quote:Op maandag 3 mei 2010 11:04 schreef tAfkaR het volgende:
De meerderheid van de in nederland verblijfende moslims werkt
Vergeet "uitkering" niet. En "dizkriminazie"quote:Op maandag 3 mei 2010 11:04 schreef tAfkaR het volgende:
Laat ik er ook nog even op wijzen dat het enige international bekende nederlandse woord APARTHEID is.
Dat zag je op konininginnedag..quote:Op maandag 3 mei 2010 11:08 schreef tAfkaR het volgende:
De eerste reacties versterken mijn punt ... ik zou eens de reacties willen zien , het moment dat de hele moslimbevolking het werk neerlegt...![]()
Zou ik dan niet meer elke keer mijn autoradio uit mijn auto hoeven te halen na het parkeren?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:08 schreef tAfkaR het volgende:
De eerste reacties versterken mijn punt ... ik zou eens de reacties willen zien , het moment dat de hele moslimbevolking het werk neerlegt...![]()
Ja maar dat wil TS niet inzien, want dat haalt de helft van zijn verhaal onderuit..quote:
Nog meer bekende Nederlandse woorden:quote:Op maandag 3 mei 2010 11:19 schreef bohgek het volgende:
apartheid is toch Afrikaans?
Ik word liever door mijn eigen regering bestolen dan door een buitenlanderquote:Op maandag 3 mei 2010 11:25 schreef OeJ het volgende:
Echt triest die reacties hier, zelf de mond vol over hoe slecht de Islam is, die Nederlanders: ze onderdrukken vrouwen, en ze stelen, en de lelijkheden in onze cultuur mogen niet benoemd worden, zoals die doorgeslagen veiligheidsmaatregelen.
Ik ontken toch niet? Alleen getuigt het van weinig respect als je je gaat misdragen in je gastland. En als je 3e generatie bent, dien je inmiddels wel te weten hoe de normen en waarden hier zijn. Als er dan nog een groot aantal van jouw landgenoten in aanraking komen met de politie.. Waar gaat het dan fout..? Moeten wij dan ons aanpassen aan de buitenlanders door in pak de crimineeltjes te gaan verhoren?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:30 schreef OeJ het volgende:
Vertel dan, jongens, dus de misstanden in een andere cultuur zullen wij, de oh zo geweldige Nederlanders wel eens ff rechttrekken, maar nu benoemt iemand dingen die in de eigen cultuur niet lekker gaan, en dan mag het niet?
Wat een kortzichtigheid weer. blegh![]()
![]()
Er staat ook nergens dat je je moet aanpassen aan buitenlanders. Ik zie alleen niet waarom wij blijkbaar wel de vinger op de zere plek mogen leggen bij de Moslimcultuur, maar als dat andersom gebeurt, dan is de wereld opeens te klein. Jij hebt liever: "Ze moeten gewoon hun bek houden, en braaf doen wat wij zeggen."quote:Op maandag 3 mei 2010 11:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ontken toch niet? Alleen getuigt het van weinig respect als je je gaat misdragen in je gastland. En als je 3e generatie bent, dien je inmiddels wel te weten hoe de normen en waarden hier zijn. Als er dan nog een groot aantal van jouw landgenoten in aanraking komen met de politie.. Waar gaat het dan fout..? Moeten wij dan ons aanpassen aan de buitenlanders door in pak de crimineeltjes te gaan verhoren?
Als je naar Frankrijk gaat emigreren, red je het niet als je geen Frans spreekt. Waarom moeten wij ons dan wel aanpassen aan buitenlanders?
Van mij ook. Dus wat is je punt?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:41 schreef OeJ het volgende:
[..]
Er staat ook nergens dat je je moet aanpassen aan buitenlanders. Ik zie alleen niet waarom wij blijkbaar wel de vinger op de zere plek mogen leggen bij de Moslimcultuur, maar als dat andersom gebeurt, dan is de wereld opeens te klein. Jij hebt liever: "Ze moeten gewoon hun bek houden, en braaf doen wat wij zeggen."
Van mij mag ook een buitenlander gewoon zijn mening geven. Fijn hè, dat je hier die vrijheid hebt.
