quote:
quote:
Nu vind ik het toch wat minder...quote:Op zondag 18 april 2010 23:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Li-Ann (Lianne) heeft meegedaan met Idols en met Popstars - The Rivals en zat daardoor in de meidengroep Raffish.. De clip van Pop The Cherry (haar tweede single) is iets pikanter
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 april 2010 00:07 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nu vind ik het toch wat minder...Idols en popstars
quote:Op maandag 19 april 2010 06:46 schreef female81 het volgende:
Ik zoek een vermoedelijk vrij nieuw housedeuntje, dat gisteren op de radio was.
-Zeer commercieel
-Lambada-achtige melodielijntjes
-Lekker fout op een oostblokkerige manier
-Mannelijke vocalen
Wie weet welk nummer ik waarschijnlijk bedoel?
quote:Op maandag 19 april 2010 13:53 schreef El_Liberaliste het volgende:
Hoe heet het nummer vanaf 6.00? Ben niet zo van reggae maar dit is wel erg relaxed
Een versie van deze:quote:Op maandag 19 april 2010 18:58 schreef ReWout het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)op_chatroulette.html
Liedje op het einde![]()
Ik heb ook een directe link naar het filmpje zonder eerst te downloaden:quote:Op maandag 19 april 2010 19:56 schreef RJunkie het volgende:
Weet iemand welke nummer dit is?
LINK
Alvast bedankt!
ik vermoed dat het verkeerde lampje gaat branden, maar 2 mannen, lang haar, barkruk, gitaar, lovesong daarbij ga ik aan Extreme - more than words denken (alleen kasteel.fort kan ik dan niet plaatsen)quote:Op maandag 19 april 2010 21:00 schreef marcelwa het volgende:
hallo,
ik zoek een nummer uit de jaren 90
Weet alleen nog hoe de clip er een beetje uit ziet:
2 mannen met lang haar (beetje michael bolton figuren) zitten beide op barkruk met gitaar zo een lovenummer te spelen.
ook zie je ze dan af en toe in zo een oud kasteel/fort lopen.
ik heb echt geen idee meer hoe het nummer gaat.
gaat er bij iemand een lichtje branden?
bedankt alsvast
groet,
Marcel
via torrents downloaden?quote:Op maandag 19 april 2010 08:59 schreef maartena het volgende:
Ik wil dit album KOPEN in MP3 formaat.
http://www.thescene.nu/index.php?option=com_content&view=article&id=11&Itemid=8
The Scene - Rauw, Hees, Teder - Het Beste Van.
iTunes heeft em niet. Winkels hier zullen em ook niet hebben liggen, aangezien ik in de Verenigde Staten woon. Ik zoek dus een online winkel die dit album in MP3 formaat verkoopt, en aangezien ik geen iDeal heb (want VS) het liefst een webwinkel die credit-cards accepteert.
Ik heb de halve avond zitten zoeken naar dit album, maar kan het niet vinden.
Bol.com heeft em: http://www.bol.com/nl/p/m(...)001228360/index.html
7.99, prima prijsje ook..... alleen rekenen zij dus weer EUR 17.35 aan verzendkosten naar Noord Amerika, dus dat schiet ook niet echt op. Bovendien moet ik em dan alsnog zelf naar MP3 omzetten voor mijn iPod, dus koop em liever meteen online....
Iemand een goed idee?
Ja, dat mag dus nietquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 10:29 schreef Kim87 het volgende:
Ik wil graag weten hoe de muziek heet in dit filmpje.![]()
Deze toevallig?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:16 schreef JeMoeder het volgende:
Ik zoek het lied dat Net5 gebruikt bij de promo van The Closer, Without a Trace en Cold Case. Het is een nogal 'duister' nummer, ik denk dat het een outtake is van een hiphop nummer....
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik zoek een liedje in het genre waar Enya ook in valt...
Het begint met wat gefluit van vogeltjes enzo en heeft de rest van het nummer een heel vredig, maar rustig melodietje. Dit melodietje wordt op een gegeven moment ook gefloten ofzo, het lijkt er in ieder geval op.
Er is (bijna) geen sprake van zang
quote:
Het begint met wat gefluit van vogeltjes enzo en heeft de rest van het nummer een heel vredig, maar rustig melodietje. Dit melodietje wordt op een gegeven moment ook gefloten ofzo, het lijkt er in ieder geval op.
De manier waarop je het beschrijft, klinkt het als pastorale folk, zoals ook bijvoorbeeld http://en.wikipedia.org/wiki/Grantchester_Meadows_(song)quote:Op woensdag 21 april 2010 16:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nee dat is hem niet. Ook een heel ander genre.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:51 schreef t1m0k het volgende:
[..]
De manier waarop je het beschrijft, klinkt het als pastorale folk, zoals ook bijvoorbeeld http://en.wikipedia.org/wiki/Grantchester_Meadows_(song)
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee dat is hem niet. Ook een heel ander genre.
[..]
Iemand?
quote:Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:47 schreef basmens het volgende:
help ik zoek......
de naam van een nummer dat vanmorgen op 3fm was, was een frans nummer wat deels (letterlijk) vertaald was door een nederlandse dame. Volgens mij werd ie een beetje afgekraakt maar ik wil em nog wel eens horen.
Iemand een idee?
spot on, en damn wat snel. THNX!quote:
Geen dank.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:51 schreef basmens het volgende:
[..]
spot on, en damn wat snel. THNX!
edit: kut heh als mensen je username met een hoofdletter schrijven.... ook vaak last van
Nee ook dat is 'm niet.quote:
Ja, ik ben alleen de naam kwijt. Ik kom hier nog op terugquote:Op donderdag 22 april 2010 14:01 schreef Brandweerwagenladder het volgende:
Kelis - acapella
Als ik dar hoor doet het me denken aan een wat ouder nummer. Maar heb geen idee hoe het heet of hoe die gaat of wat dan ook. Kan iemand mij helpen?
x
welk genre?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:29 schreef Mr_Brownz het volgende:
hallo allemaal,
Ik heb een vraagje, ik zoek en nummer maar weet eigenlijk niet veel er over hoorde hem keer op de sportschool was beetje onduidelijk,
Het was een beetje een lekker druk nummer met 'Daydream'' erin maar daar is heel moeilijk op te zoeken want het is volgens mij best een nieuw nummer.
en ik word er helemaal gek van omdat ik hem niet kan vinden![]()
groetjes
Zal wel niet, maar het valt te proberen. Vogeltjes: check, vredig: check. Gefloten: mja, door die vogels.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |