abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 mei 2010 @ 11:04:04 #1
13480 tAfkaR
aardbewoner
pi_80961073
Onze ondergang zal hoogstwaarschijnlijk weinig met religies te doen hebben maar meer met natuurverschijnselen , zie het uitstereven van bijvoorbeeld de dinosaurus ed. .

Slechte of ontbrekende opvoeding , die resulteert in ongewenst , overlast veroorzakend gedrag , is niet alleen moslims voorbehouden , juist daar staat opvoeding nog hoog op de agenda.
De meerderheid van de in nederland verblijfende moslims werkt , vooral in dienstverlenende en zware beroepen ( waar autochtone nederlanders zich te goed voor voelen ) , de overlast veroorzakende jeugd is de welliswaar goed zichtbare maar vooral kleine minderheid.

Zolang de discussie zich niet concentreert op de kern van de problematiek ( criminaliteit en overlast algemeen , los van geloof of herkomst ) zullen zich steeds meer jongeren tegen de nederlandse samenleving keren.
Het verbaasd mij eerlijk gezegd nog hoe vreedzaam de meeste moslims omgaan met de afwijzing en groffe beledigingen en uitsluiting die zij elke dag ervaren , over de jaren heen en steeds meer heden ter dage.

Ik vraag mij af hoe nederlanders ermee om zouden gaan als de situatie omgekeerd zou zijn .( ik kijk maar even naar zuidafrika , al ben ik mij bewust ervan dat dit geen passende vergelijking is , maar wel de enige plek waar men enigzins kan zien hoe een relatief kleine groep van mensen van nederlandse afkomst zich gedraagt in een vreemd land ) ( kolonieen ed maar even daargelaten )

Laat ik er ook nog even op wijzen dat het enige international bekende nederlandse woord APARTHEID is.
Dat nederland als laatste land ter wereld de slavenrij heeft afgeschaft.

Dat de tolerantie en vrijdenkendheid in nederland vooral met de mond wordt gevoert en maar zelden enige diepgang heeft.
Homosexuaiteit is prima zolang het de buurman betreft maar zodra het eigen kind met de mededeling komt zijn ineens vele huizen te klein ( nog steeds)
Moslims , kleurlingen enz zijn prima , zolang zij niet daten met eigen kroost...

De meerderheid van het nederlandse volk wil niet integratie maar assimilatie en dan nog het liefst ver weg in eigen getto , want een buitenlandse familie die andere eetgewoonten en leefgewoonten heeft als buur , zou weleens de waarde van het huis kunnen verminderen bij eventuele verkoop wens...

De tolerantie van het nederlandse volk vertaal ik meer als oppervlakkigheid en desinteresse , zo kan het dan ook gebeuren dat er dit soort discussies ontstaan over de ondergang van de mensheid door een religie , imo volstrekt abject in verband met het voortbestaan der mensheid.

Het principe van verdeel en heers en geef hen brood en spelen is al zo oud als de weg naar rome...
En het volk pakt het even gretig op als in tijden van Cesar...

Ondertussen staat geestelijke ontwikkeling weer op plaats 10 op de lijst , worden zwaar bevochten vrijheden ingeperkt onder het mom van ¨veiligheid¨ laat iedereen zich zonder protest registreren , foullieren en scannen ..
Leest men liever ongefundeerde kreten in de telegraaf en kijkt tv in plaats zich eens te verdiepen in eigen historie of historie in het algemeen.Laat staan in gesprek gaan met de zo vervoeide moslims in eigen wijk of stad of dorp.
Het is gewenster om over mensen te praten dan met hen.

Zodra men tegen de grenzen aanloopt van deze luchtbellenargumentaties gaat men over tot persoonlijk gescheld en aanvallen zodat een topic eindigt met een slotje...

Lang leve Nederland en de nederlandse beschaving waar studieballen zuipend en tierend over straat rollen en dat als normaal wordt beschouwd .( dezelfde alcoholdoordrenkte breinen zitten later op de beleidsposities en leiden zogenaamd het volk naar een betere toekomst )

[ Bericht 0% gewijzigd door tAfkaR op 03-05-2010 11:18:49 ]
¨Believe nothing. No matter where you read it,Or who said it, Even if I have said it, Unless it agrees with your own reason And your own common sense.¨
  maandag 3 mei 2010 @ 11:04:22 #2
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_80961081
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 3 mei 2010 @ 11:06:03 #3
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_80961127
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:04 schreef tAfkaR het volgende:
De meerderheid van de in nederland verblijfende moslims werkt
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
  maandag 3 mei 2010 @ 11:06:21 #4
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_80961136
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:04 schreef tAfkaR het volgende:
Laat ik er ook nog even op wijzen dat het enige international bekende nederlandse woord APARTHEID is.
Vergeet "uitkering" niet. En "dizkriminazie"
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  maandag 3 mei 2010 @ 11:08:23 #5
13480 tAfkaR
aardbewoner
pi_80961199
De eerste reacties versterken mijn punt ... ik zou eens de reacties willen zien , het moment dat de hele moslimbevolking het werk neerlegt...
¨Believe nothing. No matter where you read it,Or who said it, Even if I have said it, Unless it agrees with your own reason And your own common sense.¨
  maandag 3 mei 2010 @ 11:10:08 #6
167595 mirved
Infobesitas
pi_80961251
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:08 schreef tAfkaR het volgende:
De eerste reacties versterken mijn punt ...
en dat was?
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_80961282
Beter valse tolerantie dan oprechte intolerantie.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  maandag 3 mei 2010 @ 11:11:57 #8
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_80961299
quote:
De eerste reacties versterken mijn punt ... ik zou eens de reacties willen zien , het moment dat de hele moslimbevolking het werk neerlegt...
Dat zag je op konininginnedag..
Leer spaties gebruiken!
pi_80961348
Goed zo, tAfkaR, maar dat mag je dan weer niet zeggen. Boe.
pi_80961390
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:06 schreef _Michiel_ het volgende:

[..]

Uh ja?
pi_80961439
blablabla. Hou nou een keer op met dat onderscheid maken in cultuur en alles. Of je werkt of niet. Anders rot je maar op daag!
pi_80961493
quote:
Zou ik dan niet meer elke keer mijn autoradio uit mijn auto hoeven te halen na het parkeren?
pi_80961526
apartheid is toch Afrikaans?
pi_80961566
Het punt is volgens mij dat Moslims niet perfect zijn, maar Nederlanders evenmin. Uit dit verhaal blijkt wel dat daar ook genoeg over te zeggen valt.
  maandag 3 mei 2010 @ 11:22:37 #15
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_80961633
Hoe chaotishc kan je schrijven? Samenvatting?
censuur :O
  maandag 3 mei 2010 @ 11:23:24 #16
167595 mirved
Infobesitas
pi_80961663
-edit discussie al te vaak gevoerd.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  maandag 3 mei 2010 @ 11:24:26 #17
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_80961693
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:19 schreef bohgek het volgende:
Ja maar dat wil TS niet inzien, want dat haalt de helft van zijn verhaal onderuit..
Leer spaties gebruiken!
pi_80961707
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:19 schreef bohgek het volgende:
Nog meer bekende Nederlandse woorden:
- Bamboe.
- Dam.
- Polder.
- Santa Claus.
- Splinter.
- Spook.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_80961741
Echt triest die reacties hier, zelf de mond vol over hoe slecht de Islam is, die Nederlanders: ze onderdrukken vrouwen, en ze stelen, en de lelijkheden in onze cultuur mogen niet benoemd worden, zoals die doorgeslagen veiligheidsmaatregelen.
  maandag 3 mei 2010 @ 11:27:41 #20
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_80961801
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:25 schreef OeJ het volgende:
Echt triest die reacties hier, zelf de mond vol over hoe slecht de Islam is, die Nederlanders: ze onderdrukken vrouwen, en ze stelen, en de lelijkheden in onze cultuur mogen niet benoemd worden, zoals die doorgeslagen veiligheidsmaatregelen.
Ik word liever door mijn eigen regering bestolen dan door een buitenlander
Leer spaties gebruiken!
pi_80961811
Massaal in de verdediging schieten met zijn allen
pi_80961877
Vertel dan, jongens, dus de misstanden in een andere cultuur zullen wij, de oh zo geweldige Nederlanders wel eens ff rechttrekken, maar nu benoemt iemand dingen die in de eigen cultuur niet lekker gaan, en dan mag het niet?

Wat een kortzichtigheid weer. blegh
  maandag 3 mei 2010 @ 11:32:40 #23
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_80961956
Goed discussiepunt. Ik ga er inderdaad ook van uit dat de islam de ondergang is voor het westerse vrije denken.

Die grap over werkende moslims waardeer ik ook... iedereen weet dat het gros niet werkt.
  maandag 3 mei 2010 @ 11:35:47 #24
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_80962047
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:30 schreef OeJ het volgende:
Vertel dan, jongens, dus de misstanden in een andere cultuur zullen wij, de oh zo geweldige Nederlanders wel eens ff rechttrekken, maar nu benoemt iemand dingen die in de eigen cultuur niet lekker gaan, en dan mag het niet?

Wat een kortzichtigheid weer. blegh
Ik ontken toch niet? Alleen getuigt het van weinig respect als je je gaat misdragen in je gastland. En als je 3e generatie bent, dien je inmiddels wel te weten hoe de normen en waarden hier zijn. Als er dan nog een groot aantal van jouw landgenoten in aanraking komen met de politie.. Waar gaat het dan fout..? Moeten wij dan ons aanpassen aan de buitenlanders door in pak de crimineeltjes te gaan verhoren?

Als je naar Frankrijk gaat emigreren, red je het niet als je geen Frans spreekt. Waarom moeten wij ons dan wel aanpassen aan buitenlanders?
Leer spaties gebruiken!
pi_80962190
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:35 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Ik ontken toch niet? Alleen getuigt het van weinig respect als je je gaat misdragen in je gastland. En als je 3e generatie bent, dien je inmiddels wel te weten hoe de normen en waarden hier zijn. Als er dan nog een groot aantal van jouw landgenoten in aanraking komen met de politie.. Waar gaat het dan fout..? Moeten wij dan ons aanpassen aan de buitenlanders door in pak de crimineeltjes te gaan verhoren?

Als je naar Frankrijk gaat emigreren, red je het niet als je geen Frans spreekt. Waarom moeten wij ons dan wel aanpassen aan buitenlanders?
Er staat ook nergens dat je je moet aanpassen aan buitenlanders. Ik zie alleen niet waarom wij blijkbaar wel de vinger op de zere plek mogen leggen bij de Moslimcultuur, maar als dat andersom gebeurt, dan is de wereld opeens te klein. Jij hebt liever: "Ze moeten gewoon hun bek houden, en braaf doen wat wij zeggen."

Van mij mag ook een buitenlander gewoon zijn mening geven. Fijn hè, dat je hier die vrijheid hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')