quote:Op zaterdag 1 mei 2010 05:50 schreef SexyDexie het volgende:
Zoek de naam van een (volgens mij?!) vrij nieuw house-nummer. Er zit een stuk banjo in wat echt te nice is.. Hoorde hem vandaag vanaf een boot op qday!
Laat maar, heb het al.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:55 schreef Don-Leon het volgende:
http://www.rtl.nl/components/sport/rtlvoetbal/index_video.xml
van de uitzending van VI van afgelopen vrijdag, welk nummer speelt danny vera vanaf minuut 60?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:39 schreef Klonterpot het volgende:
Vanmiddag op Slam!FM een nummertje a la Balkan met volgens mij de tekst "I was drugged" en "Shakes in the club". Wie kan me helpen?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:20 schreef ben2man het volgende:
verwijzing naar het vorige topic ontbreekt in de OP!
You must enter a password to access this file.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:22 schreef Compass het volgende:
Weet iemand welk nummer hiervan is?
http://www.4shared.com/audio/ktB3yJeY/deuntje.html?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:03 schreef SexyDexie het volgende:
Hoop écht dat iemand mijn request kan vinden, damn wat een nummer was dat. Dat wil je iemand gewoon niet onthouden
Op de een of andere manier doet het nummer mij hieraan denken. Wel erg oudquote:Op donderdag 22 april 2010 14:01 schreef Brandweerwagenladder het volgende:
Kelis - acapella
Als ik dar hoor doet het me denken aan een wat ouder nummer. Maar heb geen idee hoe het heet of hoe die gaat of wat dan ook. Kan iemand mij helpen?
x
Het origineel is van Jean Michel Jarre - Oxygene part 4quote:Op zondag 2 mei 2010 10:18 schreef Compass het volgende:
Re-upload van het deuntje:
weet iemand welke dit is? word vaak gedraaid bij het ballen gooien/rollen bij de kermis.
http://www.tempfiles.net/download/201005/97373/deuntje.html
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:22 schreef Jippie1994 het volgende:
Ik ben op zoek naar een hardstyle (of iets in die richting) nummer waarin een tekst wordt opgezegd wat lijkt op de volgende: for somebody music is just a hobby, for me is music everything. there are people that dislike me, just let them act as a fool...
Iemand?
Dankje... Is hier ook een CD van met 10 nummers? Blauw hoesje, dat heb ik ooit ergens gezien vraag me af hoe deze CD heet van Headhunterz.;)quote:
misschien?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:55 schreef 100xniks het volgende:
weet iemand hoe het nummer heet, waar het lijkt wel A Lot of love in wordt gezongen.
lot of love wordt met een hogestem gezongen soort dat van dolly parton het is verder een rustig liefdes nummer van de jaren 60 70 of 80 denk ik...
iemand een idee?
quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:07 schreef 100xniks het volgende:
nee helaas dat is hem niet maar lijkt er wel iets op
[..]
Panfluit muziek. Ik herken hem ook ergens van. Maar weet niet meerquote:Op maandag 3 mei 2010 00:04 schreef Pablo88 het volgende:
Waar is dat deuntje van in die nieuwe Heineken reclame als ze op die flesjes blazen? klinkt me bekend in de oren![]()
@0:21
quote:Op maandag 3 mei 2010 00:04 schreef Pablo88 het volgende:
Waar is dat deuntje van in die nieuwe Heineken reclame als ze op die flesjes blazen? klinkt me bekend in de oren![]()
quote:Op maandag 3 mei 2010 00:04 schreef Pablo88 het volgende:
Zie hierbovenquote:
quote:
quote:
Nee helaas die is het niet, het is echt een hoger belletjequote:Op zondag 2 mei 2010 20:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
In Hey ladies van Beastie Boys zit wel een koebel..
quote:Op maandag 3 mei 2010 18:04 schreef Meddo het volgende:
Zoek dit nummer:
nummer.mp3
Werd net gedraaid tijdens de huldiging van twente
Geen dankquote:
Hm, ik heb het idee dat ik het weet en het gelijk zal herkennen als ik het hoor, maar ik kan er zo helaas niet op komen. Heb je iets meer info misschien?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:16 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Nee helaas die is het niet, het is echt een hoger belletje
Weinig, maar volgens mij hoor je het heel vaak terugkomen in van die megamixen.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Hm, ik heb het idee dat ik het weet en het gelijk zal herkennen als ik het hoor, maar ik kan er zo helaas niet op komen. Heb je iets meer info misschien?
http://en.wikipedia.org/wiki/Memory_%28song%29quote:Op maandag 3 mei 2010 18:48 schreef Carmw het volgende:
Ik luisterde net naar classic FM, en daar was een nummer, gezongen in iets wat volgens mij Italiaans was ofzo, onder de melodio van memories van Barbara Streisand, weet iemand wie dat zong?
Thanks!quote:Op maandag 3 mei 2010 18:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Memory_%28song%29
Dit is volgens mij gewoon de Fedde Le Grand remix, met na t refrein het begin van een ander nummer.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:59 schreef Stinus het volgende:
Iemand een idee hoe deze remix van Fatboy Slim - Praise You heet?
Zat in de set van Housequake afgelopen vrijdag op het museumplein.
Ik heb gezocht, en gezocht, maar niet gevonden
lekker hoor zap ik langs mtv nu netquote:Op maandag 3 mei 2010 22:25 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
zo een clip op mtv het enige wat ik nog weet was een dude met een soort neonlicht dingen op zijn pak en een tafel met groene neonlicht strepen en een soort schuivende piramidein een soort club
lekker vaag weer maarja
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:17 schreef DeParo het volgende:
eerste muziekje dat je hoort en dat ie meebrult, hoe heet die ookalweer==
Deze ook niet?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:11 schreef Curiosity het volgende:
Ik zoek een rap nummer jaren 80 waar een soort van belletje in het liedje zit.
Ik dacht aan run dmc of the beastie boys, maar de nummers die ik geluisterd heb zijn het niet.
quote:
Die komt de laatste tijd ook vaker voorbijquote:
(Turntable) Terranova komt uit Berlijn meen ik.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:59 schreef PeEsHa het volgende:
En een ware uitdaging voor de muziekliefhebber!!
Ik weet zelfs niet meer wat ik niet weet![]()
Ik zoek een dance-achtige act uit volgens mij Berlijn die steeds met een andere bezetting speelt. Het is dus meer een muzikaal project dan echt een band of act.
Ik dacht allereerst toen ik sjaggie werd dat ik er niet meer op kon komen dat het Gare Du Nord was maar dat is uiteraard heeeeeeeuul wat anders dan een dance act uit Berlijn![]()
Iemand enig idee wat ik ergens vaagjes in mijn hoofd heb zitten?
NB. Berlijn zou net zo goed wat anders kunnen zijn hoor maar Berlijn zit in mijn hoofd als "dat zou het moeten zijn"
Kende ik niet, maar dank voor de tip! Klinkt goed!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:34 schreef bartrid het volgende:
[..]
(Turntable) Terranova komt uit Berlijn meen ik.
lol.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:31 schreef FlinkeNaam het volgende:
Net op slam fm een trance liedje, met als enige tekst herhaaldelijk: file
Komt vaak op de radio maar weet de naam nog steeds niet
stadionmuziek fc twentequote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:54 schreef Meddo het volgende:
[..]
stadionmuziek fc twentedie weet ik dan weer
![]()
De lawineboys hebben overigens een carnavaldingetje ervan gemaaktquote:
Dank u.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:02 schreef Meddo het volgende:
[..]
De lawineboys hebben overigens een carnavaldingetje ervan gemaakt![]()
Titel van het echte echte origneel is Dale Cavese
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:11 schreef Zeroku het volgende:
Hoe heet dat tweede liedje uit dat filmpje?
Hij weet het alquote:
Niks van Klaus Wunderlich?quote:
Turntable Terranova is het dus niet. Iemand anders nog een idee?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:59 schreef PeEsHa het volgende:
En een ware uitdaging voor de muziekliefhebber!!
Ik weet zelfs niet meer wat ik niet weet![]()
Ik zoek een dance-achtige act uit volgens mij Berlijn die steeds met een andere bezetting speelt. Het is dus meer een muzikaal project dan echt een band of act.
Ik dacht allereerst toen ik sjaggie werd dat ik er niet meer op kon komen dat het Gare Du Nord was maar dat is uiteraard heeeeeeeuul wat anders dan een dance act uit Berlijn![]()
Iemand enig idee wat ik ergens vaagjes in mijn hoofd heb zitten?
NB. Berlijn zou net zo goed wat anders kunnen zijn hoor maar Berlijn zit in mijn hoofd als "dat zou het moeten zijn"
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:16 schreef tmffirework het volgende:
Ik kan me nog een regel herinneren van een liedje, alleen kan niks vinden via google:
Ik wil maar een ding en dat is zat
Echt zo'n Nederlands meezingliedje, maar krijg hem maar niet gevonden...
Last.fm geeft dit als 'similar artists':quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:16 schreef wise het volgende:
Ik zoek een nummer dat volgens mij niet zo oud is. Misschien 1 a 2 maanden.
Klinkt erg veel zoals MGMT, maar dat zijn ze niet. Iemand
No worriesquote:
In het heel bekende Purple Rain zitten wel gospelelementen, bedoel je die?quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:36 schreef x__Cheryl het volgende:
hallo! ik zoek een liedje van Prince maar weet niet hoe hij heet.. het lijkt wel alsof het refrein met een (gospel)koor is gezongen. wie ken mij helpen!
