abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 mei 2010 @ 08:31:16 #61
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_81075641
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:30 schreef maartena het volgende:

[..]

En de huidige wetgeving voorziet daar allang in. Men mag niet onder de 18 trouwen, en alleen met toestemming van het ministerie EN de ouders als het om 16 of 17 jarigen gaat, en onder de 16 nooit.

Verder zijn zaken als vrouwenbesnijdenis allang verboden in Nederland, net als polygamie.

Uithuwelijken komt verder ook voor in de (Indiase) Hindoe-cultuur.... sterker nog het is daar veel gewoner dan binnen de Islam.
Het feit dat het in Nederland verboden is, wil niet zeggen dat de vrouwen hier "op vakantie" gaan om zonder clitoris thuis te komen... Zelfde met uithuwelijking.. En dat het in de hindoecultuur ook gebeurt is ook lomp. Die cultuur loopt ook op dat gebied achter. Alleen ging dit topic puur over de islam.

Oja. Klein dingetje.. Er is een "edit-knop". Dat scheelt 4 posts van jezelf onder elkaar
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  donderdag 6 mei 2010 @ 08:35:06 #62
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_81075676
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 08:31 schreef Bootje84 het volgende:
Het feit dat het in Nederland verboden is, wil niet zeggen dat de vrouwen hier "op vakantie" gaan om zonder clitoris thuis te komen... Zelfde met uithuwelijking.. En dat het in de hindoecultuur ook gebeurt is ook lomp. Die cultuur loopt ook op dat gebied achter. Alleen ging dit topic puur over de islam.
Dat voorkom je toch nooit. We hebben 1 miljoen moslims in Nederland, en zolang ze nog geen reisverbod opgelegd krijgen door Herr Wilders, ontkom je er niet aan dat men naar het thuisland terug gaat voor dat soort zaken.

De Grondwet zo aanpassen om moslims van minder burgerrechten te voorzien zal moslims alleen maar verder weg drukken van de Nederlandse maatschappij waar ze nu onderdeel van uitmaken.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 6 mei 2010 @ 08:42:51 #63
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_81075743
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 08:35 schreef maartena het volgende:

[..]

Dat voorkom je toch nooit. We hebben 1 miljoen moslims in Nederland, en zolang ze nog geen reisverbod opgelegd krijgen door Herr Wilders, ontkom je er niet aan dat men naar het thuisland terug gaat voor dat soort zaken.

De Grondwet zo aanpassen om moslims van minder burgerrechten te voorzien zal moslims alleen maar verder weg drukken van de Nederlandse maatschappij waar ze nu onderdeel van uitmaken.
Ik ben ook geen voorstander van het beperken van rechten van bepaalde mensen. Dat is uiteindelijk discriminatie. Aan de andere kant moet het omzeilen van de Nederlandse (grond)wet strafbaar gesteld worden. Als jij dus met je bekrompen kop jouw kind naar een zandbak stuurt om haar daar te laten besnijden, moet je hier berecht worden voor zware mishandeling.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  donderdag 6 mei 2010 @ 08:58:49 #64
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_81075943
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 08:42 schreef Bootje84 het volgende:
Ik ben ook geen voorstander van het beperken van rechten van bepaalde mensen. Dat is uiteindelijk discriminatie. Aan de andere kant moet het omzeilen van de Nederlandse (grond)wet strafbaar gesteld worden. Als jij dus met je bekrompen kop jouw kind naar een zandbak stuurt om haar daar te laten besnijden, moet je hier berecht worden voor zware mishandeling.
http://www.eenvandaag.nl/(...)nis_vanuit_nederland

Je ligt achter. Wederom voorziet de wet hier allang in.

De PVV echter.... blijft uit op rechtenbeperking, boek-verboden, gebeds-gebouw-verboden en school-verboden..... maar dan alleen voor moslims, niet voor joden, christenen, hindoes of boeddhisten

Uit dit artikel blijkt dat het nog wel in Nederland voorkomt......maar dat het zou gaan om ongeveer 50 per jaar. Dat is natuurlijk 50 teveel, maar het is dus niet schering en inslag of zo.

http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/1494

Het lijkt me een beetje angstzaaierij.... zeker gezien het allang verboden is in de wet.

Die 1-vandaag video is trouwens best interessant.

[ Bericht 2% gewijzigd door maartena op 06-05-2010 09:06:39 ]
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_81128114
Jammer dat er zoveel mensen zijn die alleen om zichzelf geven.. anders zouden er nooit conflicten zijn.

1.Needs
2.Greeds
pi_81143117
Ik zie overigens niet hoe de islam te maken heeft met jou artikel.
Tolerant is relatief, ik vind Duitsland ook tolerant.
De vergelijking met Zuid-Afrika/Apartheid heeft niks te maken met Nederland zelf. Zuid-Afrika is gekoloniseerd en daarbij zijn de blanke bewoners(veelal Nederlanders, maar ook Engelsen & o.a. Duitsers) de fout in gegaan. Apartheid is een Zuid-afrikaans woord dat is overgenomen in de Engelse Taal.

Maar de integratie van de islam in de Nederlandse cultuur(De cultuur die verscheidende eeuwen geleden is ontstaan, de cultuur van zeg maar jaren 50; de tijd van: Toen was geluk nog heel gewoon) is de ondergang van onze samenleving. Daarbij gaat het over tolerantie, de tolerantie van de gelukzoekers die zich willen aanpassen aan de Nederlandse cultuur. Maar gezien de linkse gedachtengang moet de Nederlander zich aanpassen. Een buschauffeur mag geen katholiek kruisje boven zijn uniform dragen maar een islamitische/moslim buschauffeuse mag wel een hoofddoekje dragen. Beiden zijn niet nodig en toch wordt de één geaccepteerd en de andere is een niet nodig gevonden geloofsuiting.

Ik heb niks tegen moslims, niks tegen de koran, maar ik heb wel wat tegen de intolerantie van de Islamitische cultuur en de intolerantie van de Nederlandse cultuur door de linkse kliek in NL.
pi_81144057
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 18:11 schreef Janver het volgende:
I Maar gezien de linkse gedachtengang moet de Nederlander zich aanpassen. Een buschauffeur mag geen katholiek kruisje boven zijn uniform dragen maar een islamitische/moslim buschauffeuse mag wel een hoofddoekje dragen. Beiden zijn niet nodig en toch wordt de één geaccepteerd en de andere is een niet nodig gevonden geloofsuiting.

Dat ging niet om dat kruisje, het ging om het feit dat werknemers van dat bedrijf niet zichtbaar een ketting mogen dragen.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_81144757
quote:
Maar de integratie van de islam in de Nederlandse cultuur(De cultuur die verscheidende eeuwen geleden is ontstaan, de cultuur van zeg maar jaren 50; de tijd van: Toen was geluk nog heel gewoon) is de ondergang van onze samenleving.
Ondergang .....je overdrijft gigantica enorma ...
Waarom doe je dat?
quote:
. Maar gezien de linkse gedachtengang moet de Nederlander zich aanpassen.
iedereen moet zich aan iedereen aanpassen... dat met die buschauffeur was de gedachtegang van het busbedrijf.
quote:
Ik heb niks tegen moslims, niks tegen de koran,
natuurlijk niet .. dat zeggen ze allemaal ..
quote:
maar ik heb wel wat tegen de intolerantie van de Islamitische cultuur en de intolerantie van de Nederlandse cultuur
goed zo die zelfkennis.. jij bent idd intolerante Nederlandse cultuur

ps: het Nederland van de jaren 50 eindigde 31 december 1959 ...
  vrijdag 7 mei 2010 @ 18:54:35 #69
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_81144883
Dezelfde linkse figuren die hier reageren lul ik altijd klem op feestjes door mijn vrijheid blijheid verhaal toe te passen in een Moslim 'democratie. Die volgens hen er nooit kan komen. Doet niets af aan de discussie want op het einde moeten ze toegeven dat ze zelf ook niet tolerant zijn als de wet anders voorschrijft.
pi_81145102
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 18:54 schreef Buschetta het volgende:
Dezelfde linkse figuren die hier reageren lul ik altijd klem op feestjes
je egoooootje heeft het nodig opgeklopt te worden ?
gefeliciteerd met je briljant vermogen mensen op feestjes klem te lullen ....
ik kom zulke mensen ook tegen op feestjes.... ze willen altijd gelijk hebben .. persé.. komen met drogredeneringen.. zeggen de meeste a-sociale dingen, ...: ik laat ze maar lullen ..
  vrijdag 7 mei 2010 @ 19:06:08 #71
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_81145413
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 18:59 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

je egoooootje heeft het nodig opgeklopt te worden ?
gefeliciteerd met je briljant vermogen mensen op feestjes klem te lullen ....
ik kom zulke mensen ook tegen op feestjes.... ze willen altijd gelijk hebben .. persé.. komen met drogredeneringen.. zeggen de meeste a-sociale dingen, ...: ik laat ze maar lullen ..
Nee ik vind het grappig om liberale linkse "vrije denkers" erop te wijzen dat hun hele wereld op leugens gebaseerd is. Mijn eigen ego is al groot genoeg.

Het is namelijk erg kostelijk om de voorvechters van de democratie in een hoekje te manouvreren op het moment dat dezelfde democratie ervoor zorgt dat hun rechten worden ingeperkt.

Stof tot nadenken en ik onderwijs graag mijn medemens.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 19:09:29 #72
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_81145613
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:08 schreef tAfkaR het volgende:
De eerste reacties versterken mijn punt ... ik zou eens de reacties willen zien , het moment dat de hele moslimbevolking het werk neerlegt...
Jongens heeft iemand een recept voor kebab??
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_81145874
De koran is een aardig boek, vergelijkbaar met de bijbel alleen de
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 18:34 schreef Appelknaller het volgende:

[..]

Dat ging niet om dat kruisje, het ging om het feit dat werknemers van dat bedrijf niet zichtbaar een ketting mogen dragen.
Oke, ik was niet in NL, heb het alleen in de krant gelezen. Ik dacht dat er wel een kruisje aanhing of niet? of was dat de overdrijving van internet?
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 18:51 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ondergang .....je overdrijft gigantica enorma ...
Waarom doe je dat?
[..]

iedereen moet zich aan iedereen aanpassen... dat met die buschauffeur was de gedachtegang van het busbedrijf.
[..]

natuurlijk niet .. dat zeggen ze allemaal ..
[..]

goed zo die zelfkennis.. jij bent idd intolerante Nederlandse cultuur

ps: het Nederland van de jaren 50 eindigde 31 december 1959 ...
Gelukkig breng jij zelf ook veel nuttige en inhoudelijke informatie, danwel een mening(behalve op onzinnige wijze mensen kritiseren), in een discussie.

Ik ben, denk ik, redelijk tolerant. Maar ik overdrijf het niet, ik moet niet nodig mijn islamitische buurman omhelzen in het kader van integratie. Ik ben in vele landen geweest, o.a. Zuid Afrika, Saudi Arabië,Egypte, Marokko, Verenigde Emiraten, Maleisie, Singapore, Hong Kong, China, Japan en Korea. Nog wel veel meer maar dat is niet nuttig om te vermelden. In vergelijking met deze landen is Nederland heel erg tolerant, Singapore is tolerant maar van integratie is geen sprake. Dus ik weet wat niet tolerante landen uitrichten. Je zult maar eens proberen een bijbel Saudi Arabië meenemen, even kijken wat ze doen!

Ik wil niet Nederland goedpraten, maar er is een zekere tolerantie maar zeker met limieten.
pi_81157302
quote:
Ik zie overigens niet hoe de islam te maken heeft met jou artikel.
Tolerant is relatief, ik vind Duitsland ook tolerant.
De vergelijking met Zuid-Afrika/Apartheid heeft niks te maken met Nederland zelf. Zuid-Afrika is gekoloniseerd en daarbij zijn de blanke bewoners(veelal Nederlanders, maar ook Engelsen & o.a. Duitsers) de fout in gegaan. Apartheid is een Zuid-afrikaans woord dat is overgenomen in de Engelse Taal.

Maar de integratie van de islam in de Nederlandse cultuur(De cultuur die verscheidende eeuwen geleden is ontstaan, de cultuur van zeg maar jaren 50; de tijd van: Toen was geluk nog heel gewoon) is de ondergang van onze samenleving. Daarbij gaat het over tolerantie, de tolerantie van de gelukzoekers die zich willen aanpassen aan de Nederlandse cultuur. Maar gezien de linkse gedachtengang moet de Nederlander zich aanpassen. Een buschauffeur mag geen katholiek kruisje boven zijn uniform dragen maar een islamitische/moslim buschauffeuse mag wel een hoofddoekje dragen. Beiden zijn niet nodig en toch wordt de één geaccepteerd en de andere is een niet nodig gevonden geloofsuiting.

Ik heb niks tegen moslims, niks tegen de koran, maar ik heb wel wat tegen de intolerantie van de Islamitische cultuur en de intolerantie van de Nederlandse cultuur door de linkse kliek in NL.
Vet van mij: Heb jij Gerard Cox wele ens bezig gehoord in die serie? Geen toonbeeld van tolerantie en ruimdenkendheid!
En wou je serieus beweren dat de cultuur van de jaren 50 eeuwen geleden is ontstaan?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_81157579
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 19:14 schreef Janver het volgende:
Ik ben, denk ik, redelijk tolerant. Maar ik overdrijf het niet, ik moet niet nodig mijn islamitische buurman omhelzen in het kader van integratie. Ik ben in vele landen geweest, o.a. Zuid Afrika, Saudi Arabië,Egypte, Marokko, Verenigde Emiraten, Maleisie, Singapore, Hong Kong, China, Japan en Korea. Nog wel veel meer maar dat is niet nuttig om te vermelden. In vergelijking met deze landen is Nederland heel erg tolerant, Singapore is tolerant maar van integratie is geen sprake. Dus ik weet wat niet tolerante landen uitrichten. Je zult maar eens proberen een bijbel Saudi Arabië meenemen, even kijken wat ze doen!

Ik wil niet Nederland goedpraten, maar er is een zekere tolerantie maar zeker met limieten.
Dat verhaal gebruiken wel meer mensen, maar het slaat nergens op, natuurlijk. Want doorredenerend zouden we ons moeten gaan gedragen als de minst verlichte landen. Zio komt er nooit wat van de beschaving terecht, natuurlijk: als we ons verlagen tot de domsten en minst toleranten.
Bovendien: wat ze daar doen, moeten ze lekker zelf weten, zolang wij hier maar gewoon kunnen doen wat wij zelf willen. En dat kunnen we, dus wat is er nou te klagen?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_81157913
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 19:14 schreef Janver het volgende:
.

Ik ben, denk ik, redelijk tolerant. Maar ik overdrijf het niet,
Je overdrijft tot in het absurde met
"Maar de integratie van de islam in de Nederlandse cultuur........ is de ondergang van onze samenleving."
Dat zegt veel over je intolerantie
quote:
ik moet niet nodig mijn islamitische buurman omhelzen in het kader van integratie
ik omhels geen enkele buurman zonodig .. en dat is ook niet nodig....wat wel belangrijk is, is de bereidheid om samen te leven.... itt een attitude van "mijn buurman maakt de ondergang van onze samenleving"
pi_81158573
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:42 schreef teknomist het volgende:

[..]

Als welvaart alles bepalend is, waarom hebben we dan geen niet zoveel last van boeddhisten of hindoe's? Alsof Nepal en India zulke rijke landen zijn... Je kunt niet alles op sociaal-economische omstandigheden schuiven, en alle andere facturen uitsluiten.
Omdat ze een nep-religie aanhangen die hen transformeert in laffe mensen.

De islam, de ware religie van God, de Almachtige, geeft mensen kracht, moed, zelfwaarde, zelfvertrouwen etc. Het is dan ook niet raar dat het dekolonisatieproces in zwart Afrika als eerste begon op die plekken die de eer hadden om in aanraking te komen met de islam. Deze religie gaf de onderdrukte mensen van Afrika hun zelfrespect terug en wakkerde hun strijd tegen de ongelovige onderdrukkers aan. De rest is geschiedenis.

De islam is sinds het ontstaan al een verfoeide religie geweest, maar is altijd als overwinnaar uit de strijd gekomen. De voormalige boeddhistische, christenlanden etc. zijn één voor één, als dominostenen gevallen voor de islam. Inmiddels telt de islamitische oemmah 57 islamitische landen, en leven er bijna 1.600.000.000 moslims verspreid over de wereld. Dit proces is niet te stoppen. De islam zal alleen maar verder verspreiden, dat is namelijk een belofte van God zelf, die de gelovigen heeft beloofd dat Zijn religie zal overwinnen.

Jouw vraag waarom we zoveel last hebben van moslims is lachwekkend. Het zijn juist de moslims die last hebben van jou. Met dat laatste refereer ik natuurlijk naar het imperialistische Westen. Je hoeft alleen maar naar het Midden-Oosten te kijken om te constateren hoe agressief het Westen zich gedraagt jegens de verschillende moslimvolkeren. Verschillende islamitische landen worden, as we speak, bezet en van hun natuurlijke rijkdommen beroofd door agressieve misdadige westerse (huurlingen)legers. Andere islamitische landen zijn weer het slachtoffer geworden van regime changes door westerse inlichtingendiensten, hun democratisch gekozen leiders zijn vervangen door (seculiere) westerse puppets die hun eigen landen hebben verraden en in de uitverkoop hebben gedaan.

Niet zo raar dan dat de moslims het zat zijn en terugvechten. De islam is de meest tolerante religie van de drie Abrahamitische monotheïstische religies. Maar God is duidelijk geweest in de Koran over één ding, namelijk dat zelfverdediging te allen tijde is toegestaan. Ga er maar dus niet vanuit dat de moslims zich als makke lammen zullen laten afslachten en geen verzet zullen bieden om jou haatdragende soort te pleasen. Dat zal namelijk nimmer gebeuren, de strijd zal voortgezet worden, en de moslims zullen overwinnen.

De enige manier om je ondergang te stoppen is door de islam en de moslims met rust te laten en niet uit te dagen, want dan geef je ze ook geen reden en religieuze rechtvaardiging om achter jou aan te gaan. Anders zul je roemloos ten onder gaan. Je kunt het namelijk niet winnen van mensen die God aan hun zijde hebben.
pi_81159057
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 22:45 schreef Islamist het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

De islam, de ware religie van God, de Almachtige, geeft mensen kracht, moed, zelfwaarde, zelfvertrouwen etc. Het is dan ook niet raar dat het dekolonisatieproces in zwart Afrika als eerste begon op die plekken die de eer hadden om in aanraking te komen met de islam. Deze religie gaf de onderdrukte mensen van Afrika hun zelfrespect terug en wakkerde hun strijd tegen de ongelovige onderdrukkers aan. De rest is geschiedenis.

De islam is sinds het ontstaan al een verfoeide religie geweest, maar is altijd als overwinnaar uit de strijd gekomen. De voormalige boeddhistische, christenlanden etc. zijn één voor één, als dominostenen gevallen voor de islam. Inmiddels telt de islamitische oemmah 57 islamitische landen, en leven er bijna 1.600.000.000 moslims verspreid over de wereld. Dit proces is niet te stoppen. De islam zal alleen maar verder verspreiden, dat is namelijk een belofte van God zelf, die de gelovigen heeft beloofd dat Zijn religie zal overwinnen.

Jouw vraag waarom we zoveel last hebben van moslims is lachwekkend. Het zijn juist de moslims die last hebben van jou. Met dat laatste refereer ik natuurlijk naar het imperialistische Westen. Je hoeft alleen maar naar het Midden-Oosten te kijken om te constateren hoe agressief het Westen zich gedraagt jegens de verschillende moslimvolkeren. Verschillende islamitische landen worden, as we speak, bezet en van hun natuurlijke rijkdommen beroofd door agressieve misdadige westerse (huurlingen)legers. Andere islamitische landen zijn weer het slachtoffer geworden van regime changes door westerse inlichtingendiensten, hun democratisch gekozen leiders zijn vervangen door (seculiere) westerse puppets die hun eigen landen hebben verraden en in de uitverkoop hebben gedaan.

Niet zo raar dan dat de moslims het zat zijn en terugvechten. De islam is de meest tolerante religie van de drie Abrahamitische monotheïstische religies. Maar God is duidelijk geweest in de Koran over één ding, namelijk dat zelfverdediging te allen tijde is toegestaan. Ga er maar dus niet vanuit dat de moslims zich als makke lammen zullen laten afslachten en geen verzet zullen bieden om jou haatdragende soort te pleasen. Dat zal namelijk nimmer gebeuren, de strijd zal voortgezet worden, en de moslims zullen overwinnen.

De enige manier om je ondergang te stoppen is door de islam en de moslims met rust te laten en niet uit te dagen, want dan geef je ze ook geen reden en religieuze rechtvaardiging om achter jou aan te gaan. Anders zul je roemloos ten onder gaan. Je kunt het namelijk niet winnen van mensen die God aan hun zijde hebben.

Dit wordt leuk, dit moet ik even gaan volgen.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 23:00:56 #79
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_81159444
quote:
[ afbeelding ]
[..]

Briljant dit.... Briljant.
-
pi_81159777
quote:
[ afbeelding ]
[..]

tvp. Dit wordt lachen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')