Het is gewoon een non-discussie. TS beweert dat moslims zo geweldig zijn. Ik betwijfel dat. Wereldwijd is er meer gezeik met moslims dan met christenen. Al is het schandaal rond misbruik in de kerk natuurlijk te smerig voor woorden. Maar goed. Uithuwelijking van 12-jarigen onder het motto "Mohamed deed het bij een 9-jarige, dan moet 12 jaar ook kunnen". Dat soort dingen zijn niet van deze tijd en dat soort gedachtes wil ik het liefste buiten Nederland houden.quote:
Net of jij daar dan last van gaat krijgen, huilie.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Uithuwelijking van 12-jarigen onder het motto "Mohamed deed het bij een 9-jarige, dan moet 12 jaar ook kunnen". Dat soort dingen zijn niet van deze tijd en dat soort gedachtes wil ik het liefste buiten Nederland houden.
Ik heb ook geen last van een pedo die hiernaast kinderen zou lokken.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:49 schreef OeJ het volgende:
[..]
Net of jij daar dan last van gaat krijgen, huilie.
Smijten met woorden als "huillie" bevorderen de discussie niet echtquote:Op maandag 3 mei 2010 11:49 schreef OeJ het volgende:
[..]
Net of jij daar dan last van gaat krijgen, huilie.
Verkeerd geïnformeerd zijn ook niet echt.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Smijten met woorden als "huillie" bevorderen de discussie niet echt
Verklaar je nader..?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Verkeerd geïnformeerd zijn ook niet echt.
Weet cultuur en Islam te scheiden, Mohammed heeft zich tegen het uithuwelijken gesproken.quote:
Dan hoop ik dat er meer incest plaats gaat vinden bij jullie. Meer "foutjes". Lost het probleem vanzelf op. Voor straf.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:54 schreef OeJ het volgende:
Als ik dit topic zo al lees, dan ga ik er stiekem bijna op hopen dat ze in elke godganse wijk een Moskee bouwen. Voor straf.
Dan nodig ik je hierbij uit om een zin te noemen , waaruit je dit opmaakt... ik kan dat namelijk nergens bekennen .. waar schreef ik ergens dat moslims geweldig zijn ?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het is gewoon een non-discussie. TS beweert dat moslims zo geweldig zijn. Ik betwijfel dat. Wereldwijd is er meer gezeik met moslims dan met christenen. Al is het schandaal rond misbruik in de kerk natuurlijk te smerig voor woorden. Maar goed. Uithuwelijking van 12-jarigen onder het motto "Mohamed deed het bij een 9-jarige, dan moet 12 jaar ook kunnen". Dat soort dingen zijn niet van deze tijd en dat soort gedachtes wil ik het liefste buiten Nederland houden.
Ik zal het anders verwoorden.. "Nederlanders zijn bekrompen en veroordelen alleen.."quote:Op maandag 3 mei 2010 12:24 schreef tAfkaR het volgende:
[..]
Dan nodig ik je hierbij uit om een zin te noemen , waaruit je dit opmaakt... ik kan dat namelijk nergens bekennen ..
En hoe komt dat denk jij? In Afrika is er ook veel ellende met christenen. Hetzelfde geldt voor Zuid-Amerika. Zie jij een overeenkomst met het midden-oosten? Ik wel namelijk: al deze mensen zijn straatarm. Daarom zijn zij vaak erg religieus en zijn er veel problemen. Europa en Noord-Amerika zijn overwegend christelijk en erg rijk. Het is dus logisch dat er minder problemen zijn. En de personen die toch voor ellende zorgen in westerse landen bevinden zich vaak in de sociale onderklasse.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het is gewoon een non-discussie. TS beweert dat moslims zo geweldig zijn. Ik betwijfel dat. Wereldwijd is er meer gezeik met moslims dan met christenen.
Heb jij dit al meegemaakt in Nederland? In al die jaren dat moslims hier vertoeven.quote:Uithuwelijking van 12-jarigen onder het motto "Mohamed deed het bij een 9-jarige, dan moet 12 jaar ook kunnen". Dat soort dingen zijn niet van deze tijd en dat soort gedachtes wil ik het liefste buiten Nederland houden.
Nation of Islam en Black Panters hebben inderdaad nooit voor problemen gezorgtquote:Op maandag 3 mei 2010 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
Geen grijntje islam te bekennen bij die figuren. Toch zorgen zij voor veel problemen. Rara politiepetje.
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik zal het anders verwoorden.. "Nederlanders zijn bekrompen en veroordelen alleen.."
Dat maak ik er uit op.
Ja, die nigger-in-the-hood figuren zijn echt sterk islamitisch. En latino's dan, wijsneus?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:39 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Nation of Islam en Black Panters hebben inderdaad nooit voor problemen gezorgt
Alle militante bewegingen voor zwarten daar zijn op de Islam gestaafd AFAIK.
Mooie tegenstelling ook hoe Martin Luther King het aanpakte. ZONDER GEWELD.
Ah, het sociaal-economische dogma. Als welvaart alles bepalend is, waarom hebben we dan geen niet zoveel last van boeddhisten of hindoe's? Alsof Nepal en India zulke rijke landen zijn... Je kunt niet alles op sociaal-economische omstandigheden schuiven, en alle andere facturen uitsluiten.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En hoe komt dat denk jij? In Afrika is er ook veel ellende met christenen. Hetzelfde geldt voor Zuid-Amerika. Zie jij een overeenkomst met het midden-oosten? Ik wel namelijk: al deze mensen zijn straatarm. Daarom zijn zij vaak erg religieus en zijn er veel problemen. Europa en Noord-Amerika zijn overwegend christelijk en erg rijk. Het is dus logisch dat er minder problemen zijn. En de personen die toch voor ellende zorgen in westerse landen bevinden zich vaak in de sociale onderklasse.
Nooit van Nation of Islam in de VS gehoord?quote:Neem bijvoorbeeld de latino's en afro-Amerikanen in de VS. Geen grijntje islam te bekennen bij die figuren. Toch zorgen zij voor veel problemen. Rara politiepetje.
Ja, en de KKK is christelijk. Kwaad komt van alle kanten, maar om de een of andere reden krijgen veel westerlingen 'em hard bij de gedachte dat het christendom beter is dan de islam.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:39 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Alle militante bewegingen voor zwarten daar zijn op de Islam gestaafd AFAIK.
Mooie tegenstelling ook hoe Martin Luther King het aanpakte. ZONDER GEWELD.
Maar ga dan niet beweren dat "er geen grijntje islam te bekennen is" is, want dan lieg je gewoon.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, en de KKK is christelijk. Kwaad komt van alle kanten, maar om de een of andere reden krijgen veel westerlingen 'em hard bij de gedachte dat het christendom beter is dan de islam.
Net of het allemaal pais en vree is in India.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:42 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ah, het sociaal-economische dogma. Als welvaart alles bepalend is, waarom hebben we dan geen niet zoveel last van boeddhisten of hindoe's? Alsof Nepal en India zulke rijke landen zijn... Je kunt niet alles op sociaal-economische omstandigheden schuiven, en alle andere facturen uitsluiten.
Ja, en nu? Je veegt een constatering van tafel die in grote lijnen kloppend is enkel vanwege het woord 'grijntje'?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:45 schreef teknomist het volgende:
[..]
Maar ga dan niet beweren dat "er geen grijntje islam te bekennen is" is, want dan lieg je gewoon.
Klopt, maar ze zijn geen bedreiging voor de vrije Westerse samenleving. We hoeven niet bang te zijn voor hindoes omdat we een grap maken over Shiva en ons vervolgens zelf censureren. We hebben geen hindoe's hier gescheiden zwemmen voor mannen en vrouwen opeiseren et cetera.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Net of het allemaal pais en vree is in India.En dat wij er geen last van hebben betekent natuurlijk niet dat het niet voorkomt.
Overigens zijn Tibetaanse monniken een uitzondering op alle regels. Die lui schoppen gewoon kont.
Bewijs voor het kloppend zijn voor jouw constatering dan?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, en nu? Je veegt een constatering van tafel die in grote lijnen kloppend is enkel vanwege het woord 'grijntje'?
Christendom is momenteel beter qua verlichting etcquote:Op maandag 3 mei 2010 12:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, en de KKK is christelijk. Kwaad komt van alle kanten, maar om de een of andere reden krijgen veel westerlingen 'em hard bij de gedachte dat het christendom beter is dan de islam.
Zijn allebei kut ja, alleen is de Islam net even iets kutter.quote:En dat is gewoon niet waar. Het is allebei gewoon zwaar kut.
We hèbben hier ook gewoon minder hindoes en boeddhisten: 29 % katholieken, 19 % protestanten, 5 % molims en 5 % overig.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:51 schreef teknomist het volgende:
[..]
Klopt, maar ze zijn geen bedreiging voor de vrije Westerse samenleving. We hoeven niet bang te zijn voor hindoes omdat we een grap maken over Shiva en ons vervolgens zelf censureren. We hebben geen hindoe's hier gescheiden zwemmen voor mannen en vrouwen opeiseren et cetera.
En "een uitzondering op de regel" is een eufemisme voor een Popperiaanse ontkrachting van je stelling.
* Je vergeet even die extremistische christenen, die abortusartsen vermoorden?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:53 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Christendom is momenteel beter qua verlichting etc
[..]
Zijn allebei kut ja, alleen is de Islam net even iets kutter.
*Trouwens bijna alle extremestisch geweld in de US zijn net bekeerde moslims volgens mij.
Echter, als je als Nederlander in Frankrijk een andere Nederlander tegen komt..... dan ga je gewoon lekker Nederlands lullen op straat.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:35 schreef Bootje84 het volgende:
Als je naar Frankrijk gaat emigreren, red je het niet als je geen Frans spreekt. Waarom moeten wij ons dan wel aanpassen aan buitenlanders?
Fout.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:53 schreef Buschetta het volgende:
*Trouwens bijna alle extremestisch geweld in de US zijn net bekeerde moslims volgens mij.
Oh, genoeg problemen met die clubs.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:39 schreef Buschetta het volgende:
En de huidige wetgeving voorziet daar allang in. Men mag niet onder de 18 trouwen, en alleen met toestemming van het ministerie EN de ouders als het om 16 of 17 jarigen gaat, en onder de 16 nooit.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:47 schreef Bootje84 het volgende:
Maar goed. Uithuwelijking van 12-jarigen onder het motto "Mohamed deed het bij een 9-jarige, dan moet 12 jaar ook kunnen". Dat soort dingen zijn niet van deze tijd en dat soort gedachtes wil ik het liefste buiten Nederland houden.
Als je enig welwillend intellect zou hebben, zou je zo'n bekrompen achterlijke discriminerende uitlating nooit doen.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:32 schreef Buschetta het volgende:
Goed discussiepunt. Ik ga er inderdaad ook van uit dat de islam de ondergang is voor het westerse vrije denken.
Krijg jij betaald door Heimat Sekurity ofzo?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:53 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Christendom is momenteel beter qua verlichting etc
[..]
Zijn allebei kut ja, alleen is de Islam net even iets kutter.
Het feit dat het in Nederland verboden is, wil niet zeggen dat de vrouwen hier "op vakantie" gaan om zonder clitoris thuis te komen... Zelfde met uithuwelijking.. En dat het in de hindoecultuur ook gebeurt is ook lomp. Die cultuur loopt ook op dat gebied achter. Alleen ging dit topic puur over de islam.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:30 schreef maartena het volgende:
[..]
En de huidige wetgeving voorziet daar allang in. Men mag niet onder de 18 trouwen, en alleen met toestemming van het ministerie EN de ouders als het om 16 of 17 jarigen gaat, en onder de 16 nooit.
Verder zijn zaken als vrouwenbesnijdenis allang verboden in Nederland, net als polygamie.
Uithuwelijken komt verder ook voor in de (Indiase) Hindoe-cultuur.... sterker nog het is daar veel gewoner dan binnen de Islam.
Dat voorkom je toch nooit. We hebben 1 miljoen moslims in Nederland, en zolang ze nog geen reisverbod opgelegd krijgen door Herr Wilders, ontkom je er niet aan dat men naar het thuisland terug gaat voor dat soort zaken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 08:31 schreef Bootje84 het volgende:
Het feit dat het in Nederland verboden is, wil niet zeggen dat de vrouwen hier "op vakantie" gaan om zonder clitoris thuis te komen... Zelfde met uithuwelijking.. En dat het in de hindoecultuur ook gebeurt is ook lomp. Die cultuur loopt ook op dat gebied achter. Alleen ging dit topic puur over de islam.
Ik ben ook geen voorstander van het beperken van rechten van bepaalde mensen. Dat is uiteindelijk discriminatie. Aan de andere kant moet het omzeilen van de Nederlandse (grond)wet strafbaar gesteld worden. Als jij dus met je bekrompen kop jouw kind naar een zandbak stuurt om haar daar te laten besnijden, moet je hier berecht worden voor zware mishandeling.quote:Op donderdag 6 mei 2010 08:35 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat voorkom je toch nooit. We hebben 1 miljoen moslims in Nederland, en zolang ze nog geen reisverbod opgelegd krijgen door Herr Wilders, ontkom je er niet aan dat men naar het thuisland terug gaat voor dat soort zaken.
De Grondwet zo aanpassen om moslims van minder burgerrechten te voorzien zal moslims alleen maar verder weg drukken van de Nederlandse maatschappij waar ze nu onderdeel van uitmaken.
http://www.eenvandaag.nl/(...)nis_vanuit_nederlandquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:42 schreef Bootje84 het volgende:
Ik ben ook geen voorstander van het beperken van rechten van bepaalde mensen. Dat is uiteindelijk discriminatie. Aan de andere kant moet het omzeilen van de Nederlandse (grond)wet strafbaar gesteld worden. Als jij dus met je bekrompen kop jouw kind naar een zandbak stuurt om haar daar te laten besnijden, moet je hier berecht worden voor zware mishandeling.
Dat ging niet om dat kruisje, het ging om het feit dat werknemers van dat bedrijf niet zichtbaar een ketting mogen dragen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:11 schreef Janver het volgende:
I Maar gezien de linkse gedachtengang moet de Nederlander zich aanpassen. Een buschauffeur mag geen katholiek kruisje boven zijn uniform dragen maar een islamitische/moslim buschauffeuse mag wel een hoofddoekje dragen. Beiden zijn niet nodig en toch wordt de één geaccepteerd en de andere is een niet nodig gevonden geloofsuiting.
Ondergang .....je overdrijft gigantica enorma ...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:11 schreef Janver het volgende:
Maar de integratie van de islam in de Nederlandse cultuur(De cultuur die verscheidende eeuwen geleden is ontstaan, de cultuur van zeg maar jaren 50; de tijd van: Toen was geluk nog heel gewoon) is de ondergang van onze samenleving.
iedereen moet zich aan iedereen aanpassen... dat met die buschauffeur was de gedachtegang van het busbedrijf.quote:. Maar gezien de linkse gedachtengang moet de Nederlander zich aanpassen.
natuurlijk niet .. dat zeggen ze allemaal ..quote:Ik heb niks tegen moslims, niks tegen de koran,
goed zo die zelfkennis.. jij bent idd intolerante Nederlandse cultuurquote:maar ik heb wel wat tegen de intolerantie van de Islamitische cultuur en de intolerantie van de Nederlandse cultuur
je egoooootje heeft het nodig opgeklopt te worden ?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:54 schreef Buschetta het volgende:
Dezelfde linkse figuren die hier reageren lul ik altijd klem op feestjes
Nee ik vind het grappig om liberale linkse "vrije denkers" erop te wijzen dat hun hele wereld op leugens gebaseerd is. Mijn eigen ego is al groot genoeg.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:59 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
je egoooootje heeft het nodig opgeklopt te worden ?
gefeliciteerd met je briljant vermogen mensen op feestjes klem te lullen ....
ik kom zulke mensen ook tegen op feestjes.... ze willen altijd gelijk hebben .. persé.. komen met drogredeneringen.. zeggen de meeste a-sociale dingen, ...: ik laat ze maar lullen ..
Jongens heeft iemand een recept voor kebab??quote:Op maandag 3 mei 2010 11:08 schreef tAfkaR het volgende:
Oke, ik was niet in NL, heb het alleen in de krant gelezen. Ik dacht dat er wel een kruisje aanhing of niet? of was dat de overdrijving van internet?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:34 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Dat ging niet om dat kruisje, het ging om het feit dat werknemers van dat bedrijf niet zichtbaar een ketting mogen dragen.
Gelukkig breng jij zelf ook veel nuttige en inhoudelijke informatie, danwel een mening(behalve op onzinnige wijze mensen kritiseren), in een discussie.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:51 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ondergang .....je overdrijft gigantica enorma ...
Waarom doe je dat?
[..]
iedereen moet zich aan iedereen aanpassen... dat met die buschauffeur was de gedachtegang van het busbedrijf.
[..]
natuurlijk niet .. dat zeggen ze allemaal ..
[..]
goed zo die zelfkennis.. jij bent idd intolerante Nederlandse cultuur
ps: het Nederland van de jaren 50 eindigde 31 december 1959 ...
Vet van mij: Heb jij Gerard Cox wele ens bezig gehoord in die serie? Geen toonbeeld van tolerantie en ruimdenkendheid!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:11 schreef Janver het volgende:
Ik zie overigens niet hoe de islam te maken heeft met jou artikel.
Tolerant is relatief, ik vind Duitsland ook tolerant.
De vergelijking met Zuid-Afrika/Apartheid heeft niks te maken met Nederland zelf. Zuid-Afrika is gekoloniseerd en daarbij zijn de blanke bewoners(veelal Nederlanders, maar ook Engelsen & o.a. Duitsers) de fout in gegaan. Apartheid is een Zuid-afrikaans woord dat is overgenomen in de Engelse Taal.
Maar de integratie van de islam in de Nederlandse cultuur(De cultuur die verscheidende eeuwen geleden is ontstaan, de cultuur van zeg maar jaren 50; de tijd van: Toen was geluk nog heel gewoon) is de ondergang van onze samenleving. Daarbij gaat het over tolerantie, de tolerantie van de gelukzoekers die zich willen aanpassen aan de Nederlandse cultuur. Maar gezien de linkse gedachtengang moet de Nederlander zich aanpassen. Een buschauffeur mag geen katholiek kruisje boven zijn uniform dragen maar een islamitische/moslim buschauffeuse mag wel een hoofddoekje dragen. Beiden zijn niet nodig en toch wordt de één geaccepteerd en de andere is een niet nodig gevonden geloofsuiting.
Ik heb niks tegen moslims, niks tegen de koran, maar ik heb wel wat tegen de intolerantie van de Islamitische cultuur en de intolerantie van de Nederlandse cultuur door de linkse kliek in NL.
Dat verhaal gebruiken wel meer mensen, maar het slaat nergens op, natuurlijk. Want doorredenerend zouden we ons moeten gaan gedragen als de minst verlichte landen. Zio komt er nooit wat van de beschaving terecht, natuurlijk: als we ons verlagen tot de domsten en minst toleranten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:14 schreef Janver het volgende:
Ik ben, denk ik, redelijk tolerant. Maar ik overdrijf het niet, ik moet niet nodig mijn islamitische buurman omhelzen in het kader van integratie. Ik ben in vele landen geweest, o.a. Zuid Afrika, Saudi Arabië,Egypte, Marokko, Verenigde Emiraten, Maleisie, Singapore, Hong Kong, China, Japan en Korea. Nog wel veel meer maar dat is niet nuttig om te vermelden. In vergelijking met deze landen is Nederland heel erg tolerant, Singapore is tolerant maar van integratie is geen sprake. Dus ik weet wat niet tolerante landen uitrichten. Je zult maar eens proberen een bijbel Saudi Arabië meenemen, even kijken wat ze doen!
Ik wil niet Nederland goedpraten, maar er is een zekere tolerantie maar zeker met limieten.
Je overdrijft tot in het absurde metquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:14 schreef Janver het volgende:
.
Ik ben, denk ik, redelijk tolerant. Maar ik overdrijf het niet,
ik omhels geen enkele buurman zonodig .. en dat is ook niet nodig....wat wel belangrijk is, is de bereidheid om samen te leven.... itt een attitude van "mijn buurman maakt de ondergang van onze samenleving"quote:ik moet niet nodig mijn islamitische buurman omhelzen in het kader van integratie
Omdat ze een nep-religie aanhangen die hen transformeert in laffe mensen.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:42 schreef teknomist het volgende:
[..]
Als welvaart alles bepalend is, waarom hebben we dan geen niet zoveel last van boeddhisten of hindoe's? Alsof Nepal en India zulke rijke landen zijn... Je kunt niet alles op sociaal-economische omstandigheden schuiven, en alle andere facturen uitsluiten.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:45 schreef Islamist het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Omdat ze een nep-religie aanhangen die hen transformeert in laffe mensen.
De islam, de ware religie van God, de Almachtige, geeft mensen kracht, moed, zelfwaarde, zelfvertrouwen etc. Het is dan ook niet raar dat het dekolonisatieproces in zwart Afrika als eerste begon op die plekken die de eer hadden om in aanraking te komen met de islam. Deze religie gaf de onderdrukte mensen van Afrika hun zelfrespect terug en wakkerde hun strijd tegen de ongelovige onderdrukkers aan. De rest is geschiedenis.
De islam is sinds het ontstaan al een verfoeide religie geweest, maar is altijd als overwinnaar uit de strijd gekomen. De voormalige boeddhistische, christenlanden etc. zijn één voor één, als dominostenen gevallen voor de islam. Inmiddels telt de islamitische oemmah 57 islamitische landen, en leven er bijna 1.600.000.000 moslims verspreid over de wereld. Dit proces is niet te stoppen. De islam zal alleen maar verder verspreiden, dat is namelijk een belofte van God zelf, die de gelovigen heeft beloofd dat Zijn religie zal overwinnen.
Jouw vraag waarom we zoveel last hebben van moslims is lachwekkend. Het zijn juist de moslims die last hebben van jou. Met dat laatste refereer ik natuurlijk naar het imperialistische Westen. Je hoeft alleen maar naar het Midden-Oosten te kijken om te constateren hoe agressief het Westen zich gedraagt jegens de verschillende moslimvolkeren. Verschillende islamitische landen worden, as we speak, bezet en van hun natuurlijke rijkdommen beroofd door agressieve misdadige westerse (huurlingen)legers. Andere islamitische landen zijn weer het slachtoffer geworden van regime changes door westerse inlichtingendiensten, hun democratisch gekozen leiders zijn vervangen door (seculiere) westerse puppets die hun eigen landen hebben verraden en in de uitverkoop hebben gedaan.
Niet zo raar dan dat de moslims het zat zijn en terugvechten. De islam is de meest tolerante religie van de drie Abrahamitische monotheïstische religies. Maar God is duidelijk geweest in de Koran over één ding, namelijk dat zelfverdediging te allen tijde is toegestaan. Ga er maar dus niet vanuit dat de moslims zich als makke lammen zullen laten afslachten en geen verzet zullen bieden om jou haatdragende soort te pleasen. Dat zal namelijk nimmer gebeuren, de strijd zal voortgezet worden, en de moslims zullen overwinnen.
De enige manier om je ondergang te stoppen is door de islam en de moslims met rust te laten en niet uit te dagen, want dan geef je ze ook geen reden en religieuze rechtvaardiging om achter jou aan te gaan. Anders zul je roemloos ten onder gaan. Je kunt het namelijk niet winnen van mensen die God aan hun zijde hebben.
[ afbeelding ]
[..]
De islam, de ware religie van God, de Almachtige, geeft mensen kracht, moed, zelfwaarde, zelfvertrouwen etc. Het is dan ook niet raar dat het dekolonisatieproces in zwart Afrika als eerste begon op die plekken die de eer hadden om in aanraking te komen met de islam. Deze religie gaf de onderdrukte mensen van Afrika hun zelfrespect terug en wakkerde hun strijd tegen de ongelovige onderdrukkers aan. De rest is geschiedenis.
De islam is sinds het ontstaan al een verfoeide religie geweest, maar is altijd als overwinnaar uit de strijd gekomen. De voormalige boeddhistische, christenlanden etc. zijn één voor één, als dominostenen gevallen voor de islam. Inmiddels telt de islamitische oemmah 57 islamitische landen, en leven er bijna 1.600.000.000 moslims verspreid over de wereld. Dit proces is niet te stoppen. De islam zal alleen maar verder verspreiden, dat is namelijk een belofte van God zelf, die de gelovigen heeft beloofd dat Zijn religie zal overwinnen.
Jouw vraag waarom we zoveel last hebben van moslims is lachwekkend. Het zijn juist de moslims die last hebben van jou. Met dat laatste refereer ik natuurlijk naar het imperialistische Westen. Je hoeft alleen maar naar het Midden-Oosten te kijken om te constateren hoe agressief het Westen zich gedraagt jegens de verschillende moslimvolkeren. Verschillende islamitische landen worden, as we speak, bezet en van hun natuurlijke rijkdommen beroofd door agressieve misdadige westerse (huurlingen)legers. Andere islamitische landen zijn weer het slachtoffer geworden van regime changes door westerse inlichtingendiensten, hun democratisch gekozen leiders zijn vervangen door (seculiere) westerse puppets die hun eigen landen hebben verraden en in de uitverkoop hebben gedaan.
Niet zo raar dan dat de moslims het zat zijn en terugvechten. De islam is de meest tolerante religie van de drie Abrahamitische monotheïstische religies. Maar God is duidelijk geweest in de Koran over één ding, namelijk dat zelfverdediging te allen tijde is toegestaan. Ga er maar dus niet vanuit dat de moslims zich als makke lammen zullen laten afslachten en geen verzet zullen bieden om jou haatdragende soort te pleasen. Dat zal namelijk nimmer gebeuren, de strijd zal voortgezet worden, en de moslims zullen overwinnen.
De enige manier om je ondergang te stoppen is door de islam en de moslims met rust te laten en niet uit te dagen, want dan geef je ze ook geen reden en religieuze rechtvaardiging om achter jou aan te gaan. Anders zul je roemloos ten onder gaan. Je kunt het namelijk niet winnen van mensen die God aan hun zijde hebben.
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nou nee, de VSvA hebben god aan hun zijde, dat heeft Bob Dylan zelf gezongen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:45 schreef Islamist het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[Al ettelijke keren geciteerd..]
Ik zal je uit je droom helpen, God bestaat niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:45 schreef Islamist het volgende:
[ afbeelding ]
Je droomt zelf.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:14 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ik zal je uit je droom helpen, God bestaat niet.
zolang er geen bewijs is ..quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:18 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Je droomt zelf.
Voor mensen als jou is er inderdaad geen God.
Dat ligt eraan. Als zij de tolerantie in Nederland bedreigen dan niet. Als uitzondering dan.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:39 schreef bijdehand het volgende:
Moeten we ook tolerant zijn naar intolerante mensen?
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:16 schreef RikKer93 het volgende:
Als Nederland tolerant wilt blijven is er geen plek voor de islam.
In Nederland kan en mag heel veel,de mensenrechten zijn erg belangrijk. In de islam zijn er bepaalde regels die het onmogelijk maken voor bepaalde groepen mensen om hier nog een leuk leven te leiden.
De wetten die in de Sharia staan zijn onmenselijk en ontolerant. Homo's mogen gewoon homo zijn in Nederland, wij waren een van de eerste landen waar het homo huwelijk werd erkend. Vrouwen hebben hier zeer veel rechten en hebben net als mannen hoge functies en zijn actief in de politiek. Ook kunnen ze elke ochtend zelf bepalen wat voor een kleding zij dragen en worden zij niet gestraft als we hun decollete kunnen zien.
Er is natuurlijk een aantal gematigde moslims in Nederland, maar zelfs deze zijn nog (en beetje) ontolerant. Vaak dragen de vrouwen en dochters nog hoofddoeken. Ook mogen de dochters vak niet met een Nederlander trouwen maar moeten zij met een moslim trouwen.
Daarom is er geen plek voor de islam.
Maar als je niet tolerant bent naar intolerante mensen, ben je zelf dan nog wel tolerant?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:42 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Als zij de tolerantie in Nederland bedreigen dan niet. Als uitzondering dan.
Wat een kutvraag trouwens
IIk had het over tolerantie, niet vrijheid.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:44 schreef OeJ het volgende:
[..]
Goeie logica hoor.
Waar is dan de vrijheid als je een godsdienst gaat verbieden?
Hmm. Jantje heeft twee appels, hij heeft twee vrienden Henkie en Achmed Abdullah. Hoeveel appels krijgen zijn vrienden als hij alles eerlijk verdeeld en zelf geen appel neemt?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar als je niet tolerant bent naar intolerante mensen, ben je zelf dan nog wel tolerant?
Zo gaat het met Nederland. Bos heeft een land, en de EU wil meer. Geeft hij het, ja of nee?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:47 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Hmm. Jantje heeft twee appels, hij heeft twee vrienden Henkie en Achmed Abdullah. Hoeveel appels krijgen zijn vrienden als hij alles eerlijk verdeeld en zelf geen appel neemt?
Ja.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo gaat het met Nederland. Bos heeft een land, en de EU wil meer. Geeft hij het, ja of nee?
Je begrijpt het ook echt niet he!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:49 schreef OeJ het volgende:
Maar Rikker, jij hoeft toch niet met een hoofddoek te lopen, of bent verantwoordelijk voor de functies die zij bekleden, dus wat zeur je?
Mooi, en zolang dat niet het geval is, moslims niet de macht hebben in dit land, mag iedereen dus gewoon dragen wat hij wil, en doen wat hij wil (mits binnen de wet). Dat lijkt me het beste, jou niet?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:54 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Je begrijpt het ook echt niet he!
Het gaat erom dat de islam steeds meer aanwezig is in Nederland. Er zullen meer moslims komen. Als er eenmaal meer moslims zijn dan niet-moslims en zij pakken de macht zullen wij waarschijnlijk islamitisch moeten worden. Moslims zijn erg ontolerant.
Natuurlijk is het onrealistisch dat dit gebeurt.
Ja, mooi dat we het eens zijn.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:56 schreef OeJ het volgende:
[..]
Mooi, en zolang dat niet het geval is, moslims niet de macht hebben in dit land, mag iedereen dus gewoon dragen wat hij wil, en doen wat hij wil. Dat lijkt me het beste, jou niet?
Jij begint zelf met: "er is geen plek voor de Islam", dus dan spreek je jezelf nu toch ernstig tegen.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:56 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Ja, mooi dat we het eens zijn.
Uiteindelijk begrijp je het nog
80. Familie komt ook overquote:Op zondag 16 mei 2010 20:51 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Ja.
10 Asielzoekers proberen het land binnen te komen. 7 van de asielzoekers hebben een verhaal dat waar is waardoor zij in aanmerking om in Nederland te blijven. 3 asielzoekers hebben dit niet. Hoeveel van de asielzoekers worden toegelaten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |