quote:Op maandag 3 mei 2010 11:04 schreef tAfkaR het volgende:
De meerderheid van de in nederland verblijfende moslims werkt
Vergeet "uitkering" niet. En "dizkriminazie"quote:Op maandag 3 mei 2010 11:04 schreef tAfkaR het volgende:
Laat ik er ook nog even op wijzen dat het enige international bekende nederlandse woord APARTHEID is.
Dat zag je op konininginnedag..quote:Op maandag 3 mei 2010 11:08 schreef tAfkaR het volgende:
De eerste reacties versterken mijn punt ... ik zou eens de reacties willen zien , het moment dat de hele moslimbevolking het werk neerlegt...![]()
Zou ik dan niet meer elke keer mijn autoradio uit mijn auto hoeven te halen na het parkeren?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:08 schreef tAfkaR het volgende:
De eerste reacties versterken mijn punt ... ik zou eens de reacties willen zien , het moment dat de hele moslimbevolking het werk neerlegt...![]()
Ja maar dat wil TS niet inzien, want dat haalt de helft van zijn verhaal onderuit..quote:
Nog meer bekende Nederlandse woorden:quote:Op maandag 3 mei 2010 11:19 schreef bohgek het volgende:
apartheid is toch Afrikaans?
Ik word liever door mijn eigen regering bestolen dan door een buitenlanderquote:Op maandag 3 mei 2010 11:25 schreef OeJ het volgende:
Echt triest die reacties hier, zelf de mond vol over hoe slecht de Islam is, die Nederlanders: ze onderdrukken vrouwen, en ze stelen, en de lelijkheden in onze cultuur mogen niet benoemd worden, zoals die doorgeslagen veiligheidsmaatregelen.
Ik ontken toch niet? Alleen getuigt het van weinig respect als je je gaat misdragen in je gastland. En als je 3e generatie bent, dien je inmiddels wel te weten hoe de normen en waarden hier zijn. Als er dan nog een groot aantal van jouw landgenoten in aanraking komen met de politie.. Waar gaat het dan fout..? Moeten wij dan ons aanpassen aan de buitenlanders door in pak de crimineeltjes te gaan verhoren?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:30 schreef OeJ het volgende:
Vertel dan, jongens, dus de misstanden in een andere cultuur zullen wij, de oh zo geweldige Nederlanders wel eens ff rechttrekken, maar nu benoemt iemand dingen die in de eigen cultuur niet lekker gaan, en dan mag het niet?
Wat een kortzichtigheid weer. blegh![]()
![]()
Er staat ook nergens dat je je moet aanpassen aan buitenlanders. Ik zie alleen niet waarom wij blijkbaar wel de vinger op de zere plek mogen leggen bij de Moslimcultuur, maar als dat andersom gebeurt, dan is de wereld opeens te klein. Jij hebt liever: "Ze moeten gewoon hun bek houden, en braaf doen wat wij zeggen."quote:Op maandag 3 mei 2010 11:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ontken toch niet? Alleen getuigt het van weinig respect als je je gaat misdragen in je gastland. En als je 3e generatie bent, dien je inmiddels wel te weten hoe de normen en waarden hier zijn. Als er dan nog een groot aantal van jouw landgenoten in aanraking komen met de politie.. Waar gaat het dan fout..? Moeten wij dan ons aanpassen aan de buitenlanders door in pak de crimineeltjes te gaan verhoren?
Als je naar Frankrijk gaat emigreren, red je het niet als je geen Frans spreekt. Waarom moeten wij ons dan wel aanpassen aan buitenlanders?
Van mij ook. Dus wat is je punt?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:41 schreef OeJ het volgende:
[..]
Er staat ook nergens dat je je moet aanpassen aan buitenlanders. Ik zie alleen niet waarom wij blijkbaar wel de vinger op de zere plek mogen leggen bij de Moslimcultuur, maar als dat andersom gebeurt, dan is de wereld opeens te klein. Jij hebt liever: "Ze moeten gewoon hun bek houden, en braaf doen wat wij zeggen."
Van mij mag ook een buitenlander gewoon zijn mening geven. Fijn hè, dat je hier die vrijheid hebt.
Het is gewoon een non-discussie. TS beweert dat moslims zo geweldig zijn. Ik betwijfel dat. Wereldwijd is er meer gezeik met moslims dan met christenen. Al is het schandaal rond misbruik in de kerk natuurlijk te smerig voor woorden. Maar goed. Uithuwelijking van 12-jarigen onder het motto "Mohamed deed het bij een 9-jarige, dan moet 12 jaar ook kunnen". Dat soort dingen zijn niet van deze tijd en dat soort gedachtes wil ik het liefste buiten Nederland houden.quote:
Net of jij daar dan last van gaat krijgen, huilie.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Uithuwelijking van 12-jarigen onder het motto "Mohamed deed het bij een 9-jarige, dan moet 12 jaar ook kunnen". Dat soort dingen zijn niet van deze tijd en dat soort gedachtes wil ik het liefste buiten Nederland houden.
Ik heb ook geen last van een pedo die hiernaast kinderen zou lokken.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:49 schreef OeJ het volgende:
[..]
Net of jij daar dan last van gaat krijgen, huilie.
Smijten met woorden als "huillie" bevorderen de discussie niet echtquote:Op maandag 3 mei 2010 11:49 schreef OeJ het volgende:
[..]
Net of jij daar dan last van gaat krijgen, huilie.
Verkeerd geïnformeerd zijn ook niet echt.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Smijten met woorden als "huillie" bevorderen de discussie niet echt
Verklaar je nader..?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Verkeerd geïnformeerd zijn ook niet echt.
Weet cultuur en Islam te scheiden, Mohammed heeft zich tegen het uithuwelijken gesproken.quote:
Dan hoop ik dat er meer incest plaats gaat vinden bij jullie. Meer "foutjes". Lost het probleem vanzelf op. Voor straf.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:54 schreef OeJ het volgende:
Als ik dit topic zo al lees, dan ga ik er stiekem bijna op hopen dat ze in elke godganse wijk een Moskee bouwen. Voor straf.
Dan nodig ik je hierbij uit om een zin te noemen , waaruit je dit opmaakt... ik kan dat namelijk nergens bekennen .. waar schreef ik ergens dat moslims geweldig zijn ?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het is gewoon een non-discussie. TS beweert dat moslims zo geweldig zijn. Ik betwijfel dat. Wereldwijd is er meer gezeik met moslims dan met christenen. Al is het schandaal rond misbruik in de kerk natuurlijk te smerig voor woorden. Maar goed. Uithuwelijking van 12-jarigen onder het motto "Mohamed deed het bij een 9-jarige, dan moet 12 jaar ook kunnen". Dat soort dingen zijn niet van deze tijd en dat soort gedachtes wil ik het liefste buiten Nederland houden.
Ik zal het anders verwoorden.. "Nederlanders zijn bekrompen en veroordelen alleen.."quote:Op maandag 3 mei 2010 12:24 schreef tAfkaR het volgende:
[..]
Dan nodig ik je hierbij uit om een zin te noemen , waaruit je dit opmaakt... ik kan dat namelijk nergens bekennen ..
En hoe komt dat denk jij? In Afrika is er ook veel ellende met christenen. Hetzelfde geldt voor Zuid-Amerika. Zie jij een overeenkomst met het midden-oosten? Ik wel namelijk: al deze mensen zijn straatarm. Daarom zijn zij vaak erg religieus en zijn er veel problemen. Europa en Noord-Amerika zijn overwegend christelijk en erg rijk. Het is dus logisch dat er minder problemen zijn. En de personen die toch voor ellende zorgen in westerse landen bevinden zich vaak in de sociale onderklasse.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het is gewoon een non-discussie. TS beweert dat moslims zo geweldig zijn. Ik betwijfel dat. Wereldwijd is er meer gezeik met moslims dan met christenen.
Heb jij dit al meegemaakt in Nederland? In al die jaren dat moslims hier vertoeven.quote:Uithuwelijking van 12-jarigen onder het motto "Mohamed deed het bij een 9-jarige, dan moet 12 jaar ook kunnen". Dat soort dingen zijn niet van deze tijd en dat soort gedachtes wil ik het liefste buiten Nederland houden.
Nation of Islam en Black Panters hebben inderdaad nooit voor problemen gezorgtquote:Op maandag 3 mei 2010 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
Geen grijntje islam te bekennen bij die figuren. Toch zorgen zij voor veel problemen. Rara politiepetje.
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik zal het anders verwoorden.. "Nederlanders zijn bekrompen en veroordelen alleen.."
Dat maak ik er uit op.
Ja, die nigger-in-the-hood figuren zijn echt sterk islamitisch. En latino's dan, wijsneus?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:39 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Nation of Islam en Black Panters hebben inderdaad nooit voor problemen gezorgt
Alle militante bewegingen voor zwarten daar zijn op de Islam gestaafd AFAIK.
Mooie tegenstelling ook hoe Martin Luther King het aanpakte. ZONDER GEWELD.
Ah, het sociaal-economische dogma. Als welvaart alles bepalend is, waarom hebben we dan geen niet zoveel last van boeddhisten of hindoe's? Alsof Nepal en India zulke rijke landen zijn... Je kunt niet alles op sociaal-economische omstandigheden schuiven, en alle andere facturen uitsluiten.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En hoe komt dat denk jij? In Afrika is er ook veel ellende met christenen. Hetzelfde geldt voor Zuid-Amerika. Zie jij een overeenkomst met het midden-oosten? Ik wel namelijk: al deze mensen zijn straatarm. Daarom zijn zij vaak erg religieus en zijn er veel problemen. Europa en Noord-Amerika zijn overwegend christelijk en erg rijk. Het is dus logisch dat er minder problemen zijn. En de personen die toch voor ellende zorgen in westerse landen bevinden zich vaak in de sociale onderklasse.
Nooit van Nation of Islam in de VS gehoord?quote:Neem bijvoorbeeld de latino's en afro-Amerikanen in de VS. Geen grijntje islam te bekennen bij die figuren. Toch zorgen zij voor veel problemen. Rara politiepetje.
Ja, en de KKK is christelijk. Kwaad komt van alle kanten, maar om de een of andere reden krijgen veel westerlingen 'em hard bij de gedachte dat het christendom beter is dan de islam.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:39 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Nation of Islam en Black Panters hebben inderdaad nooit voor problemen gezorgt
Alle militante bewegingen voor zwarten daar zijn op de Islam gestaafd AFAIK.
Mooie tegenstelling ook hoe Martin Luther King het aanpakte. ZONDER GEWELD.
Maar ga dan niet beweren dat "er geen grijntje islam te bekennen is" is, want dan lieg je gewoon.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, en de KKK is christelijk. Kwaad komt van alle kanten, maar om de een of andere reden krijgen veel westerlingen 'em hard bij de gedachte dat het christendom beter is dan de islam.
Net of het allemaal pais en vree is in India.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:42 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ah, het sociaal-economische dogma. Als welvaart alles bepalend is, waarom hebben we dan geen niet zoveel last van boeddhisten of hindoe's? Alsof Nepal en India zulke rijke landen zijn... Je kunt niet alles op sociaal-economische omstandigheden schuiven, en alle andere facturen uitsluiten.
Ja, en nu? Je veegt een constatering van tafel die in grote lijnen kloppend is enkel vanwege het woord 'grijntje'?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:45 schreef teknomist het volgende:
[..]
Maar ga dan niet beweren dat "er geen grijntje islam te bekennen is" is, want dan lieg je gewoon.
Klopt, maar ze zijn geen bedreiging voor de vrije Westerse samenleving. We hoeven niet bang te zijn voor hindoes omdat we een grap maken over Shiva en ons vervolgens zelf censureren. We hebben geen hindoe's hier gescheiden zwemmen voor mannen en vrouwen opeiseren et cetera.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Net of het allemaal pais en vree is in India.En dat wij er geen last van hebben betekent natuurlijk niet dat het niet voorkomt.
Overigens zijn Tibetaanse monniken een uitzondering op alle regels. Die lui schoppen gewoon kont.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |