Bij mij werkt dat hele gebeuren niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:49 schreef Dennehy het volgende:
Ik zoek een nummer uit Oceans Twelve.
http://www.movshare.net/video/yvn9j94rc012n
Hier, het nummer begint op 5:55. Ik zoek het nummer al jaren, maar heb nooit kunnen vinden hoe het heet. Echt één van de tofste nummers die ik ooit heb gehoord, is ook best wel bekend, komt vaker langs op TV en in films.
Als iemand mij zou kunnen vertellen hoe het heet, dan zou dat heel fijn zijn.
van 5:55 - 7:45
EDIT: Het is dus niet dat liedje tijdens die laser dans, die is makkelijk te vinden - dit is een andere.
Hier evenmin, moet een of andere vage plugin donloaden..quote:Op woensdag 28 april 2010 18:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Bij mij werkt dat hele gebeuren niet.
http://www.nummergemist.nl/slamfmquote:Op donderdag 29 april 2010 17:33 schreef Cylvia het volgende:
Ik zoek het nummer wat rond 5 over 3 gedraaid werd op slam fm... kan geen playlist vinden, of ik heb 'n blinde vlek ofzo.... iemand?
Dank!quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:51 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik hoor net in The Hills (jaa...) een nummer met dat rifje dat ook in Pink - Feel Good Time zit.. en ik kon van de lyrics niet meer verstaan dan 'this is what it feels like' (mannenstem).
anyone?
Dank!quote:
Deed me hieraan denken:quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:14 schreef ben2man het volgende:
Ik herinner me de tekst niet meer maar de clip was volledig gemaakt van karton. Wat me vooral is bijgebleven is het poppetje (misschien 2) die in een autootje van karton rijdt over kronkelwegen. Echt een relaxnummer..
Best herkenbare clip en origineel nummer dus wie kan me vertellen om welk liedje het gaat van een paar jaar terug?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:14 schreef ben2man het volgende:
Ik herinner me de tekst niet meer maar de clip was volledig gemaakt van karton. Wat me vooral is bijgebleven is het poppetje (misschien 2) die in een autootje van karton rijdt over kronkelwegen. Echt een relaxnummer..
Best herkenbare clip en origineel nummer dus wie kan me vertellen om welk liedje het gaat van een paar jaar terug?
Die kwam ook meteen in me op..quote:
Geen dank!quote:
Deze bedoel je?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 02:12 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik blijf keihard bij Rue Royale.
Het grappige is: die clip staat niet op YouTube dus ik kan jullie niet overtuigen.
Maar de zoekende vrager weet dat het zo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |