Ik ookquote:Op donderdag 29 april 2010 19:43 schreef Barcaconia het volgende:
Autoweek carbase komt erg dichtbij, maar heeft vaak maar 1 foto per type auto. Dus hij maakt geen onderscheid tussen modeluitvoeringen en foto's (chroomstripje hier, andere bumper daar etc...)
Maar ik kan niets anders bedenken iig.
Ik heb zin om te sleutelen trouwens
Carportquote:Op donderdag 29 april 2010 20:13 schreef Barcaconia het volgende:
Ik had bijna de auto van mijn vriendin hier thuis gehouden om een hoop aan te sleutelen, daar zitten veel kleine klusjes aan. Toen begon het helaas te regenenHet was nog wel 20 graden buiten
Sowieso appartementquote:Op donderdag 29 april 2010 20:22 schreef Barcaconia het volgende:
Appartement met gedeelde parkeerplaatsen
T wordt hier ook veel te duur voor een starterquote:Op donderdag 29 april 2010 20:52 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ook, maar soms kun je nu eenmaal niet kiezen helaas.
Holy shit.. Huis als wij wonen betalen mijn ouders zo'n 600-700 per maand voor aan huur dacht ik. Als je hier iets fatsoenlijks met parkeerplek op je erf wilt hebben ben je zo 300.000 kwijt. Gelukkig kan het in Harderwijk wel een stukje goedkoper, maar 225.000 ben je zo kwijtquote:Op donderdag 29 april 2010 20:54 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zit in een zeer duur dorp. 20 km noordelijk kan ik een huis met 20 hectare grond kopen voor $25.000. Hier waar ik zit (en wil blijven zitten) kost een appartement zoals de mijne al $300.000.
Ik huur dit alleen in de winter, vandaar dat ik volgende week moet vertrekken. Zomers is de huur van mijn appartement $3000 per maand
Kan ik me wel voorstellen ja. Waar zit je ongeveer dan als ik vragen mag?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:05 schreef Barcaconia het volgende:
Ik woon wel in een van de duurdere omgevingen hier. Komt omdat ik aan het strand zit. Maar ik moet toch naar iets anders op zoek want zulke hoge prijzen gaat hem niet worden
Weet natuurlijk niet hoe het daar precies is, maar wat ik kan zien kan ik wel begrijpen dat je daar lekker zatquote:
Niet dat ik er al aan toe ben om uit huis te gaan, maar had in Harderwijk wel leuke huisjes gevonden. Kan het niet laten om rond te neuzenquote:Op donderdag 29 april 2010 21:15 schreef Barcaconia het volgende:
Washington St, 2 straten verderop, is de winkel/kroegen/restaurantstraat. Tegenover mij ligt de jachthaven (zoals je ziet) en het strand is ongeveer 15 minuutjes lopen, 3 minuutjes fietsen.
Ik zit heerlijk
Ik wil stiekem toch wel hier in de buurt blijven, maar zeg maar niet bij mijn ouders om de hoek. Denk dat Harderwijk daarom wel okay is, kunnen ze niet telkens langslopenquote:Op donderdag 29 april 2010 21:20 schreef Barcaconia het volgende:
Rondneuzen is altijd goed. Ik heb de beslissing om naar hier te verhuizen ook zomaar gemaakt eigenlijkJe weet nooit wat je tegenkomt immers.
edit: als is deze verhuizing niet permanent, ik zal over niet al te lange tijd wel weer in NL zitten.
Ik zit hier voorlopig nog wel. Ga denk ik toch wel die 3-jarige MBO opleiding doen en hoop dan met 5 jaar vanaf nu wel een eigen huisje te hebbenquote:Op donderdag 29 april 2010 21:23 schreef Barcaconia het volgende:
Als je je vrijheid eenmaal gewend bent kun je niet meer terug. Ik kan geen 2 weken meer bij mijn ouders verblijven
Tja mezelf op de kosten jagen terwijl het makkelijk te bereizen is. Dan blijf ik nog wel even thuis zittenquote:Op donderdag 29 april 2010 21:27 schreef Barcaconia het volgende:
Tijdens je opleiding op jezelf wonen is ook erg aan te raden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |