abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 mei 2010 @ 11:41:45 #26
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_80962214
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:41 schreef OeJ het volgende:

[..]

Er staat ook nergens dat je je moet aanpassen aan buitenlanders. Ik zie alleen niet waarom wij blijkbaar wel de vinger op de zere plek mogen leggen bij de Moslimcultuur, maar als dat andersom gebeurt, dan is de wereld opeens te klein. Jij hebt liever: "Ze moeten gewoon hun bek houden, en braaf doen wat wij zeggen."

Van mij mag ook een buitenlander gewoon zijn mening geven. Fijn hè, dat je hier die vrijheid hebt.
Van mij ook. Dus wat is je punt?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_80962308
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:41 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Van mij ook. Dus wat is je punt?
Lees maar terug.
  maandag 3 mei 2010 @ 11:47:34 #28
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_80962410
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:44 schreef OeJ het volgende:

[..]

Lees maar terug.
Het is gewoon een non-discussie. TS beweert dat moslims zo geweldig zijn. Ik betwijfel dat. Wereldwijd is er meer gezeik met moslims dan met christenen. Al is het schandaal rond misbruik in de kerk natuurlijk te smerig voor woorden. Maar goed. Uithuwelijking van 12-jarigen onder het motto "Mohamed deed het bij een 9-jarige, dan moet 12 jaar ook kunnen". Dat soort dingen zijn niet van deze tijd en dat soort gedachtes wil ik het liefste buiten Nederland houden.
Leer spaties gebruiken!
pi_80962460
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:47 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Uithuwelijking van 12-jarigen onder het motto "Mohamed deed het bij een 9-jarige, dan moet 12 jaar ook kunnen". Dat soort dingen zijn niet van deze tijd en dat soort gedachtes wil ik het liefste buiten Nederland houden.
Net of jij daar dan last van gaat krijgen, huilie.
pi_80962546
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:49 schreef OeJ het volgende:

[..]

Ik heb ook geen last van een pedo die hiernaast kinderen zou lokken.
  maandag 3 mei 2010 @ 11:52:17 #31
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_80962576
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:49 schreef OeJ het volgende:

[..]

Smijten met woorden als "huillie" bevorderen de discussie niet echt
Leer spaties gebruiken!
pi_80962630
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:52 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Smijten met woorden als "huillie" bevorderen de discussie niet echt
Verkeerd geïnformeerd zijn ook niet echt.
pi_80962660
Als ik dit topic zo al lees, dan ga ik er stiekem bijna op hopen dat ze in elke godganse wijk een Moskee bouwen. Voor straf.
  maandag 3 mei 2010 @ 11:54:45 #34
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_80962666
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:53 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Verkeerd geïnformeerd zijn ook niet echt.
Verklaar je nader..?
Leer spaties gebruiken!
pi_80962720
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:54 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Verklaar je nader..?
Weet cultuur en Islam te scheiden, Mohammed heeft zich tegen het uithuwelijken gesproken.
Het argument van 9 jaar wordt gebruikt voor hoe vroeg haar leeftijd ook mag zijn, als ze haar puberteit heeft bereikt mag ze seksueel verkeren.
pi_80962777
En nog beter: om 6:00 's morgens jengelen de Imams de hele buurt wakker. Het lijkt me zalig. Die intolerantie! OH!
pi_80962801
Met veel GEVAARLIJKE GEVAARLIJKE!!! extremistische preken vooral.
  maandag 3 mei 2010 @ 12:00:20 #38
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_80962853
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:54 schreef OeJ het volgende:
Als ik dit topic zo al lees, dan ga ik er stiekem bijna op hopen dat ze in elke godganse wijk een Moskee bouwen. Voor straf.
Dan hoop ik dat er meer incest plaats gaat vinden bij jullie. Meer "foutjes". Lost het probleem vanzelf op. Voor straf.
Leer spaties gebruiken!
  maandag 3 mei 2010 @ 12:24:49 #39
13480 tAfkaR
aardbewoner
pi_80963816
quote:

[..]

Het is gewoon een non-discussie. TS beweert dat moslims zo geweldig zijn. Ik betwijfel dat. Wereldwijd is er meer gezeik met moslims dan met christenen. Al is het schandaal rond misbruik in de kerk natuurlijk te smerig voor woorden. Maar goed. Uithuwelijking van 12-jarigen onder het motto "Mohamed deed het bij een 9-jarige, dan moet 12 jaar ook kunnen". Dat soort dingen zijn niet van deze tijd en dat soort gedachtes wil ik het liefste buiten Nederland houden.
Dan nodig ik je hierbij uit om een zin te noemen , waaruit je dit opmaakt... ik kan dat namelijk nergens bekennen .. waar schreef ik ergens dat moslims geweldig zijn ?
¨Believe nothing. No matter where you read it,Or who said it, Even if I have said it, Unless it agrees with your own reason And your own common sense.¨
  maandag 3 mei 2010 @ 12:27:42 #40
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_80963911
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:24 schreef tAfkaR het volgende:

[..]

Dan nodig ik je hierbij uit om een zin te noemen , waaruit je dit opmaakt... ik kan dat namelijk nergens bekennen ..
Ik zal het anders verwoorden.. "Nederlanders zijn bekrompen en veroordelen alleen.."

Dat maak ik er uit op.
Leer spaties gebruiken!
pi_80964122
quote:

[..]

Het is gewoon een non-discussie. TS beweert dat moslims zo geweldig zijn. Ik betwijfel dat. Wereldwijd is er meer gezeik met moslims dan met christenen.
En hoe komt dat denk jij? In Afrika is er ook veel ellende met christenen. Hetzelfde geldt voor Zuid-Amerika. Zie jij een overeenkomst met het midden-oosten? Ik wel namelijk: al deze mensen zijn straatarm. Daarom zijn zij vaak erg religieus en zijn er veel problemen. Europa en Noord-Amerika zijn overwegend christelijk en erg rijk. Het is dus logisch dat er minder problemen zijn. En de personen die toch voor ellende zorgen in westerse landen bevinden zich vaak in de sociale onderklasse.

Neem bijvoorbeeld de latino's en afro-Amerikanen in de VS. Geen grijntje islam te bekennen bij die figuren. Toch zorgen zij voor veel problemen. Rara politiepetje.
quote:
Uithuwelijking van 12-jarigen onder het motto "Mohamed deed het bij een 9-jarige, dan moet 12 jaar ook kunnen". Dat soort dingen zijn niet van deze tijd en dat soort gedachtes wil ik het liefste buiten Nederland houden.
Heb jij dit al meegemaakt in Nederland? In al die jaren dat moslims hier vertoeven.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 3 mei 2010 @ 12:39:15 #42
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_80964276
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
Geen grijntje islam te bekennen bij die figuren. Toch zorgen zij voor veel problemen. Rara politiepetje.
Nation of Islam en Black Panters hebben inderdaad nooit voor problemen gezorgt

Alle militante bewegingen voor zwarten daar zijn op de Islam gestaafd AFAIK.

Mooie tegenstelling ook hoe Martin Luther King het aanpakte. ZONDER GEWELD.
  maandag 3 mei 2010 @ 12:39:52 #43
13480 tAfkaR
aardbewoner
pi_80964304
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:27 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Ik zal het anders verwoorden.. "Nederlanders zijn bekrompen en veroordelen alleen.."

Dat maak ik er uit op.

Dat is nogal iets anders dan ¨moslims zijn geweldig ¨ maar wees gerust , ik vind de mensheid aan zich voor 90% bekrompen ( vandaar ook de verwijzing naar de historie en tijden van cesar ed .... ) dat beperkt zich heus niet op nederlanders ..

Maar de discussie ging hier niet over , het ging mij vooral om een best belangrijke discussie die ontaard in peroonlijke aanvallen en gescheld waardoor een topic gesloten wordt omdat mensen niet met visies en argumenten komen .