Heb je misschien meer info over de muziek? Stijl/hoeveel mensen/etc. etc.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Oke, dit is echt al van heel lang geleden en het is een lekkere gare, vage beschrijving, maar soit.
Echt al een behoorlijke tijd geleden heb ik op MTV/TMF een clip gezien waarin een meisje de voeten van een jongen pakt en dan gewoon gaat lopen,? Af en toe zie je het hoofd van die jongen die dus gewoon over straat wordt gesleept. Volgens mij begon hij ook te bloeden. Uiteindelijk komen ze, geloof ik, op een grasveld en legt ze hem neer en gaat ze ook liggen. En dan liggen ze dus samen op een grasveld.
?
U69 ?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:58 schreef PeEsHa het volgende:
[..]
Turntable Terranova is het dus niet. Iemand anders nog een idee?
Hai,quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
Heb je misschien meer info over de muziek? Stijl/hoeveel mensen/etc. etc.
CZ.
Doet me ook aan iets denken, maar weet zo gauw niet waaraan..quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:38 schreef BasEnAad het volgende:
Als ze dit zingt in het refrein:
"before you, my whole life was accapella"
Dat doet me nogal denken aan een oud liedje, categorie Beatles denk ik steeds. Maar ik kom er niet uit. Weet iemand welk liedje ik bedoel?
Deze reclame?quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:41 schreef Pantoffelsalade het volgende:
hellow
ik zoek het liedje in de nieuwste cocacola reclame.
met die voetballers.
volgens mij is het een beetje reaggeton ofs
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:41 schreef Pantoffelsalade het volgende:
hellow
ik zoek het liedje in de nieuwste cocacola reclame.
met die voetballers.
volgens mij is het een beetje reaggeton ofs
Voldoet niet helemaal maar:quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Oke, dit is echt al van heel lang geleden en het is een lekkere gare, vage beschrijving, maar soit.
Echt al een behoorlijke tijd geleden heb ik op MTV/TMF een clip gezien waarin een meisje de voeten van een jongen pakt en dan gewoon gaat lopen,? Af en toe zie je het hoofd van die jongen die dus gewoon over straat wordt gesleept. Volgens mij begon hij ook te bloeden. Uiteindelijk komen ze, geloof ik, op een grasveld en legt ze hem neer en gaat ze ook liggen. En dan liggen ze dus samen op een grasveld.
?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:40 schreef Harry1964 het volgende:
Hallo, mijn naam is Harry en ik ben nieuw hier.
Ik heb meteen een vraag, ik zoek namelijk een liedje.
Mijn laptop is kapot en daar had ik sinds kort het liedje op staan maar ik ben zo dom geweest geen back-up te maken![]()
Het was een oud nummer dat met een trance beat was geremixed.
Het oude nummer werd gezongen door een vrouw en die zong iets van '' you had a bad morning'' en daarna werd het geremixed. Het oude nummer kwam er een paar keer in voor. Het klonk ook echt oud, een oude trompet of iets dergelijks. Het nummer is nu trouwens wel eens op tmf en op slam fm.
Alvast bedankt voor iemand die mij iets kan vertellen!
Mvg, Harry.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:23 schreef Tieli het volgende:
De naam van dit nummer, ga niet zeggen dat het niet bestaat wat het bestaat wel degelijk. Willem II heeft hem dit seizoen tegen Ajax als openingstune gehad. Naar deze versie ben ik op zoek.
Alvast bedankt
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:54 schreef Meddo het volgende:
[..]
stadionmuziek fc twentedie weet ik dan weer
![]()
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:02 schreef Meddo het volgende:
[..]
De lawineboys hebben overigens een carnavaldingetje ervan gemaakt![]()
Titel van het echte echte origneel is Dale Cavese
Mensen die niet verder kijken dan het topic lang isquote:
Nog niet opgelost, iemand een idee?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:11 schreef Curiosity het volgende:
Ik zoek een rap nummer jaren 80 waar een soort van belletje in het liedje zit.
Ik dacht aan run dmc of the beastie boys, maar de nummers die ik geluisterd heb zijn het niet.
Ik heb nog een rea gedaan nl Sugarhill gang - rappers delight.quote:
Had ik niet gezien, nee helaas die is het ook niet, thnxquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:36 schreef Prixie het volgende:
[..]
Ik heb nog een rea gedaan nl Sugarhill gang - rappers delight.
Had je wel gezien of is dat het nr ook niet?
hmmquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:38 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Had ik niet gezien, nee helaas die is het ook niet, thnx
het is echt een belletje en misschien ken ik het wel als onderdeel van een mix waarin ze het wat langer gesampled hebben, echt een lastige dit.quote:
Gokjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:38 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Had ik niet gezien, nee helaas die is het ook niet, thnx
ja dat is dezequote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:46 schreef Curiosity het volgende:
[..]
het is echt een belletje en misschien ken ik het wel als onderdeel van een mix waarin ze het wat langer gesampled hebben, echt een lastige dit.
Ik heb ook steeds iets van" Yo leroy" in mijn hoofd, maar dat zjn de beastie boys., toch?
Ik moest denken aan:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:46 schreef wolvendagen het volgende:
Het is een nummer met trompetten en het is heel catchy en best wel vaak gedraaid met uitgaan en zo. De clip is met allemaal oostblokkers die dansen. Help.
Die plaat blijft vet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik moest denken aan:
Mahala Rai Banda - Mahalageasca
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=276853
Wat woorden?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:29 schreef Jaytonism het volgende:
In dit topic is het niet genoemd, maar een erg bekenbaar deuntje met de sound van Snow Patrol/Keane.. Refrein is echt een heel simpel, terugkerend deuntje.. Wat een slechte uitleg, enig idee?
gokjequote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:29 schreef Jaytonism het volgende:
In dit topic is het niet genoemd, maar een erg bekenbaar deuntje met de sound van Snow Patrol/Keane.. Refrein is echt een heel simpel, terugkerend deuntje.. Wat een slechte uitleg, enig idee?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:27 schreef 100xniks het volgende:
iemand nog een idee???
weet iemand hoe het nummer heet, waar het lijkt wel een refrein met Lot of love in wordt gezongen.
lot of love wordt met een hogestem gezongen soort dat van dolly parton het is verder een rustig liefdes nummer met een mannenstem van de jaren 60 70 of 80 denk ik...
iemand een idee?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:12 schreef ninostar het volgende:
Weet iemand van welk programma dit deuntje is?
(http://rapidshare.com/files/384866848/geluid.wav.html)
(bestand kan 10x gedownload worden)
Ik kom er maar niet achter..
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:55 schreef Jaytonism het volgende:
Nee, maar wel bedankt voor je respons. In plaats van piano, wordt het deuntje in het refrein gedaan door een synthesizer (<whatever@spelling) Echt, heel erg Snow Patrol gehalte.. Kan hem zo zingen, maar heb geen mic om hem op te nemen..
quote:
Weet niet of je een gsm hebt waar je evt. geluid mee kunt opnemen ? Kun je het daarna op je pc zetten en ergens uploaden.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
![]()
Als je het in zou kunnen zingen, heb je dus tekst. Als je dat wat je weet hier post komen we wellicht verder!
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:34 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Weet niet of je een gsm hebt waar je evt. geluid mee kunt opnemen ? Kun je het daarna op je pc zetten en ergens uploaden.
Ja ik snapte je bericht ik reageerde meer op de 2 door jou gequote berichten.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:36 schreef BrandX het volgende:
[..]maar ik bedoelde dat hij het ook neer kan typen, mijn post kan je idd ook anders uitleggen
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja ik snapte je bericht ik reageerde meer op de 2 door jou gequote berichten.
Lijkt me niet dat dit topic daar voor bedoeld is.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:46 schreef Tyr80 het volgende:
Help, ik zoek...een MIDI bestand! Wil namelijk heel graag dit nummer leren spelen:
Het MIDI bestand kan ik dan in Synthesia openen om te zien hoe ik het moet spelen.
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?
•Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
•'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
•Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
Ik moest aan jouw vraag denken toen ik vandaag deze briljante plaat hoorde:quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:36 schreef x__Cheryl het volgende:
hallo! ik zoek een liedje van Prince maar weet niet hoe hij heet.. het lijkt wel alsof het refrein met een (gospel)koor is gezongen. wie ken mij helpen!
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:32 schreef ToverBami het volgende:
Kent iemand het House nummer, waarbij een trompet gebruikt wordt. Een beetje in de trant van een circus melodie![]()
Alvast bedankt
nope, toch bedanktquote:
Waarschijnlijk zoek ik dezelfdequote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:46 schreef wolvendagen het volgende:
Het is een nummer met trompetten en het is heel catchy en best wel vaak gedraaid met uitgaan en zo. De clip is met allemaal oostblokkers die dansen. Help.
Het is niet echt 'Latin' stijl, maar gewoon house, klinkt als Circus trompetquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:42 schreef stijn_ het volgende:
[..]
lijkt er wel op? Want dan heb ik nog wel een paar mogelijkheden.
Ik heb de mijne al gevonden trouwens:quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Gokje (voldoet niet helemaal aan de omschrijving) :
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:57 schreef ToverBami het volgende:
[..]
Ik heb de mijne al gevonden trouwens:
Haha nicequote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:39 schreef Klonterpot het volgende:
Vanmiddag op Slam!FM een nummertje a la Balkan met volgens mij de tekst "I was drugged" en "Shakes in the club". Wie kan me helpen?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:10 schreef gravis01 het volgende:
[..]
ik denk dat het nummer I was drunk van Riva Starr Feat. Nôze is?
grtz
EDIT: blijkbaar al opgelost:p
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:55 schreef gravis01 het volgende:
wie kent dit bekende liedje?
http://www27.zippyshare.com/v/27490880/file.html
was dinsdag te horen op tv in het programma 'mijn restaurant'
groetjes
Eigen nummerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:00 schreef bhm het volgende:
Nummer onder de samenvatting van de bekerfinale die tijdens voetbal international van 7 mei werd gespeeld.
Of is dit een eigen nummer van die band?
Nummer zit rond de 22 minuten
http://www.rtl.nl/components/sport/rtlvoetbal/index_video.xml
Thanksquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Eigen nummer
Danny Vera - Purple Velvet Roses
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=213003&Rel=1
hoe laat was het ongeveer?quote:Op zondag 9 mei 2010 02:13 schreef mrsjaak2 het volgende:
Een nummer wat ik vanavond hoorde op Slam FM
Het was een house-nummer en er kwam vaak een trompet in voor, en volgens mij is het best bekend. vage omschrijving begrijp ik, maar verder kom ik niet:p
quote:Op zondag 9 mei 2010 02:13 schreef mrsjaak2 het volgende:
Het was een house-nummer en er kwam vaak een trompet in voor, en volgens mij is het best bekend. vage omschrijving begrijp ik, maar verder kom ik niet:p
quote:Op zondag 9 mei 2010 02:13 schreef mrsjaak2 het volgende:
quote:
Alors on danse?quote:Op zondag 9 mei 2010 02:13 schreef mrsjaak2 het volgende:
Ik was het weekend bezet, vandaar late reactie,quote:
Nee, dan had ik het wel geweten, en al die andere zijn t ook niet, maar toch bedankt.quote:
Hoe laat was het (ongeveer)? Anders kan je hem hier misschien terugvinden.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:15 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
Nee, dan had ik het wel geweten, en al die andere zijn t ook niet, maar toch bedankt.
Verder niemand?
wel een oudje .Gokje dusquote:Op maandag 10 mei 2010 00:15 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
Nee, dan had ik het wel geweten, en al die andere zijn t ook niet, maar toch bedankt.
Verder niemand?
bedankt voor de site, ik ga even zoekenquote:Op maandag 10 mei 2010 00:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoe laat was het (ongeveer)? Anders kan je hem hier misschien terugvinden.
Open zelf een topic.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:44 schreef Jaytonism het volgende:
Ik zoek de mooiste concertenvan Robbie Williams. Concerten a la Knebworth. Er is ook een hele ander bekend optreden, waar hij op den duur op valt. En dat elke concertganger tegelijkertijd foto's knipt, wat leidt tot een mooie lichtshow.
Anyone?
dat stukje uit de reclame!quote:Op maandag 10 mei 2010 13:44 schreef Jaytonism het volgende:
. En dat elke concertganger tegelijkertijd foto's knipt, wat leidt tot een mooie lichtshow.
Anyone?
Ik zou eens zoeken op samba.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:47 schreef Compass het volgende:
Hoe heet de muzieksoort vanaf 04:37 ? Ik heb al gezocht op termen bij youtube als Brazillian drums of percusion en derglijke maar ik krijg filmpjes van straatmuziekanten maar ik wil gewoon nummers zoals dat!
quote:Op maandag 10 mei 2010 15:54 schreef laucas het volgende:
hai
Ik zoek een nummer die altijd terug komt in Studio Sport op de avonden van Champions League wedstrijden of was het nou Studio Voetbal? Een van die twee!
Het nummer wordt dan gebruikt in de video die ze aan het eind afspelen waarin je alle hoogtepunten van de wedstrijd(en) snel te zien krijgt met dat nummer erbij!
Het is/was volgens mij een top 40 nummer en het doet me een beetje denken aan lily allen ofzo met een lekkere beat!
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:06 schreef saschamurano het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer (zie 9:46) heet?
Het vette stuk is daar net afgelopenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:06 schreef saschamurano het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer (zie 9:46) heet?
quote:Op zondag 9 mei 2010 20:30 schreef HalvinCarris het volgende:
Hoe heet dit 1e nummer van dit optreden van Junkie XL:
Wie kan me helpen?
Ja thanks. Die had ik alquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:07 schreef Prixie het volgende:
[..]
Ik hoor ook het nr Crookers - Cooler Couleur (Junkie XL Remix)
Ik herken het nummer niet maar het lijkt me een typische Afrojack plaat.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:23 schreef David891 het volgende:
Heb met me telefoon stukje van een house nummer opgenomen, dat ik wel vaker tijdens uitgaan hoor.
Voor de duidelijkheid, het gaat niet om dat kleine stukje 'Irish' dat er in zit.
http://www.speedyshare.com/files/22344963/Geluidsclip_08.mp4
Junkie XL speelt over het algemeen alleen zijn eigen tracks, dus ik denk een (nog) niet uitgebracht nummer?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:23 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ja thanks. Die had ik al
Ik zoek alleen echt het nummer wat je direct in het begin hoort
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:52 schreef Prixie het volgende:
[..]
Gokje
iemand nog een idee???
weet iemand hoe het nummer heet, waar het lijkt wel een refrein met Lot of love in wordt gezongen.
lot of love wordt met een hogestem gezongen soort dat van dolly parton het is verder een rustig liefdes nummer met een mannenstem van de jaren 60 70 of 80 denk ik...
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:27 schreef 100xniks het volgende:
iemand nog een idee???
iemand een idee?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:11 schreef MrDrako het volgende:
Heb geen youtube link, collega kwam er mee aan, zit nu vast, word gek...
Gaat iets van hmm hmm hmmhmm in america.. (dat een paar keer) leek beetje op mexicaanse muziek stijl ofzo??
nope, maar we zijn er net achter, half uur baas z'n tijd verspild, west side story - americaquote:
Heb op youtube alle afrojack platen die ik kon vinden ff geluisterd maar ben hem niet tegen gekomen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:48 schreef Paul-89 het volgende:
Ik herken het nummer niet maar het lijkt me een typische Afrojack plaat.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:23 schreef David891 het volgende:
Heb met me telefoon stukje van een house nummer opgenomen, dat ik wel vaker tijdens uitgaan hoor.
Voor de duidelijkheid, het gaat niet om dat kleine stukje 'Irish' dat er in zit.
http://www.speedyshare.com/files/22344963/Geluidsclip_08.mp4
De tweede isquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:37 schreef degs21 het volgende:
ik zoek 2 nummers welke ik gehoord heb op de dance zender Fresh FM. Zijn volgens mij beide redelijk recent.
Heb er stukken van kunnen opnemen met de telefoon, welke ik hieronder heb gezet.
Hoop dat iemand wat weet, zou top zijn![]()
http://members.chello.nl/a.gruijs/Geluidsclip06.wav (vanaf 40 sec pas echt duidelijk te horen)
http://members.chello.nl/a.gruijs/Geluidsclip07.wav
bedoel je niet van the West Side Story -America?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:11 schreef MrDrako het volgende:
Heb geen youtube link, collega kwam er mee aan, zit nu vast, word gek...
Gaat iets van hmm hmm hmmhmm in america.. (dat een paar keer) leek beetje op mexicaanse muziek stijl ofzo??
quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:44 schreef Prixie het volgende:
[..]
bedoel je niet van the West Side Story -America?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:16 schreef MrDrako het volgende:
[..]
nope, maar we zijn er net achter, half uur baas z'n tijd verspild, west side story - america
(mja mijn omschrijving was nogal vaag he)
thx iig
Was van zonnet:quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:19 schreef doctor.starbucks het volgende:
Reclame van Orange, tijden geleden. De tekst coooontact zat er veel in.
Iemand enig idee?
haha, brilliant!quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:15 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Was van zonnet:
Brigitte Bardot of Simone Angel - Contact
Vato Gonzalez - Now we dance (Alors on danse Dirty House Bootleg), aldus Vato zelf.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:27 schreef Dirkos1987 het volgende:
de versie van deze mix van Alors on dance
Volgens mij :quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:06 schreef waht het volgende:
Weet iemand hoe het muziekstuk heet dat altijd wordt gespeeld tijdens het leggen van de kransen tijdens de dodenherdenking? (Dus niet dat stuk met enkel de trompet, maar wat na de twee-minuten-stilte komt.)
Bedankt.
Tot de doden van Rob Goorhuis?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:06 schreef waht het volgende:
Weet iemand hoe het muziekstuk heet dat altijd wordt gespeeld tijdens het leggen van de kransen tijdens de dodenherdenking? (Dus niet dat stuk met enkel de trompet, maar wat na de twee-minuten-stilte komt.)
Bedankt.
Wilhelmusquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:06 schreef waht het volgende:
Bedankt.
Je hebt gelijk dat het WIlhelmus direct wordt gespeeld na de stilte, maar ik bedoel daarna zeg maar.quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Volgens mij :
Rob Goorhuis-tot de doden
Helemaal overheen gelezen.quote:
Is alleen helaas (zo ver ik weet) nog neit te downloaden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:41 schreef donroyco het volgende:
[..]
Vato Gonzalez - Now we dance (Alors on danse Dirty House Bootleg), aldus Vato zelf.
Nee, hij komt op Bootlegs 3 uit (aldus Vato)quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:38 schreef David891 het volgende:
[..]
Is alleen helaas (zo ver ik weet) nog neit te downloaden.
Iemand die het nummer op 0:30 kent?
Het is een remix van Queen - We will rock you en Oasis - Wonderwall.
Weet niet zeker of het nummer wel is uitgebracht, ik kan het iig niet vinden.
Dankje, is inderdaad de versie die ik zoekquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, hij komt op Bootlegs 3 uit (aldus Vato)
Flair - Wonderwall, hier te beluisteren. Al zal Chuckie hem wel zelf gemixt hebben.
Van geluidsclip6 weet ik alleen dat er ook een hardcore/trance-versie is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:37 schreef degs21 het volgende:
ik zoek 2 nummers welke ik gehoord heb op de dance zender Fresh FM. Zijn volgens mij beide redelijk recent.
Heb er stukken van kunnen opnemen met de telefoon, welke ik hieronder heb gezet.
Hoop dat iemand wat weet, zou top zijn![]()
http://members.chello.nl/a.gruijs/Geluidsclip06.wav (vanaf 40 sec pas echt duidelijk te horen)
http://members.chello.nl/a.gruijs/Geluidsclip07.wav
http://www.4en5mei.nl/her(...)/muziek_kransleggingquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:53 schreef waht het volgende:
[..]
[..]
Helemaal overheen gelezen.![]()
Maar die bedoelde ik! Bedankt!
Ja, dat denk ik welquote:Op donderdag 13 mei 2010 07:43 schreef Stinus het volgende:
[..]
http://www.4en5mei.nl/her(...)/muziek_kranslegging
Hier kan je hem volledig luisteren
En kopen kan hier:
http://www.gobelinmusic.com/music.aspx?&edition=969,970,971
als je tegen de ¤50,- over hebt voor een nummer
Denken ze serieus dat mensen zoveel geld gaan betalen voor 7,5 minuut geluid?
http://www.youtube.com/watch#!v=EpDXra9Zbk4quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:36 schreef Heidi- het volgende:
Weet iemand het nummer van de nieuwe Spa citroen reclame? gezongen door een man en in reclame fietst een stel door een bos.
Nee, heb zelf nog best wel wat geprobeerd te zoeken en kwam die ook tegen ja.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch#!v=EpDXra9Zbk4
Heb 'mquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:26 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Nee, heb zelf nog best wel wat geprobeerd te zoeken en kwam die ook tegen ja.
Is gezongen door een man en er staat me iets bij dat het een belg is. Ik versta niet helemaal wat ie zingt... iets van 'better do...and you..' (klinkt heel logisch ja)
is trouwens een recente reclame
Neurie het eens.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:15 schreef kula het volgende:
Hallo..
ik zoek een trance/dance nummer wat ieder jaar in de zomer weer te horen is.
Volgens mij is de enige tekst 't woord 'Funky', in zo'n diepe trillende bass-stem.
Heeft een constant ritme, dum - dumtudum - tudum.
Dus.
Iemand enig idee waar ik het over heb?
Ben op weg naar werk nu, zal 't eens proberen als ik terug ben..quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:15 schreef kula het volgende:
Hallo..
ik zoek een trance/dance nummer wat ieder jaar in de zomer weer te horen is.
Volgens mij is de enige tekst 't woord 'Funky', in zo'n diepe trillende bass-stem.
Heeft een constant ritme, dum - dumtudum - tudum.
Dus.
Iemand enig idee waar ik het over heb?
Prince.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:30 schreef broer het volgende:
Ik moest aan jouw vraag denken toen ik vandaag deze briljante plaat hoorde:
quote:Hallo,
Ik hoorde een nummer laatst op een franse radio stream. Er kwam wat franse tekst in voor en engels, het stuk wat engels was ging als volgt; I gonna help my-self .. help myself.
Vrij aanstekende tune heeft het 'help myself' gebeuren..
Wie kan me helpen aan de titel van deze plaat? Dank u!
Ik weet alleen: Beef - I would stay. Er is ook een versie samen met Jaqueline.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:14 schreef bhm het volgende:
Orange had een tijd geleden wel een reclame met het nummer van krezip erin. Dit nummer werd in verschillende stijlen gedaan. Klassiek/rock weet iemand of de andere versies beschikbaar zijn?
Of ze beschikbaar zijn weet ik niet en daar is dit topic ook niet voor bedoeld ...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:14 schreef bhm het volgende:
Orange had een tijd geleden wel een reclame met het nummer van krezip erin. Dit nummer werd in verschillende stijlen gedaan. Klassiek/rock weet iemand of de andere versies beschikbaar zijn?
Je luistert naar New Cool Collective, Beef, Non-eX, Relax en tot slot Krezip.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:14 schreef bhm het volgende:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:52 schreef bhm het volgende:
Klopt het dat alleen beef het volledige nummer heeft gedaan? kan de rest namelijk niet vinden..
Als bedankt iig
quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:14 schreef Saik0 het volgende:
[..]
Iemand enig idee of deze track al uit is? Kan er weinig over vinden, speur nu al weken de myspace en de site van new cool collective af. Ook op youtube geen nieuws en andere fora ook niets te vinden..
EDIT!
Net contact gehad met PR van New Cool Collective, er blijkt een groot misverstand te zijn. 2 blazers van de New Cool hebben meegewerkt aan het jazzy stukje, maar onder deze naam zal het niet worden uitgebracht. Ze wisten mij niet te vertellen onder welke naam het wel wordt uitgebracht ALS het al wordt uitgebracht.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:11 schreef zeno13 het volgende:
Weet iemand hoe het liedje heet, wat je aan het eind van het programma van Jort Kelder, Bij ons in de BV hoort.
Paul Held..quote:
Graag Gedaan, Future Funk is artiest Wildberry tracks de titel, tenminste als ik het goed lees.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:50 schreef zeno13 het volgende:
[..]
Paul Held..![]()
heb je ook de name van de artist en track.. Future Funk Wildberry is dat de naam van de groep??
cheers mate...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Graag Gedaan, Future Funk is artiest Wildberry tracks de titel, tenminste als ik het goed lees.
Een wilde gok, maar het deed me hier aan denken.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:39 schreef Dononino het volgende:
Ik zoek een house nummer die heeel erg op deze lijkt op 1:53. Meer weet ik niet
Nee dat is 'em niet. Het deuntje is wel hetzelfde maar de instrumenten zijn heel anders. Maar toch bedanktquote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Een wilde gok, maar het deed me hier aan denken.![]()
deze misschienquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:00 schreef Ragboer het volgende:
Hallo allemaal,
Ook ik doe maar eens een poging een bepaalde track te zoeken.
Het is een house/dance-achtig nummer. Enkele jaren geleden werd de clip veel uitgezonden op tv. In de clip komen een man en een vrouw voor. De man heeft rood haar (mogelijk een baard??). De clip is een soort van versneld opgenomen. Ook koopt de man een ring en verderop in de clip rookt hij een sigaretje bij een strand terwijl de zon ondergaat.
Wie herkent dit nummer?
Alvast bedankt
Dat is m! HELD!quote:
Youre welcome...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat is m! HELD!Ik ben al zolang opzoek naar dat nummer, had al twee keer op Partyflock gevraagd maar niemand wist iets. Echt bedankt, je hebt m'n hele dag weer goed gemaakt!
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:16 schreef Stinus het volgende:
Mannen, een kleine vraag van mijn kant!![]()
Dit nummer bestaat uit 2 delen, na 2:59 begint een totaal ander nummer.
Mij gaat het om het eerste deel; aan het begin hoor je volgens mij een mashup van Jason Derulo - Watcha Say met een ander nummer eronder.
Nu de hamvraag;
hoe heet dat nummer? ??
Billy Joel - Goodnight Saigon?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:16 schreef jampot het volgende:
Ik zoek een nummer. De tekst gaat voor zover ik me het herinner over soldaten die in de oorlog op een strand in Vietnam aankomen volgens mij volgens mij, en dan weer in body bags terug naar huis.
bedankt voor je reactie! Maar dat was het 2e deel van het hele filmpje (2:59>), terwijl ik de 'beat' uit het eerste deel bedoel (<2:59)quote:
Oh sorry las het niet goedquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:24 schreef Stinus het volgende:
[..]
bedankt voor je reactie! Maar dat was het 2e deel van het hele filmpje (2:59>), terwijl ik de 'beat' uit het eerste deel bedoel (<2:59)
quote:Op zondag 16 mei 2010 12:59 schreef larry_flynt het volgende:
Ik zoek een nummer, beetje blues achtig, met de volgende tekst:
I got no money I got no home enzovoorts
Nee niet Nina Simone. Het is door een man gezongen.quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 13:13 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Nee niet Nina Simone. Het is door een man gezongen.
Weet niet... Ik weet nog dat mijn pa het luisterde op de radio als we naar Frankrijk reden. Zal het eens aan mijn ouders vragen als ik thuis kom (zit tegenwoordig op kamers).quote:Op zondag 16 mei 2010 13:50 schreef BrandX het volgende:
Dan denk ik aan Tom Waits, maar dat is te oud
ff nadenken hoor, jaren 90 zijn wel mijn kinda time. Is het beetje een hit geweest dat je kan herinneren?
quote:Op zondag 16 mei 2010 14:29 schreef Nephi het volgende:
Als je het kanaal waar politiek 24 op draait op zet, komt er vaak een soort mozaiek-beeld (ter intro neem ik aan). Hier speelt een vrolijk deuntje met trompetten op de achtergrond, heeft iemand enig idee hoe dit heet?
Thx!
?quote:Op zondag 16 mei 2010 14:38 schreef Maaslander het volgende:
Ook ik zoek een liedje...
De zin: "I am your unknown enemy" komt er zeker in voor.. Beetje Green Day achtig, gister avond gehoord dus heb verder geen details, ik hoop dat iemand me kan helpen
Ik geloof dat dit hem is ja, hartelijk dank!quote:Op zondag 16 mei 2010 14:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wijkt af van wat je hoorde, maar let's give it a try
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |