Ja ik zal niet om 10 uur gelijk aanwezig zijn.. Ik ben nogal een slechte slaper in het weekend dus als ik er tegen een uurtje of 11 ben, dan ben ik al op tijdquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:55 schreef 2cv het volgende:
Richting Veemarkthallen rijden en achter aan sluiten in de file. Als je niet in de file staat ben je of te laat, of zit je verkeerd.
Overigens ben ik na vanavond niet meer op de computer. Ik stuur je wel een PM.
Misschien kan ik binnendoor er komenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:23 schreef 2cv het volgende:
Die file lost niet zomaar op hoorHoewel ... met een beetje regen ...
Ik zie net dat het op de route naar mijn zus ligt. Eitje dusquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:30 schreef 2cv het volgende:
Je komt in de file, al is het maar een klein stukje
Zal wel even een potje metal aanzetten danquote:
Biltse Rading?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:33 schreef PeuRac het volgende:
GVD, die klote roesthokken komen mijn in/uitrij weg van Utrecht weer bezetten?
Nee, het is echt viezigheid. Op van die plekjes waar je niet bij komt als je hem normaal wast.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:47 schreef invine het volgende:
[..]
Als het stof oid is probeer dan cyberclean, blokker verkocht ze altijd. Geen idee of dat nog zo is.
Citroënbeurs bij de Veemarkthallenquote:
Aha.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Citroënbeurs bij de Veemarkthallen
Ik kan zeilenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:23 schreef PeuRac het volgende:
wie kent er iemand die zeil en/of surf instructies kan geven en zin heeft in een vakantie van 16-22 mei?
Hogedrukspuit ?quote:Op woensdag 28 april 2010 00:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, het is echt viezigheid. Op van die plekjes waar je niet bij komt als je hem normaal wast.
Nou, kijk...quote:
Puntje van de spons?quote:Op woensdag 28 april 2010 00:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Nou, kijk...
Het is zegmaar tussen de letters en cijfers achterop de auto, ook met een hogedrukspuit spuit je het vuil niet weg.
Dan kan je niet echt genoeg druk uitoefenen om 't goed schoon te krijgen. Dus misschien toch maar eens gaan klooien met wattenstaafjes.quote:
Je bent wel een mierenneuker he?quote:Op woensdag 28 april 2010 00:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan kan je niet echt genoeg druk uitoefenen om 't goed schoon te krijgen. Dus misschien toch maar eens gaan klooien met wattenstaafjes.
Maak de auto ranzig, valt dat ook niet meer opquote:Op woensdag 28 april 2010 00:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja.
Maar dit bedoel ik dus:
Opklikken voor groot/duidelijk
[ afbeelding ]
Dat valt niet echt onder de mogelijkheden.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maak de auto ranzig, valt dat ook niet meer op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |