SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke pta blunders
Tjabbo\'s fleshlight
Bojo\'s date begin Eind
Ook_Gek avatar blunder
foto's uit de sc
Leuke quotes uit het PTA SC archiefquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijkquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.quote:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?vorige deeltjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
http://ptaslowchat.tk
De code voor de op is hier te vindenOp maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Moet ik even kijken, Utrecht is voor mij nog best te doen namelijkquote:
Nee joh, er past echt niets meer bij in die broekquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:54 schreef Anne het volgende:
De rechter had wel een maatje groter in d'r broek kunnen hebben.
Er komen mensen uit het buitenland naar Citromobiel. Vind ik ook erg knap hoor, met een Citroënquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moet ik even kijken, Utrecht is voor mij nog best te doen namelijk.. Misschien krijg ik ook nog wel een vriend mee
Oh ik twijfel er niet over of ik het haal.. Ben al eerder naar Utrecht en terug zonder problemen gekomenquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:55 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee joh, er past echt niets meer bij in die broek
[..]
Er komen mensen uit het buitenland naar Citromobiel. Vind ik ook erg knap hoor, met een Citroën
Die vallen onder de KILL IT WITH FIRE category.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:58 schreef 2cv het volgende:
Die slettebakken links en rechts van dat wrak van mij
Ga de picknickkoffer/mand maar alvast vastbinden dan!quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:58 schreef Paladijn het volgende:
En er zijn 1 mei uiteraard veel belangrijkere dingen in Utrecht.
[ link | afbeelding ]
Ga jij ook?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
FiPo!
En leuk voor Sjoerd, zo'n Citroen-beurs-ding
Grapjas!quote:
http://cgi.ebay.de/MAZDA-MX5-MX-5-Kofferdeckel-Heckklappe-Gepacktrager-/360153490372?cmd=ViewItem&pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item53dad223c4#ht_500wt_749quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:02 schreef Paladijn het volgende:
Ik heb geen wasrek op mijn MX
edit: bovendien zit ie verkeerdom
Bij mij past dat ding gewoon IN de autoquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Ga de picknickkoffer/mand maar alvast vastbinden dan!
[ afbeelding ]
Lada bijeenkomsten zijn toch wel vetquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Grapjas!Al kom ik zaterdag wel over Utrecht
Ga jij mee naar een Lada-bijeenkomst-iets dan?
(al zijn die er vast niet
)
Nee, wij houden de witte auto's meet nog wel een keertje![]()
![]()
Bij mij zelfsquote:
Ze hadden beter een vuilniszak over hun kop kunnen trekkenquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:54 schreef Anne het volgende:
Dan stikt ze en daar wordt ze echt niet mooier van.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze hadden beter een vuilniszak over hun kop kunnen trekken
Heb je daar ook al verstand van ??quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:54 schreef Anne het volgende:
Ik heb er geen verstand van, maar van een afstandje zie ik dat d'r broek op knappen staat en de rolletjes eruit floepen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb je daar ook al verstand van ??![]()
Ik zou daar nog wat meer foto's van moeten zien denk ik
Doe eens lief, die kindertjes moeten nog groeien hequote:Op dinsdag 27 april 2010 21:11 schreef PeuRac het volgende:
nee, maar de wereld wel een mooiere plek
Rolletjes kunnen niet altijd kwaad; het gaat om de verhoudingquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, maar van een afstandje zie ik dat d'r broek op knappen staat en de rolletjes eruit floepen.
Ik denk niet dat jij meer foto's nodig hebt, maar een bril.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Bij mij ook, zo klein is een mx5 kofferbak nietquote:
Is jammer genoeg meestal op van die zelf georganiseerde meetings... toch?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:13 schreef PeuRac het volgende:
je mist niks SD, heb een uitgebreide reportage gezien, de eigenaar van een van die blauwe swifts ken ik en die trollen stonden ook om zijn auto heen. De foto's waren op een redelijke resolutie, ik dacht dat mn ogen afstierven
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Rolletjes kunnen niet altijd kwaad; het gaat om de verhoudingIk vind die creme-rolletjes altijd zo lekker. Met aardbeienjamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik heb ook nog wel foto's van mijn auto met van die 'net niet' dames.. ach.. ze vonden het leukquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:13 schreef PeuRac het volgende:
je mist niks SD, heb een uitgebreide reportage gezien, de eigenaar van een van die blauwe swifts ken ik en die trollen stonden ook om zijn auto heen. De foto's waren op een redelijke resolutie, ik dacht dat mn ogen afstierven
Dan krijg je straks ook zo'n broek probleemquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vind die creme-rolletjes altijd zo lekker. Met aardbeienjam.
Geen idee, ik kom niet op zulke dingen. Ik ga niet een beetje stoer lopen doen met de motorkap omhoog, kijken wie het beste met z'n tandenborstel kan poetsen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Is jammer genoeg meestal op van die zelf georganiseerde meetings... toch?
Geef mij maar Jessica Alba.
Ik kan alles eten wat ik wil.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan krijg je straks ook zo'n broek probleem
We kunnen wel een keer een Lada-tocht rijden, die zijn er genoegquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Lada bijeenkomsten zijn toch wel vet.. Vandaag nog achter een Niva gereden
Kan de AX door als oostblokker?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We kunnen wel een keer een Lada-tocht rijden, die zijn er genoeg
Ja, dat kan (je mag in een andere auto dan een Lada rijden), maar het is gezelliger om samen in mijn Lada te rijden toch?quote:
"Over 300 meter, rotonde oprijden, neem dan 2e rechts."quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat kan (je mag in een andere auto dan een Lada rijden), maar het is gezelliger om samen in mijn Lada te rijden toch?Kun je navigeren
Ze hebben vaak puzzeltochten, dus dan moet je nog opletten ook als navigator, want je snapt natuurlijk dat we voor de winst gaanquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
"Over 300 meter, rotonde oprijden, neem dan 2e rechts."
Ik kan best navigeren denk ikquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze hebben vaak puzzeltochten, dus dan moet je nog opletten ook als navigator, want je snapt natuurlijk dat we voor de winst gaan
quote:
Of mij als chauffeur in de Astra.. Dan rijd ik wel lekker vlotquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan moet ik jou hebben de volgende rit
Is dat BazzoS op de achtergrond?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:28 schreef Anne het volgende:
Hier nog meer met van die rotkoppen
[ afbeelding ]
Uit mijn ouderlijk dorp![]()
.
Nee, is niet verplicht. Alleen als niet-lid betaal je een bijdrage en voor de leden zijn dat strafpunten voor het worden van de lada-rijder van het jaarquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:27 schreef PeuRac het volgende:
jullie hebben een puzzelcompetitie? Is t hebben van een Lada verplicht?
Nee, want dan krijg ik dus strafpuntenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Of mij als chauffeur in de Astra.. Dan rijd ik wel lekker vlot
Hehe, lijkt me wel eens grappig om mee te doen. We moeten ff wat oefenen voor de Alfa competitie, want we gaan niet zo lekker daaro.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, is niet verplicht. Alleen als niet-lid betaal je een bijdrage en voor de leden zijn dat strafpunten voor het worden van de lada-rijder van het jaar
Als er een rit is zal ik eens voor je vragenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe, lijkt me wel eens grappig om mee te doen. We moeten ff wat oefenen voor de Alfa competitie, want we gaan niet zo lekker daaro.
Kijken of ie nog een beetje door te stampen isquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, want dan krijg ik dus strafpuntenGewoon in mijn Russische tank
![]()
Ze wordt steeds vlotterquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kijken of ie nog een beetje door te stampen is
K weet niet of Alex em kent, Bojan, Hugo, Rob (Xtreem) en Marco, kennen em wel als het goed isquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:29 schreef Anne het volgende:
Geen idee, ik heb BazzoS nog nooit in het echt gezien.
Zal wel niet, want Alex was er bij en die kent BazzoS wel toch?
Ja, cadeautje van Lexquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:33 schreef Sjoegerd het volgende:
Jij bent lid van de Lada club, Marijke?
Volgens mij hebben ze een keer een korte stop gehouden op de weg naar de Ring, in Arnhem.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
K weet niet of Alex em kent, Bojan, Hugo, Rob (Xtreem) en Marco, kennen em wel als het goed is
Hoeveel pk en hoeveel kilo?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze wordt steeds vlotterHet was echt een luie auto
_!
Tofquote:
Mijn Samara heeft de meeste motorinhoud waarin ze is uitgevoerd. Het aantal PK's heb ik even gegoogeldquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoeveel pk en hoeveel kilo?
[..]
Tof
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:39 schreef mstr het volgende:
Hmm, hoe kan je goed schoonmaken tussen die letters en naden van panelen?
T is vast vlotter dan de AX.. Alhoewel die 60 pk heeft op 704 (lege) kilo's. Laatst met 4 man de snelweg op.. Dat ging niet heel superquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn Samara heeft de meeste motorinhoud waarin ze is uitgevoerd. Het aantal PK's heb ik even gegoogeldHet is de 1.5 met 72 PK en ze weegt 900 nog wat kg. Maar het probleem lag met name in het accelereren boven de 80 km/u
Optrekken gaat lekker vlot, daarna accelereert het ook nog wel, maar boven de 80 was een drama
Dan moest ik zo vreselijk veel gas geven, maar dat word dus steeds beter
Heb laatst zelfs zonder moeite 135 km/u gehaald bij het inhalen
![]()
Ja, zeker tofHet heeft wel iets
Dat barrel van mij heeft evenveel pk's, is zwaarder en gaat harder.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn Samara heeft de meeste motorinhoud waarin ze is uitgevoerd. Het aantal PK's heb ik even gegoogeldHet is de 1.5 met 72 PK en ze weegt 900 nog wat kg. Maar het probleem lag met name in het accelereren boven de 80 km/u
Optrekken gaat lekker vlot, daarna accelereert het ook nog wel, maar boven de 80 was een drama
Dan moest ik zo vreselijk veel gas geven, maar dat word dus steeds beter
Heb laatst zelfs zonder moeite 135 km/u gehaald bij het inhalen
![]()
Ja, zeker tofHet heeft wel iets
Bakverhoudingen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:42 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat barrel van mij heeft evenveel pk's, is zwaarder en gaat harder.
Ik heb een break en dus een 'korte' bak. 130km/u is 4000rpm.quote:
Ja en? Jij hebt een Citroenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:42 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat barrel van mij heeft evenveel pk's, is zwaarder en gaat harder.
Ach, dat doet mijn auto ook bij 140 km/uquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:43 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb een break en dus een 'korte' bak. 130km/u is 4000rpm.
Dat reken je dus om naar pk/ton dus dat isquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
T is vast vlotter dan de AX.. Alhoewel die 60 pk heeft op 704 (lege) kilo's. Laatst met 4 man de snelweg op.. Dat ging niet heel super
Is BazzoS niet in die fotoquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze een keer een korte stop gehouden op de weg naar de Ring, in Arnhem.
Dacht ik. Kweetnie meer zeker.
Ach, ik heb de auto ook niet op PK's gekocht, ik wist dus niet eens hoeveel PK die hadquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat reken je dus om naar pk/ton dus dat is
(1000/704)*60pk= 85.2pk
(1000/900)*72pk= 80pk.
Dus jouw auto heeft in verhouding meer vermogen, alleen doen de bak verhuidingen, lucht weerstand, rolweerstand en nog een paar factoren ook mee. Het zal elkaar in elk geval niet veel ontlopen.
Binnen; stands van club (AX club, BX club, CX club, enzovoorts), stands met onderdelen, stands met schaalmodellen, stands met boekjes (in de breedste zin van het woord), stands met complete auto's, stands waar je je veerbollen kan laten testen en opvullen, stands van Citroëngerelateerde tijdschriften, stands van reparatiebedrijven, stands van revisiebedrijven, enzovoorts, enzovoorts.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:45 schreef Sjoegerd het volgende:
2cv, wat is er allemaal te doen op Citromobiel?
Klinkt wel tof jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:55 schreef 2cv het volgende:
[..]
Binnen; stands van club (AX club, BX club, CX club, enzovoorts), stands met onderdelen, stands met schaalmodellen, stands met boekjes (in de breedste zin van het woord), stands met complete auto's, stands waar je je veerbollen kan laten testen en opvullen, stands van Citroëngerelateerde tijdschriften, stands van reparatiebedrijven, stands van revisiebedrijven, enzovoorts, enzovoorts.
Buiten op de parkeerplaats zet iedereen zijn mooiste (of lelijkste) Citroën neer (voornamelijk oude(re) modellen, soms zelfs 1 extra op een aanhanger!) zodat de parkeerplaats ook een soort museum wordt, worden er rondjes gereden (gereden, niet geraced), staan er een paar kraampjes met hapjes (crepes, ijs, andere zooi) en er loopt ook 1 of ander Frans uitziend mannetje met een trekharmonica rond die Franse liedjes speelt.
En uiteraard kan je bijkletsen met oude bekenden, onder elkaars motorkap kijken ("wat is er als laatste bij jouw Citroën kapot gegaan?"), van het weer genieten, van het uitzicht genieten en in z'n algemeenheid genieten.
Samengevat: het is leuk.
Ja.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:50 schreef PeuRac het volgende:
is het heel erg dat ik me niet kan herinneren dat jij er ook bij was?
Misschien leuke dingen opscharrelen ?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Klinkt wel tof ja.. Zou ik misschien nog leuke dingen kunnen opscharrelen
Ik ga iig even goed nadenken of ik ga
Ja als ik alleen moet gaan vind ik het engquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Misschien leuke dingen opscharrelen ?
Nadenken of je gaat ?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja.
Al is Paal best een rustige, toch Paal?
Als je zaterdag vrij neemt ga ik met je meequote:Op dinsdag 27 april 2010 22:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja als ik alleen moet gaan vind ik het eng
Ik kan nu al geen vrij meer krijgen. Moet ik paar weken van tevoren regelen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je zaterdag vrij neemt ga ik met je mee
Sja, helaas, dan geen gezelschap van mijquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kan nu al geen vrij meer krijgen. Moet ik paar weken van tevoren regelen.
Als ik ga, dan ga ik zondag
Ik weet ook niet wanneer 2cv er is?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sja, helaas, dan geen gezelschap van mij
Ziet er zeker nog netjes uit op de foto'squote:Op dinsdag 27 april 2010 22:32 schreef Dingest het volgende:
Zo lang hij er nog op staat: dit wordt m'n nieuwe 121Voor die rode krijg ik 250 euro terug - 800 euro afschrijving in 6 maanden
- en die gaat dan (gelukkig) naar de sloop. Toch wel een beetje jammer, want die vond ik ook wel erg leuk in kleur en uitvoering. Alleen die verlepte staat ervan...
Vanmiddag dus proefrit gemaakt, los van het trillen bij het remmen helemaal niets opgemerkt. Trillen wordt verholpen, hij krijgt een nieuwe APK en moet worden uitgelijnd zo te zien.
Hij is 19 jaar oud maar goed onderhouden, km-stand is 121.000 en het onderhoudsboekje is aanwezig en bijgehouden. Laatste beurt was 5.000 km geleden, distributieriem bij 95.000 km vervangen. Vorige eigenaren waren een wat ouder stel die hem als tweede auto gebruikte, en die vrouw was er erg zuinig en dol op. Wat ook wel valt te zien, amper parkeerdeukjes of krasjes ondanks dat die portieren daar erg gevoelig voor zijn. Dakje is ook nog netjes. Er is wel op het oppervlak lichte roestvorming, maar niets waar je doorheen kan prikken. Van de zomer dus maar even wat anti-roest spul erop smeren ter extra bescherming. O, en hij heeft berenvelgenIk hoop hier toch wel weer een aantal jaartjes mee vooruit te kunnen eigenlijk.
Wat nu gedaan moet worden: radio, boxen en derde remlicht uit de rode 121 en die moet ik weer even overzetten. En ik moet weer banden wisselen tussen de rode en de groene 121s, om de beste te kunnen houden.
Ik wil eigenlijk ook de centrale vergrendeling eruit halen, maar dat blijkt nogal tegen te vallen. Volgens een mannetje van Mazda zou die CV bij verkoop er zelf ingezet zijn (als optie dus), maar in de praktijk moet echt de halve auto uit elkaar. Dat heeft zo'n dealer echt niet zelf gedaan. Moet dus nog maar kijken of dat lukt, maar als zelfs het dashboard eruit moet denk ik van niet
Ik ga overmorgen al. Opbouwenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wanneer 2cv er is?
Jij bent er dus beide dagen?quote:
ja, natuurlijk !quote:
Als het stof oid is probeer dan cyberclean, blokker verkocht ze altijd. Geen idee of dat nog zo is.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:39 schreef mstr het volgende:
Hmm, hoe kan je goed schoonmaken tussen die letters en naden van panelen?
Dus mogelijk een minimeetquote:
Ik sta ingeroosterd om bij de stand te staan tussen 12:00u en 14:00u op zondag. Maar ik ben niet aangelijnd dus kan ik buiten die tijden overal wezen. Nummers uitwisselen ?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dus mogelijk een minimeet.. Sta je bij de BX-club?
Ik zal eerst morgen eens checken of we niet zondag al weg gaan voor de week vakantie, anders kom ik gewoonquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik sta ingeroosterd om bij de stand te staan tussen 12:00u en 14:00u op zondag. Maar ik ben niet aangelijnd dus kan ik buiten die tijden overal wezen. Nummers uitwisselen ?
Ja ik zal niet om 10 uur gelijk aanwezig zijn.. Ik ben nogal een slechte slaper in het weekend dus als ik er tegen een uurtje of 11 ben, dan ben ik al op tijdquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:55 schreef 2cv het volgende:
Richting Veemarkthallen rijden en achter aan sluiten in de file. Als je niet in de file staat ben je of te laat, of zit je verkeerd.
Overigens ben ik na vanavond niet meer op de computer. Ik stuur je wel een PM.
Misschien kan ik binnendoor er komenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:23 schreef 2cv het volgende:
Die file lost niet zomaar op hoorHoewel ... met een beetje regen ...
Ik zie net dat het op de route naar mijn zus ligt. Eitje dusquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:30 schreef 2cv het volgende:
Je komt in de file, al is het maar een klein stukje
Zal wel even een potje metal aanzetten danquote:
Biltse Rading?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:33 schreef PeuRac het volgende:
GVD, die klote roesthokken komen mijn in/uitrij weg van Utrecht weer bezetten?
Nee, het is echt viezigheid. Op van die plekjes waar je niet bij komt als je hem normaal wast.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:47 schreef invine het volgende:
[..]
Als het stof oid is probeer dan cyberclean, blokker verkocht ze altijd. Geen idee of dat nog zo is.
Citroënbeurs bij de Veemarkthallenquote:
Aha.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Citroënbeurs bij de Veemarkthallen
Ik kan zeilenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:23 schreef PeuRac het volgende:
wie kent er iemand die zeil en/of surf instructies kan geven en zin heeft in een vakantie van 16-22 mei?
Hogedrukspuit ?quote:Op woensdag 28 april 2010 00:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, het is echt viezigheid. Op van die plekjes waar je niet bij komt als je hem normaal wast.
Nou, kijk...quote:
Puntje van de spons?quote:Op woensdag 28 april 2010 00:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Nou, kijk...
Het is zegmaar tussen de letters en cijfers achterop de auto, ook met een hogedrukspuit spuit je het vuil niet weg.
Dan kan je niet echt genoeg druk uitoefenen om 't goed schoon te krijgen. Dus misschien toch maar eens gaan klooien met wattenstaafjes.quote:
Je bent wel een mierenneuker he?quote:Op woensdag 28 april 2010 00:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan kan je niet echt genoeg druk uitoefenen om 't goed schoon te krijgen. Dus misschien toch maar eens gaan klooien met wattenstaafjes.
Maak de auto ranzig, valt dat ook niet meer opquote:Op woensdag 28 april 2010 00:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja.
Maar dit bedoel ik dus:
Opklikken voor groot/duidelijk
[ afbeelding ]
Dat valt niet echt onder de mogelijkheden.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maak de auto ranzig, valt dat ook niet meer op
Mijne is best smerig iigquote:Op woensdag 28 april 2010 01:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat valt niet echt onder de mogelijkheden.
quote:
Nou, ik kom totaal niet pimpen met iets maar de auto betreft een M5 touring uit '92. De 5-bak variant die niet in NL is geleverd. Ben benieuwd naar hoeveel M5 tourings er rijden van dat type in NL.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Doe eens niet zo flauw geheimzinnig en vertel gewoon met welke auto je komt pimpen hier, of schaam je je ervoor ?![]()
Ik zou eens een belletje naar RDW wagen en daar vragen hoeveel er in nl geregistreerd staan..
Je MOET waxen na het kleien, omdat je met kleien (een gedeelte van) je waxlaag eraf haalt.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:42 schreef invine het volgende:
Iemand een idee wat ik het beste kan kopen om auto te kleien, en eventueel waxen (en is waxen/polish echt nodig of is kleinen ook voldoende?) en wat voor prijs hoort hierbijis eerste keer dat ik auto ga poetsen..
Jawel, je maakt er niet voor niks een vaag zoekplaatje vanquote:Op woensdag 28 april 2010 10:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou, ik kom totaal niet pimpen met iets maar de auto betreft een M5 touring uit '92. De 5-bak variant die niet in NL is geleverd. Ben benieuwd naar hoeveel M5 tourings er rijden van dat type in NL.
Maar dank voor de reacties.
quote:In second half of 1991, the engine displacement was increased to 3.8 litres with the S38B38, except in North America and South Africa, which continued with the 3.5 litre engine. Power was now increased to 250 kW (340 PS; 335 bhp). Also in 1992, a five-door Touring version (estate/wagon) was introduced in LHD form, with 891 cars made.
Effe zoeken naar een 6 bak dus zo te zienquote:HJ91 (92-94 LHD Euro Touring) I6-24v 3.8 litre - 250 kW (340 PS; 335 bhp) (available with 5-speed or 6-speed manual transmission)
Note to self: zaterdag wat later weg uit Leiden zodat ik hopelijk geen file meer tegenkomquote:
Zal wel meevallen als je terugrijd hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Note to self: zaterdag wat later weg uit Leiden zodat ik hopelijk geen file meer tegenkom
Thanks! Ga daar even naar kijken.. moet eerst maar even sparen denk ikquote:Op woensdag 28 april 2010 10:50 schreef mstr het volgende:
Ik heb zelf deze klei:
http://carclean.nl/produc(...)ft_180g__101251.aspx
Die heeft als voordeel dat je hem met water kan gebruiken.
Maar wat een hele goede kit ook is:
http://carclean.nl/produc(...)d!_07240_101424.aspx
En een goede wax (voor niet veel geld) is bijvoorbeeld:
http://www.carclean.nl/pr(...)l_PB-NPW_100715.aspx
Je weet de volgorde van hoe je je auto het beste kan behandelen?
Afspoelen, wassen met 2-emmer-methode, afspelen, drogen, kleien, afspoelen, drogen, waxen.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:28 schreef invine het volgende:
[..]
Thanks! Ga daar even naar kijken.. moet eerst maar even sparen denk ikals werkloze heb ik niet veel te besteden zonder inkomen
![]()
Heb een (goed?) topic gevonden op het forum van clio club: http://clioclub.nl/viewtopic.php?f=14&t=320
Lekker uitgebreid vond ik zo, heb het gister avond even doorgelezen maar moet het even serieus in me opnemen en dan maar is wat producten bestellen
Edit:
Ik kan in princiepe gewoon, wassen (2 emmers). Dan goed drogen en dan kleien en dan waxen toch?
Nope, ik ga straks rijden in een 5-bakquote:Op woensdag 28 april 2010 11:33 schreef Sounddragon het volgende:
Effe zoeken naar een 6 bak dus zo te zien
www.h-base.nl kan je dat wel vertellen.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:50 schreef Sjoegerd het volgende:
Hoeveel zouden nieuwe remschijven en blokjes kosten?
Heb je er geen trommels onder liggen?quote:Op woensdag 28 april 2010 17:50 schreef Sjoegerd het volgende:
Hoeveel zouden nieuwe remschijven en blokjes kosten?
Ja ok, voor die zwarte strips he, bumper enzo. Ik gebruikte als plastishine of hoe het ook heet van valma maar dat is er weer af zodra je er naar kijkt. Enig idee wat beetje goed werkt? Behalve opnieuw spuiten..quote:Op woensdag 28 april 2010 12:54 schreef mstr het volgende:
En dan natuurlijk nog de bandjes, ramen, zwarte strips etc.
Je kan trouwens je velgen ook waxen.
Ik gebruik(te, nu niet meer, strips laten spuiten) altijd siliconenspray.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:56 schreef invine het volgende:
[..]
Ja ok, voor die zwarte strips he, bumper enzo. Ik gebruikte als plastishine of hoe het ook heet van valma maar dat is er weer af zodra je er naar kijkt. Enig idee wat beetje goed werkt? Behalve opnieuw spuiten..
Voor zijn het schijvenquote:
100 euro.. En dan nog een uurloon ofzo. Want weet niet zeker of ik zoiets zelf doe.quote:
Gekookte lijnolie lees ik op allerlei foraquote:Op woensdag 28 april 2010 17:56 schreef invine het volgende:
[..]
Ja ok, voor die zwarte strips he, bumper enzo. Ik gebruikte als plastishine of hoe het ook heet van valma maar dat is er weer af zodra je er naar kijkt. Enig idee wat beetje goed werkt? Behalve opnieuw spuiten..
Nog dure bende zo te zienquote:Op woensdag 28 april 2010 17:52 schreef Anne het volgende:
[..]
www.h-base.nl kan je dat wel vertellen.
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:01 schreef invine het volgende:
Schijven en blokken zijn easykan je makkelijk zelf doen! Dagje werk als je het nog nooit gedaan hebt.
Het zijn alleen de schijven en blokkenquote:Op woensdag 28 april 2010 18:01 schreef Barcaconia het volgende:
Gewoon zelf doen, remmen is met een haynes manual erbij makkelijk te doen. Als je tenminste geen remcilinder gaat vervangen, ontluchten zou ik namelijk even doen met iemand die het vaker gedaan heeft.
Alleen schijven/blokken/schoenen gaat makkelijk
Doe eens 2 schijven en 2 sets remblokkenquote:Op woensdag 28 april 2010 18:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben maar 35-45 euro kwijt voor een schijf, vind het nogal meevallen.
Ja, oké.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Doe eens 2 schijven en 2 sets remblokken. Dan kom je op een aardig bedrag uit hoor
Mooi, dus ik moet het wel in een dagje kunnen reddenquote:Op woensdag 28 april 2010 18:06 schreef Barcaconia het volgende:
Nope, heb je niet nodig. Ik ken mensen die nog nooit een steeksleutel aangeraakt hebben die remschijven + blokken in een dagje of anderhalf vervangen met de handleiding erbij.
Was meer beetje informatie vergarenquote:Op woensdag 28 april 2010 18:08 schreef Barcaconia het volgende:
Moet jij dit niet in jouw eigen topic pleuren?
Mits er geen inbus 7 in moet en ze moervast zittenquote:Op woensdag 28 april 2010 18:01 schreef Barcaconia het volgende:
Gewoon zelf doen, remmen is met een haynes manual erbij makkelijk te doen. Als je tenminste geen remcilinder gaat vervangen, ontluchten zou ik namelijk even doen met iemand die het vaker gedaan heeft.
Alleen schijven/blokken/schoenen gaat makkelijk
Als het goed is heb je maar 1 set remblokken nodig (4 stuks) gezien je die gelijktijdig vervangt.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Doe eens 2 schijven en 2 sets remblokken. Dan kom je op een aardig bedrag uit hoor
Dan zou ik op zo'n 100 euro uitkomen.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als het goed is heb je maar 1 set remblokken nodig (4 stuks) gezien je die gelijktijdig vervangt.
Ook paar keer bij renault gehad dat ze afbrakenquote:Op woensdag 28 april 2010 18:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mits er geen inbus 7 in moet en ze moervast zittenSaab
Maar inderdaad, dat soort dingen zijn makkelijk zelf te doen
Dacht dat spiritus ook kon? Om het coatingslaagje er af te halen toch?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:20 schreef invine het volgende:
[..]
Ook paar keer bij renault gehad dat ze afbrakenklote dingen als ze goed zijn vastgeroest, maarja wat doe je eraan..
Moet je die schijven ook niet even inspuiten met rem reiniger? Meende dat ik daar iets van herinnerde..
Ik zat iig in de richtingquote:Op woensdag 28 april 2010 18:21 schreef Barcaconia het volgende:
Schijven komen altijd vettig uit de verpakking, zodat ze niet aanroesten als ze in de doos zitten. Als je ze monteert dus even reinigen met remmenreiniger zodat het vetlaagje er af is.
Inbus 7 was dus nergens te vinden, uiteindelijk bij een speciaalzaakje gehaald... vervolgens kwamen de remblokhouder dus niet losquote:Op woensdag 28 april 2010 18:20 schreef invine het volgende:
[..]
Ook paar keer bij renault gehad dat ze afbrakenklote dingen als ze goed zijn vastgeroest, maarja wat doe je eraan..
Moet je die schijven ook niet even inspuiten met rem reiniger? Meende dat ik daar iets van herinnerde..
Hamer moker doet wonderenquote:Op woensdag 28 april 2010 18:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Inbus 7 was dus nergens te vinden, uiteindelijk bij een speciaalzaakje gehaald... vervolgens kwamen de remblokhouder dus niet losHij gaat binnenkort naar de dealer, die weten er vast wel raad mee
Mr. Muscle huishoudontvetter vast niet?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:25 schreef Barcaconia het volgende:
Kan natuurlijk ook gewoon met een goeie poetstod, wasbenzine, diesel of elk ander middel dat vettige zooi reinigt
Heb het ook voor de binnenkant van de ramen gebruikt, werkte perfectquote:Op woensdag 28 april 2010 19:07 schreef Barcaconia het volgende:
Het hoeft alleen maar vettigheid weg te halen, dus waarschijnlijk werkt dat wel
Goede vraag, wil ik ook wel wetenquote:Op woensdag 28 april 2010 20:30 schreef invine het volgende:
Is er een manier om te kijken of je schijven vergaan zijn? Geloof dat ze nog wel goed zijn hier maar heb daar geen verstand van
Een dagje of WUT ?!?!1?!11!!!?!?11quote:Op woensdag 28 april 2010 18:06 schreef Barcaconia het volgende:
Nope, heb je niet nodig. Ik ken mensen die nog nooit een steeksleutel aangeraakt hebben die remschijven + blokken in een dagje of anderhalf vervangen met de handleiding erbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Benodigd:
- krik plus assteun(en), zet hem STEVIG neer ivbm ruk en ramwerk als het vastzit.
- goede 3/8 ratelset met de benodigde GOED PASSENDE KWALITEITS dop om je klauw los te halen
- zware hamer en een normale
- doorslagje
- waterpomptang liefst een flinke
- schroevendraaier om te wrikken if needed
- lijmklem om de zuigers weer naar binnen te drukken
- stukkie (80 - 120) schuurpapier, messing of staalborstel en evt een platte vijl.
- remmenvet (speciaal hittebestendig van Atè bv, of kopervet)
- Loctite om de klauwbouten te borgen
- Evt momentsleutel voor je LM wielen of de klauwbouten, maar gewoon 'goed vast' is ook goed, zeker als je Loctite gebruikt.
De gemiddelde klussert heeft het meeste hiervan wel liggen![]()
Loctite en remmenvet zijn kleine verpakkigen en soms zelfs tubes, kost niet de wereld, en bij de automat. zaak kost een bus remmenreiniger wel 2 ¤, kun je niet voor zonder zitten![]()
Schijven zijn 'op' als er meer als 10% van de originele dikte is weggesleten, een gemiddelde schijf is vaak 20 dik, dus die mag je oprijden tot 18 mm, wel even om de roestrandjes heen meten dmv 2 ringetjes ofzo![]()
Als ik me niet vergis staat die min/max maat info in de buitenrand van de schijf geslagen/gefreesd of weet ik hoe ze het doen, het staat erop, ergens onder de roest![]()
If not readable, is Goochel je vriend
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ik kan hier in de buurt geen automaterialen zaak verzinnen die ze NIET heeftquote:Op woensdag 28 april 2010 22:36 schreef Sjoegerd het volgende:
Denk dat assteunen bij mij het moeilijkste is.. Hebben ze geloof ik niet staan, de rest is wel makkelijk ( en goedkoop
) aan te komen of hebben we liggen
die moeten eigenlijk niet aan remmen gaan prutsenquote:Op woensdag 28 april 2010 22:22 schreef Barcaconia het volgende:
Zoals ik al zei: voor de echte noob die nog nooit een steeksleutel vastgehouden heeft.
Haynes boekje erbijquote:Op woensdag 28 april 2010 23:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
die moeten eigenlijk niet aan remmen gaan prutsen
Bokken hebben wequote:Op woensdag 28 april 2010 23:18 schreef invine het volgende:
Assteun kan je gewoon bij de halffords kopen, die hield mijn clio prima omhoog!dan moet zo'n ax ook geen probleem zijn.
Wat ook fijn werkt als je je wielen niet los hoeft te maken maar iets anders onder de auto wil doen (tectyleren bijvoorbeeld). zijn oprijdblokken echt een aanradar! Heb in november mijn voorkant opnieuw in de tectyl gezet en dat ging best goed op die blokken!
Wat laswerk had mijn pa wel op de krik gedaan, maar hij had wel twee banden onder de dorpel gelegdquote:Op woensdag 28 april 2010 23:30 schreef Barcaconia het volgende:
Setjes assteunen zijn vaak al vanaf 30 euro te koop. Aangezien veiligheid voor alles gaat vind ik dat een goede deal. Sowieso nooit werken met je auto op de krik, maar dat weet je waarschijnlijk al
Ik hoop hetquote:Op woensdag 28 april 2010 11:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zal wel meevallen als je terugrijd hoor.. Leiden is wel tof trouwens, afgelopen vrijdag nog geweest
Dat werkt ook inderdaadquote:Op woensdag 28 april 2010 23:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wat laswerk had mijn pa wel op de krik gedaan, maar hij had wel twee banden onder de dorpel gelegd
quote:Op woensdag 28 april 2010 23:41 schreef Sjoegerd het volgende:
En zag op de site van de Halfords dat ze daar voor 15 euro een TUV gekeurd set assteunen hebben
Speaking of which, heb je ze nou al eindelijk laten repareren, je remmen?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben maar 35-45 euro kwijt voor een schijf, vind het nogal meevallen.
Ik ben er twee keer geweest, beide omdat een vriendin of een lift nodig had, of mentale ondersteuning bij een open dagquote:Op woensdag 28 april 2010 23:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop hetIk kwam er de afgelopen 3 jaar regelmatig, m'n toenmalige vriendje woonde daar
Daar ga ik dan ook heen om gezellig Koninginnedag te vieren
Maar Amsterdam is verder wel place to be! Denk dat ik dit jaar (weer) in Eindhoven blijf met de nacht en de dag lekker uitkateren in de zon hier in de tuinquote:Op woensdag 28 april 2010 23:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben er twee keer geweest, beide omdat een vriendin of een lift nodig had, of mentale ondersteuning bij een open dag.. Het centrum zelf voelt ook niet zo groots aan als Amsterdam ofzo, ligt mij iig een stuk beter
Ik blijf gewoon in de omgeving van Puttenquote:Op woensdag 28 april 2010 23:51 schreef invine het volgende:
[..]
Maar Amsterdam is verder wel place to be! Denk dat ik dit jaar (weer) in Eindhoven blijf met de nacht en de dag lekker uitkateren in de zon hier in de tuin
Ik ookquote:Op donderdag 29 april 2010 19:43 schreef Barcaconia het volgende:
Autoweek carbase komt erg dichtbij, maar heeft vaak maar 1 foto per type auto. Dus hij maakt geen onderscheid tussen modeluitvoeringen en foto's (chroomstripje hier, andere bumper daar etc...)
Maar ik kan niets anders bedenken iig.
Ik heb zin om te sleutelen trouwens
Carportquote:Op donderdag 29 april 2010 20:13 schreef Barcaconia het volgende:
Ik had bijna de auto van mijn vriendin hier thuis gehouden om een hoop aan te sleutelen, daar zitten veel kleine klusjes aan. Toen begon het helaas te regenenHet was nog wel 20 graden buiten
Sowieso appartementquote:Op donderdag 29 april 2010 20:22 schreef Barcaconia het volgende:
Appartement met gedeelde parkeerplaatsen
T wordt hier ook veel te duur voor een starterquote:Op donderdag 29 april 2010 20:52 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ook, maar soms kun je nu eenmaal niet kiezen helaas.
Holy shit.. Huis als wij wonen betalen mijn ouders zo'n 600-700 per maand voor aan huur dacht ik. Als je hier iets fatsoenlijks met parkeerplek op je erf wilt hebben ben je zo 300.000 kwijt. Gelukkig kan het in Harderwijk wel een stukje goedkoper, maar 225.000 ben je zo kwijtquote:Op donderdag 29 april 2010 20:54 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zit in een zeer duur dorp. 20 km noordelijk kan ik een huis met 20 hectare grond kopen voor $25.000. Hier waar ik zit (en wil blijven zitten) kost een appartement zoals de mijne al $300.000.
Ik huur dit alleen in de winter, vandaar dat ik volgende week moet vertrekken. Zomers is de huur van mijn appartement $3000 per maand
Kan ik me wel voorstellen ja. Waar zit je ongeveer dan als ik vragen mag?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:05 schreef Barcaconia het volgende:
Ik woon wel in een van de duurdere omgevingen hier. Komt omdat ik aan het strand zit. Maar ik moet toch naar iets anders op zoek want zulke hoge prijzen gaat hem niet worden
Weet natuurlijk niet hoe het daar precies is, maar wat ik kan zien kan ik wel begrijpen dat je daar lekker zatquote:
Niet dat ik er al aan toe ben om uit huis te gaan, maar had in Harderwijk wel leuke huisjes gevonden. Kan het niet laten om rond te neuzenquote:Op donderdag 29 april 2010 21:15 schreef Barcaconia het volgende:
Washington St, 2 straten verderop, is de winkel/kroegen/restaurantstraat. Tegenover mij ligt de jachthaven (zoals je ziet) en het strand is ongeveer 15 minuutjes lopen, 3 minuutjes fietsen.
Ik zit heerlijk
Ik wil stiekem toch wel hier in de buurt blijven, maar zeg maar niet bij mijn ouders om de hoek. Denk dat Harderwijk daarom wel okay is, kunnen ze niet telkens langslopenquote:Op donderdag 29 april 2010 21:20 schreef Barcaconia het volgende:
Rondneuzen is altijd goed. Ik heb de beslissing om naar hier te verhuizen ook zomaar gemaakt eigenlijkJe weet nooit wat je tegenkomt immers.
edit: als is deze verhuizing niet permanent, ik zal over niet al te lange tijd wel weer in NL zitten.
Ik zit hier voorlopig nog wel. Ga denk ik toch wel die 3-jarige MBO opleiding doen en hoop dan met 5 jaar vanaf nu wel een eigen huisje te hebbenquote:Op donderdag 29 april 2010 21:23 schreef Barcaconia het volgende:
Als je je vrijheid eenmaal gewend bent kun je niet meer terug. Ik kan geen 2 weken meer bij mijn ouders verblijven
Tja mezelf op de kosten jagen terwijl het makkelijk te bereizen is. Dan blijf ik nog wel even thuis zittenquote:Op donderdag 29 april 2010 21:27 schreef Barcaconia het volgende:
Tijdens je opleiding op jezelf wonen is ook erg aan te raden!
Ik welquote:Op donderdag 29 april 2010 21:23 schreef Barcaconia het volgende:
Als je je vrijheid eenmaal gewend bent kun je niet meer terug. Ik kan geen 2 weken meer bij mijn ouders verblijven
Dat heb ik zelf ook hoorquote:Op donderdag 29 april 2010 21:23 schreef Barcaconia het volgende:
Toch niet helemaalquote:Op donderdag 29 april 2010 21:42 schreef winka het volgende:
Ik heb in de Autoweek carbae gevonden wat ik zocht![]()
Bedankt
Ligt vooral aan de omgeving. M'n ouders zitten in the middle of nowhere.quote:
Zelfde hier, mijn ouders wonen werkelijk prachtig en in de zomer is het de ideale plek om met vrienden te hangen en feestje te bouwenquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ligt vooral aan de omgeving. M'n ouders zitten in the middle of nowhere.
Opzich is dat in de zomermaanden prima, maar in de winter wil ik daar liever niet dood gevonden worden![]()
De ruimte die ze daar hebben mis ik wel in zo'n appartement
Ja. En je mag ook zonder Lada mee doen, maar als je voor de prijzen mee wilt doen, moet je wel lid zijn van de clubquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:27 schreef PeuRac het volgende:
jullie hebben een puzzelcompetitie? Is t hebben van een Lada verplicht?
Correct.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze een keer een korte stop gehouden op de weg naar de Ring, in Arnhem.
Dacht ik. Kweetnie meer zeker.
http://www.buzzybeeforum.nlquote:Op donderdag 29 april 2010 18:30 schreef winka het volgende:
Weet iemand een website waar ik alle types/ merken auto's kan vinden mét afbeelding
Geen idee voor een lijstje, maar kijk eens bij een Mitsubishi Outlander. Zeeën van ruimte. Ik gooi complete pallets met lading achterin met de heftruck, terwijl het gewoon een geel-kenteken auto is (dus mèt achterbank).quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:06 schreef winka het volgende:
[..]
Toch niet helemaal![]()
Ik ben op zoek naar een auto met veel laaduimte (geen echt busje) zoals Opel Combo, Renault Kangoo enz. Er moeten in ieder geval spullen in vervoerd worden![]()
Weet iemand waar ik daar een lijstje van kan vinden?
rukkenquote:
sorry ik moest ff bijlezen.. per pagina waar ik op reageerde maximaal 1 post hoor!quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:26 schreef Barcaconia het volgende:
Zal ik ook 6 posts achter elkaar gaan posten, zoals de spamhoeren hier?
Hier is het andersomquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ligt vooral aan de omgeving. M'n ouders zitten in the middle of nowhere.
Opzich is dat in de zomermaanden prima, maar in de winter wil ik daar liever niet dood gevonden worden![]()
De ruimte die ze daar hebben mis ik wel in zo'n appartement
lekker kontjequote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, ook van de 2e vakantie weer terugWat is engeland enorm gaaf zeg
en een aai over de bol met een extra dikke knuffel voor Marijke![]()
Ben je dan ook twee keer klaargekomen, en Tim maar een keer, of beide twee keer?quote:
Ik heb gister drie keer getanktquote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Een dikke knuffel terug
![]()
Boh, wat ben ik dufGisteren de tank zo goed als leeg gereden, dus vandaag even met korting tanken bij de Tango
![]()
Hey ouwe alfarijder.quote:
Sinds al vrij lang, ik heb alleen een vrij lange pauze gehadquote:
Ik ben verstandig geworden en heb een saaie fransman gekochtquote:Op zondag 2 mei 2010 09:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hey ouwe alfarijder.
Ben je al verstandig geworden en heb je een saaie duitser gekocht?![]()
Oei fransman, kun je dan niet net zo goed italiaans blijven rijden?quote:Op zondag 2 mei 2010 11:23 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik ben verstandig geworden en heb een saaie fransman gekochtBen wel weer op zoek naar een Italiaans diesel hok
Waarschijnlijk ga ik weer voor de 156 JTD, erg fijne en betrouwbare motor en bijna onverwoestbaar.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oei fransman, kun je dan niet net zo goed italiaans blijven rijden?![]()
Ik ga maar voor een polo sdi of iets dergelijks. In elk geval iets wat zuinig is en niet kapot kan
Ja mezelf kennende zal het wel een tdi wordenquote:Op zondag 2 mei 2010 11:38 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ga ik weer voor de 156 JTD, erg fijne en betrouwbare motor en bijna onverwoestbaar.
Is een Polo SDI niet erg traagt, ding heeft een kalander in plaats van een snelheidsmeter toch?
You bad criminal youquote:Op zondag 2 mei 2010 07:55 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb zojuist een Ford Crown Victoria van binnen gezien. Voor degenen die Amerika een beetje kennen: dat betekent niet veel goeds. Gelukkig was ik niet degene waar het over ging en alles is goed afgelopen
quote:
quote:COPS is filmed on location with the men and women of law enforcement. All suspects are innocent until proven guilty in a court of law.
Ik was bijrijder van iemand die net op het randje van de alcoholgrens zat. Gelukkig geen DUI gekregen al lag dat 100% aan de gratie van de agent. Hij gaf ons nog wel een ritje naar huis gelukkigquote:
Ik zou daar zowieso niet naast zitten, maar dat is eenieders eigen keusquote:Op zondag 2 mei 2010 18:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik was bijrijder van iemand die net op het randje van de alcoholgrens zat. Gelukkig geen DUI gekregen al lag dat 100% aan de gratie van de agent. Hij gaf ons nog wel een ritje naar huis gelukkig
Zo erg was het dus allemaal niet, maar het was op het randje.
Komt zeker door het tussenschot wat er in zit?quote:Op zondag 2 mei 2010 19:07 schreef Barcaconia het volgende:
Zeker, ik vond het wel lachen! Die Crown Victoria's zijn trouwens ontzettend krap van binnen, je hebt echt 0,0 beenruimte!
En terecht, zou beetje onzin zijn om gevangenen zeeën van ruimte te gevenquote:Op zondag 2 mei 2010 19:07 schreef Barcaconia het volgende:
Zeker, ik vond het wel lachen! Die Crown Victoria's zijn trouwens ontzettend krap van binnen, je hebt echt 0,0 beenruimte!
Ikzelf heb de workshop manual, maar dat was ook de enige die ik zo kon vinden voor een schappelijk prijsjequote:Op zondag 2 mei 2010 17:05 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh en welk handboek/vraagbaak is het beste voor mij?
Haynes Owners Workshop Manual
Haynes Service and Repair Manual
of een Nederlandse vraagbaak?
Ja ik heb een PDF van eentje, maar daar staat niet bij welke het isquote:Op zondag 2 mei 2010 20:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ikzelf heb de workshop manual, maar dat was ook de enige die ik zo kon vinden voor een schappelijk prijsje(lees 3 GBP
) Het ligt er volgens mij ook aan wat je ermee wilt doen, zoek de verschillen anders even uit
Heb je al op Ebay en op Amazon gekeken? Daar zijn ze vaak goedkoper te vindenquote:Op zondag 2 mei 2010 20:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja ik heb een PDF van eentje, maar daar staat niet bij welke het is.. Sowieso wil ik een boekvorm, veel handiger dan telkens naar binnen rennen bij de laptop
. Laptop is me te duur om bij de auto te gebruiken
.. Maar zag op marktplaats een workshop manual voor 15 euro incl verzenden. Dat is nog wel te doen lijkt me.
Ik moet nogsteeds Paypal activerenquote:Op zondag 2 mei 2010 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je al op Ebay en op Amazon gekeken? Daar zijn ze vaak goedkoper te vinden
Bedragen hoef je niet terug te storten, je moet de getalletjes die erbij staan overnemenquote:Op zondag 2 mei 2010 20:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik moet nogsteeds Paypal activeren.. Die kleine bedragen nog niet teruggeboekt
..
Ja, zit een zeer dik tussenschot in, je houdt niets over.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Komt zeker door het tussenschot wat er in zit?
En terecht, dat is voor criminele jongetjes zoals jijquote:Op zondag 2 mei 2010 20:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ja, zit een zeer dik tussenschot in, je houdt niets over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |