Dan ben ik wel benieuwd wat je gevonden hebt... Linkje?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:10 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik ben er met 2 zoekopdrachten al achter dat Cornelis Vreeswijk er iets mee heeft te maken....zoek nog even verder
Rijk de Gooyer - Brief uit la courtinequote:Op dinsdag 27 april 2010 18:02 schreef Hilzillah het volgende:
Ik ben op zoek naar de tekst van het nummer 'Hallo Vader, Hallo moeder'
Het origineel is van Spike Jones en heet hoe toepasselijk ook 'Hello Father, Hello Mother'
De Nederlandse versie begint zo.
'Hallo vader, Hallo moeder, hier is een briefje van jullie loeder'
Er staat me bij dat het origineel van Dorus / Tom Manders is...
Wie kan mij helpen
Hij lijkt er inderdaad op, kende dit nummer al, maar het is hem niet; dat ziekelijk herkenbare pingeltje zit er niet in. Helaas.quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:38 schreef Plasterk het volgende:
ik zoek een nummer gezongen door een (volgens mij) nederlandse meidenband over een teddybear. Summiere info maar hoop dat jullie mij kunnen helpen.
haha nee, er zat ook een rap tussen. de band was volledig blank met redelijk mooie vrouwenquote:
engels, zo'n 15 jaar geledenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:07 schreef ChatGirl het volgende:
Is het ook Nederlandstalig gezongen, of is het in het Engels? Enig idee van wanneer het nummer is?
quote:
Gaat niet over een teddybeer denk ik, maar ach:quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:15 schreef Plasterk het volgende:
engels, zo'n 15 jaar geleden
Volgens mij heb je er als niets meer aan, maar op dit linkje kwam ik tegen dat Cornelis Vreeswijk er ooit iets mee in het zweeds had gedaanquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:25 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd wat je gevonden hebt... Linkje?
Ik zie namelijk nergens dat Cornelis Vreeswijk er iets mee te maken heeft.
Iemand nog ideeën?quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:43 schreef em-v het volgende:
Ik doe hier ook graag een beroep op jullie expertise.
Bestaat er een Nederlandstalig nummer met daarin de tekst: Ik zeg maar zoo, want da's korter dan dierentuin?
Google levert me tot noch toe niks op. Een vriendin van mij is er namelijk heilig van overtuigt dat het van een liedje is.
Koop in de winkel, knurft...quote:Op woensdag 28 april 2010 15:47 schreef MosPos het volgende:
Daaag,
Ik zou graag wat nummer van Stromae willen hebben. Alleen volgens wiki heeft hij nog geen album uit. Iemand een idee waar ik al zijn liedjes kan vinden die hij tot nu toe heeft uitgebracht? Ik ga ze niet van YT rippen..
Hoi
http://www.stromae.net/blog/?page_id=125quote:Op woensdag 28 april 2010 15:47 schreef MosPos het volgende:
Daaag,
Ik zou graag wat nummer van Stromae willen hebben. Alleen volgens wiki heeft hij nog geen album uit. Iemand een idee waar ik al zijn liedjes kan vinden die hij tot nu toe heeft uitgebracht? Ik ga ze niet van YT rippen..
Hoi
Hij heeft toch geen album mafkees! Volgens mij richt hij zich nu gewoon op Frankrijk/België dus denk ook niet je hier veel kan vinden..quote:
Of je leest de openingspost van dit topic even.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:55 schreef MosPos het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen album mafkees! Volgens mij richt hij zich nu gewoon op Frankrijk/België dus denk ook niet je hier veel kan vinden..
Jaquote:Op woensdag 28 april 2010 15:57 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Of je leest de openingspost van dit topic even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |