hebt waarschijnlijk gelijk, maar het kan ook zijn dat ze wel verder wilt maar dat ze bang is.quote:Olep
Semper Fi. [ Redactie Frontpage / Oranjefan ] zondag 9 mei 2010 @ 22:54 (#173)
TS, ik vind je maar een debiel.
Wees geduldig, nee is nee.
Blijkbaar is ze er niet klaar voor.
Maar goed, het zal wel je leeftijd zijn en ik zou hier niet moeten reageren.
Die blauwe/rode aanhalingstekens zijn knopjes waarmee je kunt quoten...quote:Op zondag 9 mei 2010 23:06 schreef noksala het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk gelijk, maar het kan ook zijn dat ze wel verder wilt maar dat ze bang is.
Ik denk dat je het beter via msn kan vragen, wanneer je het in het echt aan haar vraagt zal ze waarschijnlijk ''nee'' zeggen. Via msn kan ze er eerst over nadenken, en naast dat als je het in het egt zegt denkt ze misschien dat je het meteen wilt doen.
maar ik dacht dat je dat als goede vriend wel aan kon voelenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:32 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Die blauwe/rode aanhalingstekens zijn knopjes waarmee je kunt quoten...
Dat gezegd hebbende: TS moet het inderdaad niet zo droog brengen.
Als ze niet durft:quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:03 schreef Deegbal het volgende:
Tips?
Dus ze wilt wel neuken, maar ze vind het eng. In dat geval hoef je alleenmaar haar vertrouwen te winnen. Dat doe je door veel met haar te praten.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:03 schreef Deegbal het volgende:
Tips?
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:39 schreef zaans_boefje het volgende:
Maar stel dat je haar gevingerd hebt? en dan?
Zit je met plakkerige vingers die stinken, ga je die aan haar truitje afvegen?![]()
Dus hoe doe je dat daarna?![]()
En vind je seks wel leuk als je zoveel vragen moet beantwoorden? lijkt fucking school wel....
____quote:Op maandag 10 mei 2010 20:39 schreef zaans_boefje het volgende:
En vind je seks wel leuk als je zoveel vragen moet beantwoorden? lijkt fucking school wel....
Handen wassenquote:Op maandag 10 mei 2010 20:39 schreef zaans_boefje het volgende:
Maar stel dat je haar gevingerd hebt? en dan?
Zit je met plakkerige vingers die stinken, ga je die aan haar truitje afvegen?![]()
Dus hoe doe je dat daarna?![]()
Maar als je nu klaar bent met vingeren, dan loop je toch niet meteen naar de kraan toe. Dan ga je toch nog eerst met haar knuffelen enzo. Of je hebt haar gevingert en daarna gaat ze je aftrekken, nou daar zit je dan met je natte vingersquote:
Lik het desnoods af. Je beft toch ook gewoon?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:02 schreef noksala het volgende:
[..]
Maar als je nu klaar bent met vingeren, dan loop je toch niet meteen naar de kraan toe. Dan ga je toch nog eerst met haar knuffelen enzo. Of je hebt haar gevingert en daarna gaat ze je aftrekken, nou daar zit je dan met je natte vingers
ja, Likken die zooi! Je bent een man of nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lik het desnoods af. Je beft toch ook gewoon?
Gewoon aan d'r kont afvegen!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:02 schreef noksala het volgende:
[..]
Maar als je nu klaar bent met vingeren, dan loop je toch niet meteen naar de kraan toe. Dan ga je toch nog eerst met haar knuffelen enzo. Of je hebt haar gevingert en daarna gaat ze je aftrekken, nou daar zit je dan met je natte vingers
Zou ze dat niet vervelend vinden, met dat slijm in haar reet?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:55 schreef WeerEenPassVergeten het volgende:
[..]
Gewoon aan d'r kont afvegen!
Met een beetje mazzel heb je nog een brie nasmaakquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:02 schreef noksala het volgende:
[..]
Doet je nog een beetje aan haar denken als je naar bed gaat 's avonds...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:48 schreef mirved het volgende:
Die geur krijg je er ook niet zomaar ff met wat water af
Ik heb al 2 dagen de lichaamsgeur van me vriendin op me armen en handen, whaha en nu weet ik pas waaromquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:48 schreef mirved het volgende:
Die geur krijg je er ook niet zomaar ff met wat water af
Nou, wat dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:14 schreef noksala het volgende:
[..]
Ik heb al 2 dagen de lichaamsgeur van me vriendin op me armen en handen, whaha en nu weet ik pas waarom
Ze schimmelt?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:14 schreef noksala het volgende:
[..]
Ik heb al 2 dagen de lichaamsgeur van me vriendin op me armen en handen, whaha en nu weet ik pas waarom
Jah, beffe kanik ookwel erbij proberequote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lik het desnoods af. Je beft toch ook gewoon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |