Zover benik nognietquote:Op woensdag 5 mei 2010 01:23 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Nee, ik zeg gewoon tegen mijn vriendin:"Heuj, benen wijd!" en kan beginnen.
N00b.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:23 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Nee, ik zeg gewoon tegen mijn vriendin:"Heuj, benen wijd!" en kan beginnen.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:22 schreef Nero22 het volgende:
[..]
N00b.
Ik hoef haar alleen maar aan te kijken.
Geruststellen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:03 schreef Deegbal het volgende:
Vandaag beetje gedaan enzo(op haar broek),
Maar ze wou het wel, maar ze vond het eng...
Dus ikwist niet hoe verder![]()
Tips?
ooh, ik lees hem nuquote:
Hoeveel tijd zouik moete wachte dan?quote:Op zondag 9 mei 2010 19:06 schreef Berend. het volgende:
En TS, niet iedere keer proberen he. Dan is het zo opdringerig.
Minstens 7 dagen.quote:
Jah, zoiets dachtik al..quote:
Liever in het echt.. maar ikzal t wel is zeggen..quote:Op zondag 9 mei 2010 22:25 schreef noksala het volgende:
Je moet niet iedere week weer opnieuw gaan proberen, je moet bijv. een paar dagen van de voren op msn met haar afspreken hoe ver je wilt gaan. Als zij op het moment iets meer wilt dan kan ze het alsnog zeggen.
alleen niet zo droog..quote:Op zondag 9 mei 2010 22:33 schreef Deegbal het volgende:
[..]
Liever in het echt.. maar ikzal t wel is zeggen..
zulle we t is proberen, dan doenwe alleen dat.. niet verder dan waar jouw grenzen liggen, en alsje wilt stoppe zegje dat gewoon endan stoppe we...
Zoiets?
Je hebt waarschijnlijk gelijk, maar het kan ook zijn dat ze wel verder wilt maar dat ze bang is.quote:Olep
Semper Fi. [ Redactie Frontpage / Oranjefan ] zondag 9 mei 2010 @ 22:54 (#173)
TS, ik vind je maar een debiel.
Wees geduldig, nee is nee.
Blijkbaar is ze er niet klaar voor.
Maar goed, het zal wel je leeftijd zijn en ik zou hier niet moeten reageren.
Die blauwe/rode aanhalingstekens zijn knopjes waarmee je kunt quoten...quote:Op zondag 9 mei 2010 23:06 schreef noksala het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk gelijk, maar het kan ook zijn dat ze wel verder wilt maar dat ze bang is.
Ik denk dat je het beter via msn kan vragen, wanneer je het in het echt aan haar vraagt zal ze waarschijnlijk ''nee'' zeggen. Via msn kan ze er eerst over nadenken, en naast dat als je het in het egt zegt denkt ze misschien dat je het meteen wilt doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |