Onze ondergang zal hoogstwaarschijnlijk weinig met religies te doen hebben maar meer met natuurverschijnselen , zie het uitstereven van bijvoorbeeld de dinosaurus ed. .
Slechte of ontbrekende opvoeding , die resulteert in ongewenst , overlast veroorzakend gedrag , is niet alleen moslims voorbehouden , juist daar staat opvoeding nog hoog op de agenda.
De meerderheid van de in nederland verblijfende moslims werkt , vooral in dienstverlenende en zware beroepen ( waar autochtone nederlanders zich te goed voor voelen ) , de overlast veroorzakende jeugd is de welliswaar goed zichtbare maar vooral kleine minderheid.
Zolang de discussie zich niet concentreert op de kern van de problematiek ( criminaliteit en overlast algemeen , los van geloof of herkomst ) zullen zich steeds meer jongeren tegen de nederlandse samenleving keren.
Het verbaasd mij eerlijk gezegd nog hoe vreedzaam de meeste moslims omgaan met de afwijzing en groffe beledigingen en uitsluiting die zij elke dag ervaren , over de jaren heen en steeds meer heden ter dage.
Ik vraag mij af hoe nederlanders ermee om zouden gaan als de situatie omgekeerd zou zijn .( ik kijk maar even naar zuidafrika , al ben ik mij bewust ervan dat dit geen passende vergelijking is , maar wel de enige plek waar men enigzins kan zien hoe een relatief kleine groep van mensen van nederlandse afkomst zich gedraagt in een vreemd land ) ( kolonieen ed maar even daargelaten )
Laat ik er ook nog even op wijzen dat het enige international bekende nederlandse woord APARTHEID is.
Dat nederland als laatste land ter wereld de slavenrij heeft afgeschaft.
Dat de tolerantie en vrijdenkendheid in nederland vooral met de mond wordt gevoert en maar zelden enige diepgang heeft.
Homosexuaiteit is prima zolang het de buurman betreft maar zodra het eigen kind met de mededeling komt zijn ineens vele huizen te klein ( nog steeds)
Moslims , kleurlingen enz zijn prima , zolang zij niet daten met eigen kroost...
De meerderheid van het nederlandse volk wil niet integratie maar assimilatie en dan nog het liefst ver weg in eigen getto , want een buitenlandse familie die andere eetgewoonten en leefgewoonten heeft als buur , zou weleens de waarde van het huis kunnen verminderen bij eventuele verkoop wens...
De tolerantie van het nederlandse volk vertaal ik meer als oppervlakkigheid en desinteresse , zo kan het dan ook gebeuren dat er dit soort discussies ontstaan over de ondergang van de mensheid door een religie , imo volstrekt abject in verband met het voortbestaan der mensheid.
Het principe van verdeel en heers en geef hen brood en spelen is al zo oud als de weg naar rome...
En het volk pakt het even gretig op als in tijden van Cesar...
Ondertussen staat geestelijke ontwikkeling weer op plaats 10 op de lijst , worden zwaar bevochten vrijheden ingeperkt onder het mom van ¨veiligheid¨ laat iedereen zich zonder protest registreren , foullieren en scannen ..
Leest men liever ongefundeerde kreten in de telegraaf en kijkt tv in plaats zich eens te verdiepen in eigen historie of historie in het algemeen.Laat staan in gesprek gaan met de zo vervoeide moslims in eigen wijk of stad of dorp.
Het is gewenster om over mensen te praten dan met hen.
Zodra men tegen de grenzen aanloopt van deze luchtbellenargumentaties gaat men over tot persoonlijk gescheld en aanvallen zodat een topic eindigt met een slotje...
Lang leve Nederland en de nederlandse beschaving waar studieballen zuipend en tierend over straat rollen en dat als normaal wordt beschouwd .( dezelfde alcoholdoordrenkte breinen zitten later op de beleidsposities en leiden zogenaamd het volk naar een betere toekomst )
[ Bericht 0% gewijzigd door tAfkaR op 03-05-2010 11:18:49 ]
¨Believe nothing. No matter where you read it,Or who said it, Even if I have said it, Unless it agrees with your own reason And your own common sense.¨