En nogmaals : mijn punt wordt bevestigd gezien ik hier nog maar weinig argumenten of visies heb kunnen ontdekken in de reacties.
¨Believe nothing. No matter where you read it,Or who said it, Even if I have said it, Unless it agrees with your own reason And your own common sense.¨
pi_80964397
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:39 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Ja, die nigger-in-the-hood figuren zijn echt sterk islamitisch. En latino's dan, wijsneus?
pi_80964413
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En hoe komt dat denk jij? In Afrika is er ook veel ellende met christenen. Hetzelfde geldt voor Zuid-Amerika. Zie jij een overeenkomst met het midden-oosten? Ik wel namelijk: al deze mensen zijn straatarm. Daarom zijn zij vaak erg religieus en zijn er veel problemen. Europa en Noord-Amerika zijn overwegend christelijk en erg rijk. Het is dus logisch dat er minder problemen zijn. En de personen die toch voor ellende zorgen in westerse landen bevinden zich vaak in de sociale onderklasse.
Ah, het sociaal-economische dogma. Als welvaart alles bepalend is, waarom hebben we dan geen niet zoveel last van boeddhisten of hindoe's? Alsof Nepal en India zulke rijke landen zijn... Je kunt niet alles op sociaal-economische omstandigheden schuiven, en alle andere facturen uitsluiten.
quote:
Neem bijvoorbeeld de latino's en afro-Amerikanen in de VS. Geen grijntje islam te bekennen bij die figuren. Toch zorgen zij voor veel problemen. Rara politiepetje.
Nooit van Nation of Islam in de VS gehoord?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_80964473
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:39 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Ja, en de KKK is christelijk. Kwaad komt van alle kanten, maar om de een of andere reden krijgen veel westerlingen 'em hard bij de gedachte dat het christendom beter is dan de islam.

En dat is gewoon niet waar. Het is allebei gewoon zwaar kut.
pi_80964527
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja, en de KKK is christelijk. Kwaad komt van alle kanten, maar om de een of andere reden krijgen veel westerlingen 'em hard bij de gedachte dat het christendom beter is dan de islam.
Maar ga dan niet beweren dat "er geen grijntje islam te bekennen is" is, want dan lieg je gewoon.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_80964609
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:42 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ah, het sociaal-economische dogma. Als welvaart alles bepalend is, waarom hebben we dan geen niet zoveel last van boeddhisten of hindoe's? Alsof Nepal en India zulke rijke landen zijn... Je kunt niet alles op sociaal-economische omstandigheden schuiven, en alle andere facturen uitsluiten.
Net of het allemaal pais en vree is in India. En dat wij er geen last van hebben betekent natuurlijk niet dat het niet voorkomt.

Overigens zijn Tibetaanse monniken een uitzondering op alle regels. Die lui schoppen gewoon kont.
pi_80964659
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:45 schreef teknomist het volgende:

[..]

Maar ga dan niet beweren dat "er geen grijntje islam te bekennen is" is, want dan lieg je gewoon.
Ja, en nu? Je veegt een constatering van tafel die in grote lijnen kloppend is enkel vanwege het woord 'grijntje'?
pi_80964795
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Net of het allemaal pais en vree is in India. En dat wij er geen last van hebben betekent natuurlijk niet dat het niet voorkomt.

Overigens zijn Tibetaanse monniken een uitzondering op alle regels. Die lui schoppen gewoon kont.
Klopt, maar ze zijn geen bedreiging voor de vrije Westerse samenleving. We hoeven niet bang te zijn voor hindoes omdat we een grap maken over Shiva en ons vervolgens zelf censureren. We hebben geen hindoe's hier gescheiden zwemmen voor mannen en vrouwen opeiseren et cetera.

En "een uitzondering op de regel" is een eufemisme voor een Popperiaanse ontkrachting van je stelling.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')